Ik bedoel dat PSV 37,5 miljoen voor 1 augustus als clausule heeft opgenomen waarschijnlijk in de verwachting net als velen hier dat een PL-club dit lachend af kwam tikken en kon doorschakelen. Dat is niet gebeurd.
Nu is al meerdere malen in de media aangegeven dat een verkoop nodig is om de gewenste kwaliteit op andere posities te halen. Daar wordt Sangare zeer waarschijnlijk mee bedoeld en over een verkoop is nog geen duidelijkheid. Gevolg is dat het zomaar kan dat dit weekend of volgende week of nog later Sangare wordt verkocht en dan heb je de opvolger en de andere aanwinsten nog niet in huis en al helemaal niet ingespeeld in het team.
De kans is dus aanwezig dat je vCL en PO zonder Sangare en zonder aanwinsten gaat spelen.
Chucky wrote: ↑03 Aug 2023, 11:36
Klopt, maar het punt was juist dat de zaakwaarnemer van Simons dat wél op tijd gemeld heeft bij PSV, en @Ren Höek onderbouwt dat door dit te koppelen aan de interesse in CDK.
Dan heb ik me onduidelijk uitgedrukt
Ik bedoelde dat PSV al langer op de hoogte was of er in ieder geval rekening mee hield dat Xavi ging vertrekken. En dat men daarom dus al langer met o.a. CDK bezig was.
Die vertrekt op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt omdat de Engelse clubs dan in paniek zijn. PSV heeft vervolgens geen tijd meer om een vervanger te halen.
CZ_Code wrote: ↑04 Aug 2023, 19:05
Lekker onderhandeld en gecommuniceerd weer, PSV blijf zoals je bent!
Waar en wanneer heeft PSV gecommuniceerd dat die clausule er korter in zat dan?
Niet PSV, Elfrink. Maar zoals we allemaal wel ongeveer kunnen raden krijgt die alles voorgeschoteld door PSV. Maar ja, misschien kwam dat ook wel uit het JdJ app-groepje.
Elfrink en Timmer zullen ongetwijfeld vanuit PSV iets aan informatie hebben gehad. Feitelijk klopt het wel wat ze zeggen. Tot 1-9 geldig is wat anders dan t/m 1-9 en dus is dat inderdaad niet de gehele window. Maar wel een flinke tegenvaller nu.
Jwoeloe wrote: ↑04 Aug 2023, 19:10
Elfrink en Timmer zullen ongetwijfeld vanuit PSV iets aan informatie hebben gehad. Feitelijk klopt het wel wat ze zeggen. Tot 1-9 geldig is wat anders dan t/m 1-9 en dus is dat inderdaad niet de gehele window.