Transferwindow 2023/24
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Ben inmiddels bijna op het punt dat ik blij ben met een speler als Vito van Crooij, puur zodat mijn transferhonger even gestild is. Bijna he, zou zwaar teleurgesteld zijn met der Vito.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Voor Graz vind ik het nog niet eens zo spannend; hoewel die Poolse spits van ze me een geslepen kereltje lijkt, zouden we daar met de huidige ploeg ook van moeten kunnen winnen. Tactisch zijn we wel een slag beter dan de Oostenrijkers, maar tegen Braga, Olympique Marseille en Rangers is het in deze samenstelling meer billenknijpen.RPSV94 wrote: ↑02 Aug 2023, 13:46 Ik ben normaal niet zo pessimistisch hoor, maar ik ben echt een beetje bang dat we aan het wachten zijn op onze nummer 1 voorkeur en dat we bij teleurstelling moeten doorschakelen naar optie G omdat de rest van de spelers al ergens hebben getekend. Het enige wat ik lees is dat we een keer informeren naar een speler die 20 miljoen moet kosten en dat de andere spelers op de lijst in de belangstelling staan van andere clubs.
Moeten we het straks weer doen met een verdwaalde vedette die na 5 jaar blessure leed het bij ons mag proberen. Dan ben je gewoon weer terug bij af.
Van de targets die het meest genoemd worden denk ik dat Vranckx sowieso wel komt; gezegd wordt dat hij wel geloofd in de plannen van PSV. Maar waarschijnlijk is het voor zowel club als speler nog even afwachten op welke manier de komende weken zich gaan ontwikkelen. Dat het statisch oogt ben ik met je eens, maar anderzijds lees je alleen wat uitlekt natuurlijk. Een topje van de ijsberg. Waarschijnlijk speelt er veel meer op de achtergrond en heeft de club wel een plan B en C als de key targets uitblijven. En of dat gemankeerde uitbuikers worden betwijfel ik; Stewart oogt me niet als een zenuwlijer die dan maar gaat kopen om het kopen. Een tweede Ramalho terwijl we er nog eentje hebben lopen zie ik niet 123 komen.
-
- Vedette
The departure of Gini Wijnaldum takes time.
• PSV and Al-Shabab are very interested in Dutch.
• A termination of contract is considered, but PSG prefer that he leaves without having to pay his last year of contract remaining.
- Hatseflats
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Wijnaldum is meteen de beste middenvelder in de eredivisie.
Saibari is underrated.
-
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Het verhaal van Gini is duidelijk. Dat wordt wachten tot het allerlaatste moment van de window.
-
- Jeugdspeler
Als Wijnaldum transfervrij (zo interpreteer ik het) nu kiest voor PSV boven het geld van Al Shabab zou dat perfect zijn. Hier nog een aantal jaren presteren, en dan carrière afronden in MLS of de zandbak.
Maar lijkt mij niet realistisch dat dat gaat gebeuren.
Maar lijkt mij niet realistisch dat dat gaat gebeuren.
-
- Nationale topspeler
Dit is de bezetting van ons middenveld op dit moment: Sangare, Til, Veerman, Saibari, Land en Babadi. Dat zijn 6 man waarbij Sangare hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken, dan kom je dus uit op 5 personen voor 3 posities waarvan ik persoonlijk 1 speler basiswaardig vind, 1 speler een prima wisselspeler is, 1 speler ik te min vind voor PSV en 2 leuke talentjes van 17 en 18. Als je Gini Wijnaldum gratis kan oppikken bij PSG moet je dit natuurlijk altijd doen. Ten eerste voor al die jankgezichten in Rotterdam en ten tweede omdat Wijnaldum nog altijd een toevoeging gaat zijn voor PSV. Mede door zijn ervaring en ook voetballend is het voor eredivisie begrippen nog steeds een top speler. Indien Sangare (25 miljoen voor PSV) gaat en je haalt Vranckx (9 miljoen), Wijnaldum (alleen salaris) de Ketelaere (huurprijs 3 miljoen) en mogelijk Debast (10 miljoen). Heb je 4 basiswaardige middenvelders, 1 multifunctionele verdedigende backup, 1 prima wisselspeler en dan kan je Land en Babadi nog even laten rijpen in Jong PSV.
Indien gratis moet je natuurlijk happen als PSV zijnde.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Als je Gini transfervrij kan halen, dan doen. Hij en veerman op 8 en Vranckx dr achter? Of zal Gini nog als 10 kunnen fungeren?
