Transferwindow 2023/24
- colocolofc
- Meervoudig international
Lijkt wel of hij meer weet maar nog niet wil zeggen met “het kan ook in een paar uur veranderen”. Alsof PSV zegt dat ze graag willen dat dit nieuws uitblijft tot na de JC schaal
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Mogelijk geeft Wolfsburg groen licht voor de Aster transfer als ze zijn vervanger definitief binnen hebben.colocolofc wrote: ↑04 Aug 2023, 14:50 Lijkt wel of hij meer weet maar nog niet wil zeggen met “het kan ook in een paar uur veranderen”. Alsof PSV zegt dat ze graag willen dat dit nieuws uitblijft tot na de JC schaal
-
- Nationale topspeler
We zullen veel zien aan of Sangare vandaag in de basis staat, mocht hij echt tegen een transfer aanzitten dan gaat PSV natuurlijk niet het risico nemen om hem op te stellen in dit veredelde oefenpotje (tenzij we winnen natuurlijk dan is het een prijs).Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 14:44Geloof me nou, Vranckx wordt pas gekocht als Sangaré (zo goed als) verkocht is, eerder niet.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 14:08
Als het verhaal hierboven klopt (en de beste man wordt gevolgd door Timmer en Elfrink en heeft ruim 200k volgers) dan onderstreept dat mijn standpunt/interpretatie.
Dus als Vranckx idd in de afrondende fase zit, betekent dat dat er komende dagen bericht komt dat de verkoop van Sangaré in de afrondende fase zit.
Dat zou mijn verhaal dan weer bevestigen
Gezien de belangrijke pot vnv is deze dag ook meer geschikt om een naderende aankoop aan te kondigen dan een naderende verkoop.
Maar ik ben flink genoeg om toe te geven als ik fout zat hoor…
We shall see.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- PSVDenHaag
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
- TomPSV023
- Favoriete speler: Messi
-
- Internationale topspeler
Mooi man. Rik die van zich afbijt
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- B. Dzsudzsak
-
- These users thanked the author Cas for the post:
- Dai Ragazzi
-
Ik zeg niet dat ie tegen een transfer aan zit, ik zeg dat ie, als we Vranckx daadwerkelijk nu kopen, tegen een transfer aan zit.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat is het vervelende van dit item. Als hij komt voordat Sangare verkocht is heb ik gelijk gehad. Als hij komt nadat Sangaré verkocht is kan ik nog steeds gelijk hebben gehad en jij ook.Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 14:44Geloof me nou, Vranckx wordt pas gekocht als Sangaré (zo goed als) verkocht is, eerder niet.
Dus als Vranckx idd in de afrondende fase zit, betekent dat dat er komende dagen bericht komt dat de verkoop van Sangaré in de afrondende fase zit.
Dat zou mijn verhaal dan weer bevestigen
Maar zoals Rik in het draadje zegt: er is op dit moment geld voor deze aankoop. Maar een paar mensen interpreteren het anders of trekken de conclusie uit de langere termijn van het halen van een speler.
Het is bekend dat ze hem op het lijstje hebben. Het is ook bekend dat er geld is en het is bekend dat hij open staat voor het verhaal.
Soms kunnen dingen ook in een paar uur totaal veranderen, dus de deur is niet dicht he. Het is alleen niet rond en ook niet nabij rond. Dus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
En hoe weet Rik dat er geld is? Is dat omdat hij een kijkje heeft in de keuken? Of is dat wat Marcel heeft gezegd?
Als het laatste het geval is dan zou ik het maar met een korrel zout nemen, want natuurlijk zou Brands niet tegen een journalist zeggen dat PSV het geld nu niet heeft. Die weet heel goed wat hij wel en niet naar buiten wil laten komen
Verder helemaal niets ten nadele van Rik hoor, die heeft het ook niet voor het zeggen
Als het laatste het geval is dan zou ik het maar met een korrel zout nemen, want natuurlijk zou Brands niet tegen een journalist zeggen dat PSV het geld nu niet heeft. Die weet heel goed wat hij wel en niet naar buiten wil laten komen
Verder helemaal niets ten nadele van Rik hoor, die heeft het ook niet voor het zeggen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
-
Er is ook geld voor Vranckx, maar dan is er geen geld meer voor die andere 2 noodzakelijke versterkingen.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 15:14Maar zoals Rik in het draadje zegt: er is op dit moment geld voor deze aankoop. Maar een paar mensen interpreteren het anders of trekken de conclusie uit de langere termijn van het halen van een speler.
Dus dat gaan ze echt niet doen…
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je de interviews met Stewart heeft (geen idee wat Marcel ermee te maken heeft) hebt gezien kan je ook alleen maar die conclusie trekken. En hij zal het ongetwijfeld intern bevestigd hebben gekregen. Er zijn echt talloze signalen meldingen en gewoon ronduit uitspraken dat er geld is voor zo'n aankoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Er is geen geld voor 2 eerste keus versterkingen nee, maar wel wat daar onder valt.Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 15:39Er is ook geld voor Vranckx, maar dan is er geen geld meer voor die andere 2 noodzakelijke versterkingen.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 15:14Maar zoals Rik in het draadje zegt: er is op dit moment geld voor deze aankoop. Maar een paar mensen interpreteren het anders of trekken de conclusie uit de langere termijn van het halen van een speler.
- Ardbeg
- Mister PSV
Welk bedrag is er dan nog?Søren wrote: ↑04 Aug 2023, 15:39Er is ook geld voor Vranckx, maar dan is er geen geld meer voor die andere 2 noodzakelijke versterkingen.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 15:14Maar zoals Rik in het draadje zegt: er is op dit moment geld voor deze aankoop. Maar een paar mensen interpreteren het anders of trekken de conclusie uit de langere termijn van het halen van een speler.
-
- Regelmatige invaller
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
-
Ah ja.. Macht der gewoonte om Brands erbij te halen ipv Stewart.. Nog ff wennenShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2023, 15:40Als je de interviews met Stewart heeft (geen idee wat Marcel ermee te maken heeft) hebt gezien kan je ook alleen maar die conclusie trekken. En hij zal het ongetwijfeld intern bevestigd hebben gekregen. Er zijn echt talloze signalen meldingen en gewoon ronduit uitspraken dat er geld is voor zo'n aankoop.
Als er wel geld is, dan vind ik het vreemd dat er zo weinig actie is.
-
- Bankzitter
- DonyellMalen
- Legende
Dat VZ is me toch een partij een kutplatform. Ze kiezen precies een paar mongolen uit omdat dat scoort.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/PSV-fan ... PSV/422262
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/PSV-fan ... PSV/422262