Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
tezzyunited
Regelmatige invaller

Hoewel ik niet uitsluit dat hij door kan groeien tot een speler die €35 miljoen waard is, moet je dat bedrag direct accepteren.

Een leuke vervanger zou Lukébakio zijn.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb er kennelijk de ballen verstand van 😁.
Go Bakayoko!
Tijn
Internationale topspeler

Bakayoko heeft veel potentie, maar als je daar nu 35 miljoen voor kan krijgen wordt er al een groot deel betaald voor die potentie en zou ik hem direct wegdoen.
Daar haal je Vranckx en Isaksen voor terug en dan ga je er op korte termijn flink op vooruit.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Sangare behouden, Bakayoko voor 30+ laten gaan.
Van het held geld wat men nu nog heeft en Opbrengst Baka Sanchez, vranckx een CAM en RB halen ?.

Ik was ook afgelopen zondag echt niet overtuigd van zijn voetbalkwaliteiten ondanks zijn prima goal.

Nu kan je er veel geld voor krijgen straks presteerd hij niet en krijg je de helft er voor.
Desnoods maar even met Lang achter de spitsen LDJ en Pepi spelen tot we een nieuwe CAM en RA hebben
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

deninho32 wrote: 01 Aug 2023, 14:13
psvgouda wrote: 01 Aug 2023, 13:48
Zie de post over Cody, kan die nu even niet terugvinden. Daar staan strepen op als op een zebrapad, dat moet hem voortdurend triggeren naar links/rechts te kijken, maw goed te scannen
Dan heb je wel een goed geheugen zeg als dat nodig is :lol:
Tja, ik verzin het niet hè? Overigens moeten spelers voortdurend aan allerlei zaken worden herinnerd tijdens wedstrijden. Ooit zelf getraind/gecoached? On: over Baka… Met 35 en een aardig doorverkoop percentage mss toch maar doen, daar kun je het nodige mee
Cas
Meervoudig international

tezzyunited wrote: 01 Aug 2023, 15:06 Hoewel ik niet uitsluit dat hij door kan groeien tot een speler die €35 miljoen waard is, moet je dat bedrag direct accepteren.

Ik snap dit forum’s obsessie met lukebakio niet. Is hij überhaupt ooit met PSV gelinkt? Een 25 jarige redelijke rechtsbuiten, die ook nooit echt heeft kunnen uitblinken im de bundesliga, dat kan toch niet anders dan de nieuwe bruma worden?
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ach, weet je, het forum is een beetje zoals PSV zelf hè? Lang vasthouden aan oude targets. Zoals Bruma idd. Commitment. Vasthoudendheid. Zoiets
Last edited by psvgouda on 01 Aug 2023, 15:18, edited 1 time in total.
CZ_Code
Nationale topspeler

Cas wrote: 01 Aug 2023, 15:14
tezzyunited wrote: 01 Aug 2023, 15:06 Hoewel ik niet uitsluit dat hij door kan groeien tot een speler die €35 miljoen waard is, moet je dat bedrag direct accepteren.

Ik snap dit forum’s obsessie met lukebakio niet. Is hij überhaupt ooit met PSV gelinkt? Een 25 jarige redelijke rechtsbuiten, die ook nooit echt heeft kunnen uitblinken im de bundesliga, dat kan toch niet anders dan de nieuwe bruma worden?
Bundesliga is wel even een tikkeltje sterker dan de Eredivisie, als je daar uitblinkt zoals jij het zegt ga je voor 80+ miljoen naar de premier league of een ander bizar team.
Breur
Internationale topspeler

Eens. Meer Frappant is het dat Baka gewoon de concurrentiestrijd met hem gewonnen heeft bij het Belgische elftal. We verkopen Baka en we halen een slechtere, oudere speler terug die ook nog wel best duur is. Daarnaast ook nog eens in salaris al een veelvoud van dat van Baka.
Søren
Meervoudig international

Dat zou nog eens een lekkere meevallers zijn zeg, 30+ mln voor Baka, wtf.
Als Sangaré dan nog gaat kun je zo’n 60 mln direct in je elftal pompen (25 Sangaré, 25 Baka, en 10 uit potje).
2 toppers eruit, 6 toppers ervoor terug!
Dan ben je als club wel serieus stappen aan het zetten…😎
Ardbeg
Mister PSV

Buiten het feit dat hij toch degelijk aan PSV gelinkt is, is "dit forum's obsessie" ook erg overdreven. Best wat mensen vinden het een goede speler. Jij zegt "Dat kan toch niet anders dan de nieuwe Bruma worden".

