Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
040-076
Meervoudig international

Eigenlijk is het zonde dat de UEFA zo corrupt is als de pest.
Anders hadden zijn tijdelijk als een soort bewindvoerder kunnen optreden voor Russische clubs, zodat spelers die daar ‘vast’ zitten toch een transfer kunnen maken.
Marcel for president!
kastoekast
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:07
kastoekast wrote: 03 Aug 2023, 13:03 Houd politiek buiten voetbal zou ik zeggen. We hadden paar jaar geleden ook Zahavi hier rondlopen.
Haha wat is dat nou weer voor vergelijking? Wat was er fout aan Zahavi? :think:
Wat is er fout aan Zackaryan of hoe je zijn naam ook schrijft.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Alle spelers die echt weg hadden gewild uit Rusland hadden dat allang kunnen zijn. Iedereen die er nu nog zit vindt het wel prima wat daar gebeurt.

kastoekast wrote: 03 Aug 2023, 13:14
Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:07 Haha wat is dat nou weer voor vergelijking? Wat was er fout aan Zahavi? :think:
Wat is er fout aan Zackaryan of hoe je zijn naam ook schrijft.
Niet de vraag omdraaien. Jij komt met Zahavi als voorbeeld op de proppen.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Teletubby
Nationale topspeler

Als ik tussen de regels doorlees is dat dit wel concreter is dan even informeren. Nog geen contract dus maar wel al serieus contact lijkt mij
Last edited by Teletubby on 03 Aug 2023, 13:21, edited 1 time in total.
Grasmat
Lid van verdienste

Hahaha heerlijk hoe Rik zo subtiel zijn onbegrip over "let Peter cook" meme verwerkt in zijn andere berichtgeving. :grin:

Overigens: van Strasbourg an sich zou je misschien nog wel kunnen winnen in de race om een speler, maar als Chelsea er ook bij betrokken is dan wordt het een stuk lastiger. Zie de voorbeelden met City en haar leechclubjes.
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dit lijkt idd wel concreet
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Chucky wrote: 03 Aug 2023, 13:03
psvgouda wrote: 03 Aug 2023, 12:58
Een wereldkampioen zelfs
Die zat al een tijd zonder club, dus die is hier niet van toepassing.
Sorry, maar je kiest altijd zelf je spelregels zodat je uiteindelijk kunt concluderen dat alles altijd kut is hè? Merkwaardige hobby :lol:
DonyellMalen
Legende

Ontbijtkoek wrote: 03 Aug 2023, 13:18 Dit lijkt idd wel concreet
Nee, hij reageert even op al die mensen die beginnen in zijn feed met de Ruslanddiscusssie.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mooie transfer. Ik zeg doen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:12De Russische voetballer niet, maar de Russische club die je met miljoenen sponsort die weer deels naar Putin doorgesluisd worden wel. Ik snap het ethisch dilemma wel en ik begrijp dat niet iedereen daar hetzelfde in staat.
Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.

Ik denk dat ik persoonlijk met een heel dubbel gevoel op de tribune zou zitten als ik Zakharyan moet gaan aanmoedigen.
Chucky
Vedette

psvgouda wrote: 03 Aug 2023, 13:20
Chucky wrote: 03 Aug 2023, 13:03

Die zat al een tijd zonder club, dus die is hier niet van toepassing.
Sorry, maar je kiest altijd zelf je spelregels zodat je uiteindelijk kunt concluderen dat alles altijd kut is hè? Merkwaardige hobby :lol:
Dat heeft helemaal niets met spelregels te maken.

Robson de Souza stelt dat het aanbod van kwalitatief goede spelers groter wordt naarmate de transferwindow loopt, omdat grote clubs spelers halen waardoor andere mogen vertrekken. Götze was al meer dan 3 maanden transfervrij voordat hij bij ons terecht kwam, dus hoe zie jij een verband tussen bovengenoemd 'argument' en Götze? Over kiezen van spelregels te spreken...
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

schakelen we door is het ook niet goed…
Grasmat
Lid van verdienste

RIO wrote: 03 Aug 2023, 13:29 schakelen we door is het ook niet goed…
Oei, mag ik nu wel Vodka in mijn shotje doen? :wonder:
Bier
ArthurNuman
Ballenjongen
Favoriete speler: Ronaldo

Laat iedereen hier maar weer overheen vallen. Als het een versterking is ben ik tevreden. Die jongen is zelf Oekraine niet binnengevallen.
Teletubby
Nationale topspeler

Oke en even vergeten dat het een Rus is

Kijk even naar de beelden:

Hier word ik wel enthousiast van
Siemen
Nationale topspeler

Geweldige voetballer. Kut land. Maar geweldige voetballer. Laat maar komen dus.
040-076
Meervoudig international

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:31
RIO wrote: 03 Aug 2023, 13:29 schakelen we door is het ook niet goed…
Oei, mag ik nu wel Vodka in mijn shotje doen? :wonder:
Kunnen we misschien binnenkort wel bij de catering krijgen voor 25 euro.
Marcel for president!
DSQ2
Lid 2e elftal

RIO wrote: 03 Aug 2023, 13:23 Mooie transfer. Ik zeg doen.
Ik hoop het ook voor het voetbal, deze jongen kan echt wel voetballen. Maar de oorlog maakt het wat gevoeliger.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Die jongen is etnisch gezien geen Rus. Zijn ouders zijn als vluchteling naar Rusland vertrokken en willen volgens bronnen nu vertrekken uit Rusland om een tweede oorlog in hun leven te ontlopen.

Die jongen zou zonder de oorlog niet eens haalbaar zijn. Is echt een enorm groot talent. Veel verder dan Spertsyan. Mocht PSV hem binnen halen zou ik enorm blij zijn.
Mikelvb
Nationale topspeler

Ykhim wrote: 03 Aug 2023, 13:26
Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:12De Russische voetballer niet, maar de Russische club die je met miljoenen sponsort die weer deels naar Putin doorgesluisd worden wel. Ik snap het ethisch dilemma wel en ik begrijp dat niet iedereen daar hetzelfde in staat.
Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.

Ik denk dat ik persoonlijk met een heel dubbel gevoel op de tribune zou zitten als ik Zakharyan moet gaan aanmoedigen.
Dan maar Matheus França halen.
Josef Dettelbacher
Legende

Blijft de voetballerij he. Van massaal "actievoeren" in Qatar, tot allemaal lucratieve contracten tekenen in Saudi-Arabië in minder dan 7 maanden tijd. Zo opportunistisch als maar zijn kan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Totaal geen dubbel gevoel om voor hem te juichen. Niet iedere Rus is een oorlogsmisdadiger, vind het nogal een bizar statement eigenlijk. We doen ook zaken met Amerikaanse clubs en dat land is zo ongeveer verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld. PSV is een voetbalclub, halen die jongen als het een meerwaarde is. Doet PSV het niet dan doet een andere club het wel, uitkomst blijft hetzelfde behalve dat wij het met een lagere kwaliteit aanvallende middenvelder moeten doen.
#FreeGeneratie4
Thoresen
Nationale topspeler

Dus als het in het voordeel van PSV is, is zaken doen met Russen geen probleem?

Vul hier voor Russen-->Duitsers tijdens WO2 in en je snapt wat ik bedoel...
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Waarschijnlijk gaat de 'gunfactor' van PSV hieronder lijden.
Post Reply