Tomm wrote: ↑01 Aug 2023, 21:07
Blijft mooi hoe iedereen gelijk weer in de paniek schiet en zich af vraagt hoe we aan elke individuele rooie stuiver komen. Stel je toch voor dat je brein transfers van afgelopen winter al niet meer kan onthouden, lekker leventje heb je dan zeg!
Jij bent de eerste die begint over hoe we aan dat geld moeten komen
kastoekast wrote: ↑01 Aug 2023, 21:08
Van waar moeten we de 20miljoen halen zolang Sangare niet verkocht is of zijn we van plan om te gaan huren (met optie tot koop hopelijk)
Geld als water, jonge. Geld moet rollen. Let's go!
Tomm wrote: ↑01 Aug 2023, 21:07
Blijft mooi hoe iedereen gelijk weer in de paniek schiet en zich af vraagt hoe we aan elke individuele rooie stuiver komen. Stel je toch voor dat je brein transfers van afgelopen winter al niet meer kan onthouden, lekker leventje heb je dan zeg!
Jij bent de eerste die begint over hoe we aan dat geld moeten komen
Lijkt me dat we nooit, maar dan ook echt nooit, 20mil gaan neerleggen voor Debast. Maximaal rond de 15mil (hij moet meer kosten las ik) en dan nog zie ik het liever niet gebeuren. Groot talent maar zie liever meer ervaring komen, zeker naast Sambo.
Last edited by TRM on 01 Aug 2023, 21:13, edited 1 time in total.
Groot talent, geweldig aan de bal. Defensief en in de lucht wel stappen te zetten. Voor de prijs vind ik hem nog niet goed genoeg, maar snap de interesse zeker.
danko-lazovic wrote: ↑01 Aug 2023, 21:09
We zijn wel erg op de Nederlandse/Belgische tour, of spelers die al eerder in Nederland gespeeld hebben. De tropische verrassingen zijn het niet die aan ons gelinkt worden.
Als ze echt een versterking zijn: Mooi toch juist?
Klinkt zeer interessant. Ook al is hij jong, ik geef liever dit soort bedragen uit aan hem dan aan een Sanchez met zijn PL salaris en weinig restwaarde. Go Earnie!
Menno1 wrote: ↑01 Aug 2023, 21:16
Klinkt zeer interessant. Ook al is hij jong, ik geef liever dit soort bedragen uit aan hem dan aan een Sanchez met zijn PL salaris en weinig restwaarde. Go Earnie!
Hier andersom van mening.
Liever iemand met ervaring die er direct staat (en dit bewezen heeft te kunnen).
Debast is wel een serieus talent. Heb hem 2 keer zien spelen en vond hem vooral heel volwassen. Ook een Belgisch international dus wie weet kan Bakayoko een goed woordje doen. In zijn geheel een stuk goedkoper dan een Sanchez.