Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Drommels wrote: 03 Aug 2023, 08:37 Ik noem weer eens een naam Berghuis? Zou die iets voor ons kunnen betekenen stel hij zou zijn contract ontbinden of tegen een heel laag bedrag kunnen worden overgenomen? En ja hij heeft geen restwaarde...

Haha nee.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Drommels wrote: 03 Aug 2023, 08:37 Ik noem weer eens een naam Berghuis? Zou die iets voor ons kunnen betekenen stel hij zou zijn contract ontbinden of tegen een heel laag bedrag kunnen worden overgenomen? En ja hij heeft geen restwaarde...
Nogmaals nee, die heeft zn kans gehad. En die is na feyenoord niet beter gaan voetballen.
El Sordo
Vedette

Drommels wrote: 03 Aug 2023, 08:37 Ik noem weer eens een naam Berghuis?
Image
Drommels
Bankzitter

El Sordo wrote: 03 Aug 2023, 08:42
Drommels wrote: 03 Aug 2023, 08:37 Ik noem weer eens een naam Berghuis?
Image
Ik had al zulke reacties verwacht :tear:
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Met het noemen van namen als Berghuis en Dest zijn we de wanhoop nabij.
Weer een stukje verder in de proces van vertrouwen-hoop-twijfel-onzekerheid-irritatie-wanhoop.
Steward speelt hoog spel; haalt hij de toppers binnen en en passant halen we ook nog CL (meer verdienste Bosz) dan zijn ze de nieuwe helden. Verliezen we de kroonjuwelen voor te weinig geld, lopen we CL knullig mis en komen de toppers tòch niet, zullen de messen hier geslepen zijn.
One can only hope
Standbeeld
Mister PSV

Zou geen verkeerde speler zijn. Is Nederlands, international, heeft ervaring, kan op 10 en eventueel ook als buitenspeler. Zie het alleen niet gebeuren, zowel door zijn verleden als salaris. Verdient echt heel fors bij ajax. Al met al zou Gini dan een betere fit zijn denk ik. Beschikt over nagenoeg dezelfde eigenschappen, verdient ook veel, maar die zal waarschijnlijk transfervrij zijn en is een ex-PSV'er.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het is wel een leuke challenge voor al die mensen die zeggen dat het aankoopbeleid zo bord op schoot is.

Voorspel het volgende target maar 😅

- Kent de Eredivisie
- Nederlands talig
- Mooie aanvallende speler
- Ambitieus

Wijnaldum en Ziyech mogen niet mee doen.
ComeOnPSV
Vedette

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

The Athletic is premium. Dus we vertrouwen vp even.
Teletubby
Nationale topspeler

d'Oude wrote: 03 Aug 2023, 08:48 Met het noemen van namen als Berghuis en Dest zijn we de wanhoop nabij.
Weer een stukje verder in de proces van vertrouwen-hoop-twijfel-onzekerheid-irritatie-wanhoop.
Steward speelt hoog spel; haalt hij de toppers binnen en en passant halen we ook nog CL (meer verdienste Bosz) dan zijn ze de nieuwe helden. Verliezen we de kroonjuwelen voor te weinig geld, lopen we CL knullig mis en komen de toppers tòch niet, zullen de messen hier geslepen zijn.
Pokeren met de CL voorrondes en vooral pokeren dat Ramalho niet nog een slaapmomentje heeft. Het verleden heeft aangetoond dat vooral dat laatste ongelooflijk dom is. Het feit dat als tegen Feyenoord Sangare geblesseerd raakt je je hele transferplannen in de prullenbak kan gooien (verkopen van Sangare om kapitaal te krijgen om meer te investeren) en je tegen Sturm Graz moet gaan aantreden met een middenveld van Veerman, saibari en Bababi is al een reden waarom de huidige selectiebezetting (en vooral het middenveld) ongelooflijk karig is.
Teletubby
Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 03 Aug 2023, 08:49 Het is wel een leuke challenge voor al die mensen die zeggen dat het aankoopbeleid zo bord op schoot is.