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- Vanthaman18
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wijnaldum wilde zelf ten eerste niet, wat niet erg is want hij is over the hill en zou wat salaris betreft een godsvermogen moeten verdienen. Daarnaast past zijn komst helemaal niet in het streven naar kapitaal(groei) op het veld. Wie gaat er bovendien banken wanneer Veerman, Vranckx, De Ketelaere en Wijnaldum fit zijn? De creatieve huurling waar twee maanden op wordt gehoopt, het tweebenige loopwonder dat in veelvoud verkocht moet worden in de toekomst, de passer die dit jaar de lijnen moet uitzetten met zijn ingevingen vanaf 6? Of de veelverdiener op zijn retour?Teletubby wrote: ↑02 Aug 2023, 17:30 Dit is de bezetting van ons middenveld op dit moment: Sangare, Til, Veerman, Saibari, Land en Babadi. Dat zijn 6 man waarbij Sangare hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken, dan kom je dus uit op 5 personen voor 3 posities waarvan ik persoonlijk 1 speler basiswaardig vind, 1 speler een prima wisselspeler is, 1 speler ik te min vind voor PSV en 2 leuke talentjes van 17 en 18. Als je Gini Wijnaldum gratis kan oppikken bij PSG moet je dit natuurlijk altijd doen. Ten eerste voor al die jankgezichten in Rotterdam en ten tweede omdat Wijnaldum nog altijd een toevoeging gaat zijn voor PSV. Mede door zijn ervaring en ook voetballend is het voor eredivisie begrippen nog steeds een top speler. Indien Sangare (25 miljoen voor PSV) gaat en je haalt Vranckx (9 miljoen), Wijnaldum (alleen salaris) de Ketelaere (huurprijs 3 miljoen) en mogelijk Debast (10 miljoen). Heb je 4 basiswaardige middenvelders, 1 multifunctionele verdedigende backup, 1 prima wisselspeler en dan kan je Land en Babadi nog even laten rijpen in Jong PSV.
-
- Meervoudig international
Of ze kunnen bij lappen voor die Majer.Vanthaman18 wrote: ↑02 Aug 2023, 17:46Krijgt Wolfsburg alleen wel dikke som geld, waardoor ze verkoop Vranckx niet per se nodig hebben voor inkomende transfers?
Marcel for president!
- ShovingNE2
- Site Admin
Wijnaldum is een toevoeging of is dat niet. Als je die keuze gemaakt heb kijk je naar financiën.Captain(C) wrote: ↑02 Aug 2023, 17:45 Een transfervrije Wijnaldum is natuurlijk altijd een toevoeging.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
De Ketelaere komt nietO Goleiro Grande wrote: ↑02 Aug 2023, 17:50Wijnaldum wilde zelf ten eerste niet, wat niet erg is want hij is over the hill en zou wat salaris betreft een godsvermogen moeten verdienen. Daarnaast past zijn komst helemaal niet in het streven naar kapitaal(groei) op het veld. Wie gaat er bovendien banken wanneer Veerman, Vranckx, De Ketelaere en Wijnaldum fit zijn? De creatieve huurling waar twee maanden op wordt gehoopt, het tweebenige loopwonder dat in veelvoud verkocht moet worden in de toekomst, de passer die dit jaar de lijnen moet uitzetten met zijn ingevingen vanaf 6? Of de veelverdiener op zijn retour?Teletubby wrote: ↑02 Aug 2023, 17:30 Dit is de bezetting van ons middenveld op dit moment: Sangare, Til, Veerman, Saibari, Land en Babadi. Dat zijn 6 man waarbij Sangare hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken, dan kom je dus uit op 5 personen voor 3 posities waarvan ik persoonlijk 1 speler basiswaardig vind, 1 speler een prima wisselspeler is, 1 speler ik te min vind voor PSV en 2 leuke talentjes van 17 en 18. Als je Gini Wijnaldum gratis kan oppikken bij PSG moet je dit natuurlijk altijd doen. Ten eerste voor al die jankgezichten in Rotterdam en ten tweede omdat Wijnaldum nog altijd een toevoeging gaat zijn voor PSV. Mede door zijn ervaring en ook voetballend is het voor eredivisie begrippen nog steeds een top speler. Indien Sangare (25 miljoen voor PSV) gaat en je haalt Vranckx (9 miljoen), Wijnaldum (alleen salaris) de Ketelaere (huurprijs 3 miljoen) en mogelijk Debast (10 miljoen). Heb je 4 basiswaardige middenvelders, 1 multifunctionele verdedigende backup, 1 prima wisselspeler en dan kan je Land en Babadi nog even laten rijpen in Jong PSV.
-
- Jeugdspeler
Ik denk dat Vranckx inmiddels helaas een gepasseerd station is.. Staat steevast in de basis bij Wolfsburg in de voorbereiding. Daarnaast al lange tijd geen serieus bericht meer dat hem aan PSV linkt..
