Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Søren
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

We kunnen op zich wel een strijdvaardige, aanvallende speler gebruiken die geen angst heeft, graag van afstand schiet, en recht op z’n doel af gaat.
Onze scouts zijn bij een Rus uitgekomen: hulde.
En dan hebben we het er hier over dat ons PSV een bord op schoot scouting heeft.😉
TomV23
Bankzitter

Tijdje geleden werd deze speler volgens mij aan PSV gelinkt, maar hij gaat dus naar Sheffield United.

PeeJ
Vaste waarde in elftal

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat deze optie serieus wordt overwogen. Stond er laatst niet in De Telegraaf dat alle clubs contact hadden opgenomen over voetbalzaken met Rusland, behalve Ajax? PSV is over het algemeen een zeer nette club, die zich niet op dergelijk glad ijs begeeft. Of in ieder geval niet meer.

Ik zou ook als een berg opzien tegen interviews van Nederlandse journalisten met Zakharyan over de oorlog. Zo’n jongen kan het nooit goed doen.
Last edited by PeeJ on 03 Aug 2023, 14:52, edited 1 time in total.
DeBruyne
Meervoudig international

TomV23 wrote: 03 Aug 2023, 14:48 Tijdje geleden werd deze speler volgens mij aan PSV gelinkt, maar hij gaat dus naar Sheffield United.

Repeterend verhaal helaas...
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Søren wrote: 03 Aug 2023, 14:45 We kunnen op zich wel een strijdvaardige, aanvallende speler gebruiken die geen angst heeft, graag van afstand schiet, en recht op z’n doel af gaat.
Onze scouts zijn bij een Rus uitgekomen: hulde.
En dan hebben we het er hier over dat ons PSV een bord op schoot scouting heeft.😉
Arme VoH moest scouten in Rusland. Normaal ga je daar naartoe voor de vodka en Nastya's, nu moest ie live streampjes bekijken in bunkers.
Jur1913
Internationale topspeler

Maar uiteindelijk: boeiend al die oorlogen. De klimaatverandering is véél belangrijker

Brb, ff wat tomatensaus tegen schilderijen aan gooien hoor
PSVehv
Lid 2e elftal

PeeJ wrote: 03 Aug 2023, 14:50 Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat deze optie serieus wordt overwogen. Stond er laatst niet in De Telegraaf dat alle clubs contact hadden opgenomen over voetbalzaken met Rusland, behalve Ajax? PSV is over het algemeen een zeer nette club, die zich niet op dergelijk glad ijs begeeft. Of in ieder geval niet meer.

Ik zou ook als een berg opzien tegen interviews van Nederlandse journalisten met Zakharyan over de oorlog. Zo’n jongen kan het nooit goed doen.
Hoe zit dat dan met Guus Til, die overgenomen werd van Spartak Moskou gedurende de oorlog?
Jur1913
Internationale topspeler

PSVehv wrote: 03 Aug 2023, 15:00
PeeJ wrote: 03 Aug 2023, 14:50 Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat deze optie serieus wordt overwogen. Stond er laatst niet in De Telegraaf dat alle clubs contact hadden opgenomen over voetbalzaken met Rusland, behalve Ajax? PSV is over het algemeen een zeer nette club, die zich niet op dergelijk glad ijs begeeft. Of in ieder geval niet meer.

Hoe zit dat dan met Guus Til, die overgenomen werd van Spartak Moskou gedurende de oorlog?
Hadden we ook niet moeten doen.

Maar dat heeft een andere reden
Bram
Nationale topspeler

RemPSV wrote: 03 Aug 2023, 14:28
Bram wrote: 03 Aug 2023, 14:21

Dynamo clubs zijn letterlijk opgericht door leden van de NKVD, KGB en de MVD :lol:
Trouwens de huidige chairman is een ex KGB agent die gelieerd is aan Poetin. Dus nee je kan niet altijd sport en politiek scheiden.
En wat kan die jongen daaraan doen?
Wat kunnen die andere voetballers daaraan doen?
Wat kan bv een kind van 15 eraan doen die gewoon alleen wil turnen of tennissen.
Sport en politiek moeten altijd los van elkaar staan.
Vroeg of laat zullen we ook weer met de Russen moeten samenleven.
Die jongen is niet transfervrij. Er zal dus geld over gemaakt moeten worden. Tegenstanders keren zich ook niet tegen die jongen, maar tegen het zakendoen met die clubs. Als je dat niet ziet dan gaat deze discussie nergens heen.
De Realist
Internationale topspeler

Nondeju, echt steeds dezelfde punten die voorbij komen. Lezen jullie ook nog dingen terug of wil iedereen een persoonlijke reactie nodig? Goeiendag zeg.

