Nope.
Er is nog geen aankoop (Vranckx) om te beginnen.
En zoals gezegd die komt er pas als Sangaré nagenoeg weg is.
Wat ben jij vermoeiend zeg.
Hij heeft binnen een paar uur gezien dat zijn hele hypothese de prullenbak in kan. Dan kan je bakzeil halen of gewoon stug volhouden en hopen dat Sangaré snel verkocht wordt want dan kan hij in zijn eigen sprookje blijven geloven.
Wat een onzin.
Jij probeert je gelijk te halen, terwijl daar (nog) helemaal geen sprake van is.
Als dat wel zo is, ben ik de eerste die dat toe gaat geven.
Vranckx is toch nog niet gekocht?
Als je binnen paar dagen na aankoop Vranckx hoort dat Sangaré verkocht is, dan klopt mijn stelling toch gewoon.
Dan hebben ze toch gewacht totdat die verkoop 90% zeker was….
- Soms wordt gesteld dat De Jong zijn opvolger voor een onmogelijke taak heeft gesteld, maar ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd. Ervanuitgaande dat er nu nog zo'n 20 miljoen te besteden is (los van verkoop Sangaré) had Stewart ruim 40 miljoen voor een linksbuiten, centrale verdediger, (reserve)spits en 2 middenvelders. Als die posities PSV-waardig worden ingevuld staat er gewoon een competitieve selectie.
- Er wordt vaak gesteld dat PSV nu eenmaal langer moet wachten om kwaliteit binnen te halen. Dat kan in sommige gevallen waar zijn, maar:
1. Andersom geldt ook dat spelers aan het begin van de periode misschien te halen zijn, maar inmiddels niet meer (Spierings, Beelen)
2. Misschien is het soms beter om een 7,5 aan het begin van de transferperiode te halen dan een 8 aan het eind.
3. PSV heeft hier de laatste jaren nauwelijks daadwerkelijk van weten te profiteren. Stewart krijgt uiteraard de kans om te laten zien dat hij het wel kan.
4. Ik vind dit op één of twee posities wel een acceptabele strategie, maar nu hebben we volgens mij nog (minimaal) 3 versterkingen nodig. Dan vind ik het risicovol, zowel met het oog op het eindresultaat maar met name met de CL kwalificatie voor de deur.
Ik denk zelf dat de komst van Vranckx niet te maken heeft met het feit dat Sangaré al praktisch verkocht is, maar het lijkt me wel heel slim als PSV deze vrijdag voor zichzelf een 'deadline' heeft gesteld zodat het in ieder geval dinsdag de beschikking heeft over een middenvelder als Sangaré toch ineens iets heeft.
Wel interessant om te zien wat er gaat gebeuren met de Xavi vacature op 10 nu de goedkope CDK optie niet door gaat. Wellicht moeten ze van het Sanchez budget snoepen om daar toch nog iets te vinden. Van de andere kant... 3 aankopen tussen de 8 en 13 miljoen gedaan omdat ze perse kwaliteit willen, dan kun je geen nr 10 kopen voor 3 of 4 miljoen.
11 Tinus wrote: ↑04 Aug 2023, 18:05
Ik denk zelf dat de komst van Vranckx niet te maken heeft met het feit dat Sangaré al praktisch verkocht is, maar het lijkt me wel heel slim als PSV deze vrijdag voor zichzelf een 'deadline' heeft gesteld zodat het in ieder geval dinsdag de beschikking heeft over een middenvelder als Sangaré toch ineens iets heeft.
Wel interessant om te zien wat er gaat gebeuren met de Xavi vacature op 10 nu de goedkope CDK optie niet door gaat. Wellicht moeten ze van het Sanchez budget snoepen om daar toch nog iets te vinden. Van de andere kant... 3 aankopen tussen de 8 en 13 miljoen gedaan omdat ze perse kwaliteit willen, dan kun je geen nr 10 kopen voor 3 of 4 miljoen.
Of men huurt een andere speler. Liever een goede speler huren die elders nu niet aan de bak lijkt te komen dan uit paniek een goedkope optie ergens oppikken.
Ik ken hem zelf niet maar een Amerikaanse CAM die vorig jaar op huurbasis 10 goals en 4 assists in 28 wedstrijden voor Rangers heeft gemaakt klinkt op eerste oog niet slecht. Scheelt ook dat hij nog maar een 1 jarig contract heeft.
Captain(C) wrote: ↑04 Aug 2023, 18:26
*Duits / Amerikaanse nationaliteit
*Aanvallende middenvelder
*Ervaring op het hoogste niveau (Rangers)
*Nog een eenjarig contract
*Jong (21 jaar)
Klinkt als een interessante speler.
Heeft Bayern nog een optie dan? En wat is de optie? Of gaat ie verlengen? Anders is verhuur met een eenjarig contract gek.
Captain(C) wrote: ↑04 Aug 2023, 18:26
*Duits / Amerikaanse nationaliteit
*Aanvallende middenvelder
*Ervaring op het hoogste niveau (Rangers)
*Nog een eenjarig contract
*Jong (21 jaar)
Klinkt als een interessante speler.
Heeft Bayern nog een optie dan? En wat is de optie? Of gaat ie verlengen? Anders is verhuur met een eenjarig contract gek.
Er wordt verder niets vermeld over een optie +1 jaar o.i.d.
Die zal dus verkocht of verhuurd worden (waarbij in dat laatste geval de speler mogelijk zal verlengen).
Lijkt me dat PSV deze speler ook wil kopen ipv huren.