Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

Als PSG en Napoli (na verkoop Osinhem) bieden moet je 60m vragen. Geld zat daar en hebben nog iets tegoed.
Cas
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 01 Aug 2023, 15:29
Cas wrote: 01 Aug 2023, 15:22

Ik ben naast PSV-fan ook fan van Schalke, waardoor ik regelmatig bundesliga wedstrijden kijk. Heb zelfs toevallig dit jaar schalke-herta live bijgewoond, dus dat klopt niet helemaal. Hij is echt niet zo’n hele bijzondere speler hoor, en ik denk ook zeker dat hij veel te duur gaat zijn voor zijn productie
En da's harstikke prima als je dat vindt. Dat verandert niets aan het feit dat het een "obsessie" is. Al is dat meer iets voor het transfertopic, haha.
Ahh ik bedoelde obsessie meer als in dat er volgens mij nooit echt contact is geweest (voor zover ik weet) en dat die naam al een jaar overal hier op het forum rondzweeft
Ykhim
Lid scoutingsteam

René1978 wrote: 01 Aug 2023, 16:03 Snap de vergelijking met Lammers en Locadia niet. Daar zaten geen ploegen als PSG en Napoli achteraan. Baka is echt wel van een ander kaliber. Ik snap dat PSV voor 35 miljoen wel gaat praten, maar daaronder niet verkopen wat mij betreft. Ik zie hem liever een topseizoen draaien onder Bosz en dan de grootste transfer uit onze clubgeschiedenis maken
Ik ben ook wel om. Vorig jaar had ik hem voor 15 verkocht, maar ik zie inmiddels wel waarom PSV hem alleen voor de hoofdprijs wil laten gaan. Een jonge, hele complete vleugelaanvaller die normaal gesproken alleen maar beter gaat worden in een elftal dat met een plan speelt.

Ik zie hem wel de sensatie van het komende seizoen worden zelfs.
Josef Dettelbacher
Legende

Ykhim wrote: 01 Aug 2023, 16:10
René1978 wrote: 01 Aug 2023, 16:03 Snap de vergelijking met Lammers en Locadia niet. Daar zaten geen ploegen als PSG en Napoli achteraan. Baka is echt wel van een ander kaliber. Ik snap dat PSV voor 35 miljoen wel gaat praten, maar daaronder niet verkopen wat mij betreft. Ik zie hem liever een topseizoen draaien onder Bosz en dan de grootste transfer uit onze clubgeschiedenis maken
Ik ben ook wel om. Vorig jaar had ik hem voor 15 verkocht, maar ik zie inmiddels wel waarom PSV hem alleen voor de hoofdprijs wil laten gaan. Een jonge, hele complete vleugelaanvaller die normaal gesproken alleen maar beter gaat worden in een elftal dat met een plan speelt.

En ligt nog 3 jaar vast. Doorgestroomd vanuit de jeugd, waarschijnlijk een heel gunstig contract voor PSV om mee te onderhandelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Josef Dettelbacher wrote: 01 Aug 2023, 16:28
Ykhim wrote: 01 Aug 2023, 16:10

En ligt nog 3 jaar vast. Doorgestroomd vanuit de jeugd, waarschijnlijk een heel gunstig contract voor PSV om mee te onderhandelen.
Precies. Alleen voor de absolute hoofdprijs laten gaan. En sowieso niet meer in de laatste week voor einde transferperiode. Vind het sowieso een zeer lastige periode voor PSV dit, met voorronde CL. Als je nu Sangare of Bakayoko verliest, wordt het wel een stuk lastiger
Menno1
Legende

Als ik mag kiezen tussen 35 miljoen vangen voor Sangare of Bakayoko. Dan gaat die laatste. Voor 10 miljoen heb je een prima, zo niet betere vervanger.
Hatseflats
Vedette

Menno1 wrote: 01 Aug 2023, 16:49 Als ik mag kiezen tussen 35 miljoen vangen voor Sangare of Bakayoko. Dan gaat die laatste. Voor 10 miljoen heb je een prima, zo niet betere vervanger.
Zoals wie dan?
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 01 Aug 2023, 15:19

Buiten het feit dat hij toch degelijk aan PSV gelinkt is, is "dit forum's obsessie" ook erg overdreven. Best wat mensen vinden het een goede speler. Jij zegt "Dat kan toch niet anders dan de nieuwe Bruma worden".

