Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
EesEes
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 20 Aug 2021, 14:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van dat Bakayoko een goed schot heeft zie ik in hem nog steeds geen volwaardige basisspeler. Imo is het grootste probleem dat hij echt alles vanuit stilstand doet. Bijna elke potentieel gevaarlijke aanval wordt de kop ingedrukt omdat hij niet op snelheid een tegenstander kan passeren. Dan staat hij weer 5 seconden voor zijn verdediger en tikt de bal terug of breed. Dit is veel te voorspelbaar. Ik hoop dat hij die aspect nog kan ontwikkelen om structureel gevaarlijk te worden.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

EesEes wrote: 31 Jul 2023, 12:53 Los van dat Bakayoko een goed schot heeft zie ik in hem nog steeds geen volwaardige basisspeler. Imo is het grootste probleem dat hij echt alles vanuit stilstand doet. Bijna elke potentieel gevaarlijke aanval wordt de kop ingedrukt omdat hij niet op snelheid een tegenstander kan passeren. Dan staat hij weer 5 seconden voor zijn verdediger en tikt de bal terug of breed. Dit is veel te voorspelbaar. Ik hoop dat hij die aspect nog kan ontwikkelen om structureel gevaarlijk te worden.
In de wedstrijd van gisteren toch echt meerdere malen op snelheid met een pass van achteruit doorgebroken.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

EesEes wrote: 31 Jul 2023, 12:53 Los van dat Bakayoko een goed schot heeft zie ik in hem nog steeds geen volwaardige basisspeler. Imo is het grootste probleem dat hij echt alles vanuit stilstand doet. Bijna elke potentieel gevaarlijke aanval wordt de kop ingedrukt omdat hij niet op snelheid een tegenstander kan passeren. Dan staat hij weer 5 seconden voor zijn verdediger en tikt de bal terug of breed. Dit is veel te voorspelbaar. Ik hoop dat hij die aspect nog kan ontwikkelen om structureel gevaarlijk te worden.


Precies dit. 2e helft ging hij al vaker buitenom (+ gevaarlijke voorzet met rechts) dat zorgde al voor veel meer verrassing.

Sambo zou hem ook helpen door wat meer op te stomen zodat hij minder tegen 2 tegenstanders staat.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 31 Jul 2023, 12:48 Beetje off topic, maar wat is er met al die spelers en het verband om hun hand en pols. Baka heeft dit, Babadi, maar ook de gebroeders Timber oa.
Zou wellicht iets kunnen zijn om sieraden aan te kunnen laten en zo te bedekken, maar ik las ook het volgende artikel een keer:
https://voetbalontwikkeling.nl/dit-is-w ... ols-heeft/

Daar heeft het meer een tactische functie.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang heeft de neiging om gaandeweg een wedstrijd wat te gaan zwerven over het veld en zo kwam Bakayoko ook een aantal keer aan de linkerkant te staan. In de tweede helft had hij een hele goede aanname met het het hoofd in de loop naar voren waar een grote kans op de 2-0 kwam en die net naast ging.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 31 Jul 2023, 13:14 Lang heeft de neiging om gaandeweg een wedstrijd wat te gaan zwerven over het veld en zo kwam Bakayoko ook een aantal keer aan de linkerkant te staan. In de tweede helft had hij een hele goede aanname met het het hoofd in de loop naar voren waar een grote kans op de 2-0 kwam en die net naast ging.
Zwak afgerond trouwens, hij raakte hem verkeerd.

Wat wil je eigenlijk zeggen met bovenstaande?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niks. Open deur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/pro/overig/johan-baka ... zen-pakken

Leuk interview. Is nu al een beetje de tolk van de selectie, maar is ook nog bezig met het leren van Spaans.

En Heruone, die voorspelbaarheid bij Baka, zegt 'ie zelf over: "Het toeval moet uit mijn spel. Dus niet de ene wedstrijd top en een andere wedstrijd minder, gewoon altijd een bepaalde basis leveren, waardoor ik belangrijk ben."
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat het zeker kan helpen om automatismen aan te leren, waardoor je een zeker basisniveau haalt. Ik denk wel dat buitenspelers en bepaalde middenvelders een paar procent meer kunnen leveren door creativiteit, wat niet goed te vangen is in afspraken. Ook moet je in een zekere flow zitten, willen acties precies lukken, in plaats van net niet.

Ik, als groot Hip-Hop artiest weet daar alles van. Creativiteit en flow maken het verschil. Ze zijn er echter soms gewoonweg niet. Dus er zullen altijd mindere potjes bij zitten.
Hammertime!
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 01 Aug 2023, 09:05 https://www.vi.nl/pro/overig/johan-baka ... zen-pakken

Leuk interview. Is nu al een beetje de tolk van de selectie, maar is ook nog bezig met het leren van Spaans.

