Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Legende
Ik heb Frans nooit zien spelen, maar voordeel van Schouten:
- meer ervaring
- stap omhoog
- qua leeftijd dicht bij z'n piek
En hoewel Frans n interessante leeftijd heeft, is het toch weer iemand die elders niet aan de bak komt en een stap terug moet doen. Qua motivatie lijkt me dat niet ideaal.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Voor Schouten is een stap naar PSV ook gewoon een stap zijwaarts? Bologna is vorig jaar gewoon op een nette 9e plek geeindigd. Ik denk dat Schouten ook liever stap omhoog maakt op die leeftijd dan weer naar Nederland gaan op een 26 jarige leeftijd. Ik zie veel liever Vranckx komen, die zou vanaf PSV weer de stap omhoog kunnen maken.Josef Dettelbacher wrote: ↑04 Aug 2023, 10:02Ik heb Frans nooit zien spelen, maar voordeel van Schouten:
- meer ervaring
- stap omhoog
En hoewel Frans n interessante leeftijd heeft, is het toch weer iemand die elders niet aan de bak komt en een stap terug moet doen. Qua motivatie lijkt me dat niet ideaal.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Weet niet hoe Vranckx karakterologisch in elkaar steekt, maar je kunt net zo goed het tegenovergestelde beweren: hier de uitdaging aangaan en laten zien dat je het wèl aankunt. Als je durft. Dat Schouten hier op dit moment nuttiger zou zijn kan zo maar eens waar zijn, maar dat laat ik aan de ekte kennersJosef Dettelbacher wrote: ↑04 Aug 2023, 10:02Ik heb Frans nooit zien spelen, maar voordeel van Schouten:
- meer ervaring
- stap omhoog
- ShovingNE2
- Site Admin
Er was sprake van 1 huur en 1 topaankoop. Maar hij heeft zelfs gezegd dat als onderhandelingen echt heel goed zouden gaan ze alle drie gerealiseerd zouden kunnen worden.Mikelvb wrote: ↑04 Aug 2023, 08:59Als jij denkt dat zonder de verkoop van Sangare 2 topaankopen gedaan kunnen worden (dus lees 10M plus aankopen) dan ben ik toch erg benieuwd waar jij denkt dat dit geld vandaan komt (gezien de cashflow) of hoe we deze kosten gaan dragen gezien de eerdere uitspraken.
Maar hij zal wel liegen dan, want dat is dan het enige argument wat overblijft als je zegt dat het niet kan.
En Pepi uitstellen? En dan heeft Luuk een blessure en ben je klaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Scenario: je had het halen van Pepi uitgesteld en had als prioriteit een vervanger van Guti gehaald
Als Luuk geblesseerd is dan kan je met El Ghazi en Vertessen twee spelers in de spits zetten met (al veel) ervaring op het hoogste niveau voordat je terug moet grijpen op onervaren jeugd als Van Duiven. Als Sangare nu geblesseerd raakt heb je letterlijk geen enkele andere cvm in de selectie zitten met enige ervaring en moet je teruggrijpen op commencia of land. Als Sangare nu geblesseerd raakt dan ben je al helemaal klaar, geen vervanger met enige ervaring in de selectie, niemand gaat een geblesseerde speler halen dus ook geen extra kapitaal voor versterkingen en je speelt VCL met twee jeugdspelers op het middenveld.
Als Luuk geblesseerd is dan kan je met El Ghazi en Vertessen twee spelers in de spits zetten met (al veel) ervaring op het hoogste niveau voordat je terug moet grijpen op onervaren jeugd als Van Duiven. Als Sangare nu geblesseerd raakt heb je letterlijk geen enkele andere cvm in de selectie zitten met enige ervaring en moet je teruggrijpen op commencia of land. Als Sangare nu geblesseerd raakt dan ben je al helemaal klaar, geen vervanger met enige ervaring in de selectie, niemand gaat een geblesseerde speler halen dus ook geen extra kapitaal voor versterkingen en je speelt VCL met twee jeugdspelers op het middenveld.
Last edited by Teletubby on 04 Aug 2023, 10:33, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nu wel. Zonder Pepi was je ook de sjaak geweest als Luuk zou uitvallen. Dat is in ieder transferwindow. Want je kan maar heel zelden de opvolger gelijk klaar hebben staan als iemand vertrekt.
Maar goed: ik heb al vaker gezegd dat Guti al vervangen had moeten worden wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
Als Luuk geblesseerd is dan zet je toch Pepi in de spits of loop je een jaar achter?Teletubby wrote: ↑04 Aug 2023, 10:27 Als Luuk geblesseerd is dan kan je met El Ghazi en Vertessen twee spelers in de spits zetten met (al veel) ervaring op het hoogste niveau voordat je terug moet grijpen op onervaren jeugd als Van Duiven. Als Sangare nu geblesseerd raakt heb je letterlijk geen enkele andere cvm in de selectie zitten met enige ervaring en moet je teruggrijpen op commencia of land. Als Sangare nu geblesseerd raakt dan ben je al helemaal klaar, geen vervanger met enige ervaring in de selectie, niemand gaat een geblesseerde speler halen dus ook geen extra kapitaal voor versterkingen en je speelt VCL met twee jeugdspelers op het middenveld.
