Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
MC Hammer
International
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem wrote: 01 Aug 2023, 13:10
MC Hammer wrote: 01 Aug 2023, 09:38
Ik, als groot Hip-Hop artiest weet daar alles van. Creativiteit en flow maken het verschil. Ze zijn er echter soms gewoonweg niet. Dus er zullen altijd mindere potjes bij zitten.
MC Hammer een groot hip hop artiest..
C’mon man..da kan echt niet.
Blasfemie.
Hammertime!
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

deninho32 wrote: 01 Aug 2023, 11:47
TinuZzZ wrote: 01 Aug 2023, 11:27Dit zou extra tape zijn voor het op de plaats houden van scheenbeschermers
En dan doe je dat om je pols?
Zie de post over Cody, kan die nu even niet terugvinden. Daar staan strepen op als op een zebrapad, dat moet hem voortdurend triggeren naar links/rechts te kijken, maw goed te scannen
Last edited by psvgouda on 01 Aug 2023, 13:48, edited 1 time in total.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Maar als het een dolletje is, waarom zou je zoiets dan verwijderen?
Number 8 On Tour
Bankzitter

Ik snap de kritiek op Bakayoko niet goed. Ideale prof die constant met beter worden bezig is. Hoop dat hij nog zeker 1 seizoen blijft en zijn contract verlengt tot 2027/28. Nu aankomende zomer nog 2 jaar.

Gaan we dit seizoen zeer veel plezier aan beleven. Maakt minimaal 10-12 doelpunten aankomend seizoen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Number 8 On Tour wrote: 01 Aug 2023, 13:49 Ik snap de kritiek op Bakayoko niet goed. Ideale prof die constant met beter worden bezig is. Hoop dat hij nog zeker 1 seizoen blijft en zijn contract verlengt tot 2027/28. Nu aankomende zomer nog 2 jaar.

Gaan we dit seizoen zeer veel plezier aan beleven. Maakt minimaal 10-12 doelpunten aankomend seizoen.
Ik weet niet of 10 doelpunten als basisspeler wel genoeg is. Maar wie weet maakt ie er wel 16 of 8.

Hij ligt in ieder geval heel goed in de markt, dus zo gek was PSG nog niet in de winter.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
psvgouda wrote: 01 Aug 2023, 13:48
deninho32 wrote: 01 Aug 2023, 11:47

En dan doe je dat om je pols?
Zie de post over Cody, kan die nu even niet terugvinden. Daar staan strepen op als op een zebrapad, dat moet hem voortdurend triggeren naar links/rechts te kijken, maw goed te scannen
Dan heb je wel een goed geheugen zeg als dat nodig is :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Op het veld vind ik Bakjeyoghurt een speler met veel dreiging, hij is snel, heeft een goed schot en een bepaalde flair. Werkt hard, zowel op het veld als naast het veld waar hij ook sociaal zeker zijn waarde heeft.

Ik denk dat als hij de tijd krijgt om zich te ontwikkelen, qua tactisch inzicht en dat soort dingen dat het een top speler kan worden. Zou het heel dom vinden hem nu al weg te doen. Tenzij Bosz het echt niet in hem ziet zitten.
danko-lazovic
Meervoudig international

Number 8 On Tour wrote: 01 Aug 2023, 13:49 Ik snap de kritiek op Bakayoko niet goed. Ideale prof die constant met beter worden bezig is. Hoop dat hij nog zeker 1 seizoen blijft en zijn contract verlengt tot 2027/28. Nu aankomende zomer nog 2 jaar.

Maar met alle respect maar El Ghazi en Vertessen maken ook 10-12 goals als ze een heel jaar rechtsbuiten staan bij ons. Ik vind dat ook wel het minimale wat je van een buitenspelen mag verwachten als je uitspreekt dat je kampioen wil worden
FieseFriedrich
Basisspeler
Favoriete speler: Joey

Tyyne wrote: 01 Aug 2023, 14:21 Op het veld vind ik Bakjeyoghurt een speler met veel dreiging, hij is snel, heeft een goed schot en een bepaalde flair. Werkt hard, zowel op het veld als naast het veld waar hij ook sociaal zeker zijn waarde heeft.

Ik denk dat als hij de tijd krijgt om zich te ontwikkelen, qua tactisch inzicht en dat soort dingen dat het een top speler kan worden. Zou het heel dom vinden hem nu al weg te doen. Tenzij Bosz het echt niet in hem ziet zitten.
Bakjeyoghurt... lachen man. Zullen we de iedereen gewoon weer bij naam noemen?
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bosz heeft geen betere optie, die doet hem echt niet zomaar weg. Ja, wel voor 35 miljoen, maar dan moet je wel een vervanger halen voor 10-12 miljoen.
ShovingNE2
Site Admin

Voor 35 miljoen haal je een prima vervanger en pak je nog 2 plekken aan in het elftal. No brainer.