En @Heruone, die voorspelbaarheid bij Baka, zegt 'ie zelf over: "Het toeval moet uit mijn spel. Dus niet de ene wedstrijd top en een andere wedstrijd minder, gewoon altijd een bepaalde basis leveren, waardoor ik belangrijk ben."
Baka zegt dat hij constanter wil worden, dus niet een goede wedstrijd afwisselen met een baggerwedstrijd. Het toeval waar hij het over heeft is het toeval van een keer een goede wedstrijd spelen. De voorspelbaarheid waar Heruone het over heeft gaat over de voorspelbaarheid van wat hij op het veld doet, wat iets heel anders is.

Maar verder wel een leuk interview, hij is echt wel gericht bezig om beter te worden en het geeft me wel meer vertrouwen dat hij komend seizoen toch ook weer stappen in de juiste richting gaat zetten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt, je hebt gelijk. In de haast te snel gelezen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko is nog een jonge speler en daar hoort grilligheid bij. Aan de andere kant beoordeel je Bakayoko nu als basisspeler voor de rechtsbuitenpositie. Als talentvolle speler van onderaf is dat het koord waar je op balanceert.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
TinuZzZ
Jeugdinternational
Posts: 131
Joined: 04 Nov 2020, 16:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 31 Jul 2023, 12:48 Beetje off topic, maar wat is er met al die spelers en het verband om hun hand en pols. Baka heeft dit, Babadi, maar ook de gebroeders Timber oa.
Zelfde vraag gesteld op de tribune zondagavond. Dit zou extra tape zijn voor het op de plaats houden van scheenbeschermers kreeg ik als antwoord. wel ooit gezien dat dat een paar reepjes waren maar zo excessief nog nooit. Of het ook zo is ..geen idee. Het leek zondag in ieder geval alsof Bakayoko in het gips zat. Dus weer on topic..
Gas erop! Remmen is angst!
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TinuZzZ wrote: 01 Aug 2023, 11:27Dit zou extra tape zijn voor het op de plaats houden van scheenbeschermers
En dan doe je dat om je pols?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

🇧🇪🔵 Zodra de verkoop van Hirving Lozano heeft plaatsgevonden, is de #Napoli van plan zich op Johan #Bakayoko te positioneren! De #DiablesRouges trok de aandacht van de Napolitaanse leiders wiens interesse concreet is.
🔴🔵 Le #PSG & Luis Campos houden de situatie van de spits van #PSVEindhoven nog steeds nauwlettend in de gaten en zouden een bod kunnen uitbrengen zodra de 'prioriteitsdossiers' zijn afgesloten.
⌛️ De #PSV vereist nog steeds 35M €
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die jongen lijkt toch echt goed in de markt te liggen.
Maar €35 mln. is veel plezier en houdoe wmb

Evt. ruil achtige constructie met Lozano zou ook kunnen maar dat gebeurt zelden tot nooit in praktijk, meer op het forum.
One can only hope
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een bedragen joh, laat het 25 miljoen zijn dan is het nog giga veel. Maarja we gaan het wel zien de komende weken. Als hij er vrijdag en dinsdag 1 in schiet dan is zelfs die 35 miljoen eind augustus niet uitgesloten.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 01 Aug 2023, 09:38
Ik, als groot Hip-Hop artiest weet daar alles van. Creativiteit en flow maken het verschil. Ze zijn er echter soms gewoonweg niet. Dus er zullen altijd mindere potjes bij zitten.
MC Hammer een groot hip hop artiest..
C’mon man..da kan echt niet.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb heel veel vertrouwen in (het potentieel van) Bakayoko, maar 35mil zou een no-brainer zijn.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Optayoko. Onze dataspeler.

Hoe staat het met het vertrek van Lozano dan bij Napoli? In hoeverre is het nou realistisch dat Napoli zich echt gaat melden voor Baka?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 01 Aug 2023, 13:13 Optayoko. Onze dataspeler.

Hoe staat het met het vertrek van Lozano dan bij Napoli? In hoeverre is het nou realistisch dat Napoli zich echt gaat melden voor Baka?
Lozano zou al persoonlijk rond zijn met LAFC, alleen willen of kunnen die niet de 20 mil betalen die Napoli wil ontvangen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is toch mooi man.

Kon er nooit tegen als spelers zeiden: ik lees de krant niet...

Mooi dat onze jongens in ieder geval wat geruchten lezen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 01 Aug 2023, 13:11 Ik heb heel veel vertrouwen in (het potentieel van) Bakayoko, maar 35mil zou een no-brainer zijn.
Zeker. Da's gelijk cashen en je kunt in alle linie's ons klaar maken voor de oorlog.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baka en Vranckx zijn gewoon vrienden zelfs. Zal ongetwijfeld nog wat spelen op de achtergrond.
Post Reply