-
- Nationale topspeler
Even de droommodus aan:
Teze slijten, er is veel interesse vanuit het buitenland en ik kan me voorstellen dat hij een stap wil maken naar een club waar hij wel zeker basis speelt, minimaal 10 mil zou ik zeggen. Verder Vertessen en er Ghazi verkopen wegens gebrek aan kwaliteit en perspectief, samen voor zo’n 8 mil. Ramalho zal naar mijn verwachting ook vertrekken naar Turkije of iets dergelijks, laten we zeggen voor 3 mil. Naast de al verkochte Xavi en Guti voor zo’n 10 mil bruto. Hoe graag ik ook zou zien dat hij blijft verwacht ik dat Sangare vertrekt naar Engeland, bruto 37,5 mil. Totaal ontvang je dus zo’n 65/70 mil bruto. Plus de geschrapte salarissen van grootverdieners als Sangare, Guti, Xavi, Ramalho, el Ghazi heb je dus een flink budget om te investeren. Laten we zeggen 2/3e van de bruto inkomsten: dik 45 mil.
Met deze vertrekkers zijn er in mijn ogen 4 moetjes: twee top verdedigers en twee topmiddenvelders. Nice to have is een echte controleur daarnaast en een buitenspeler van niveau die je moeiteloos kunt inwisselen met Lang/Baka.
In:
Beraldo - 10
Sanchez - 12
Jashari - 7
Vranckx - 10
Kamada - 0 (5 tekengeld)
Tete - 0 (3 tekengeld)
Totale investering van 47 miljoen. Namen zijn voorbeelden maar kunnen ook andere, vergelijkbare spelers zijn qua kwaliteit en investering. Dan heb je onderstaande basis/reserves:
Benitez
Sambo Sanchez Beraldo PvA
Vranckx
Kamada Veerman
Bakayoko Pepi Lang
Drommel
Mwene Obispo Boscagli Mauro
Jashari
Til Saibari
Tete Luuk Babadi
Kampioenuhh
Teze slijten, er is veel interesse vanuit het buitenland en ik kan me voorstellen dat hij een stap wil maken naar een club waar hij wel zeker basis speelt, minimaal 10 mil zou ik zeggen. Verder Vertessen en er Ghazi verkopen wegens gebrek aan kwaliteit en perspectief, samen voor zo’n 8 mil. Ramalho zal naar mijn verwachting ook vertrekken naar Turkije of iets dergelijks, laten we zeggen voor 3 mil. Naast de al verkochte Xavi en Guti voor zo’n 10 mil bruto. Hoe graag ik ook zou zien dat hij blijft verwacht ik dat Sangare vertrekt naar Engeland, bruto 37,5 mil. Totaal ontvang je dus zo’n 65/70 mil bruto. Plus de geschrapte salarissen van grootverdieners als Sangare, Guti, Xavi, Ramalho, el Ghazi heb je dus een flink budget om te investeren. Laten we zeggen 2/3e van de bruto inkomsten: dik 45 mil.
Met deze vertrekkers zijn er in mijn ogen 4 moetjes: twee top verdedigers en twee topmiddenvelders. Nice to have is een echte controleur daarnaast en een buitenspeler van niveau die je moeiteloos kunt inwisselen met Lang/Baka.
In:
Beraldo - 10
Sanchez - 12
Jashari - 7
Vranckx - 10
Kamada - 0 (5 tekengeld)
Tete - 0 (3 tekengeld)
Totale investering van 47 miljoen. Namen zijn voorbeelden maar kunnen ook andere, vergelijkbare spelers zijn qua kwaliteit en investering. Dan heb je onderstaande basis/reserves:
Benitez
Sambo Sanchez Beraldo PvA
Vranckx
Kamada Veerman
Bakayoko Pepi Lang
Drommel
Mwene Obispo Boscagli Mauro
Jashari
Til Saibari
Tete Luuk Babadi
Kampioenuhh
- Vanthaman18
Heeft nu 1x basis gestaan toch? Sangare staat toch ook steeds basis bij ons?
-
- Vedette
https://theathletic.com/4742673/2023/08 ... er-latest/
The Athletic meldt dat PSG nogsteeds geintresseerd is in Sangare.
The Athletic meldt dat PSG nogsteeds geintresseerd is in Sangare.
- Smell Rock
- Verbannen
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hij moet naar PSV, onderandere Bakayoko wilt hem er graag bij hebben. En hij vind de plannen van PSV interessant, ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen. Maar dat ie naar PSV moet komen is wel duidelijk, zou een goeie versterking zijn!