Eigenlijk is het zonde dat de UEFA zo corrupt is als de pest.
Anders hadden zijn tijdelijk als een soort bewindvoerder kunnen optreden voor Russische clubs, zodat spelers die daar ‘vast’ zitten toch een transfer kunnen maken.
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Wat is er fout aan Zackaryan of hoe je zijn naam ook schrijft.Grasmat wrote: ↑03 Aug 2023, 13:07Haha wat is dat nou weer voor vergelijking? Wat was er fout aan Zahavi?kastoekast wrote: ↑03 Aug 2023, 13:03 Houd politiek buiten voetbal zou ik zeggen. We hadden paar jaar geleden ook Zahavi hier rondlopen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Alle spelers die echt weg hadden gewild uit Rusland hadden dat allang kunnen zijn. Iedereen die er nu nog zit vindt het wel prima wat daar gebeurt.
Niet de vraag omdraaien. Jij komt met Zahavi als voorbeeld op de proppen.kastoekast wrote: ↑03 Aug 2023, 13:14Wat is er fout aan Zackaryan of hoe je zijn naam ook schrijft.
-
- Nationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hahaha heerlijk hoe Rik zo subtiel zijn onbegrip over "let Peter cook" meme verwerkt in zijn andere berichtgeving.
Overigens: van Strasbourg an sich zou je misschien nog wel kunnen winnen in de race om een speler, maar als Chelsea er ook bij betrokken is dan wordt het een stuk lastiger. Zie de voorbeelden met City en haar leechclubjes.
Overigens: van Strasbourg an sich zou je misschien nog wel kunnen winnen in de race om een speler, maar als Chelsea er ook bij betrokken is dan wordt het een stuk lastiger. Zie de voorbeelden met City en haar leechclubjes.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Sorry, maar je kiest altijd zelf je spelregels zodat je uiteindelijk kunt concluderen dat alles altijd kut is hè? Merkwaardige hobby
- DonyellMalen
- Legende
Nee, hij reageert even op al die mensen die beginnen in zijn feed met de Ruslanddiscusssie.
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.
Ik denk dat ik persoonlijk met een heel dubbel gevoel op de tribune zou zitten als ik Zakharyan moet gaan aanmoedigen.
-
- Vedette
Dat heeft helemaal niets met spelregels te maken.
Robson de Souza stelt dat het aanbod van kwalitatief goede spelers groter wordt naarmate de transferwindow loopt, omdat grote clubs spelers halen waardoor andere mogen vertrekken. Götze was al meer dan 3 maanden transfervrij voordat hij bij ons terecht kwam, dus hoe zie jij een verband tussen bovengenoemd 'argument' en Götze? Over kiezen van spelregels te spreken...
- ArthurNuman
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Ronaldo
Laat iedereen hier maar weer overheen vallen. Als het een versterking is ben ik tevreden. Die jongen is zelf Oekraine niet binnengevallen.
-
- Meervoudig international
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Die jongen is etnisch gezien geen Rus. Zijn ouders zijn als vluchteling naar Rusland vertrokken en willen volgens bronnen nu vertrekken uit Rusland om een tweede oorlog in hun leven te ontlopen.
Die jongen zou zonder de oorlog niet eens haalbaar zijn. Is echt een enorm groot talent. Veel verder dan Spertsyan. Mocht PSV hem binnen halen zou ik enorm blij zijn.
Die jongen zou zonder de oorlog niet eens haalbaar zijn. Is echt een enorm groot talent. Veel verder dan Spertsyan. Mocht PSV hem binnen halen zou ik enorm blij zijn.
-
- Nationale topspeler
Dan maar Matheus França halen.Ykhim wrote: ↑03 Aug 2023, 13:26Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.
Ik denk dat ik persoonlijk met een heel dubbel gevoel op de tribune zou zitten als ik Zakharyan moet gaan aanmoedigen.
-
- Legende
Blijft de voetballerij he. Van massaal "actievoeren" in Qatar, tot allemaal lucratieve contracten tekenen in Saudi-Arabië in minder dan 7 maanden tijd. Zo opportunistisch als maar zijn kan.Ykhim wrote: ↑03 Aug 2023, 13:26Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Totaal geen dubbel gevoel om voor hem te juichen. Niet iedere Rus is een oorlogsmisdadiger, vind het nogal een bizar statement eigenlijk. We doen ook zaken met Amerikaanse clubs en dat land is zo ongeveer verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld. PSV is een voetbalclub, halen die jongen als het een meerwaarde is. Doet PSV het niet dan doet een andere club het wel, uitkomst blijft hetzelfde behalve dat wij het met een lagere kwaliteit aanvallende middenvelder moeten doen.
#FreeGeneratie4
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Waarschijnlijk gaat de 'gunfactor' van PSV hieronder lijden.Ykhim wrote: ↑03 Aug 2023, 13:26Ik vind het ook een ethisch dilemma, waarbij dit voor mij wel richting serieus onwenselijke business gaat. Anderzijds hoor je niemand als we zaken doen met Mexicaanse clubs, waarbij een deel van het bedrag uiteindelijk ook wel bij kartels terechtkomt, doen we weleens zaken in landen waar corruptie nooit ver weg is (Brazilië, bijvoorbeeld) of doen we zaken met organisaties, zaakwaarnemers en bureaus die een hand hebben in moderne slavernij. Onder sponsoren vallen alcoholische dranken en gokspellen, twee zaken die heel veel levens kapotmaken en daar geld aan overhouden. Je moet ergens een lijn trekken, maar waar je dat precies doet, dat is een lastige discussie waar individuen onderling niet uitkomen.