Het speculeren kan beginnen. Waarom zou het nu nog niet lukken? Lijkt me dat het vertrek van Sangare in de lucht hangt en met die vrijgespeelde miljoenen er doorgepakt kan worden. Anders kan ik dit soort vage termen niet verklaren.
Dat staat er niet.
Een aankoop gaat niet meespelen. En dat is logisch. Al haal je hem morgenvroeg.
Het speculeren kan beginnen. Waarom zou het nu nog niet lukken? Lijkt me dat het vertrek van Sangare in de lucht hangt en met die vrijgespeelde miljoenen er doorgepakt kan worden. Anders kan ik dit soort vage termen niet verklaren.
Dat staat er niet.
Een aankoop gaat niet meespelen. En dat is logisch. Al haal je hem morgenvroeg.
Ik zie het al, morgen weer de discussie of er wel of niet geld is, of de markt wel of niet laat op gang komt, of de juiste prioriteiten zijn gevolgd en of kwaliteit wel of niet gehaald kan worden zonder te wachten op optie A.
11 Tinus wrote: ↑30 Jul 2023, 21:37
Ik zie het al, morgen weer de discussie of er wel of niet geld is, of de markt wel of niet laat op gang komt, of de juiste prioriteiten zijn gevolgd en of kwaliteit wel of niet gehaald kan worden zonder te wachten op optie A.
Een beetje dagelijkse kost ja. Iedere dag hetzelfde
Zoals ik het zie uit beperkte beelden en statistieken is dit wel het profiel wat je graag naast Boscagli zou willen hebben. Maar zover ik kan zien lijkt hij me niet goed genoeg en is toch al 24 jaar oud.
Heb m’n twijfels Rikkert1234, zie in de video toch vooral een paar overijverige ren-je-rot-ondernemingen waarvan hij het einde nog niet kent en die maar net goed aflopen. Daarnaast ligt ie me wel erg vaak op z’n gat en komt ie met zulke lompe zaagtackles niet weg in de ED. Bovendien, naast Boscagli heb ik liever een verdediger die wel fysieke kracht en lengte meebrengt centraal achterin.
Zoals ik het zie uit beperkte beelden en statistieken is dit wel het profiel wat je graag naast Boscagli zou willen hebben. Maar zover ik kan zien lijkt hij me niet goed genoeg en is toch al 24 jaar oud.
Vind de beelden verre van indrukwekkend. Soort Maza.
O Goleiro Grande wrote: ↑30 Jul 2023, 22:06
Heb m’n twijfels @Rikkert1234, zie in de video toch vooral een paar overijverige ren-je-rot-ondernemingen waarvan hij het einde nog niet kent en die maar net goed aflopen. Daarnaast ligt ie me wel erg vaak op z’n gat en komt ie met zulke lompe zaagtackles niet weg in de ED. Bovendien, naast Boscagli heb ik liever een verdediger die wel fysieke kracht en lengte meebrengt centraal achterin.
Vind de beelden verre van indrukwekkend. Soort Maza.
Sluit me bij jullie beide aan. Lijkt gewoon te kort te komen. Hopelijk zoeken we wel verder ergens in Mexico, zullen vast genoeg goede spelers rondlopen.
Het is een vrij beperkte verdediger. Een echte mandekker, kan ook spijkerhard zijn en zal de meeste spitsen in de Eredivisie echt wel uit kunnen schakelen. Maar aan de bal vind ik hem matig, ik vind hem ook niet erg snel of wendbaar en veel restwaarde zit er ook niet op. Gewoon een simpele verdediger. Je kan dan net zo goed Obispo aan boord houden.
Ik kan me ook niet voorstellen dat 'ie komt. Laat staan gratis.
Ik vraag me af of PSV nog zo nadrukkelijk kijkt naar de Mexicaanse markt. We hebben natuurlijke enkele Mexicanen gehad die het geweldig bij ons hebben gedaan. Maar mijn beeld is toch dat veel Mexicanen het lastig hebben in Europa. Uitblinken in de eigen competitie is geen garantie op succes. Ik kan me voorstellen dat we wat terughoudender zouden zijn.
Ykhim wrote: ↑30 Jul 2023, 22:35
Het is een vrij beperkte verdediger. Een echte mandekker, kan ook spijkerhard zijn en zal de meeste spitsen in de Eredivisie echt wel uit kunnen schakelen. Maar aan de bal vind ik hem matig, ik vind hem ook niet erg snel of wendbaar en veel restwaarde zit er ook niet op. Gewoon een simpele verdediger. Je kan dan net zo goed Obispo aan boord houden.
Ik kan me ook niet voorstellen dat 'ie komt. Laat staan gratis.
Laten we dan hopen dat PSV verder kijkt.
Dat indribbelen van Sepúlveda ziet er overigens wel redelijk uniek uit. Als PSV daar specifiek naar zoekt zou het wel aansluiten bij de interesse in Beelen.
Mochten spelers als Vranckx en Schouten komen dan zijn wij wel spekkoper op verdedigende middenvelder(Schouten) en meer een allrounder loper.
Voordat Sangaré vertrekt..