Can’t unsee it
Transferwindow 2023/24
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Lijkt qua type wel op Beelen, maar ik zag Beelen wel als toekomstige basisspeler niet als directe basisspeler. Deze jongen is totaal niet complementair aan Boscagli zou je zeggen. Maar goed, ik ga er toch maar steeds vanuit dat Earnie beter is in het werk waar hij vorstelijk voor betaald wordt dan ik.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Nou is Debast wel een heel ander type verdediger dan Sanchez. Verbaast me toch wel. Waar zoekt Stewart nou naar? Dit zijn eigenlijk op alle fronten compleet verschillende spelers.
-
- Internationale topspeler
Als je zag hoe vaak Ramalho en Boscagli tegen Nottingham inschoven naar het middenveld is dit misschien wel het profiel waar naar gezocht wordtTikkieterug wrote: ↑01 Aug 2023, 22:04 Nou is Debast wel een heel ander type verdediger dan Sanchez. Verbaast me toch wel. Waar zoekt Stewart nou naar? Dit zijn eigenlijk op alle fronten compleet verschillende spelers.
-
- Meervoudig international
Goed om te zien dat we met dit soort spelers bezig zijn!
Interessant profiel…
Zou het kunnen dat dit de vervanger van Teze en/of Ramalho moet worden?
Dat deze interesse los staat vd Sanchez vacature?
Aangezien er (eindelijk) bewustzijn lijkt te zijn dat het niveau vd verdediging in algemene zin omhoog moet, in combinatie met de klaarblijkelijke interesse voor Teze.
Interessant profiel…
Zou het kunnen dat dit de vervanger van Teze en/of Ramalho moet worden?
Dat deze interesse los staat vd Sanchez vacature?
Aangezien er (eindelijk) bewustzijn lijkt te zijn dat het niveau vd verdediging in algemene zin omhoog moet, in combinatie met de klaarblijkelijke interesse voor Teze.
-
- Moderator
-
- Regelmatige invaller
Hey,
Heb zojuist de computer van Earnest weten te hacken.
Hierbij de lijst met targets:
https://www.transfermarkt.nl/belgien-u2 ... erein/9315
- Persepolis
- Vedette
Debast-Sanchez, onze nieuwe superduo die elkaar perfect aanvult. Sanbast met daarvoor Vrangaré en er komt niks doorheen!
-
- Nationale topspeler
Wat moet je met een slager op een voetbalgeld? enige ballen die hij kent zijn gehaktballen.Tikkieterug wrote: ↑01 Aug 2023, 21:49 Heb wat filmpjes en recensies over Debast gelezen. Word er niet heel enthousiast van. Voetballend is hij goed; verdedigend en positioneel nog heel veel te leren. Beetje hetzelfde type als Boscagli. Zou mijn keuze nooit zijn. Liever een slager uit de Balkan of Scandinavië.
-
- Basisspeler
Als je dan naar de as kijkt van de laatste wedstrijd dan zie je mooi onze targets, debast, Vranckx en de Ketelaere. Gewoon zorgen dat je as zowel op club als internationaal niveau altijd samen speelt. Stewart heeft dat wel weer goed gezien hoor.Handball wrote: ↑01 Aug 2023, 22:23 Hey,
-
- Lid 2e elftal
Kan ook best zijn dat Teze snel gaat vertrekken. Elfrink kwam eerder deze week al met het nieuws dat er veel interesse is voor Teze. Er is vast wel een club die richting de 10 Miljoen wilt betalen voor Teze, dat geld kan dan direct gebruikt worden voor de transfer voor Debast.
-
- Jeugdspeler
Dit lijkt mij inderdaad het geval. Verbeterde versie van Beelen. Zal zeker niet alleen bij deze Debast blijven indien Teze vertrekt..SNDR87 wrote: ↑01 Aug 2023, 22:30 Kan ook best zijn dat Teze snel gaat vertrekken. Elfrink kwam eerder deze week al met het nieuws dat er veel interesse is voor Teze. Er is vast wel een club die richting de 10 Miljoen wilt betalen voor Teze, dat geld kan dan direct gebruikt worden voor de transfer voor Debast.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
VranckxTinus10 wrote: ↑01 Aug 2023, 22:37Dit lijkt mij inderdaad het geval. Verbeterde versie van Beelen. Zal zeker niet alleen bij deze Debast blijven indien Teze vertrekt..SNDR87 wrote: ↑01 Aug 2023, 22:30 Kan ook best zijn dat Teze snel gaat vertrekken. Elfrink kwam eerder deze week al met het nieuws dat er veel interesse is voor Teze. Er is vast wel een club die richting de 10 Miljoen wilt betalen voor Teze, dat geld kan dan direct gebruikt worden voor de transfer voor Debast.
-
- Vedette
Ik denk ook dat dit de opvolger gaat zijn van Teze. Beukema ging voor 9 weg. Dan kun je voor Teze ook zo'n bedrag krijgen. Tel daar de 2 miljoen bij op van Beelen en we kunnen hem betalen van het geld dat er voor gereserveerd was.
- De Realist
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Zal wel aan mij liggen maar ik heb niet persee liever Debast dan Teze. Wel liever Sanchez dan Teze, maar vrees dat het lastig gaat worden. Misschien wordt het allemaal wat makkelijker als we SG in de pan hebben gehakt.
-
Ja, PSV gaat even 12 miljoen aftikken voor een back-up verdediger. Geld zat joh. Het is niet dat we ook dit boekjaar weer -40 miljoen moeten opvangen. Debast was ook direct dolenthousiast toen hij hoorde dat hij als basisspeler van Anderlecht en Belgisch international de opvolger mag worden van Teze als back-up van een nog aan te trekken verdediger.
- Hatseflats
- Vedette
Jij bent zeker de leukste thuis?Eindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2023, 22:52 Ja, PSV gaat even 12 miljoen aftikken voor een back-up verdediger. Geld zat joh. Het is niet dat we ook dit boekjaar weer -40 miljoen moeten opvangen. Debast was ook direct dolenthousiast toen hij hoorde dat hij als basisspeler van Anderlecht en Belgisch international de opvolger mag worden van Teze als back-up van een nog aan te trekken verdediger.
-
- Nationale topspeler
Ja dat dacht ik ook maar ik vind het een zeer vreemde zet om van Sanchez (ervaren krachtpatser, bekend met het Bosz spel, slager) naar een Debast te gaan, een talent van 19 die juist bekend staat om zijn voetballende kwaliteiten. Dat zijn echt twee totaal verschillende profielen. Dat zou volstrekt onlogisch zijn.