En als Sangare geblesseerd raakt?
Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Als Sangare geblesseerd raakt moet je met Comenencia spelen. Aster is wel degelijk nodig.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Cas • Rikkert1234
-
- Internationale topspeler
Maar alles in ogenschouw nemende, mis je nog steeds een rechtsback, een a 2 CV's een vcm, een acm. Daarnaast heb je op dit moment de linksback of rechtsback positie ook nog niet eens dubbel bezet, afhankelijk waar je Mwene vindt passen. Je hebt dus 5 spelers nodig en ik verwacht vanavond alweer de woorden van Bosz en Stewart: " het aantrekken van de juiste spelers blijk toch moeilijker dan verwacht, we willen geen overhaaste beslissingen maken etc etc.. je selectie is gewoon een flink stuk slechter dan vorig seizoen en je beste speler is ook weg.
- Juancho
- Mister PSV
Blijkbaar ook niet 1 van die 3.. Of niet eens een 2de middenvelder die je na het vertrek van Guti nodig bent. Of een multifunctionele aanvaller, zeker achter Lang. Zet je ondertussen toch aan het denken he...Eenhoopjob wrote: ↑04 Aug 2023, 07:26Dit was toch al bekend? Zolang Sangare niet weg is, kan PSV niet 3x voor de eerste keus gaanSjorsensjimmie wrote: ↑04 Aug 2023, 07:23 Als dit op waarheid bericht verklaard dag mijn licht toenemende twijfel weer. Heb nog altijd vertrouwen in Stewart maar hij mag nu toch wel laten zien dat we geleerd hebben van het verleden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Koenjo
- Meervoudig international
In iedergeval, met Sangare heb je al een top CVM. Als hij uitvalt zou je Boscagli er ook neer kunnen zetten. Ik tel Til eigenlijk niet echt meer dus wat dat betreft vind ik de nummer 10 positie even dun bezaaid als de plek van Sangare.DonyellMalen wrote: ↑04 Aug 2023, 11:59 Als Sangare geblesseerd raakt moet je met Comenencia spelen. Aster is wel degelijk nodig.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Kwaliteit kopen kost niet meer tijd, we hebben met Lang ook pure kwaliteit gekocht 5 weken geleden. Het is niet zo zwart wit in mijn ogen. Er is werkelijk niemand die zegt dat we maar de maar voor keuze nr 6 of 7 moeten gaan omdat die nu wel haalbaar en betaalbaar is.Ardbeg wrote: ↑04 Aug 2023, 11:34PSV houdt er een bepaalde standaard op na en dat zijn verdedigers van een hoger kaliber dan de laatste jaren. Dat kost meer tijd voor een club met hoge ambities maar financieel mindere slagkracht.Mikelvb wrote: ↑04 Aug 2023, 11:28
We kopen toch niet voor elke backup een speler van 10mln. Ik zeg nergens dat hij liegt, maar als er geld genoeg is voor dikke aankopen, waarom is er dan nog geen verdediger gekocht? Slechte scouting hebben we niet hoor ik hier constant, dus waar ligt het dan wel aan?
Voor mij zijn het 2 dingen:
Wil je de best mogelijke deal ten kosten van alles? Dan is wachten soms het beste want dan kom je in de onderhandeling er wel beter uit. Maar is dat miljoen, of laat het er 2 zijn, het waard om het risico te lopen dat de deal klapt? Of dat een speler ineens overpresteert en nog duurder wordt? Of dat er een andere club ineens met de pinpas voordringt zoals wij bij Veerman? Als AZ 1 miljoen meer hadden geboden hadden ze Veerman gehad, had Feyenoord 5 ton meer geboden kwam PSV niet eens aan tafel. Tevens is het zo waardevol om een speler tijdig te hebben.
