Thomas Beelen ook een voorbeeld.Ardbeg wrote: ↑03 Aug 2023, 16:15Er is zo veel fout aan deze post, niet te geloven.Jun1234 wrote: ↑03 Aug 2023, 16:12 man man man..
we kunnen beter de scouting van feyenoord er bij pakken. alles wat daar genoemd word komt uiteindelijk ook bij ons.
zonde van CDK want dat had echt een topaanwinst geweest, daarnaast liep dit stuk omdat de russen veel te veel er voor wilde hebben.
prima versterking als hij komt maar ik zou Isaac Babadi de kans geven.
-Alles wat daar genoemd wordt komt bij ons? Zoals wie? Kom je verder dan Pepi en Veerman? Of vindt je het gek dat een talent als Zakharyan er hier goed op staat?
-Dat Dinamo zo veel er voor wilde hebben, wil niet zeggen dat dit ook zo voor PSV geldt. Zie Veerman, Pepi als voorbeeld. Voor goedkoper binnengehengeld dan Feyenoord initieel moest betalen.
-Babadi is nog lang niet klaar voor de basisplek. Zo'n junior als vervangen voor zo'n cruciale positie..
kiezen ze voor PSV is het prima, maar het begin toch wel een trieste bedoeling te worden.
CDK had fantastisch geweest , Spierings ben ik niet zo rouwig om , Davidson Sanchez had top geweest.
waar zijn de zuid-amerikanen zoals in het verleden daar hadden we toch zoveel successen mee?
Babadi is niet klaar voor een basisplaats op een cruciale positie, maar centraal achterin mag er dan ook nog wel wat bij.
is leuk als je 5 maak maar als je dreuzels centraal heb.. wil ik het nog wel zien.