Had hem zeker in een te hoge versnelling staan. Terugschakelen!
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Pas maar op met dit soort foto's en teksten, voor je het weet hangt er een vlag in het stadion omdat mensen dat als onveilig beschouwenJosef Dettelbacher wrote: ↑31 Jul 2023, 21:17 Nood breekt wet. Ik had begrepen dat er dringend behoefte was aan twee kanonnen.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Dat zijn godverdomme nog eens ouderwetse tieten.Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Jul 2023, 21:17 Nood breekt wet. Ik had begrepen dat er dringend behoefte was aan twee kanonnen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Bankzitter
Ja een unieke, nieuwe, volgordelijke combinatie van:
“Ik denk niet dat PSV dat gaat doen” en “het is een moeilijke markt” en “het is nu aan PSV” en “we moeten zien of PSV nog een konijn uit de hoge hoed kan toveren”.
“Ik denk niet dat PSV dat gaat doen” en “het is een moeilijke markt” en “het is nu aan PSV” en “we moeten zien of PSV nog een konijn uit de hoge hoed kan toveren”.
- ComeOnPSV
- Vedette
Haha okeoke
En wat betreft CDK, Vrankcx, Sanchez?
- Klapstoel
- Basisspeler
Even puur hypothetisch (geen insider, puur speculeren)… CDK komt niet naar PSV en toch hoor geen andere namen dan CDK voor de opvolging van Simons. Zou Ziyech toch niet in beeld zijn en moet men wachten op een vele lagere prijs (lees: enkele miljoenen of huur) van Chelsea?
Bosz is fan van hem, kent zijn systeem en speltype en heeft de creativiteit die PSV mist.
Ik ben in eerste instantie geen groot voorstander, maar het zou me ook niet verbazen
Hoe kijken jullie naar de voetballer (dus niet de mens, laten we het positief houden ) Ziyech en zijn toegevoegde waarde in het huidige elftal?
Bosz is fan van hem, kent zijn systeem en speltype en heeft de creativiteit die PSV mist.
Ik ben in eerste instantie geen groot voorstander, maar het zou me ook niet verbazen
Hoe kijken jullie naar de voetballer (dus niet de mens, laten we het positief houden ) Ziyech en zijn toegevoegde waarde in het huidige elftal?
Last edited by Klapstoel on 31 Jul 2023, 23:06, edited 2 times in total.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Wat Rik uit de wandelgangen verneemt is dat Sanchez zelf wel naar PSV wil komen, maar dat er met Tottenham een overeenstemming moet worden bereikt. Ga je voor een 27-jarige speler 12 miljoen betalen en ook nog eens 14 miljoen salaris in 4 jaar aan spenderen? Dat is 26 miljoen en dan krijg je ook nog makelaarskosten en andere kosten. Dus dan heb je het over 27-28 miljoen in 4 jaar. Dan ben je op 1 speler 6,5-7 miljoen per jaar aan het spenderen, als hij niks meer oplevert. Zo'n investering is voor PSV echt aan de absolute top van de mogelijkheden, al is er in het salarishuis nu wel wat ruimte. Dus PSV is nu bezig om de transfersom zo ver mogelijk naar beneden te krijgen. Rik zegt dat je dan misschien maar beter een ander alternatief kan gaan zoeken, maar bij PSV zeggen ze wel steeds dat ze weten wat ze willen en met wie ze in gesprek zijn. Het kan best zijn dat ze op een gegeven moment toch doorschakelen. De zaakwaarnemer van Vranckx neemt nu niet meer op wanneer Rik belt. Een tijdje terug heeft zijn zaakwaarnemer Rik verteld dat Vranckx wel geïnteresseerd is in het PSV-project. Het zal vooral van hem afhangen of hij weg mag bij Wolfsburg. Bij Wolfsburg willen ze in principe een upgrade halen voor het middenveld. Als dat gebeurt, dan zou hij daar weg kunnen. Hij zou dan tussen de 8 en 12 miljoen moeten kosten. Door zijn leeftijd zou Rik Vranckx een logischere aankoop vinden dan Schouten, die wel op de lijst staat. Maar daarover is nog geen contact gelegd met Bologna. Rik kan niet bevestigen dat CDK niet naar PSV zou willen. Zijn bron zei gisteren dat CDK zijn beslissing nog niet heeft genomen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dank dannyPSV
Als ik dit zo lees heb ik het gevoel dat de transfer van Sanchez best wel kan rondkomen. Zoals eerder beschreven zal PSV zijn salaris via een andere manier gaan financieren, waardoor je jezelf creatief wat ruimte geeft.
Zou fantastisch zijn om Sanchez te krijgen en eventueel Teze te verkopen.
Als ik dit zo lees heb ik het gevoel dat de transfer van Sanchez best wel kan rondkomen. Zoals eerder beschreven zal PSV zijn salaris via een andere manier gaan financieren, waardoor je jezelf creatief wat ruimte geeft.
- sly
- Verbannen
Je kan dit wel uittekenen toch. Heel lang hopen op onhaalbare spelers.... Stewart en Brands spelen poker. Uiteindelijk wordt een kreupele en blinde gehuurd in de laatste week vd window. En ze zullen excuses genoeg verzamelen ...
Je kan mij niet wijs maken dat in de prijs categorie 8-10 miljoen geen fatsoenlijke spelers te halen zijn.
Zo'n Sanchez halen voor zoveel geld is gekkenwerk. Heeft geen zin.
