Dit zou wel even drama zijn ja. Mocht het waar zijn, moet Stewart eigenlijk meteen doorzetten nu en dan maar wat meer betalen. Voet bij stuk houden werkt dus niet altijd.
Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Kan ook een onderhandeltruc zijn van wolfburgVanthaman18 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:47Dit zou wel even drama zijn ja. Mocht het waar zijn, moet Stewart eigenlijk meteen doorzetten nu en dan maar wat meer betalen. Voet bij stuk houden werkt dus niet altijd.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Dit is wel echt even klote, maar ik gok dat PSV Vranckx pas binnenhaalt als Sangaré verkocht is.Vanthaman18 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:47Dit zou wel even drama zijn ja. Mocht het waar zijn, moet Stewart eigenlijk meteen doorzetten nu en dan maar wat meer betalen. Voet bij stuk houden werkt dus niet altijd.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als Stewart zegt dat als het wat meezit alle A-keuzes gehaald zouden kunnen worden zonder verkoop, is er wel wat meer dan 10 miljoen beschikbaar nu.Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 10:46Man, man, man, begrijpend lezen is niet jouw sterkste eigenschap, wel?ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:16Er was sprake van 1 huur en 1 topaankoop. Maar hij heeft zelfs gezegd dat als onderhandelingen echt heel goed zouden gaan ze alle drie gerealiseerd zouden kunnen worden.
Maar hij zal wel liegen dan, want dat is dan het enige argument wat overblijft als je zegt dat het niet kan.
En Pepi uitstellen? En dan heeft Luuk een blessure en ben je klaar.
Je zou denken dat je na dat stuk in de T. vanochtend je keutel iets in zou trekken, maar nee.
Gewoon vol blijven houden!
Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen:
Er is geld voor misschien wel alle 3 de noodzakelijke positieversterkingen, dat zegt Stewart ook( maar niet voor de A-keus).
Nu is er een potje van +/-10 mln voor 3 versterkingen, en als Sangaré verkocht wordt een potje van +/-35 mln voor dezelfde 3 versterkingen.
Stewart wacht op het geld van Sangaré omdat ie voor kwaliteit wil gaan ipv kwantiteit.
Daarom duurt het zo lang.
Ik denk dan eerder aan een ruime 20.
En inderdaad, er staat niets nieuws in de televaag, hetzelfde heeft Stewart juist gezegd.
- ShovingNE2
- Site Admin
Vertel. Waar haal je die 10 miljoen vandaan?
Nee? 1 A-keus en 2 goedkopere is uitgesloten?( maar niet voor de A-keus).
Onderstaande quote sloeg op de drie namen die genoemd werden: Sanchez, Vrancxk en Ketelbinkie. Dat ging over 2x 10 miljoen 1x huur plus tekengelden. En dat zou misschien wel kunnen als het heel erg mee zou zitten zonder de verkoop van Sangaré.
Er is geen geld nu voor 3 topaankopen. Dat wil niet zeggen dat we nu alleen geld hebben voor 3x b-keus. Dat maak jij ervan.
,,Namen van mensen die we zouden willen, ga ik nu niet noemen. En bedragen ook niet. Als we deze drie spelers allemaal willen aantrekken zonder nieuwe verkopen, moet er financieel wel heel veel meezitten in de onderhandelingen met de betrokken clubs. Vertrekt Ibrahim Sangaré of halen we de groepsfase van de Champions League, dan hebben we natuurlijk meer mogelijkheden.”
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Dat is nou het hele punt.SKERLA wrote: ↑04 Aug 2023, 10:58Als Stewart zegt dat als het wat meezit alle A-keuzes gehaald zouden kunnen worden zonder verkoop, is er wel wat meer dan 10 miljoen beschikbaar nu.klaar.
Man, man, man, begrijpend lezen is niet jouw sterkste eigenschap, wel?
Je zou denken dat je na dat stuk in de T. vanochtend je keutel iets in zou trekken, maar nee.
Gewoon vol blijven houden!
Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen:
Er is geld voor misschien wel alle 3 de noodzakelijke positieversterkingen, dat zegt Stewart ook( maar niet voor de A-keus).
Nu is er een potje van +/-10 mln voor 3 versterkingen, en als Sangaré verkocht wordt een potje van +/-35 mln voor dezelfde 3 versterkingen.