-
- Nationale topspeler
Ik praat hier over een scenario dat je Pepi had uitgesteld zoals shoving aangeeft en een cvm als prioriteit had gehaald. Met dat scenario in je achterhoofd kan je mijn reactie lezen.Joosth wrote: ↑04 Aug 2023, 10:31Als Luuk geblesseerd is dan zet je toch Pepi in de spits of loop je een jaar achter?Teletubby wrote: ↑04 Aug 2023, 10:27 Als Luuk geblesseerd is dan kan je met El Ghazi en Vertessen twee spelers in de spits zetten met (al veel) ervaring op het hoogste niveau voordat je terug moet grijpen op onervaren jeugd als Van Duiven. Als Sangare nu geblesseerd raakt heb je letterlijk geen enkele andere cvm in de selectie zitten met enige ervaring en moet je teruggrijpen op commencia of land. Als Sangare nu geblesseerd raakt dan ben je al helemaal klaar, geen vervanger met enige ervaring in de selectie, niemand gaat een geblesseerde speler halen dus ook geen extra kapitaal voor versterkingen en je speelt VCL met twee jeugdspelers op het middenveld.
- Ardbeg
- Mister PSV
Joosth wrote: ↑04 Aug 2023, 10:31Als Luuk geblesseerd is dan zet je toch Pepi in de spits of loop je een jaar achter?Teletubby wrote: ↑04 Aug 2023, 10:27 Als Luuk geblesseerd is dan kan je met El Ghazi en Vertessen twee spelers in de spits zetten met (al veel) ervaring op het hoogste niveau voordat je terug moet grijpen op onervaren jeugd als Van Duiven. Als Sangare nu geblesseerd raakt heb je letterlijk geen enkele andere cvm in de selectie zitten met enige ervaring en moet je teruggrijpen op commencia of land. Als Sangare nu geblesseerd raakt dan ben je al helemaal klaar, geen vervanger met enige ervaring in de selectie, niemand gaat een geblesseerde speler halen dus ook geen extra kapitaal voor versterkingen en je speelt VCL met twee jeugdspelers op het middenveld.
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
We hebben er dus niks aan.DonyellMalen wrote: ↑04 Aug 2023, 10:39Als Hans een keer fatsoenlijke vragen stelt hebben we er nog wat aan.
- trouwepsvfan
- Vedette
Steward gaat niets zeggen behalve standaard teksten als ,,er zullen zowel aan de inkomende kant als de uitgaande kant mutaties plaatsvinden” en ,,wij gaan voor kwaliteit. Dan duurt het soms wat langer”
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
trouwepsvfan wrote: ↑04 Aug 2023, 10:44 Steward gaat niets zeggen behalve standaard teksten als ,,er zullen zowel aan de inkomende kant als de uitgaande kant mutaties plaatsvinden” en ,,wij gaan voor kwaliteit. Dan duurt het soms wat langer”
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
Man, man, man, begrijpend lezen is niet jouw sterkste eigenschap, wel?ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:16Er was sprake van 1 huur en 1 topaankoop. Maar hij heeft zelfs gezegd dat als onderhandelingen echt heel goed zouden gaan ze alle drie gerealiseerd zouden kunnen worden.
Maar hij zal wel liegen dan, want dat is dan het enige argument wat overblijft als je zegt dat het niet kan.
En Pepi uitstellen? En dan heeft Luuk een blessure en ben je klaar.
Je zou denken dat je na dat stuk in de T. vanochtend je keutel iets in zou trekken, maar nee.
Gewoon vol blijven houden!
Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen:
Er is geld voor misschien wel alle 3 de noodzakelijke positieversterkingen, dat zegt Stewart ook( maar niet voor de A-keus).
Nu is er een potje van +/-10 mln voor 3 versterkingen, en als Sangaré verkocht wordt een potje van +/-35 mln voor dezelfde 3 versterkingen.
Stewart wacht op het geld van Sangaré omdat ie voor kwaliteit wil gaan ipv kwantiteit.
Daarom duurt het zo lang.
-
- Legende
Kraaij die eerst veel te dicht op iemand gaat staan en vervolgens zijn eigen mening wil gaan doordrukken bij trainers door middel van vragen. Benieuwd hoe vaak we gaan horen "Ben je het met me eens dat" en als het niet zo is totaal niet luisteren wat er gezegd wordt. Heel irritant. Alleen met Van Gaal heb ik me in het verleden rotgelachten.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
En jij verwacht dat dat gaat gebeuren? Waarom kan ik in deze tekst geen clowntje plakken? Die heb ik nu wèl nodig… Bij gebrek daaraan maar bij jouw post geplakt, slaat niet op jou. Da ge ut witDonyellMalen wrote: ↑04 Aug 2023, 10:39Als Hans een keer fatsoenlijke vragen stelt hebben we er nog wat aan.