- Kent de Eredivisie
- Nederlands talig
- Ambitieus

Mike Tresor, net uitgeschakeld met Genk voor de CL en heeft een prima ontwikkeling gemaakt in de Belgische competitie. We hebben gezien dat Bosz en Ernie geil worden van alles wat uit België komt dus dit is een inkoppertje. Checkt ook al jouw punten.
Massimo
Legende

De verkoop van Sangaré is eigenlijk wel nodig, maar het zou wel zuur zijn als daardoor de CL kwalificatiewedstrijden zonder hem gespeeld moeten worden zonder waardige vervanger(s). Helaas wel een realistisch scenario.

Wat betreft nieuwkomers zou ik gaan voor spelers die nu al kwaliteit hebben en een meer waard kunnen worden. Een enkele huurspeler die je direct beter maakt past er in deze selectie ook in.

De namen Berghuis, Dest en Ziyech, bij die laatste heb ik ook fysiek mijn vraagtekens, vind ik helemaal niks. Als je voor een meer ervaren speler gaat, dan vind ik ook dat dit dan een kartrekker moet zijn in zowel spel als gedrag. Luuk de Jong vind ik dat bijvoorbeeld. Ramalho komt kwalitatief te kort, maar was destijds wel voor zo'n rol binnengehaald.
Trixm
Vedette

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 08:39

Haha nee.
Ik ben wel fan van berghuis met Luuk in de spits, kan ook op 10. Lijkt mij een ideale kandidaat. Alleen net als met Ziyech, ze willen kapitaal op het veld, dan zijn het relatief dure jongens met weinig restwaarde.
Saibari is underrated.
PapaHiljemark
Talent

Teletubby wrote: 03 Aug 2023, 08:56Mike Tresor, net uitgeschakeld met Genk voor de CL en heeft een prima ontwikkeling gemaakt in de Belgische competitie.
Wat zou ik die graag zien. Is ook gewend met een Luuk-type te spelen (Onuachu). Mega veel assists vorig seizoen
MaartenV
Nationale topspeler

loginnaam wrote: 03 Aug 2023, 00:17
Thoresen wrote: 02 Aug 2023, 23:45 De 'gaten' na afgelopen seizoen zitten in de tegengoals en dus met name de verdediging. Iedereen Cambuur, Groningen, Emmen enz. vergeten?
Cambuur, Groningen, Emmen, enz. had 0 met de verdediging te maken en alles met de "tactiek" van de trainer. Dat is al opgelost met de aanstelling van Bosz.
Dit is magisch denken. Bosz, the Messiah komt en opeens gaan onze centrale verdedigers die al 3 jaar schutteren opeens geen fouten meer maken.

Sowieso, met Boscagli en Ramalho, de 2 traagste CV-ers die we de afgelopen jaren hebben gehad ver van je eigen goal spelen... ook al spelen ze positioneel en individueel goed (wat niet gaat gebeuren, boscagli is verdedigend positioneel zwak), dan nog heb je een gapend gat achter je verdediging waar een snelle aanvaller van gaat profiteren.
MC Hammer
International

Ook met Bosz gaan dat soort dingen mis. Zo verloor hij ook de titelstrijd met Feyenoord door de schutteren aan het begin van het seizoen.
Hammertime!
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Teletubby wrote: 03 Aug 2023, 08:56
11 Tinus wrote: 03 Aug 2023, 08:49 Het is wel een leuke challenge voor al die mensen die zeggen dat het aankoopbeleid zo bord op schoot is.

- Kent de Eredivisie
- Nederlands talig
- Ambitieus

Mike Tresor, net uitgeschakeld met Genk voor de CL en heeft een prima ontwikkeling gemaakt in de Belgische competitie. We hebben gezien dat Bosz en Ernie geil worden van alles wat uit België komt dus dit is een inkoppertje. Checkt ook al jouw punten.
Geen speler die bij PSV past. Staat bij Genk altijd linksbuiten, maar mist hier in mijn ogen vooral snelheid voor. Doet enorm veel uit stilstand.

Het aantal assists komt doordat hij de corners neemt, ben wel benieuwd hoeveel van die assists uit een corner of indirecte vrije trap komen. Heeft wel een enorm goede traptechniek maar mist echt genoeg punten om in de as belangrijk te zijn voor PSV.
Josef Dettelbacher
Legende

MaartenV wrote: 03 Aug 2023, 09:07

Cambuur, Groningen, Emmen, enz. had 0 met de verdediging te maken en alles met de "tactiek" van de trainer. Dat is al opgelost met de aanstelling van Bosz.
Dit is magisch denken. Bosz, the Messiah komt en opeens gaan onze centrale verdedigers die al 3 jaar schutteren opeens geen fouten meer maken.