Stewart wacht op het geld van Sangaré omdat ie voor kwaliteit wil gaan ipv kwantiteit.
Daarom duurt het zo lang.
En inderdaad, er staat niets nieuws in de televaag, hetzelfde heeft Stewart juist gezegd.
Hij zegt nergens dat ie nu die 3 topaankopen ook kan halen, hij zegt dat er geld is voor 3 aankopen (op posities die onderbezet zijn).
Sommige hier bedenken het woord “top” er vervolgens bij, maar daar zit nou net de nuance in z’n verhaal.
Kwantiteit versus kwaliteit.
- ShovingNE2
- Site Admin
Die quote sloeg op de drie spelers waar hij op aasde. Drie keer zijn eerste keus waarvan 1 huur. Dat was zo klaar als een klontje.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Precies. Een ruime 20 miljoen lijkt me redelijk ingeschat dan?ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:04 Die quote sloeg op de drie spelers waar hij op aasde. Drie keer zijn eerste keus waarvan 1 huur. Dat was zo klaar als een klontje.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 11:03Dat is nou het hele punt.SKERLA wrote: ↑04 Aug 2023, 10:58
Als Stewart zegt dat als het wat meezit alle A-keuzes gehaald zouden kunnen worden zonder verkoop, is er wel wat meer dan 10 miljoen beschikbaar nu.
Hij zegt nergens dat ie nu die 3 topaankopen ook kan halen, hij zegt dat er geld is voor 3 aankopen (op posities die onderbezet zijn).
Sommige hier bedenken het woord “top” er vervolgens bij, maar daar zit nou net de nuance in z’n verhaal.
Stewart zei letterlijk:
,,Namen van mensen die we zouden willen, ga ik nu niet noemen. En bedragen ook niet. Als we deze drie spelers allemaal willen aantrekken zonder nieuwe verkopen, moet er financieel wel heel veel meezitten in de onderhandelingen met de betrokken clubs. Vertrekt Ibrahim Sangaré of halen we de groepsfase van de Champions League, dan hebben we natuurlijk meer mogelijkheden.”
Die “deze” spelers sloegen op Sanchez, CDK en Veanckx. Dat noem ik toch echt top aankopen.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Kan me aan de ene kant niet voorstellen dat Vrankx zich laat omwisselen met Schouten, middenmoot Serie A zonder Europees voetbal. Aan de andere kant, PSV laat wel lang op zich wachten
-
- Regelmatige invaller
Het gaat niet om het exacte bedrag 10 of 20 miljoen, dat weet toch niemand. Het gaat erom dat je met een verkoop van Sangaré een veel groter budget tot je beschikking hebt, waardoor je voor een hoger segment qua spelers zouden kunnen gaan.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:00Vertel. Waar haal je die 10 miljoen vandaan?
Nee? 1 A-keus en 2 goedkopere is uitgesloten?( maar niet voor de A-keus).
Onderstaande quote sloeg op de drie namen die genoemd werden: Sanchez, Vrancxk en Ketelbinkie. Dat ging over 2x 10 miljoen 1x huur plus tekengelden. En dat zou misschien wel kunnen als het heel erg mee zou zitten.
Er is geen geld nu voor 3 topaankopen. Dat wil niet zeggen dat we nu alleen geld hebben voor 3x b-keus. Dat maak jij ervan.
Søren geeft bovendien nergens aan dat 1 A-keus en 2 goedkopere is uitgesloten, 3 keer een B-keus leg jij in zijn mond? Volgens mij is het in ieder geval logisch dat je met een verkoop andere spelers tot de mogelijkheid behoren.
Ik persoonlijk vind het ook een enorm risico om zo lang te wachten. Onafhankelijk van het vertek van Sangaré hebben we nog steeds behoefte aan een verdedigende middenvelder (die zelf eventueel samen met Sangaré en Veerman kan spelen). We hebben de afgelopen jaren al gezien dat de aanvallende drangen van beide spelers nou niet echt complementair zijn.
Dus had liever dat we al geïnvesteerd zouden hebben in een verdedigende middenvelder in de leeftijdscategorie 24-30 die de nodige stabiliteit brengt.