Dan heb je geen wedstrijd van die jongen gezien. Roep dan niks.
Ik ben naast PSV-fan ook fan van Schalke, waardoor ik regelmatig bundesliga wedstrijden kijk. Heb zelfs toevallig dit jaar schalke-herta live bijgewoond, dus dat klopt niet helemaal. Hij is echt niet zo’n hele bijzondere speler hoor, en ik denk ook zeker dat hij veel te duur gaat zijn voor zijn productie
Bij toeval Schalke-Hertha bijwonen als je Schalke-fan bent… Dat moet wel een heel aangenaam toeval zijn geweest! 😄
Ykhim
Lid scoutingsteam

Bakayoko heeft een individuele actie, een uitstekende voorzet, scoort gevoelsmatig steeds weer een stukje makkelijker, verricht een hoop defensieve arbeid. Heeft inhoud, is snel, is fysiek groeiende en heeft een zekere explosiviteit. Is ook net pas 20 hè. Je hebt dreiging, verschillende wapens, defensieve betrouwbaarheid én potentie. Als hij een mindere wedstrijd speelt heb je er nog steeds heel, heel erg veel aan.

Ik vraag me serieus af of je dat totaalpakket (en meer!) elders voor 10 miljoen kunt ophalen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 01 Aug 2023, 17:01 Bakayoko heeft een individuele actie, een uitstekende voorzet, scoort gevoelsmatig steeds weer een stukje makkelijker, verricht een hoop defensieve arbeid. Heeft inhoud, is snel, is fysiek groeiende en heeft een zekere explosiviteit. Is ook net pas 20 hè. Je hebt dreiging, verschillende wapens, defensieve betrouwbaarheid én potentie. Als hij een mindere wedstrijd speelt heb je er nog steeds heel, heel erg veel aan.

Ik vraag me serieus af of je dat totaalpakket (en meer!) elders voor 10 miljoen kunt ophalen.
Waar het bij Baka imo vooral nog aan schort is tactisch slimmer zijn en diepgang zonder bal. Laten we nu uitgerekend een trainer hebben met een duidelijk tactisch plan waarin diepgang, op specifieke momenten, belangrijk is. Dit is echt dé kans voor Baka om de volgende stap te zetten.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 01 Aug 2023, 17:01 Bakayoko heeft een individuele actie, een uitstekende voorzet, scoort gevoelsmatig steeds weer een stukje makkelijker, verricht een hoop defensieve arbeid. Heeft inhoud, is snel, is fysiek groeiende en heeft een zekere explosiviteit. Is ook net pas 20 hè. Je hebt dreiging, verschillende wapens, defensieve betrouwbaarheid én potentie. Als hij een mindere wedstrijd speelt heb je er nog steeds heel, heel erg veel aan.

Of hij steeds een stukje makkelijker scoort weet ik niet hoor. Tijdens een oefenpotje mistte hij voor open goal en in zijn laatste 9 wedstrijden in de ED scoorde hij niet.
Deze goal tegen NF was echt goed binnen geschoten omdat hij het schot keurig uitstelde, hem precies hard genoeg raakte en precies in de hoek schoot. Maar het zou wel heel kortzichtig zijn om nu te verwachten dat hij veel makkelijker gaat scoren nu.

PSV gaat all in met Bakayoko en dat was in de winter al enigszins zichtbaar. Ze geven hem nr 11 en ze weten dat hij vooral in maart een goede opleving had. Gaat hij doelpunten maken? Dan kan het heel hard gaan ja. Als je bij PSV met een zeer aanvallende speelstijl veel op de helft van de tegenstander speelt dan is 10 a 15 goals wel het minste wat je mag verwachten. En als hij 15 goals haalt dan is mijn grootste zorg weg maar is er ook nog steeds wel veel te halen voor hij interessant is voor een club op een hoger niveau dan PSV. De stap van 5 naar 15 goals in de ED is best groot.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Baka is echt geen Lammers of Locadia, die is veel talentvoller en nog meer met zn vak bezig. En linkspoten zijn gewoon bijzonder, zeker als ze op rechts uit de voeten kunnen.
Menno1
Legende

Hatseflats wrote: 01 Aug 2023, 16:57
Menno1 wrote: 01 Aug 2023, 16:49 Als ik mag kiezen tussen 35 miljoen vangen voor Sangare of Bakayoko. Dan gaat die laatste. Voor 10 miljoen heb je een prima, zo niet betere vervanger.
Zoals wie dan?
Tete. Gratis op te pikken. 10 miljoen tipgeld voor mij. Graag gedaan.
Cas
Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 01 Aug 2023, 17:00