Dan heb je geen wedstrijd van die jongen gezien. Roep dan niks.
Cas
Meervoudig international

Søren wrote: 01 Aug 2023, 15:18 Dat zou nog eens een lekkere meevallers zijn zeg, 30+ mln voor Baka, wtf.
Als Sangaré dan nog gaat kun je zo’n 60 mln direct in je elftal pompen (25 Sangaré, 25 Baka, en 10 uit potje).
2 toppers eruit, 6 toppers ervoor terug!
Dan ben je als club wel serieus stappen aan het zetten…😎
Of we behouden sangare en baka, en pompen het overgebleven geld en de CL inkomsten in een nieuwe cb en cam. Dan ben je er ook
Josef Dettelbacher
Legende

Ik snap dit forum’s obsessie met lukebakio niet. Is hij überhaupt ooit met PSV gelinkt?
Ik heb heel lang gedacht dat het gewoon een running gag was, omdat de naam een samenvoegsel is van Luuk en Bakayoko. Maar, hij blijkt dus echt te bestaan..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Peesjevee
Ballenjongen

Napoli geeft ons 20 mil + Lozano in ruil voor Baka. Dan gaan wij er toch gewoon flink op vooruit? Ik zou het meteen doen
Cas
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 01 Aug 2023, 15:19

Buiten het feit dat hij toch degelijk aan PSV gelinkt is, is "dit forum's obsessie" ook erg overdreven. Best wat mensen vinden het een goede speler. Jij zegt "Dat kan toch niet anders dan de nieuwe Bruma worden".

Ik ben naast PSV-fan ook fan van Schalke, waardoor ik regelmatig bundesliga wedstrijden kijk. Heb zelfs toevallig dit jaar schalke-herta live bijgewoond, dus dat klopt niet helemaal. Hij is echt niet zo’n hele bijzondere speler hoor, en ik denk ook zeker dat hij veel te duur gaat zijn voor zijn productie
Ardbeg
Mister PSV

Cas wrote: 01 Aug 2023, 15:22
Ardbeg wrote: 01 Aug 2023, 15:19

Ik ben naast PSV-fan ook fan van Schalke, waardoor ik regelmatig bundesliga wedstrijden kijk. Heb zelfs toevallig dit jaar schalke-herta live bijgewoond, dus dat klopt niet helemaal. Hij is echt niet zo’n hele bijzondere speler hoor, en ik denk ook zeker dat hij veel te duur gaat zijn voor zijn productie
En da's harstikke prima als je dat vindt. Dat verandert niets aan het feit dat het geen "obsessie" is. Al is dat meer iets voor het transfertopic, haha.
Last edited by Ardbeg on 01 Aug 2023, 16:11, edited 2 times in total.
rjg1992
Bankzitter

Ik vind dit ook een hele moeilijke, want ik zie groei (meer explosief, scherpere voorzetten met links, meer buitenom, meer goals) waardoor niet uit te sluiten is dat hij naar Bergwijn niveau doorgroeit (begon ook zo) maar het kan ook een Locadia of een Jorgensen worden. Dan vind ik 35 miljoen een nobrainer (70% van een WK vedette die bijna MVP werd in een half seizoen), 30 miljoen geweldig maar zou ik niet onder de 20 miljoen hem wegdoen.

Uiteindelijk is jeugdspelers doorverkopen enorm goed voor je naam en maakt het je een aantrekkelijke club om nieuw talent door te laten groeien. Het geld zou je een enorm financieel fundament geven, en je kan waarschijnlijk meer kapitaal op linksbuiten creeren met een nieuwe rechtsbuiten. We moeten gewoon een AZ worden dat 2 niveaus hoger speelt met 2 niveau’s betere spelers. Strategische aankopen doen, snel verkopen en bouwen, bouwen, bouwen.
Johann Vogel
Vedette

Baka lijkt mij een goede jongen maar tot dusver maakt hij nog geen verpletterende indruk. Als je hem zou kunnen verkopen voor een mooie prijs dan is dat zeker het overwegen waard. Stel je voor dat Napoli Lozano en een mooie transfersom biedt, zeg twintig miljoen. Dan heb je een prachtige aanval en budget om direct de markt op de te gaan voor een middenvelder en een centrale verdediger.