-
- Internationale topspeler
To assume is to make an ass out of u and me. Dus nee, die aanname is helemaal niet te rechtvaardigen. Alleen als Stewart naar buiten treedt en zegt, dat er niets gedaan kan worden voordat Sangare verkocht is, is die aanname te rechtvaardigen. Het enige wat Stewart nu heeft gezegd is dat het makkelijker zal zijn om de drie topaankopen die ze nu nog willen doen wanneer Sangare verkocht is.
0 doelpunten in de thuiswedstrijd tegen het zwakste team ooit in de CL en jij durft te beweren dat een fout in de verdediging de hoofdreden is van de uitschakeling? Met een fatsoenlijke aanval en tactiek hadden we zonder problemen minimaal 2x gescoord en waren we door geweest. Zonder die fout in de verdediging was het nog steeds gelijk geweest en hadden we er net zo goed uit kunnen vliegen als Rangers later op een andere manier had gescoord; het leek er nl. niet op dat wij dat gingen doen...
-
- Regelmatige invaller
Maar dit is ook wel een erg glas halfvol benadering. Als ik tussen de regels doorlees dan zegt hij eigenlijk dat het enorm onwaarschijnlijk is dat deze drie spelers zouden komen voor het beschikbare budget.Frisian1913 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:08Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 11:03
Dat is nou het hele punt.
Stewart zei letterlijk:
Die “deze” spelers sloegen op Sanchez, CDK en Veanckx. Dat noem ik toch echt top aankopen.
-
- Bankzitter
Dat het om die spelers gaat is jouw eigen interpretatie op basis van de info van wat er nu in de media bekend is, maar dat is vaak maar de helft van wat er daadwerkelijk speelt. Daarnaast zegt hij niks over de constructies waarmee die spelers gehaald worden, CDK was bijvoorbeeld het plan om te huren met optie tot koop, daarmee verschuif je de kostenpost naar volgend jaar en zegt het niet super veel over hoeveel je dit jaar te besteden hebt qua transfersommen.Frisian1913 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:08Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 11:03
Dat is nou het hele punt.
Stewart zei letterlijk:
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Dat het huur is maakt toch niet uit verder. Wat we tot nu toe weten is dat Sanchez, CDK en Vranckx de 3 1ste keus waren. Er werd gesteld door Soren dat we eerst moeten verkopen om A keus te halen. Dat is gewoon pertinent onjuist. Aangezien Stewart aangaf dat het wel mogelijk was, maar dat alles mee moest zitten.
Dat we ze alle 3 niet gaan krijgen is natuurlijk een grote kans, maar er wordt nu gesuggereerd dat het helemaal niet kan en dat we nu zitten te wachten op Sangare verkoop.
Die verkoop maakt het een stuk makkelijker, dat snapt iedereen.
Dat we ze alle 3 niet gaan krijgen is natuurlijk een grote kans, maar er wordt nu gesuggereerd dat het helemaal niet kan en dat we nu zitten te wachten op Sangare verkoop.
Die verkoop maakt het een stuk makkelijker, dat snapt iedereen.
-
- Vedette
In de spits had je - zonder Pepi - Vertessen kunnen inbrengen, of eventueel El Ghazi / Van Duiven. Kwalitatief niet zoals je het zou willen, maar dat is een andere discussie.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:29Nu wel. Zonder Pepi was je ook de sjaak geweest als Luuk zou uitvallen. Dat is in ieder transferwindow. Want je kan maar heel zelden de opvolger gelijk klaar hebben staan als iemand vertrekt.
Maar goed: ik heb al vaker gezegd dat Guti al vervangen had moeten worden wat mij betreft.
Op de 6 positie heb je eigenlijk helemaal niemand, aangezien Sangaré zelf ook geen pure 6 is.
Een vervanger van Guti had er dus allang moeten zijn inderdaad, plus nog een extra back-up voor op 6.
-
- Nationale topspeler
ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 10:16Er was sprake van 1 huur en 1 topaankoop. Maar hij heeft zelfs gezegd dat als onderhandelingen echt heel goed zouden gaan ze alle drie gerealiseerd zouden kunnen worden.Mikelvb wrote: ↑04 Aug 2023, 08:59Als jij denkt dat zonder de verkoop van Sangare 2 topaankopen gedaan kunnen worden (dus lees 10M plus aankopen) dan ben ik toch erg benieuwd waar jij denkt dat dit geld vandaan komt (gezien de cashflow) of hoe we deze kosten gaan dragen gezien de eerdere uitspraken.