Wellicht kun je als PSV het best veroorloven om voor die ene speler te wachten, maar in mijn ogen is het onvoorstelbaar dat het er 3(!) zijn waarvan 2.5 basisspeler. Als je dan ook nog 90 miljoen hebt gecashed om nu daadkrachtig te kunnen handelen vind ik het wanbeleid. Maar ik geloof niet dat het of wachten op pure kwaliteit, of een optie verder op het lijstje hoeft te zijn. Je zou je zelfs af kunnen vragen of een speler die nog niet haalbaar en betaalbaar is wel bovenaan je lijstje zou moeten staan, zeker niet als het er 3 zijn.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 4):
- AddoCultheld • PSV90 • Tikkieterug • MaartenV
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik zeg ook niet dat het zo zwart-wit is maar over het algemeen is het wel zo dat die buitencategorie speler veel meer moeite kost. Ik zei tevens ook niet dat mensen dat "nr 6 of 7" statement beweerden..11 Tinus wrote: ↑04 Aug 2023, 12:06Kwaliteit kopen kost niet meer tijd, we hebben met Lang ook pure kwaliteit gekocht 5 weken geleden. Het is niet zo zwart wit in mijn ogen. Er is werkelijk niemand die zegt dat we maar de maar voor keuze nr 6 of 7 moeten gaan omdat die nu wel haalbaar en betaalbaar is.
Last edited by Ardbeg on 04 Aug 2023, 12:32, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
Onzin. Die mis je niet. Je mist kwaliteit. Dat is wat anders. Rechtsback en linksback -up is Mwene en ik denk ook gewoon Teze.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- PapaHiljemark
-
- Internationale topspeler
Ja dus mis je toch spelers daar met de kwaliteiten die bij PSV passen? Je snapt toch wat ik bedoel? Naja volgens mij komt het op hetzelfde neer en gaan we weer dezelfde fout maken als de voorgaande jaren. En die quatsch van dat het tijd nodig heeft ging vorige jaren ook fout. Nu krijgt Earnest nog het voordeel van de twijfel, maar begint hij t.o.v. eerdere uitspraken ook al zachtjes terug te krabbelen.Hatseflats wrote: ↑04 Aug 2023, 12:12Onzin. Die mis je niet. Je mist kwaliteit. Dat is wat anders. Rechtsback en linksback -up is Mwene en ik denk ook gewoon Teze.
- PapaHiljemark
- Talent
Kortom, de selectie is compleet, maar niet op het beoogde niveau dat wij als supporters (en hopelijk ook Stewart en Bosz) verwachten.
We moeten geduldig wachten totdat er wat gekocht wordt zodat we een kwalitatieve aankoop kunnen doen.
Nu een X bedrag uitgeven en met een 25koppige selectie (met bijbehorende salarissen) zitten is eerder wanbeleid dan wachten op het goede moment.
We moeten geduldig wachten totdat er wat gekocht wordt zodat we een kwalitatieve aankoop kunnen doen.
Nu een X bedrag uitgeven en met een 25koppige selectie (met bijbehorende salarissen) zitten is eerder wanbeleid dan wachten op het goede moment.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja als je de selectie compleet acht qua aantallen spelers dan ben je wel heel ruim met Jong PSV spelers. Op het middenveld heb je met Saibari Land Comenencia en Babadi 4 spelers die 0 wedstrijden bij PSV op niveau hebben gespeeld op het middenveld. Land niet eens bij Jong PSV en de rest hoogstens bij Jong PSV wat potjes.PapaHiljemark wrote: ↑04 Aug 2023, 12:22 Nu een X bedrag uitgeven en met een 25koppige selectie (met bijbehorende salarissen) zitten is eerder wanbeleid dan wachten op het goede moment.
Overigens is dat 25 koppige selectie argument ook totaal onzin want dat houdt in dat je slechts iets mag doen als hun contracten af lopen want niemand gaat ze kopen. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
- PapaHiljemark
- Talent
-
- Bankzitter
Het is geen real life football manager of fifa carriere mode. Waarin je als je iemand niet meer wilt m gewoon deruit gooit en een betere speler haalt.
We hebben iets van 4-5 centrale verdedigers nu? die zullen gemiddeld 800k pp verdienen. Ga je even 2 nieuwe cv's halen van een hogere kwaliteit. Heb je dus een dikke 4 miljoen aan salaris op de bank zitten. Met weinig zicht op speeltijd.
Er zullen echt eerst verdedigers weg moeten, voordat er bij gaan komen. Zo lastig is dit principe toch niet. Qua aantal spelers is de selectie redelijk compleet. Qua niveau / kwaliteit is het niet wat we allemaal verwachten.
We hebben iets van 4-5 centrale verdedigers nu? die zullen gemiddeld 800k pp verdienen. Ga je even 2 nieuwe cv's halen van een hogere kwaliteit. Heb je dus een dikke 4 miljoen aan salaris op de bank zitten. Met weinig zicht op speeltijd.
Er zullen echt eerst verdedigers weg moeten, voordat er bij gaan komen. Zo lastig is dit principe toch niet. Qua aantal spelers is de selectie redelijk compleet. Qua niveau / kwaliteit is het niet wat we allemaal verwachten.
- Hatseflats
- Vedette
Dat is niet wat je zei . Wat dat betreft ben ik wel een autist. Als je had gezegd "we missen nog 2 CV's met kwaliteit" dan had ik niet gereageerdAddoCultheld wrote: ↑04 Aug 2023, 12:19Ja dus mis je toch spelers daar met de kwaliteiten die bij PSV passen?
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Hier ben ik het wel mee eens. In tegenstelling tot een heleboel andere supporters, vind ik het niet zo'n groot probleem om wat langer te moeten wachten op bepaalde kwaliteit, maar dat was wat makkelijker geweest als het om één bepaalde speler of positie zou gaan. Nu heb je nog verschillende posities die nog niet ingevuld zijn en je dus ook zonder hen aan zal moeten treden tegen Sturm Graz en lijkt het risico wat groter, omdat je ze ook alle 3 kan mislopen. Het had al een behoorlijk verschil gemaakt als 1 van de 3 (bv Vranckx, omdat je op het middenveld, zeker verdedigend, momenteel echt te weinig opties hebt) er was geweest en dat er dan wat langer gewacht moest worden op de overige versterkingen of waarbij er eerst nog verkocht zou moeten worden. In dat opzicht zou een Spierings misschien toch geen verkeerde keuze zijn geweest als hij haalbaar was; dan was het nu ook wat makkelijker wachten. Maar goed, als Bosz dat niet als een goede optie ziet, houdt het op natuurlijk.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 3):
- PSVerDenBosch • PapaHiljemark • MaartenV
-
- Nationale topspeler
Verdedigend heb je meer opties dan aanvallend. Je hebt Sangaré en Veerman die allebei op 6 kunnen in een voetballende rol. Niet ideaal, voor nood prima. Op 10 daarentegen heb je momenteel alleen Babadi want Til is nog geblesseerd volgens mij. Dus dan zou de 10 veel harder nodig zijn dan een 6.29.04.2007 wrote: ↑04 Aug 2023, 12:33Hier ben ik het wel mee eens. In tegenstelling tot een heleboel andere supporters, vind ik het niet zo'n groot probleem om wat langer te moeten wachten op bepaalde kwaliteit, maar dat was wat makkelijker geweest als het om één bepaalde speler of positie zou gaan. Nu heb je nog verschillende posities die nog niet ingevuld zijn en je dus ook zonder hen aan zal moeten treden tegen Sturm Graz en lijkt het risico wat groter, omdat je ze ook alle 3 kan mislopen. Het had al een behoorlijk verschil gemaakt als 1 van de 3 (bv Vranckx, omdat je op het middenveld, zeker verdedigend, momenteel echt te weinig opties hebt) er was geweest en dat er dan wat langer gewacht moest worden op de overige versterkingen of waarbij er eerst nog verkocht zou moeten worden. In dat opzicht zou een Spierings misschien toch geen verkeerde keuze zijn geweest als hij haalbaar was; dan was het nu ook wat makkelijker wachten. Maar goed, als Bosz dat niet als een goede optie ziet, houdt het op natuurlijk.