Het meest vervelende is dat dit gaat spelen net nu de voorronde wedstrijden eraan zitten te komen.
Koenjo
Meervoudig international

Peesjevee wrote: 01 Aug 2023, 15:20 Napoli geeft ons 20 mil + Lozano in ruil voor Baka. Dan gaan wij er toch gewoon flink op vooruit? Ik zou het meteen doen
Ja maar dat gaat niet gebeuren.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

30/35 miljoen is eigenlijk niet te weigeren, maar dan moet er wel een goede vervanger worden aangetrokken die er gelijk staat.

Tsangkov was zooo mooi geweest he..
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Fc Denzel wrote: 01 Aug 2023, 15:50 Tsangkov was zooo mooi geweest he..
Ik weet niet hoe mooi Tsangkova is maar Tsygankov was inderdaad een hoofdprijs geweest. Een grandslam homerun.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 01 Aug 2023, 15:51
Fc Denzel wrote: 01 Aug 2023, 15:50 Tsangkov was zooo mooi geweest he..
Ik weet niet hoe mooi Tsangkova is maar Tsygankov was inderdaad een hoofdprijs geweest. Een grandslam homerun.
Die autocorrectie ook steeds..;)

Ik zal ze in iedergeval allebei nooit vergeten
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

rjg1992 wrote: 01 Aug 2023, 15:29 Ik vind dit ook een hele moeilijke, want ik zie groei (meer explosief, scherpere voorzetten met links, meer buitenom, meer goals) waardoor niet uit te sluiten is dat hij naar Bergwijn niveau doorgroeit (begon ook zo) maar het kan ook een Locadia of een Jorgensen worden. Dan vind ik 35 miljoen een nobrainer (70% van een WK vedette die bijna MVP werd in een half seizoen), 30 miljoen geweldig maar zou ik niet onder de 20 miljoen hem wegdoen.

Uiteindelijk is jeugdspelers doorverkopen enorm goed voor je naam en maakt het je een aantrekkelijke club om nieuw talent door te laten groeien. Het geld zou je een enorm financieel fundament geven, en je kan waarschijnlijk meer kapitaal op linksbuiten creeren met een nieuwe rechtsbuiten. We moeten gewoon een AZ worden dat 2 niveaus hoger speelt met 2 niveau’s betere spelers. Strategische aankopen doen, snel verkopen en bouwen, bouwen, bouwen.
Helemaal eens. Bakayoko lijkt me dit seizoen onbetwist basisspeler in principe en met de aanvallende stijl van Bosz schat de kans dat hij er 15 intrapt en zo'n 10 assists op zijn naam zet redelijk in. Als Napoli nu rond de €25M voor hem over heeft, kun je hem voor rond de €40M zeker wel verkopen; die jongen staat er goed op.

Anderzijds zou een bidding war tussen Napoli en PSG niet vervelend zijn. Zwaai je Bakayoko uit voor €30-35M, dan zijn je zorgen over. Je zou ze bijna uitnodigen om hem voor zo'n bedrag nog vóór het weekend op te komen halen. Zeker icm het nu nog aanwezige budget kun je dan Sanchez en Vranckx op korte termijn binnenhalen en heb je nog ruim voldoende over om nog een sterke 10 te halen én een talentvolle vervanger voor Bakayoko. Exequiel Zeballos, Dario Osorio, Alexander Aravena of Gianlucca Prestianni... kom maar doorrr!
Kezza75!
Bankzitter
Old name: Kezza75!
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Peesjevee wrote: 01 Aug 2023, 15:20 Napoli geeft ons 20 mil + Lozano in ruil voor Baka. Dan gaan wij er toch gewoon flink op vooruit? Ik zou het meteen doen
Lijkt me niet verstandig. Die 20 miljoen cash is gelijk het salaris van Chucky de komende jaren. Na 4 jaar hebben we niks meer.
Laten we die 35 mln (wat never nooit gaat gebeuren denk ik) maar investeren in nieuwe cash cows die elk 10 mln kosten en over 3/4 jaar weer elk 30 mln opleveren.

Zo zou het moeten gaan.

Al ben ik het helemaal met je eens dat de gedachte aan Chucky weer in ons shirt wel een mooie is!
Champions are not born. Champions are made during practice.
René1978
Nationale topspeler

Snap de vergelijking met Lammers en Locadia niet. Daar zaten geen ploegen als PSG en Napoli achteraan. Baka is echt wel van een ander kaliber. Ik snap dat PSV voor 35 miljoen wel gaat praten, maar daaronder niet verkopen wat mij betreft. Ik zie hem liever een topseizoen draaien onder Bosz en dan de grootste transfer uit onze clubgeschiedenis maken
Post Reply