Je kan mij niet wijs maken dat in de prijs categorie 8-10 miljoen geen fatsoenlijke spelers te halen zijn.
Zo'n Sanchez halen voor zoveel geld is gekkenwerk. Heeft geen zin.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
In dat jaar van de halve finale CL was hij met afstand de beste speler van de Eredivisie. Als hij dat niveau kan benaderen moet PSV hem onmiddellijk binnenhalen wat mij betreft.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
-
- Legende
Tottenham is zo ongeveer de moeilijkste onderhandelingspartner. Ajax is er uiteindelijk ook met boter en suiker ingetuind en voor Alderweireld hebben ze met een een jarig contract ook nog relatief veel ontvangen toen hij in diezelfde zomer ook bij PSV op de radar stond. Zo'n Sanchez moet je echt jaren heel veel beter maken om zo'n investering te kunnen verantwoorden. PSV moet ook nog steeds op de centen letten, al maken de verhoogde premies in Europa, ook in de EL, vanaf 24/25 wel iets om rekening mee te houden.
- Hatseflats
- Vedette
- Klapstoel
- Basisspeler
Als Sanchez komt zal of Ramalho (voorkeur ivm salaris) of Teze vertrekken.ComeOnPSV wrote: ↑31 Jul 2023, 23:10 Dank @dannyPSV
Denk ook dat Vertessen en/of El Ghazi nog gaan vertrekken tegen het eind van de periode. Beide wijzig perspectief en zal best wat belangstelling voor deze spelers zijn
- ComeOnPSV
- Vedette
Waarom?
Die gozer is direct de beste verdediger van Nederland.
Past enorm goed naast Boscagli qua voetbal.
Kent het Bosz systeem.
Dit kan echt een geweldige aankoop zijn. Waarom 7 miljoen gaan stukslaan op een talent?
De restwaarde moet voorin zitten. Met Pepi, Lang, Bakayoko, Veerman en Sangaré hebben we al heel veel waarde op het veld. Laat een ervaren speler maar achterin staan. Hij is ook op een perfecte leeftijd om echt nog wel een stap te maken na PSV.
- Joenepsv
- Legende
Sanchez voor 12 miljoen plus 14 miljoen salaris lijkt mij iets te hoog gegrepen voor PSV. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Vranckx zie ik wel komen. Veel liever dan Schouten wat ik een enorme stap terug vind.
Als CdK nu nog de knoop niet heeft doorgehakt moet Earnie dat misschien maar voor hem doen. Graag of niet.
Vranckx zie ik wel komen. Veel liever dan Schouten wat ik een enorme stap terug vind.
Als CdK nu nog de knoop niet heeft doorgehakt moet Earnie dat misschien maar voor hem doen. Graag of niet.
-
- Internationale topspeler
Je haalt een twijfelgeval binnen voor heel veel geld. De vraag is of de upgrade t.o.v. onze huidige verdedigers een enorme investering rechtvaardigt. Als je een bankzitter haalt en hij blijkt hiervóór niet voor niets op de bank te hebben gezeten, dan heb je een flink probleem.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Garanties heb je niet dat hij datzelfde niveau als bij Ajax haalt natuurlijk. Ik heb er wel vertrouwen in dat Bosz hem goed weet te gebruiken maar natuurlijk is het topsalaris dat hij verdiend icm zijn aankoopbedrag en de afschrijving die voor zo’n drie jaar contract loopt (zonder veel restwaarde waarschijnlijk) een waanzinnig bedrag. En dus per definitie niet zonder risico.ComeOnPSV wrote: ↑31 Jul 2023, 23:15Waarom?
Die gozer is direct de beste verdediger van Nederland.
Past enorm goed naast Boscagli qua voetbal.
Kent het Bosz systeem.
Dit kan echt een geweldige aankoop zijn. Waarom 7 miljoen gaan stukslaan op een talent?
De restwaarde moet voorin zitten. Met Pepi, Lang, Bakayoko, Veerman en Sangaré hebben we al heel veel waarde op het veld. Laat een ervaren speler maar achterin staan. Hij is ook op een perfecte leeftijd om echt nog wel een stap te maken na PSV.
- Klapstoel
- Basisspeler
Zou Vranckx de vervanger van Sangare of Guti zijn? Lijkt me dat er bij een vetrek van Sangare nog een speler bij komtJoenepsv wrote: ↑31 Jul 2023, 23:24 Sanchez voor 12 miljoen plus 14 miljoen salaris lijkt mij iets te hoog gegrepen voor PSV. Maar dat is mijn bescheiden mening.
- De Realist
- Internationale topspeler
Nee dank je. Helemaal na die actie van m vandaag. Weet al dat de schijnwerpers op hem gericht zijn ivm zijn bezoekjes aan zijn mattie in Moskou en dan presteer je dit. Lijkt me alleen maar ellende op te kunnen leveren die jongen.
26 miljoen voor Sanchez vind ik een te dure gok. Natuurlijk kom je er nog wel van af als het niks blijkt te zijn, maar daar gaan wij geen Bassie achtige bedragen meer voor krijgen. Zit je dalijk weer met Baumgartl achtige taferelen te kijken. Ik vind simpelweg dat er net te veel vraagtekens rondom Sanchez hangen om met dit soort bedragen te gaan smijten. Er moet toch een alternatief rond lopen voor eenzelfde bedrag of minder, maar met dezelfde kwaliteit (maar dan uiteraard zonder de twijfels)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt