Of veerman op 6 en sangare en vranckx ervoor, dan heb je daar een fysiek blok waar je U tegen zegt
Transferwindow 2023/24
-
- Legende
Die kans lijkt mij ook levensgroot. En als hij vertrekt dan is er naast Vranckx dus in eerste instantie nog een centrale verdediger en aanvallende middenvelder nodig. Verder hoop ik dat er nog een aanvallende mutatie gaat plaatsvinden waar Vertessen en/of El Ghazi vertrekt en daar een betere of i.i.g. meer talentvolle speler voor terugkomt.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Mightymike
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Een middenveld Sangaré Vranckx en Veerman heeft wel een beetje weinig scorend vermogen. Alles komt dan zowat op de schouders te rusten van de voorhoede. Weet niet of dat het beste idee is. Ik betwijfel ook of we voldoende diepgang hebben met zo'n middenveld. Ik heb Veerman en Sangaré nog nooit een loopactie a la Wijnaldum of VGinkel zien maken. Dan is het misschien een beetje statisch op het middenveld.
- Hatseflats
- Vedette
Veerman gaat niet op 6 spelen. Daar is op 8 veel te belangrijk voor.
-
- Legende
Van die 3 heeft alleen Veerman voldoende scorend vermogen..
Niet ideaal dat middenveld..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
Ik vind het vreemd dat je dat stuk van Stewart op een andere manier kan interpreteren dan hoe ik het schetste. Maar goed hier gaan we niet uitkomen en lets agree to disagree.Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 13:18Moet Stewart dan in de media zeggen: mijn hele transferzomer masterplan is afhankelijk vd verkoop van Sangaré?Frisian1913 wrote: ↑04 Aug 2023, 11:24Dat het huur is maakt toch niet uit verder. Wat we tot nu toe weten is dat Sanchez, CDK en Vranckx de 3 1ste keus waren. Er werd gesteld door Soren dat we eerst moeten verkopen om A keus te halen. Dat is gewoon pertinent onjuist. Aangezien Stewart aangaf dat het wel mogelijk was, maar dat alles mee moest zitten.
Dat we ze alle 3 niet gaan krijgen is natuurlijk een grote kans, maar er wordt nu gesuggereerd dat het helemaal niet kan en dat we nu zitten te wachten op Sangare verkoop.
Die verkoop maakt het een stuk makkelijker, dat snapt iedereen.
Lijkt me niet handig.
We zullen het allemaal vanzelf zien wie er gelijk heeft of het niet goed begrepen heeft.
Vooralsnog bevestigd het stuk in de T. vanochtend mijn standpunt (voor wat dat waard is), net zoals het verloop vd transferzomer tot nu toe.
- These users thanked the author Frisian1913 for the post:
- Søren
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Dit zou heerlijk zijn mannen !
Die gaat shinen hier .
Die gaat shinen hier .
We can't change the world until we change ourselves.
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
Vranckx lijkt dus zo goed als binnen.
Daarnaast valt het op dat het stil is rond Sanchez nadat Tottenham een akkoord had met Spartak Moskou. Verwacht nadat vd Ven heeft getekend bij Tottenham dat ze Sanchez willen lozen en als hij per se naar PSV wilt moet dat goedkomen.
enne....De Ketelaere heeft zelf ook nog geen akkoord met Atalanta. Normaal gesproken informeert een club toch eerst bij de speler of die ervoor open staat?
Daarnaast valt het op dat het stil is rond Sanchez nadat Tottenham een akkoord had met Spartak Moskou. Verwacht nadat vd Ven heeft getekend bij Tottenham dat ze Sanchez willen lozen en als hij per se naar PSV wilt moet dat goedkomen.
enne....De Ketelaere heeft zelf ook nog geen akkoord met Atalanta. Normaal gesproken informeert een club toch eerst bij de speler of die ervoor open staat?
- Tomm
- Vedette
Als je Sangare en Aster voor Veerman zet en ze de zaak laat afjagen dan geef ik het menig tegenstander te doen. Baka, Lang en Pepi danwel Luuk zijn ook niet vies om een metertje extra te lopen. Dat stukje van het voetbal van Bosz zit dan meer dan goed in elkaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het verhaal hierboven klopt (en de beste man wordt gevolgd door Timmer en Elfrink en heeft ruim 200k volgers) dan onderstreept dat mijn standpunt/interpretatie.Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 10:46Er is geld voor misschien wel alle 3 de noodzakelijke positieversterkingen, dat zegt Stewart ook( maar niet voor de A-keus).
Nu is er een potje van +/-10 mln voor 3 versterkingen, en als Sangaré verkocht wordt een potje van +/-35 mln voor dezelfde 3 versterkingen.
Stewart wacht op het geld van Sangaré omdat ie voor kwaliteit wil gaan ipv kwantiteit.
Daarom duurt het zo lang.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
-
Weet niet op wie je doelt, maar Sangare ooit op 8 gezien bij Ivoorkust? Loopt daar 1 op 3 in het nationale elftal. Zet hem op 8 en hij maakt er in de eredivisie gewoon een stuk of 8 hoor.
-
- Legende
Het basismiddenveld moet dan Vranckx - Veerman en een aanvallende middenvelder worden. Bij de aanvallende middenvelder wil je wel iemand hebben die goals kan maken en assists kan geven.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- milansandro
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Oh die tel ik nooit mee.
- These users thanked the author RIO for the post:
- sjoufsjouf
-
Geloof me nou, Vranckx wordt pas gekocht als Sangaré (zo goed als) verkocht is, eerder niet.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 14:08Als het verhaal hierboven klopt (en de beste man wordt gevolgd door Timmer en Elfrink en heeft ruim 200k volgers) dan onderstreept dat mijn standpunt/interpretatie.Søren wrote:Er is geld voor misschien wel alle 3 de noodzakelijke positieversterkingen, dat zegt Stewart ook( maar niet voor de A-keus).
Nu is er een potje van +/-10 mln voor 3 versterkingen, en als Sangaré verkocht wordt een potje van +/-35 mln voor dezelfde 3 versterkingen.
Stewart wacht op het geld van Sangaré omdat ie voor kwaliteit wil gaan ipv kwantiteit.
Daarom duurt het zo lang.
Dus als Vranckx idd in de afrondende fase zit, betekent dat dat er komende dagen bericht komt dat de verkoop van Sangaré in de afrondende fase zit.
Dat zou mijn verhaal dan weer bevestigen
Gezien de belangrijke pot vnv is deze dag ook meer geschikt om een naderende aankoop aan te kondigen dan een naderende verkoop.
Maar ik ben flink genoeg om toe te geven als ik fout zat hoor…
We shall see.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller