Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
mateja
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:45
mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:43

Daar kan je ook prima een discussie over voeren lijkt me.
Zegt degene die meteen clown emoji's gaat plaatsen bij een mening die niet overeen komt met de jouwe :wall: :wall:
Gelijkstellen van Stewart met het spekken van de oorlogskas van Rusland verdient een clownsgezicht ja.
RV1913
Nationale topspeler

Sparts wrote: 03 Aug 2023, 13:46
Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:38

Dat wij een technisch directeur uit Amerika halen en evt ook spelers daar weg plukken is ook helemaal geen probleem.

Rusland is zeker geen lieverdje, maar het is allemaal wel erg hypocriet
Ja joh, ik snap wel dat sommige mensen de VS haten, maar, sure. Net zo erg als Rusland.
Amerika heeft veel meer orlogen gestart en veel meer mensen vermoord onder het mom van vrede terwijl het om grondstoffen ging, maar in Nederland en Europa zijn we allemaal Amerika geil en zien we niet in wat voor smerig land dat is. (maar omdat die oorlogen in het midden-oosten en Afrika zijn boeit het niemand, maar Oekraïne is dichtbij dus moet iedereen er een mening over hebben)
Thoresen
Nationale topspeler

Thoresen wrote: 03 Aug 2023, 13:35 Dus als het in het voordeel van PSV is, is zaken doen met Russen geen probleem?

Vul hier voor Russen-->Duitsers tijdens WO2 in en je snapt wat ik bedoel...
Dat wij een technisch directeur uit Amerika halen en evt ook spelers daar weg plukken is ook helemaal geen probleem.

Amerika is Canada binnengevallen en heeft Ottawa platgebombardeerd en Canadese kinderen naar de VS gehaald voor hun veiligheid?

Sorry dat had ik even gemist.
mateja
Internationale topspeler

RV1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:51
Sparts wrote: 03 Aug 2023, 13:46

Ja joh, ik snap wel dat sommige mensen de VS haten, maar, sure. Net zo erg als Rusland.
Amerika heeft veel meer orlogen gestart en veel meer mensen vermoord onder het mom van vrede terwijl het om grondstoffen ging, maar in Nederland en Europa zijn we allemaal Amerika geil en zien we niet in wat voor smerig land dat is. (maar omdat die oorlogen in het midden-oosten en Afrika zijn boeit het niemand, maar Oekraïne is dichtbij dus moet iedereen er een mening over hebben)
Geen geschiedenis gehad op school? 😅
Jur1913
Internationale topspeler

mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:49
Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:45

Zegt degene die meteen clown emoji's gaat plaatsen bij een mening die niet overeen komt met de jouwe :wall: :wall:
Gelijkstellen van Stewart met het spekken van de oorlogskas van Rusland verdient een clownsgezicht ja.
Dan ook niet beginnen over een discussie voeren want die boor je zelf volledig de grond in hiermee
Teletubby
Nationale topspeler

Ik vond de naam grapjes over Aster Vranckx wel leuker dan dit eindeloze gebrabbel of het oke is om een voetballer uit Rusland te halen. Het is zo jammer dat je niet zoveel met zijn naam Zakharykan
Ykhim
Lid scoutingsteam

Paco Casal wrote: 03 Aug 2023, 13:35 Totaal geen dubbel gevoel om voor hem te juichen. Niet iedere Rus is een oorlogsmisdadiger, vind het nogal een bizar statement eigenlijk. We doen ook zaken met Amerikaanse clubs en dat land is zo ongeveer verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld. PSV is een voetbalclub, halen die jongen als het een meerwaarde is. Doet PSV het niet dan doet een andere club het wel, uitkomst blijft hetzelfde behalve dat wij het met een lagere kwaliteit aanvallende middenvelder moeten doen.
Ik neem hem de oorlog ook niet kwalijk hè. Maar als ik een speler zie wiens aankoopbedrag straks wordt ingezet om Oekraïners af te maken, dan geeft mij dat inderdaad een dubbel gevoel. Jij mag daar anders over denken, maar het zou je sieren zoiets niet direct als "bizar" neer te zetten. Er is nou eenmaal een verschil in wat mensen ethisch acceptabel vinden, en dat is oké.
Jur1913
Internationale topspeler

Thoresen wrote: 03 Aug 2023, 13:51

Amerika is Canada binnengevallen en heeft Ottawa platgebombardeerd en Canadese kinderen naar de VS gehaald voor hun veiligheid?

Sorry dat had ik even gemist.
Dus omdat ze niet iets exact vergelijkbaars hebben gedaan is het allemaal maar prima? Wil je ontkennen dat Amerika zelf geen smerige dingen doet?
mateja
Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:52
mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:49

Dan ook niet beginnen over een discussie voeren want die boor je zelf volledig de grond in hiermee
Nee hoor, gaat me om het zuiver voeren van de discussie. Je mag alles vinden, als het maar feitelijk blijft.
RV1913
Nationale topspeler

mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:52
RV1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:51

het gaat over de 21e eeuw he nu? (Irak, Syrië, Jemen, Afghanistan Lybië?) maar blijf lekker alles geloven wat je wordt voorgekauwd :lol:
Jur1913
Internationale topspeler

mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:54
Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:52

Nee hoor, gaat me om het zuiver voeren van de discussie. Je mag alles vinden, als het maar feitelijk blijft.
Oké.. Wat is niet feitelijk aan mijn standpunt? Is Amerika poeslief en doen ze nooit wat verkeerd?