- Hatseflats
- Vedette
Boscagli zou ook als de nood aan de man is op 6 kunnen spelen.DeEintovenaar wrote: ↑04 Aug 2023, 12:44Verdedigend heb je meer opties dan aanvallend. Je hebt Sangaré en Veerman die allebei op 6 kunnen in een voetballende rol. Niet ideaal, voor nood prima. Op 10 daarentegen heb je momenteel alleen Babadi want Til is nog geblesseerd volgens mij. Dus dan zou de 10 veel harder nodig zijn dan een 6.29.04.2007 wrote: ↑04 Aug 2023, 12:33
Hier ben ik het wel mee eens. In tegenstelling tot een heleboel andere supporters, vind ik het niet zo'n groot probleem om wat langer te moeten wachten op bepaalde kwaliteit, maar dat was wat makkelijker geweest als het om één bepaalde speler of positie zou gaan. Nu heb je nog verschillende posities die nog niet ingevuld zijn en je dus ook zonder hen aan zal moeten treden tegen Sturm Graz en lijkt het risico wat groter, omdat je ze ook alle 3 kan mislopen. Het had al een behoorlijk verschil gemaakt als 1 van de 3 (bv Vranckx, omdat je op het middenveld, zeker verdedigend, momenteel echt te weinig opties hebt) er was geweest en dat er dan wat langer gewacht moest worden op de overige versterkingen of waarbij er eerst nog verkocht zou moeten worden. In dat opzicht zou een Spierings misschien toch geen verkeerde keuze zijn geweest als hij haalbaar was; dan was het nu ook wat makkelijker wachten. Maar goed, als Bosz dat niet als een goede optie ziet, houdt het op natuurlijk.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Als je met posities gaat schuiven, kan je ook Lang op 10 zetten en Vertessen of El Ghazi op links. Verder denk ik dat een goede 6 momenteel zowel het middenveld als de verdediging beter zou kunnen laten renderen en daarom nog urgenter is dan de nummer 10.DeEintovenaar wrote: ↑04 Aug 2023, 12:44Verdedigend heb je meer opties dan aanvallend. Je hebt Sangaré en Veerman die allebei op 6 kunnen in een voetballende rol. Niet ideaal, voor nood prima. Op 10 daarentegen heb je momenteel alleen Babadi want Til is nog geblesseerd volgens mij. Dus dan zou de 10 veel harder nodig zijn dan een 6.29.04.2007 wrote: ↑04 Aug 2023, 12:33
Buiten dat is deze discussie overigens totaal niet de strekking van mijn eerdere post. Het ging mij er om dat ik liever had gezien dat we niet op 3 A-spelers aan het wachten waren, maar bij voorkeur slechts 1.
-
- Meervoudig international
Moet Stewart dan in de media zeggen: mijn hele transferzomer masterplan is afhankelijk vd verkoop van Sangaré?Frisian1913 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:24Dat het huur is maakt toch niet uit verder. Wat we tot nu toe weten is dat Sanchez, CDK en Vranckx de 3 1ste keus waren. Er werd gesteld door Soren dat we eerst moeten verkopen om A keus te halen. Dat is gewoon pertinent onjuist. Aangezien Stewart aangaf dat het wel mogelijk was, maar dat alles mee moest zitten.
Dat we ze alle 3 niet gaan krijgen is natuurlijk een grote kans, maar er wordt nu gesuggereerd dat het helemaal niet kan en dat we nu zitten te wachten op Sangare verkoop.
Die verkoop maakt het een stuk makkelijker, dat snapt iedereen.
Lijkt me niet handig.
We zullen het allemaal vanzelf zien wie er gelijk heeft of het niet goed begrepen heeft.
Vooralsnog bevestigd het stuk in de T. vanochtend mijn standpunt (voor wat dat waard is), net zoals het verloop vd transferzomer tot nu toe.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
- These users thanked the author TigTogFlip for the post (total 3):
- Hatseflats • mateja • SKERLA
-
- Vedette
#transferfriday :PSV:
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
- Nibbitman • ArounaKone