Mikelvb wrote: ↑01 Aug 2023, 19:26
Zie dat Mebude naar Westerloo is voor 1.75mln. Was toch geen grote gok geweest om hem te halen zou je zeggen.
Shitty Group. Dan zit je aan de onderstaande constructie vast:
Manchester City liet bij de transfer wel een terugkoopclausule optekenen, iets wat de club van Kevin De Bruyne wel vaker doet bij jonge spelers. Het prijskaartje van Mebude bedraagt 1,9 miljoen euro en bij een doorverkoop vangt de Engelse kampioen nog 30 procent op de meerwaarde.
Madueke wrote: ↑01 Aug 2023, 19:36
Hebben die trouwens een rijke eigenaar, dat Westerlo? Dat is toch eigenlijk ook een totaal random club voor zo'n talent van City.
Mikelvb wrote: ↑01 Aug 2023, 19:26
Zie dat Mebude naar Westerloo is voor 1.75mln. Was toch geen grote gok geweest om hem te halen zou je zeggen.
Ja, inclusief een terugkoopclausule en 30 procent doorverkoop clausule. Ik zou ook afhaken als PSV zijnde.
Die wurgcontracten van City en consorten moeten echt uitgebannen worden wat mij betreft. Doorverkooppercentage is wat mij betreft ok, maar dat terugkoopgedoe niet.
20 miljoen is veel, maar ik heb deze speler een aantal keer gezien en toen vond ik hem echt heel goed.
Wat me vooral opviel aan hem is dat hij in balbezit heel erg goed is
Blijft mooi hoe iedereen gelijk weer in de paniek schiet en zich af vraagt hoe we aan elke individuele rooie stuiver komen. Stel je toch voor dat je brein transfers van afgelopen winter al niet meer kan onthouden, lekker leventje heb je dan zeg!
We zijn wel erg op de Nederlandse/Belgische tour, of spelers die al eerder in Nederland gespeeld hebben. De tropische verrassingen zijn het niet die aan ons gelinkt worden.