Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
Mocht Babadi zijn contract niet verlengen kun je eventueel altijd nog gaan voor spelers als Remco Balk en Daan Rots.
Charles De Ketelaere
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
D**rpakken is ook zo irritant. Of dat we nu de aandacht verleggen naar een andere kl*asbak of een d**dline stellen aan Earnie.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zo zie je maar weer. Ik ben de enige echte insider.
-
- Meervoudig international
Als wij voor dit soort aldi kiloknallers gaan om een van de beste spelers van de afgelopen jaren te vervangen kunnen we net zo goed gelijk de handdoek in de ring gooienSvalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
Mocht Babadi zijn contract niet verlengen kun je eventueel altijd nog gaan voor spelers als Remco Balk en Daan Rots.
- De Realist
- Internationale topspeler
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
MahiSvalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jij snapt dat je jezelf met jouw eerste twee posts hier direct verdacht maakt? Wat zijn dat nu weer voor namen joh.Svalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
- DonyellMalen
- Legende
Precies de categorie spelers die we niet meer moeten willen. En Babadi moet je juist de kans geven, toptalent uit de eigen opleiding.Svalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
- DonyellMalen
- Legende
Haha, ja ik dacht ik reageer nog beleefd. Maar vrij achterlijke post inderdaad.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2023, 15:51Jij snapt dat je jezelf met jouw eerste twee posts hier direct verdacht maakt? Wat zijn dat nu weer voor namen joh.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kwam hiervoor ook al met de naam van Vito van Crooij.DonyellMalen wrote: ↑31 Jul 2023, 15:54Haha, ja ik dacht ik reageer nog beleefd. Maar vrij achterlijke post inderdaad.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2023, 15:51Jij snapt dat je jezelf met jouw eerste twee posts hier direct verdacht maakt? Wat zijn dat nu weer voor namen joh.
-
Wat jou betreft, maar wie ben jij dan?Svalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
Duurt te lang… voor wie? Voor jou?
Op 1 paard wedden… hoe weet jij dat dat gebeurt?
En dat zijn alleen maar de eerste zinnen uit je ‘post’. Maar de rest van je verhaaltje is eigenlijk nog schandaliger. De t*ring, wat een kletskoek.
- Hatseflats
- Vedette
Holy shit.. meen je dit nou serieus? Wil je degraderen?Svalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wanneer het kwart voor bier is ipv kwart voor 4? Remco Balk, Daan Rots… goeiedag hé!Svalas wrote: ↑31 Jul 2023, 15:45 Doorschakelen wat mij betreft. Dit duurt simpelweg te lang en als PSV zijnde moet je niet op één paard wedden. Kijk als PSV zijnde in de eredivisie rond. Spelers als Vlap (Twente), Halilovic (Heerenveen), de Wit (AZ) en Mahi (FC Utrecht) zijn echt niet minder dan Babadi. Die heb ik gisteren zijn voetballen. Het is geen geweldenaar en heeft tevens zijn contract nog niet verlengd.
-
Is duidelijk een trol.
Daarnaast weten wij simpelweg niet hoe de gesprekken lopen met CDK en/of andere spelers. Waar de afhankelijkheden liggen, hoe de andere opties zijn etc.
Het is volgens mij een goede aanwinst maar ik hoop dat we geleerd hebben van het hapsnapbeleid van JdJ en alleen maar huren met koopoptie.
Daarnaast weten wij simpelweg niet hoe de gesprekken lopen met CDK en/of andere spelers. Waar de afhankelijkheden liggen, hoe de andere opties zijn etc.
Het is volgens mij een goede aanwinst maar ik hoop dat we geleerd hebben van het hapsnapbeleid van JdJ en alleen maar huren met koopoptie.
-
- Legende
Lens wil misschien gaan kopen, PSV, Aston Villa en Leipzig alleen huren met koopoptie.Racing Club de Lens heeft volgens Tuttosport interesse getoond in Charles de Ketelaere, de Belgische aanvallende middenvelder van AC Milan. De Lombardische club zou 28 miljoen euro claimen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Krijg steeds meer de indruk dat deze jongen niet weg wil bij Milan en zich al helemaal te goed voelt voor PSV. Dat PSV de adem nog een inhoudt voor Vranckx en Sanchez is te begrijpen, maar voor de nummer 10-positie kan Stewart wmb doorschakelen.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Haha, ja want Xavi is al maar liefst 2 weken weg.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Leuk drankspelletje: shotje drinken iedere keer als je hier 'doorschakelen' leest. Ik heb alvast twee nieuwe levers besteld.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
- 29.04.2007
- Nationale topspeler