Staan er nog auto's bij het stadion, zijn de rolluiken dicht in de bestuurskamer, zijn er nog oorlellen om te herkennen?
Die morele kompas dingen kunnen dan misschien in een ander topic besproken worden.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ardbeg
Mister PSV

De Realist wrote: 03 Aug 2023, 15:04 Nondeju, echt steeds dezelfde punten die voorbij komen. Lezen jullie ook nog dingen terug of wil iedereen een persoonlijke reactie nodig? Goeiendag zeg.

Staan er nog auto's bij het stadion, zijn de rolluiken dicht in de bestuurskamer, zijn er nog oorlellen om te herkennen?
Die morele kompas dingen kunnen dan misschien in een ander topic besproken worden.
Echt he, niet te doen. Of er nog auto's bij het stadion staan, vast wel. Interessante? Geen idee. Ik ben op kantoor en moet na kantoor toch die kant op. Ik zal eens kijken.
PeeJ
Vaste waarde in elftal

PSVehv wrote: 03 Aug 2023, 15:00

Verbeter me als in het fout heb, maar was het toen niet nog iets meer grijs gebied? Juni 2022, een dikke vier maanden na invasie. De enige die er destijds over schreef was Gouka. Vandaar ook mijn zin ‘in ieder geval niet meer’.
Kolkmania
Regelmatige invaller

Moet zeggen dat ik vooral enorme twijfels heb over de voetballende kwaliteiten van Zakhrayan. Heeft een leuk schot, maar technisch ziet het er vrij onbeholpen uit en oogt ook vrij log. Qua rendement op zich prima, maar dit is ook een competitie waar Promes bijna 30 G+A haalt. Til en El Ghazi halen ook prima cijfers per 90 min.

Los van het hele politieke aspect, zou ik niet zo blij worden vna deze jongen.
Op weg naar nr 26
Vedette

Jur1913 wrote: 03 Aug 2023, 14:57 Maar uiteindelijk: boeiend al die oorlogen. De klimaatverandering is véél belangrijker

Brb, ff wat tomatensaus tegen schilderijen aan gooien hoor
Uiteindelijk laat iedereen wel eens principes varen als ze te duur worden of te groot verlies van comfort zorgen.
Massimo
Legende

Alles valt of staat of Mislintat zijn talent en kwaliteit goed kan inschatten en of het verder geen invloed heeft op de rest van het transferbeleid deze zomer.

Mislintat denkt dat het uiteraard een goede keeper met veel doorgroeimogelijkheid is. Dat Ajax een tweede keeper haalt vind ik logisch, maar dan zal hij wel van een dusdanig niveau moeten zijn dat hij in de toekomst eerste keeper kan worden. Anders wordt het een duur grapje. Oftewel ik vind op voorhand een opmerkelijke aankoop, maar er valt ook nog te weinig over te zeggen of dit een wel of geen goede aankoop is van Ajax.
dePinhodeSouza

Skuddem wrote: 03 Aug 2023, 14:24
mateja wrote: 03 Aug 2023, 13:52

Geen geschiedenis gehad op school? 😅
We zijn er uit, jij denkt dat de geschiedenis die wij op school leren de hele waarheid is.

En dan de wijsneus uit gaan hangen.

😃👍 succes ermee

“And be assured that everybody
Of whatever nationality or political frame of mind or religion
Always goes to war with a sense of complete rightness
The other side is the devil
Our opponents
Whether in China, or Russia, or Vietnam
Have the same feeling of righteousness
About what they're doing as we have on our side“
(Alan Watts)

Veel geblowed in je jeugd?
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

dePinhodeSouza wrote: 03 Aug 2023, 15:46
Skuddem wrote: 03 Aug 2023, 14:24

We zijn er uit, jij denkt dat de geschiedenis die wij op school leren de hele waarheid is.

En dan de wijsneus uit gaan hangen.