Sowieso, met Boscagli en Ramalho, de 2 traagste CV-ers die we de afgelopen jaren hebben gehad ver van je eigen goal spelen... ook al spelen ze positioneel en individueel goed (wat niet gaat gebeuren, boscagli is verdedigend positioneel zwak), dan nog heb je een gapend gat achter je verdediging waar een snelle aanvaller van gaat profiteren.
En wat jij doet, is dat dan tragisch denken? :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Rikkert1234
Vedette

Cuesta zouden wij ook veel meer aan hebben dan Tresor. Cuesta is echt een beer, en een veel goedkopere optie dan Debast of Sanchez.
Robson de Souza
Vedette

MaartenV wrote: 03 Aug 2023, 09:07

Bosz is niet de messias, maar in tegenstelling tot Ruud (helaas want ik vind Ruud een geweldig persoon) wel een goede trainer.
Echter waren de woorden over tactiek en dergelijke vorig seizoen ook niet aan je besteed dus denk ik dat het weinig nut heeft om die discussie weer op te laaien.
Je standpunt is duidelijk en ook al vindt 98% dat het anders zit, je blijft erin volharden.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Rikkert1234 wrote: 03 Aug 2023, 09:21 Cuesta zouden wij ook veel meer aan hebben dan Tresor. Cuesta is echt een beer, en een veel goedkopere optie dan Debast of Sanchez.
Heb je die ooit zien spelen? Vind het echt geen bijzondere verdediger en nauwelijks tot geen vooruitgang ten opzichte van Ramalho of Teze. De CV's van Genk stonden afgelopen seizoen garant voor paniek en tegendoelpunten.
Djamba97
Veelbelovend talent

LaFoquita wrote: 03 Aug 2023, 09:31
Rikkert1234 wrote: 03 Aug 2023, 09:21 Cuesta zouden wij ook veel meer aan hebben dan Tresor. Cuesta is echt een beer, en een veel goedkopere optie dan Debast of Sanchez.
Heb je die ooit zien spelen? Vind het echt geen bijzondere verdediger en nauwelijks tot geen vooruitgang ten opzichte van Ramalho of Teze. De CV's van Genk stonden afgelopen seizoen garant voor paniek en tegendoelpunten.
Hoe staat het met Vranckx? Nog een update gehad? Andere versterkingen?
heijmans66
Talent

- Kent de Eredivisie
- Nederlands talig
- Ambitieus

Sander van de Streek
Vito van Crooij
Mats Seuntjes
Michel Vlap
:D :D :D
Rikkert1234
Vedette

LaFoquita wrote: 03 Aug 2023, 09:31
Ja ik heb beelden van hem bekeken en zijn statistieken van seizoen ervoor in Europa League waren ook gewoon goed zie:

Image
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

- Kent de Eredivisie
- Nederlands talig
- Ambitieus

Osame Sahraoui. Spreekt weliswaar waarschijnlijk geen Nederlands, maar als geboren Noor zal dat een kwestie van tijd zijn natuurlijk.
Kolkmania
Regelmatige invaller

ComeOnPSV wrote: 03 Aug 2023, 08:51 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

The Athletic is premium. Dus we vertrouwen vp even.
Om even duidelijk te zijn, in het artikel gaat het om de totale transfersom. Door de vele concurrentie verwachten ze dat een tekenbonus wellicht nodig is om Sangaré te overtuigen. Zou ook een beetje dom zijn om PSV meer geld te geven dan de contractuele afkoopsom haha.

Gezien de selecties (en gebrek aan middenvelders) zou het mij niet verbazen als Chelsea, Liverpool, Aston Villa of Nottingham toehapt. En om eerlijk te zijn, Sangaré heeft ook de leeftijd om een stap naar de PL te maken. Als hij nu zijn neus ophaalt voor een PL middenmoter dan heb ik mijn twijfels of de subtop wel interesse zal hebben als hij 26 jaar is en nog steeds in de Eredivsie voetbalt.

Vervelende is dat clubs de tijd hebben om andere opties te onderzoeken/af te wachten, aangezien ze toch weten dat er een clausule aanwezig is.
Post Reply