Vergeet de doorverkoop niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

FieseFriedrich wrote: 01 Aug 2023, 14:35
Tyyne wrote: 01 Aug 2023, 14:21 Op het veld vind ik Bakjeyoghurt een speler met veel dreiging, hij is snel, heeft een goed schot en een bepaalde flair. Werkt hard, zowel op het veld als naast het veld waar hij ook sociaal zeker zijn waarde heeft.

Heel Holland Bakayoko? :L
Juancho
Mister PSV

Als men op basis van zijn potentie nu al richting de 30 miljoen willen gaan....kan je nagaan wat men wil betalen als hij dit seizoen meer rendement heeft, wat stabieler/afwisselender wordt in zijn spel en hopelijk met wat CL potjes in de benen....

Baka moet de volgende klapper worden. Niet deze zomer want we hebben genoeg geld binnen geharkt en je moet ook eens gaan werken aan vastigheden, patronen en het talent dat je hebt verder ontwikkelen. Nee, laat ze komende zomer maar terug komen, maar dan met een dubbele zak geld.

PSV heeft voor nu andere prioriteiten dan Baka verkopen die juist onderdeel moet worden van "het nieuwe PSV". Ik zou verkoop voor bedragen van 20-25 miljoen dan ook echt olie dom vinden. En het lijkt er gelukkig op dat PSV ook zo denkt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
De Realist
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 01 Aug 2023, 14:37

Heel Holland Bakayoko? :L
Dat is toch gewoon zijn naam?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
danko-lazovic
Meervoudig international

Juancho wrote: 01 Aug 2023, 14:38 Als men op basis van zijn potentie nu al richting de 30 miljoen willen gaan....kan je nagaan wat men wil betalen als hij dit seizoen meer rendement heeft, wat stabieler/afwisselender wordt in zijn spel en hopelijk met wat CL potjes in de benen....

Baka moet de volgende klapper worden. Niet deze zomer want we hebben genoeg geld binnen geharkt en je moet ook eens gaan werken aan vastigheden, patronen en het talent dat je hebt verder ontwikkelen. Nee, laat ze komende zomer maar terug komen, maar dan met een dubbele zak geld.

PSV heeft voor nu andere prioriteiten dan Baka verkopen die juist onderdeel moet worden van "het nieuwe PSV". Ik zou verkoop voor bedragen van 20-25 miljoen dan ook echt olie dom vinden. En het lijkt er gelukkig op dat PSV ook zo denkt.
Dan ga je wel van het positieve uit. Er staat een hele grote als in. Voor mijn gevoel is dit een transfer in de categorie Lammers en Locadia. Verkopen op precies het juiste moment. Ik hoop dat als hij blijft ik er volledig naast zit, maar ik denk dat je mocht er echt een bod van 25-30 miljoen komen, je dit niet kan afwijzen.
Hatseflats
Vedette

Is goed vieze Fred
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

danko-lazovic wrote: 01 Aug 2023, 14:41
Juancho wrote: 01 Aug 2023, 14:38 Als men op basis van zijn potentie nu al richting de 30 miljoen willen gaan....kan je nagaan wat men wil betalen als hij dit seizoen meer rendement heeft, wat stabieler/afwisselender wordt in zijn spel en hopelijk met wat CL potjes in de benen....

Dan ga je wel van het positieve uit. Er staat een hele grote als in. Voor mijn gevoel is dit een transfer in de categorie Lammers en Locadia. Verkopen op precies het juiste moment. Ik hoop dat als hij blijft ik er volledig naast zit, maar ik denk dat je mocht er echt een bod van 25-30 miljoen komen, je dit niet kan afwijzen.
Kan alle kanten op idd. Hij kan echt doorbreken en 40+ opleveren. Of hij is toch niet zo goed als gedacht en je baalt dat je hem niet hebt verkocht. Heel benieuwd of clubs echt gaan doorpakken.
Juancho
Mister PSV

danko-lazovic wrote: 01 Aug 2023, 14:41 Dan ga je wel van het positieve uit. Er staat een hele grote als in. Voor mijn gevoel is dit een transfer in de categorie Lammers en Locadia. Verkopen op precies het juiste moment. Ik hoop dat als hij blijft ik er volledig naast zit, maar ik denk dat je mocht er echt een bod van 25-30 miljoen komen, je dit niet kan afwijzen.
Ik vind het vooral een hele kleine als.... Vorig jaar werd Baka al wat gedwongen de basis in gegooid en uiteindelijk heeft hij persoonlijk een prima debuut jaar gehad. De kans dat dat dit seizoen beter gaat, onder een trainer die er wel wat van snapt lijkt me stukken groter dan dat Baka helemaal instort en nog geen miljoen waard is.