Maar hij zal wel liegen dan, want dat is dan het enige argument wat overblijft als je zegt dat het niet kan.
En Pepi uitstellen? En dan heeft Luuk een blessure en ben je klaar.
We kopen toch niet voor elke backup een speler van 10mln. Ik zeg nergens dat hij liegt, maar als er geld genoeg is voor dikke aankopen, waarom is er dan nog geen verdediger gekocht? Slechte scouting hebben we niet hoor ik hier constant, dus waar ligt het dan wel aan?
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik snap echt niet dat dit zo lastig is om te begrijpen. Onderhandelingen. Je bent niet in de Mediamarkt waar je iets pakt en naar de kassa loopt. Je hebt te maken met de vraagprijs, andere clubs, onderhandelingen met de speler. PSV houdt er een bepaalde standaard op na en dat zijn verdedigers van een hoger kaliber dan de laatste jaren. Dat kost meer tijd voor een club met hoge ambities maar financieel mindere slagkracht.Mikelvb wrote: ↑04 Aug 2023, 11:28
We kopen toch niet voor elke backup een speler van 10mln. Ik zeg nergens dat hij liegt, maar als er geld genoeg is voor dikke aankopen, waarom is er dan nog geen verdediger gekocht? Slechte scouting hebben we niet hoor ik hier constant, dus waar ligt het dan wel aan?
Geen idee hoe je hier de scouting bij betrekt, overigens.
Last edited by Ardbeg on 04 Aug 2023, 11:52, edited 1 time in total.
-
- Jeugdspeler
- These users thanked the author Liefhebber#23 for the post (total 2):
- Magliore • Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
Zowel Stewart als Bosz hebben dit al diverse malen uitgelegd. Zowel op beeld als in de schrijvende pers.
-
- Bankzitter
Pepi is ondanks wat sommige hier beweren een hele logische aankoop. Luuk was 1e helft vorig jaar ook vaak geblesseerd en toen was het elk weekend maar afwachten wie in de spits zou staan. Til / el ghazi / simons / saibari volgens mij ook een keer. Dat was gewoon triest. Van duiven 2e spits maken is natuurlijk ook erg ambitieus.
Ik denk zelf dat er helemaal geen CV meer gaat komen. in ieder geval niet tot er CL miljoenen behaald zijn, of sangare voor een flink bedrag weggaat. Bosz lijkt de indruk te hebben dat ramalho wel het voorwaarts verdedigen onder de knie heeft. In tegenstelling tot de manier van verdedigen van vorig seizoen. Hij kon het bij salzburg ook, en zag er tegen Forest ook een stuk stabieler uit.
Dus als er al iets komt in de komende 1.5 week, is het een centrale middenvelder, want daar is de spoeling wel erg dun.
Ik denk zelf dat er helemaal geen CV meer gaat komen. in ieder geval niet tot er CL miljoenen behaald zijn, of sangare voor een flink bedrag weggaat. Bosz lijkt de indruk te hebben dat ramalho wel het voorwaarts verdedigen onder de knie heeft. In tegenstelling tot de manier van verdedigen van vorig seizoen. Hij kon het bij salzburg ook, en zag er tegen Forest ook een stuk stabieler uit.
Dus als er al iets komt in de komende 1.5 week, is het een centrale middenvelder, want daar is de spoeling wel erg dun.
- These users thanked the author Ivicii for the post (total 3):
- PapaHiljemark • Frisian1913 • NotoriousBIG046
- PapaHiljemark
- Talent
Hoe vaak is er al gezegd dat zolang alle posities dubbel bezet zijn er niemand bij gaat komen? Bosz wil een kleine selectie met het liefst nog spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Op het moment hebben we voor elke positie in principe een basisspeler en een backup. Ik denk dat de scouting inderdaad al de opties heeft aangedragen en dat er al contact mee is ook, maar zolang er niks uit gaat komt er nog niks in
- These users thanked the author PapaHiljemark for the post:
- Araavos
-
- Lid 2e elftal
En hoezo niet dan? Volgens mij is Guti al vertrokken, is Xavi Simons ook weg en in de winterstop van Ginkel ook al.. De bezetting op het middenveld is heel minimaal. Er moeten los van evt verkoop van Sangare al eigenlijk 3 middenvelders bij. CVM, CM en een CAM.