Bij toeval Schalke-Hertha bijwonen als je Schalke-fan bent… Dat moet wel een heel aangenaam toeval zijn geweest! 😄
Was de laatste weken ook bij schalke-frankfurt en schalke-bremen, op zich had ik dit jaar best geluk bij de wedstrijden die ik bij kom wonen, alleen jammer van de rest van het jaar……
LucNilis87
Regelmatige invaller

Als Bakayoko voor de hoofdprijs weggaat, zie ik ons ook nog wel voor Berghuis aankloppen. Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar als je die goedkoop op kunt pikken dan heb je wel een garantie op veel goals en assists op rechtsbuiten.

Nu ga ik uitloggen om het weggehoond worden niet te hoeven zien🙂
ShovingNE2
Site Admin

LucNilis87 wrote: 01 Aug 2023, 17:34zie ik ons ook nog wel voor Berghuis aankloppen.
Waarom zie je dat? Op basis van wat zou PSV die move maken dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heruone
Lid scoutingsteam

De eeuwig oude discussie over Bakayoko vindt weer plaats, terwijl de waarheid zo simpel is.

Madueke saga all over again. We hebben nu al 2x een serieus bericht gehad over Bakayoko. Kan niet anders of er gaat binnenkort doorgepakt worden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Heruone wrote: 01 Aug 2023, 17:36 De eeuwig oude discussie over Bakayoko vindt weer plaats, terwijl de waarheid zo simpel is.

Madueke saga all over again. We hebben nu al 2x een serieus bericht gehad over Bakayoko. Kan niet anders of er gaat binnenkort doorgepakt worden.
Dat denk ik ook. Zeker als er meerdere clubs concreet gaan worden.
LucNilis87
Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2023, 17:36
LucNilis87 wrote: 01 Aug 2023, 17:34zie ik ons ook nog wel voor Berghuis aankloppen.
Waarom zie je dat? Op basis van wat zou PSV die move maken dan?
We waren al eerder in hem geïnteresseerd (herinner me ook nog de vele positieve tweets van Garrincha in zijn Feyenoord tijd), wil weg bij Ajax en is denk ik niet al te duur op te halen. Als hij ook nog salaris in wil leveren om eens bij een fatsoenlijke club te spelen, mag hij van mij komen.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Nee die kans heeft ie gehad. Jammer en next
Madueke
Legende

Ja Steven, of je wel ff salaris wil inleveren. Van 4 mil naar 3 mil per jaar, akkoord?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Heruone wrote: 01 Aug 2023, 17:36 De eeuwig oude discussie over Bakayoko vindt weer plaats, terwijl de waarheid zo simpel is.

Met Madueke hebben ze volledig voor het potentieel betaald, en flink ook. En als ze dat voor Bakayoko ook willen dan zal PSV er ook wel oren naar hebben voor de juiste prijs en het juiste moment. Maar bij Madueke was die wens heel groot, wellicht door zijn blessures, en had PSV praktisch een afspraak met zijn entourage.

Laten we hopen dat Bakayoko er heel veel in schiet zodat de Bosz zijn 1e prijs pakt, wij naar de CL gaan en als het dan zonder Bakayoko is dan krijgen we tenminste een hele ruimte vergoeding.
trouwepsvfan
Vedette

Voor 25 miljoen vast zou ik hem gewoon verkopen. Kun je gewoon een prima rechtsbuiten en een verdedigende middenvelder van halen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
LucNilis87
Regelmatige invaller

Madueke wrote: 01 Aug 2023, 17:43 Ja Steven, of je wel ff salaris wil inleveren. Van 4 mil naar 3 mil per jaar, akkoord?
Ja, want daar zijn echt geen oplossingen voor te verzinnen. Zahavi verdiende bij ons toch ook geen €9 miljoen zoals in China.
Chucky
Vedette

trouwepsvfan wrote: 01 Aug 2023, 17:45 Voor 25 miljoen vast zou ik hem gewoon verkopen. Kun je gewoon een prima rechtsbuiten en een verdedigende middenvelder van halen.
Het is een potentiële verdubbelaar (obv 25 mln) als hij een beetje een goed seizoen draait, dus voor dat bedrag zou ik het zeker niet doen.

Pas bij Madueke-achtige bedragen zou ik overwegen hem te verkopen.
Post Reply