Er is wat mij betreft nu ook absoluut geen sprake van verkopen op het juiste moment. Laat hem nou lekker een jaar knallen onder Bosz. Daar wordt Baka alleen maar beter en beter van. Ben ik iig 100% van overtuigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Joenepsv
Legende

Wie of wat bepaalt dan wat het juiste moment is? Bakayoko heeft sinds het moment dat hij hier binnenkwam de stijgende lijn te pakken. Is op 20 jarige leeftijd basisspeler bij ons en inmiddels Belgisch international. We zitten niet (meer) in de financiële shit dus hebben deze transfer niet nodig. Dit is volgens mij het domste moment om een high potential te verkopen.
Tim1999
Ballenjongen

Ik denk dat je heel goed moet kijken wat een alternatief voor Baka zou zijn voor je overgaat tot verkoop. Vorig jaar eigenlijk te snel voor de leeuwen gegooid door blessure en daarna verkoop van Noni.

Heb je spelers waar je als club van overtuigd bent dat ze haalbaar zijn en goed genoeg om er direct te staan, zou ik het lastig te verantwoorden om nee te zeggen tegen 25+, zeker omdat dit tot nu toe grotendeels gebeurd op basis van potentie. En dat was bij madueke ook al, en die leverde niet veel meer op, en had al meer laten zien op punt van verkoop.

Heb je geen alternatief, Baka lekker houden. Anders loop je 't risico dat je net als de concurrent vorig jaar na verkoop van Shanice je spelers op onnatuurlijke posities moet gaan opstellen.

Mocht je hem houden, hoop ik stiekem nog wel op een versterking achter/naast Bakayoko, want stel een van de vleugels raakt geblesseerd... En zelfs als extra impuls vanaf de bank is het niet onwenselijk lijkt me.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Gezien de verdeeldheid op dit forum over zijn potentie, ben ik wel enorm nieuwsgierig naar zijn seizoen :)
danko-lazovic
Meervoudig international

Joenepsv wrote: 01 Aug 2023, 14:48

Wie of wat bepaalt dan wat het juiste moment is? Bakayoko heeft sinds het moment dat hij hier binnenkwam de stijgende lijn te pakken. Is op 20 jarige leeftijd basisspeler bij ons en inmiddels Belgisch international. We zitten niet (meer) in de financiële shit dus hebben deze transfer niet nodig. Dit is volgens mij het domste moment om een high potential te verkopen.
Je weet nooit wat het juiste moment is om te verkopen. Dat maakt het zo moeilijk. We kennen allemaal het Jorgensen 18 miljoen verhaal bij Feyenoord, die 2 jaar later transfervrij vertrekt.

Dat high potential is dus het hele ding. Dat Bakayoko kwaliteiten heeft ziet iedereen. Ik zal eerlijk zijn dat ik mij tegen Nottingham weer echt verbaasd heb over hem. Het lijkt gewoon alsof hij extreem veel aan het slapen is en dus helemaal niet meedoet. Als je echt tijd over hebt moet je eigenlijk eens terugkijken hoe vaak Lang/Veerman opendraaien en kijken naar Bakayoko, die vervolgens niets tot weinig doet. Zo zijn er meer (vooral tactische) dingen waardoor ik twijfel of hij wel echt dat extreme heeft wat hem zo duur maakt. Ik laat mij graag verrassen en als er een trainer is die er mee kan omgaan is het Bosz, maar ik heb mijn twijfels.

Daarbij, hij is inderdaad basisspeler. Je kan je wel alleen afvragen ik dat ook niet (deels) komt door het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers. Zoals vaker vermeldt, El Ghazi speelde vorig jaar onze laatste 2 competitiewedstrijden gewoon in de basis.
Standbeeld
Mister PSV

Herhaling van zetten. De discussie is een maandje geleden al gevoerd. Je hebt voor- en tegenstanders. De voorstanders zien het helemaal zitten en zouden hem alleen verkopen bij 30-35mln+ en je hebt tegenstanders en die zouden hem voor 15mln+ al verkopen. Johan gaat lekker knallen aankomend seizoen, legt er minimaal 15 in het netje en dan zien we wel weer hoe de wereld ervoor staat.
Momfer
Vaste waarde in elftal

Bij een bod van 30+ altijd verkopen lijkt me.
Al moet ik zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar hem dit seizoen. Zag Bakayoko tegen Nottingham al vaker diep gaan dan het hele vorig seizoen bij elkaar, kwam ie alleen maar in de bal de hele tijd, gek werd je ervan.
Post Reply