Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Breur
Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 31 Jul 2023, 08:20Sanchez
Tja en dit is dan mijn probleem. Dan kom je met een speler die de afgelopen 3 jaar niet meer fatsoenlijk speelt en compleet wordt afgebrand door zijn eigen supporters. Nog erger dan wij hier over onze verdedigers. We willen wel kijken naar dat ene goede seizoen van Sanchez (trouwens ook een slaper, fysiek wel in orde) 7 jaar geleden maar een goed seizoen van Boscagli 2 jaar geleden is niets meer waard?

Verder kan ik het inderdaad ook niet allemaal goed blijven praten, maar Ramalho was voor zijn komst ook gewoon een prima verdediger bij Salzburg. Heb altijd een sterk gras groener bij de buren gevoel bij dit soort uitspraken.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Breur wrote: 31 Jul 2023, 08:31
O Goleiro Grande wrote: 31 Jul 2023, 08:20Sanchez
Tja en dit is dan mijn probleem. Dan kom je met een speler die de afgelopen 3 jaar niet meer fatsoenlijk speelt en compleet wordt afgebrand door zijn eigen supporters. Nog erger dan wij hier over onze verdedigers. We willen wel kijken naar dat ene goede seizoen van Sanchez (trouwens ook een slaper, fysiek wel in orde) 7 jaar geleden maar een goed seizoen van Boscagli 2 jaar geleden is niets meer waard?

Verder kan ik het inderdaad ook niet allemaal goed blijven praten, maar Ramalho was voor zijn komst ook gewoon een prima verdediger bij Salzburg. Heb altijd een sterk gras groener bij de buren gevoel bij dit soort uitspraken.
Ik weet het niet zeker, maar ik meende dat Ramalho de laatste seizoenen bij Salzburg geen onbetwiste basisspeler was en niet voor niets voor een habbekrats naar PSV mocht. En zijn uitstapje naar de Bundesliga werd een teleurstelling. Als dat beeld bovendien niet klopt of genuanceerder ligt, waarom laat ie het dan niet zien bij ons en speelt zelfs een onervaren slungel uit de Everton-jeugd hem eruit?

Tegelijkertijd geeft de komst van Ramalho ook precies aan wat PSV’s opties zijn. Voor een figuur met leiderschap en ervaring achterin, moet het de markt op van ‘auto’s’ waar de kilometers zich soms laten voelen en een krasje of deukje niet vreemd is. Zou Sanchez met vlag en wimpel zijn geslaagd bij Tottenham, dan is ie natuurlijk onhaalbaar voor ons. In ieder geval heeft de Colombiaan zich wel dermate laten zien indertijd dat hij een toptransfer verdiende en is hij ondertussen ook veelvuldig Colombiaans international. Zijn loopbaan kent een dalletje de afgelopen jaren, maar dit zijn wel strepen op zijn jasje die ontbreken in de marginale carrière van Ramalho.

Niettemin blijft het onzeker al met al, maar naar betere suggesties voor een ‘Moreno’ achterin moet ik nog vernemen.
Breur
Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 31 Jul 2023, 08:45Ik weet het niet zeker, maar ik meende dat Ramalho de laatste seizoenen bij Salzburg geen onbetwiste basisspeler was en niet voor niets voor een habbekrats naar PSV mocht
26x basis van de 32 wedstrijden en hij was transfervrij omdat zijn contract afliep. Dus gewoon basisspeler daar. Maar het is inderdaad wel het probleem dat het gewoon lastig is om goede spelers aan te trekken. Afgelopen seizoen tel ik eigenlijk al bijna niet mee aangezien het voor iedereen moeilijk voetballen was.
PSV90
Nationale topspeler

Ramalho was inderdaad basisspeler, volgens mij ook reserveaanvoerder (droeg iig af en toe de band) en supporters baalden flink van zijn vertrek.

Van al onze verdedigers (incl. backs) vind ik er geen enkele PSV-onwaardig. Echter zie ik ook (nog) geen enkele topper.
Bruneau
Jeugdinternational

PSV90 wrote: 31 Jul 2023, 09:16 Ramalho was inderdaad basisspeler, volgens mij ook reserveaanvoerder (droeg iig af en toe de band) en supporters baalden flink van zijn vertrek.