😃👍 succes ermee

“And be assured that everybody
Of whatever nationality or political frame of mind or religion
Always goes to war with a sense of complete rightness
The other side is the devil
Our opponents
Whether in China, or Russia, or Vietnam
Have the same feeling of righteousness
About what they're doing as we have on our side“
(Alan Watts)

Veel geblowed in je jeugd?
Retorische vraag?
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Til kwam toch ook van Spartak
29.04.2007
Nationale topspeler

Massimo wrote: 03 Aug 2023, 15:45 Alles valt of staat of Mislintat zijn talent en kwaliteit goed kan inschatten en of het verder geen invloed heeft op de rest van het transferbeleid deze zomer.

Mislintat denkt dat het uiteraard een goede keeper met veel doorgroeimogelijkheid is. Dat Ajax een tweede keeper haalt vind ik logisch, maar dan zal hij wel van een dusdanig niveau moeten zijn dat hij in de toekomst eerste keeper kan worden. Anders wordt het een duur grapje. Oftewel ik vind op voorhand een opmerkelijke aankoop, maar er valt ook nog te weinig over te zeggen of dit een wel of geen goede aankoop is van Ajax.
Verkeerde topic?
Massimo
Legende

Ja, dacht dat ik in het Ajax topic zat. Ik verplaats hem.
Søren
Meervoudig international

Wat is er toch allemaal aan de hand?
Oorlog, Politiek, Ajax, kibbelende forumleden, complottheorieën, pffff
Iemand nog ergens een gerucht opgevangen?
Of een analyse van onze potentiële Russische transfertarget?
Hatseflats
Vedette

Søren wrote: 03 Aug 2023, 16:08 Wat is er toch allemaal aan de hand?
Oorlog, Politiek, Ajax, kibbelende forumleden, complottheorieën, pffff
Iemand nog ergens een gerucht opgevangen?
Of een analyse van onze potentiële Russische transfertarget?
https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Jun1234
Ballenjongen
Clubvoorkeur: FC Eindhoven

man man man..

we kunnen beter de scouting van feyenoord er bij pakken. alles wat daar genoemd word komt uiteindelijk ook bij ons.
zonde van CDK want dat had echt een topaanwinst geweest, daarnaast liep dit stuk bij Feyenoord omdat de russen veel te veel er voor wilde hebben.

prima versterking als hij komt maar ik zou Isaac Babadi de kans geven.
Ardbeg
Mister PSV

Jun1234 wrote: 03 Aug 2023, 16:12 man man man..

we kunnen beter de scouting van feyenoord er bij pakken. alles wat daar genoemd word komt uiteindelijk ook bij ons.
zonde van CDK want dat had echt een topaanwinst geweest, daarnaast liep dit stuk omdat de russen veel te veel er voor wilde hebben.

prima versterking als hij komt maar ik zou Isaac Babadi de kans geven.
Er is zo veel fout aan deze post, niet te geloven.

-Alles wat daar genoemd wordt komt bij ons? Zoals wie? Kom je verder dan Pepi en Veerman? Of vindt je het gek dat een talent als Zakharyan er hier goed op staat?
-Dat Dinamo zo veel er voor wilde hebben, wil niet zeggen dat dit ook zo voor PSV geldt. Zie Veerman, Pepi als voorbeeld. Voor goedkoper binnengehengeld dan Feyenoord initieel moest betalen.
-Babadi is nog lang niet klaar voor de basisplek. Zo'n junior als vervangen voor zo'n cruciale positie..
Last edited by Ardbeg on 03 Aug 2023, 16:33, edited 1 time in total.
Juancho
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 03 Aug 2023, 12:47
Chucky wrote: 03 Aug 2023, 12:43

Uh, logisch beredeneren.

Hoe langer je wacht, hoe minder spelers er beschikbaar zijn op de markt.
Maar het aanbod van kwalitatief goede spelers dat (net) buiten de boot valt is groter gaandeweg de transferperiode loopt.
Grote clubs halen spelers waardoor andere spelers mogen vertrekken en spelers verliezen een concurrentiestrijd.
Dus er zullen minder spelers zijn, maar mogelijk wel een extra aantal kwalitatief goede spelers vrij komen die eerder niet beschikbaar waren.
Dat wordt elke zomer weer gezegd maar in praktijk valt dat, iig voor PSV, behoorlijk tegen.... En elke zomer weer dezelfde praatjes na sluiten markt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply