+ Til en Vertessen.
Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Zo, lekker agressief ventje ben jij, met je hoofdletters, pfff…Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Aug 2023, 23:04Nee, jouw reactie is heel raar. Stewart heeft LETTERLIJK gezegd dat er geld is. Misschien, als alles meezit, zelfs genoeg geld voor 3 aanwinsten. En dat zonder de verkoop van Sangaré. Is LETTERLIJK gezegd. Dus het heeft geen drol met een mening te maken. Het klopt gewoon niet wat je zegt. Zo simpel is het. Of Stewart liegt. Dat kan ook.Søren wrote:
Is simpelweg onzin. Eigenlijk alles wat je zegt. Is ook al tig keer uitgelegd, en toch blijven mensen hierin volharden.
Rare reactie…
Je bent het niet met me eens?
Mag hoor, geen probleem.
Als mensen een andere mening hebben is het nog niet perse onzin, en “uitleggen” is niet nodig, gewoon een andere mening.
Stewart is hier wat mij betreft heel duidelijk over geweest.
Lees het nog maar eens na voordat je hier gaat oreren, er is geld voor 3 aankopen, maar voor 3 topaankopen moet Sangaré verkocht worden.
Stewart heeft de keuze om nu voor 3 B-keuzes te gaan, of te wachten op het geld van Sangaré om voor 3 topaankopen te gaan ( en wellicht nog een talent of huurspeler).
Hij kiest voor het laatste, dus je zal nog even geduld moeten hebben…
- Persepolis
- Vedette
-
- Legende
Niks, behalve dat Arsen Zakharyan is aangeboden en PSV dat aan zich voorbij heeft laten gaan.
-
- Jeugdspeler
Interessante teksten in de T. Ik mag hopen dat onderstaande niet op waarheid berust.
"PSV heeft tot nu toe in deze transferwindow ongeveer evenveel uitgegeven als Feyenoord, maar het grote verschil is dat in Eindhoven dat geld is besteed aan twee spelers, Noa Lang en Ricardo Pepi, terwijl in Rotterdam zeven nieuwelingen zijn verwelkomd.De keuze om zoveel geld – inclusief bonussen gaat het om 25 miljoen euro – in twee aanvallers te stoppen, zorgt ervoor dat met de belangrijke wedstrijden voor de deur de defensie en het middenveld nog geen kwaliteitsimpuls hebben gehad."
"Het zit nu een beetje vast op de verkoop van Ibrahim Sangaré, waarop was gerekend. Ondanks een vaste transferclausule van 37,5 miljoen euro hapte geen ploeg de afgelopen weken toe. Nottingham Forest was wel in de markt, maar wilde maar rond de 20 miljoen euro betalen. Zolang de dominosteen Sangaré niet is gevallen, heeft PSV in principe onvoldoende middelen om de topkwaliteit waarop wordt gemikt voor de drie gewenste posities (een rechter centrale verdediger, een controlerende en een aanvallende middenvelder) binnen te hengelen"
"PSV heeft tot nu toe in deze transferwindow ongeveer evenveel uitgegeven als Feyenoord, maar het grote verschil is dat in Eindhoven dat geld is besteed aan twee spelers, Noa Lang en Ricardo Pepi, terwijl in Rotterdam zeven nieuwelingen zijn verwelkomd.De keuze om zoveel geld – inclusief bonussen gaat het om 25 miljoen euro – in twee aanvallers te stoppen, zorgt ervoor dat met de belangrijke wedstrijden voor de deur de defensie en het middenveld nog geen kwaliteitsimpuls hebben gehad."
"Het zit nu een beetje vast op de verkoop van Ibrahim Sangaré, waarop was gerekend. Ondanks een vaste transferclausule van 37,5 miljoen euro hapte geen ploeg de afgelopen weken toe. Nottingham Forest was wel in de markt, maar wilde maar rond de 20 miljoen euro betalen. Zolang de dominosteen Sangaré niet is gevallen, heeft PSV in principe onvoldoende middelen om de topkwaliteit waarop wordt gemikt voor de drie gewenste posities (een rechter centrale verdediger, een controlerende en een aanvallende middenvelder) binnen te hengelen"
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wat ik mis in dat stukje zijn de namen. Wie zijn dan die 7 spelers bij Fey? En gaat het niet om het totaal plaatje aan het einde van deze window op 31 aug? Lekker makkelijk om nu de balans op te maken als we nog bijna een maand te gaan hebben. Uiteindelijk gaan we Pepsi verkopen voor 40+ en Lang gaat ons naar de CL schieten. Dan is 25 miljoen peanuts.
- Joenepsv
- Legende
Lekker boeiend ook wat Feyenoord doet op de transfermarkt. We moeten naar onszelf kijken. Het grootste deel van de Feyenoord aankopen hoef ik niet.
Vind wel dat er een groot risico wordt genomen wat nou de exacte reden ook is. Met name het middenveld is veel te dun bezet. Vind het over de hele linie rustig overigens. Ook qua contract verlengingen of het binnenhalen van jeugdspelers gebeurt er vrij weinig.
Vind wel dat er een groot risico wordt genomen wat nou de exacte reden ook is. Met name het middenveld is veel te dun bezet. Vind het over de hele linie rustig overigens. Ook qua contract verlengingen of het binnenhalen van jeugdspelers gebeurt er vrij weinig.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja qua middenveld vind ik het voor Feyenoord begrippen juist heel veilig. Ze hebben Ivanusec en Stengs die op 10 kunnen en als 3e optie zelfs Timber of Dilrosun. Op de flanken hebben ze in de breedte ook best wel wat staan. Defensief op het middenveld met Zerrouki, Wieffer en Timber ook genoeg keuze, zeker omdat Geertruida er ook kan spelen omdat ze achterin Trauner en Hancko hebben.
Hun linksback en rechtsbuiten positie vind ik de enige hiaten in een verder prima selectie voor een trainer als Slot. Het heeft ze overigens ook heel veel geld gekost, zeker met vorig jaar erbij.
Je wint geen titel op papier dus ze moeten het 34 wedstrijden laten zien. Ook na de CL op zaterdagavond in Deventer of voor een belangrijke CL wedstrijd op een regenachtige zaterdagmiddag in Heerenveen.
Hun linksback en rechtsbuiten positie vind ik de enige hiaten in een verder prima selectie voor een trainer als Slot. Het heeft ze overigens ook heel veel geld gekost, zeker met vorig jaar erbij.
Je wint geen titel op papier dus ze moeten het 34 wedstrijden laten zien. Ook na de CL op zaterdagavond in Deventer of voor een belangrijke CL wedstrijd op een regenachtige zaterdagmiddag in Heerenveen.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
De twee vragen voor vandaag:
Keijgeb we een TransferFriday (of in ieder geval een aantal geruchten) ?
Pakt Bosz vandaag z'n eerste echte prijs?
Stuur je antwoord voor 16.45 vandaag in en maak kans op een jaar lang gratis forumbezoek, incl. 6 posts.
Keijgeb we een TransferFriday (of in ieder geval een aantal geruchten) ?
Pakt Bosz vandaag z'n eerste echte prijs?
Stuur je antwoord voor 16.45 vandaag in en maak kans op een jaar lang gratis forumbezoek, incl. 6 posts.
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Ballenjongen
Natuurlijk staat Feyenoord er nu veel beter voor, ze hadden al een betere selectie en hebben hun verkochte spelers goed vervangen en zich op andere posities nog versterkt ook.
Stengs 8m, Ueda 10m, Beelen 2.5m, Zerouki 8m, Vd Belt 1m en Minteh gehuurd, nummer 7 ontgaat mij even maar denk ik dat ze Ivanucec 9m mee rekenen.
Dat zou dan gaan om bijna 40miljoen tegenover 25miljoen van PSV. Echter moet PSV nog zo'n 40miljoen uitgeven om in de buurt te komen van een selectie als die van Feyenoord.
Stengs 8m, Ueda 10m, Beelen 2.5m, Zerouki 8m, Vd Belt 1m en Minteh gehuurd, nummer 7 ontgaat mij even maar denk ik dat ze Ivanucec 9m mee rekenen.
Dat zou dan gaan om bijna 40miljoen tegenover 25miljoen van PSV. Echter moet PSV nog zo'n 40miljoen uitgeven om in de buurt te komen van een selectie als die van Feyenoord.
-
- Internationale topspeler
In het overzicht op VI.nl staat Wellenreuther ook genoemd die ze al huurden, ik denk dat dat numner 7 is. Maar dan kom je op bijna 30 miljoen uitgaven door Feyenoord (excl. bonussen) tegenover 21 miljoen door ons, daar zit nog een behoorlijk verschil tussen waar je wel een aardig spelertje van kan halen.Voorroodwitgezongen wrote: ↑04 Aug 2023, 06:40Stengs 8m, Ueda 10m, Beelen 2.5m, Zerouki 8m, Vd Belt 1m en Minteh gehuurd, nummer 7 ontgaat mij even maar denk ik dat ze Ivanucec 9m mee rekenen.
-
- Regelmatige invaller
Om je de teleurstelling te besparen, het is wedstrijddag dus ligt gehele focus bij PSV daar op vandaag. Volgende week beter.
-
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Dat was de JdJ strategie. Earnie gaat denk ik anders te werk ;) Wat tot op heden overigens ook is gebleken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Bankzitter
romardo wrote: ↑04 Aug 2023, 02:16 Interessante teksten in de T. Ik mag hopen dat onderstaande niet op waarheid berust.
Als dit op waarheid bericht verklaard dag mijn licht toenemende twijfel weer. Heb nog altijd vertrouwen in Stewart maar hij mag nu toch wel laten zien dat we geleerd hebben van het verleden.
-
- Vaste waarde in elftal
Toch zit De Telegraaf vaak wel irritant dicht in de buurt van de waarheid bij PSV wanneer ze er eens over schrijven. En ze schetsen het wat ongenuanceerder dan het ED of VI doet.romardo wrote: ↑04 Aug 2023, 02:16 Interessante teksten in de T. Ik mag hopen dat onderstaande niet op waarheid berust.
Mocht Sangaré niet vertrekken (of erger nog plots geblesseerd raken) dan ben ik benieuwd of er drie zogezegd mindere spelers komen of misschien twee toppers en een huurspeler/het doorschuiven van een talent.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is zo'n bullshit he. Dus als we dat geld niet hadden uitgegeven hadden we het aan 4 spelers uit kunnen geven en dan hadden we op 4 posities een kwaliteitsimpuls gehad?De keuze om zoveel geld – inclusief bonussen gaat het om 25 miljoen euro – in twee aanvallers te stoppen, zorgt ervoor dat met de belangrijke wedstrijden voor de deur de defensie en het middenveld nog geen kwaliteitsimpuls hebben gehad."
Een beetje een quote van Stewart van 2 weken geleden verbouwen en nu als nieuws brengen.Zolang de dominosteen Sangaré niet is gevallen, heeft PSV in principe onvoldoende middelen om de topkwaliteit waarop wordt gemikt voor de drie gewenste posities (een rechter centrale verdediger, een controlerende en een aanvallende middenvelder) binnen te hengelen"
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maikel
- Site Admin
Logisch dat PSV geen drie nieuwe spelers die ieder 10 miljoen per stuk kosten kan kopen zonder verkoop toch?Sjorsensjimmie wrote: ↑04 Aug 2023, 07:23romardo wrote: ↑04 Aug 2023, 02:16 Interessante teksten in de T. Ik mag hopen dat onderstaande niet op waarheid berust.
Als dit op waarheid bericht verklaard dag mijn licht toenemende twijfel weer. Heb nog altijd vertrouwen in Stewart maar hij mag nu toch wel laten zien dat we geleerd hebben van het verleden.
Staat niet dat ze nu niks kunnen
-
- Basisspeler
Dit was toch al bekend? Zolang Sangare niet weg is, kan PSV niet 3x voor de eerste keus gaanSjorsensjimmie wrote: ↑04 Aug 2023, 07:23 Als dit op waarheid bericht verklaard dag mijn licht toenemende twijfel weer. Heb nog altijd vertrouwen in Stewart maar hij mag nu toch wel laten zien dat we geleerd hebben van het verleden.
-
- Meervoudig international
Iedereen een mooie voetbaldag toegewenst. Eventjes nonchalant Feyenoord met de beide beentjes terug op de grond zetten via Lang en Pepi.
Sowieso maken Pepi en gimenez dit jaar uit wie de beste spits van de eredivisie is en wordt denk ik.
Sowieso maken Pepi en gimenez dit jaar uit wie de beste spits van de eredivisie is en wordt denk ik.
Last edited by Kezmania on 04 Aug 2023, 07:31, edited 1 time in total.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik wist niet dat Ivanusec al getekend heeft11 Tinus wrote: ↑04 Aug 2023, 05:27 Nja qua middenveld vind ik het voor Feyenoord begrippen juist heel veilig. Ze hebben Ivanusec en Stengs die op 10 kunnen en als 3e optie zelfs Timber of Dilrosun. Op de flanken hebben ze in de breedte ook best wel wat staan. Defensief op het middenveld met Zerrouki, Wieffer en Timber ook genoeg keuze, zeker omdat Geertruida er ook kan spelen omdat ze achterin Trauner en Hancko hebben.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Gouka was stelligSensation wrote: ↑04 Aug 2023, 07:30Ik wist niet dat Ivanusec al getekend heeft11 Tinus wrote: ↑04 Aug 2023, 05:27 Nja qua middenveld vind ik het voor Feyenoord begrippen juist heel veilig. Ze hebben Ivanusec en Stengs die op 10 kunnen en als 3e optie zelfs Timber of Dilrosun. Op de flanken hebben ze in de breedte ook best wel wat staan. Defensief op het middenveld met Zerrouki, Wieffer en Timber ook genoeg keuze, zeker omdat Geertruida er ook kan spelen omdat ze achterin Trauner en Hancko hebben.
-
- Regelmatige invaller
Kwaliteitsimpuls is het sleutelwoord natuurlijk, maar je had er ook voor kunnen kiezen om in een iets lager segment te shoppen en in plaats van 2, 4 spelers te halen. Uiteraard zitten daar meer risico's aan, maar het is wel een bewuste keuze die de PSV leiding heeft genomen.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 07:25Dit is zo'n bullshit he. Dus als we dat geld niet hadden uitgegeven hadden we het aan 4 spelers uit kunnen geven en dan hadden we op 4 posities een kwaliteitsimpuls gehad?De keuze om zoveel geld – inclusief bonussen gaat het om 25 miljoen euro – in twee aanvallers te stoppen, zorgt ervoor dat met de belangrijke wedstrijden voor de deur de defensie en het middenveld nog geen kwaliteitsimpuls hebben gehad."
Een beetje een quote van Stewart van 2 weken geleden verbouwen en nu als nieuws brengen.Zolang de dominosteen Sangaré niet is gevallen, heeft PSV in principe onvoldoende middelen om de topkwaliteit waarop wordt gemikt voor de drie gewenste posities (een rechter centrale verdediger, een controlerende en een aanvallende middenvelder) binnen te hengelen"
Snap niet waarom er zoveel mensen verbolgen zijn over deze teksten van de Telegraaf. Lijkt me logisch dat PSV geen 2 middenvelders en een centrale verdediger kan aantrekken (met toegevoegde waarde) zonder Sangaré te verkopen.