Ik geef nog aan dat ze in Rusland geen lieverdjes zijn. Mijn punt is dat er met twee maten wordt gemeten en als je het daar niet mee eens bent moet je zelf weten, maar ik denk dat ik daarmee niets vreemds zeg
RV1913
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 03 Aug 2023, 13:53 Ik vond de naam grapjes over Aster Vranckx wel leuker dan dit eindeloze gebrabbel of het oke is om een voetballer uit Rusland te halen. Het is zo jammer dat je niet zoveel met zijn naam Zakharykan
jaa oehh haal de oorlog er niet bij hoor want dan is het feest :lol:
mateja
Internationale topspeler

RV1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:55
mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:52

het gaat over de 21e eeuw he nu? (Irak, Syrië, Jemen, Afghanistan Lybië?) maar blijf lekker alles geloven wat je wordt voorgekauwd :lol:
Hahaha oh je hebt even de doelpalen verschoven om je gelijk te kunnen halen?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

RIO wrote: 03 Aug 2023, 13:48 Zeg over die Armeense Rus, komt ie nog?
Ik zal alvast weer de credits voor de primeur opeisen, als enige echte insider: Zakharyan komt niet naar PSV.
Teletubby
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:57
RIO wrote: 03 Aug 2023, 13:48 Zeg over die Armeense Rus, komt ie nog?
Ik zal alvast weer de credits voor de primeur opeisen, als enige echte insider: Zakharyan komt niet naar PSV.
Niet zo stellig zeggen he, als die wel komt dan heb je de clown emoji naast je naam.
mateja
Internationale topspeler

Laatste wat ik erover ga zeggen RV1913 want niemand zit hierop te wachten; mijn inbreng ging erover dat mensen het hadden over de speler zelf terwijl daar m.i. het probleem absoluut niet ligt, maar bij het geld overmaken naar een club waarvan een deel hoogstwaarschijnlijk gebruikt wordt om de Oekrainse burgers af te slachten. Daar zou de discussie over moeten gaan, niet over of de speler wel of geen Rus is en of hij zelf iets kan doen aan de oorlog. Je whataboutisms over Amerikanen zijn totaal niet relevant wmb.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Teletubby wrote: 03 Aug 2023, 13:58
Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 13:57

Niet zo stellig zeggen he, als die wel komt dan heb je de clown emoji naast je naam.
Dat is nu eenmaal het risico wat je moet nemen als insider. Hoort ook een beetje bij de kick van het vak. Maar met deze durf ik de stelligheid wel aan.
RV1913
Nationale topspeler

mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:56
RV1913 wrote: 03 Aug 2023, 13:55

Hahaha oh je hebt even de doelpalen verschoven om je gelijk te kunnen halen?
Ik zeg toch duidelijk dat om grondstoffen en het middenoosten ging? dat jij daaruit niet begrijpt dat het over de moderne tijd ging en jij waarschijnlijk de Russiche Revolutie en Tsaaren of Sovjet-Unie erbij wilde halen is niet mijn probleem?
Ardbeg
Mister PSV

Mag het aub over transfers gaan :(?
Last edited by Ardbeg on 03 Aug 2023, 17:18, edited 1 time in total.
Jur1913
Internationale topspeler

Laten we maar gewoon doen alsof Zakharyan in België speelt
RV1913
Nationale topspeler

mateja wrote: 03 Aug 2023, 14:00 Laatste wat ik erover ga zeggen @RV1913 want niemand zit hierop te wachten; mijn inbreng ging erover dat mensen het hadden over de speler zelf terwijl daar m.i. het probleem absoluut niet ligt, maar bij het geld overmaken naar een club waarvan een deel hoogstwaarschijnlijk gebruikt wordt om de Oekrainse burgers af te slachten. Daar zou de discussie over moeten gaan, niet over of de speler wel of geen Rus is en of hij zelf iets kan doen aan de oorlog. Je whataboutisms over Amerikanen zijn totaal niet relevant wmb.
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat zo stellig wordt gezegd dat transfersommen voor de oorlog worden gebruikt dat staat toch los van elkaar
Jur1913
Internationale topspeler

Mijn god wat zijn die smileys kut hier. Stelletje holbewoners
mateja
Internationale topspeler

RV1913 wrote: 03 Aug 2023, 14:02
mateja wrote: 03 Aug 2023, 14:00 Laatste wat ik erover ga zeggen @RV1913 want niemand zit hierop te wachten; mijn inbreng ging erover dat mensen het hadden over de speler zelf terwijl daar m.i. het probleem absoluut niet ligt, maar bij het geld overmaken naar een club waarvan een deel hoogstwaarschijnlijk gebruikt wordt om de Oekrainse burgers af te slachten. Daar zou de discussie over moeten gaan, niet over of de speler wel of geen Rus is en of hij zelf iets kan doen aan de oorlog. Je whataboutisms over Amerikanen zijn totaal niet relevant wmb.
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat zo stellig wordt gezegd dat transfersommen voor de oorlog worden gebruikt dat staat toch los van elkaar
Nee hoor, dan ken je Rusland niet goed. Dat is daar zeker wel het geval.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

PSV heeft in veel spelers interesse, maar er gebeurt helemaal niets.
Minder dan een week voordat het allemaal serieus begint en we hebben nog steeds een ernstig verzwakt elftal, met te weinig kwalitatief goede spelers voor het middenveld en een hele zwakke defensie.
Zelfs voorin heb je op de vleugels een probleem als er onverhoopt serieuze blessures komen.

Die hele discussie over het halen van voetballers uit Rusland, mag van mij meteen weer de prullenbak in.
Nog afgezien van het feit dat we door de serieuze interesse van Chelsea waarschijnlijk weer kansloos zijn.
Vind ik dat sport en politiek altijd gescheiden moeten blijven.
PCamps
Jeugdspeler
Favoriete speler: Memphis Depay

Mickey van de Ven is bijna rond met Tottenham, wellicht dat dit de onderhandelingen over Davinson Sanchez makkelijker kan gaan maken?
Post Reply