Van al onze verdedigers (incl. backs) vind ik er geen enkele PSV-onwaardig. Echter zie ik ook (nog) geen enkele topper.
Blijf hopen dat Mauro een keer fit wordt. Die vond ik echt heel erg goed. Zowel Antony als Tadic heel diep in de broekzak en dan kan je er toch wel wat van.
Breur
Internationale topspeler

Bruneau wrote: 31 Jul 2023, 09:29
PSV90 wrote: 31 Jul 2023, 09:16 Ramalho was inderdaad basisspeler, volgens mij ook reserveaanvoerder (droeg iig af en toe de band) en supporters baalden flink van zijn vertrek.

Blijf hopen dat Mauro een keer fit wordt. Die vond ik echt heel erg goed. Zowel Antony als Tadic heel diep in de broekzak en dan kan je er toch wel wat van.
Fit is een ding, hij moet ook weer op dat niveau komen. Hij ligt er echt al heel lang uit..
29.04.2007
Nationale topspeler

Ik ben wel benieuwd (of misschien eigenlijk niet) hoe het gaat wanneer de tegenstander veel snelheid in de aanval heeft. Zowel van Boscagli als Ramalho is snelheid nou niet echt hun grootste kwaliteit en doordat ze hoger op het veld verdedigen zal er regelmatig veel ruimte achter hen ontstaan.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Martink
    PSV90
    Nationale topspeler

Bruneau wrote: 31 Jul 2023, 09:29

Mauro en Sambo zijn de reden dat ik er (nog) had bijgezet inderdaad. Op papier hebben we best een mooie linie met een mix van ervaring en (eigen) talent, in de praktijk komt het er helaas al jaren niet uit.
    Rikkert1234
    Vedette

Speelt een dijk van een wedstrijd. Hoeft echt geen nieuwe LCV te halen. Zie graag wel nog een nieuw maatje naast hem.
    DonyellMalen
    Legende

Aan de bal geweldig. En eveneens defensief paar sterke ingrepen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Denk dat Bosz beseft dat Ollie basiswaardig is. Wat een rust aan de bal. Dat maakt het allemaal zoveel makkelijker.
    SomaQan
    Nationale topspeler

Altijd al fan van Boska geweest. Onder Schmidt was hij ook geweldig. Hopelijk kunnen we Ramalho inruilen voor een topper. Ik hoop dat die Zeno Debast afketst want is echt niet beter dan Ramalho en Teze.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Moet voor Veerman toch ook lekker zijn dat als hij de bal eens een keertje niet kwijt kan hij altijd terug naar Olli kan en weet dat daarmee niet per sé de snelheid uit het spel gaat.
    Massimo
    Legende

Wat een heerlijke pass van achteruit.
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Ollie met een masterclass.
    DC_PSV
    Vedette

Die is echt eind augustus nog weg op deze manier. Wat een baas.
    #simplythebest
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Wat ben ik blij dat hij terug is. Zo veel rust en zo sterk in de lucht. Fantastische wedstrijd van hem
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

The boss is back.
    Joenepsv
    Legende

Mario en die lange befteckel hebben een negatief puntje gevonden.

"Best een aardige speler"
    Johann Vogel
    Vedette

Ik ben blij voor Ollie dat hij terug is en gelijk een dijk van een pot. Zeker voor het voetbal van Bosz is zo’n voetballende verdediger heel welkom.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Joenepsv wrote: 04 Aug 2023, 22:22 Mario en die lange befteckel hebben een negatief puntje gevonden.

"Best een aardige speler"
    Geef de nationale media nog even... bij Wieffer was het na 3 basisplekken NL11 en nu hebben ze gewoon nog even nodig om te wennen dat als PSV niet laf speelt wij toch serieus veel kwaliteit in huis hebben.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Topwedstrijd van Boscagli, die blijft voorlopig wel staan. Nu alleen nog iemand naast hem om zn gebrek aan snelheid te compenseren.
    JChovanec
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2023, 21:01 Aan de bal geweldig. En eveneens defensief paar sterke ingrepen.
    [/quote

Helemaal mee eens, en ook serieus aan de coochen, dat ontbrak er afgelopen seizoen in de.verdediging nog al eens aan.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Gespeeld als een maestro, maar was ook defensief beter dan normaal, wat mij betreft. Zat er eigenlijk continu scherp op.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Nee joh, komt omdat Gimenez nog niet voluit kon
    Post Reply