Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Darkknight1891 wrote: 22 Jun 2023, 17:34 Hoi ik ben darkknight1891 psver in hart en nieren sinds 2004/2005 de gouden jaar :psv: :heart:
Pfoe pas op je 113de PSV fan geworden?
Darkknight1891
Ballenjongen
Posts: 6
Joined: 14 Jan 2023, 19:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Haha dat was het moment dat ik mijn de vraag werd gestelt voor welke club ik ben en dat ook toevalig de wedstrijd dag was van psv ac Milaan in cl
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hi allemaal,

ik ben een echte eindtovenaar met een psv hart en geboren in een rood witte romper. Heb zelfs nog met onze echte Cody gevoetbald bij EVV!
ik zie er naar uit om al het transfernieuws via de echte insiders te volgen.

P.S. volgend jaar verhuis ik helaas vanwege werk naar amsterdam, mochten er kroegen zijn waar er psv'ers naar ons psv komen kijken, laat het vooral weten.
User avatar
ForestForest
Bankzitter
Posts: 286
Joined: 04 Jul 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdynho
FOOTB_REM_S: No

Hey iedereen, toch maar een account aangemaakt om beter op de hoogte te blijven van PSV nieuws!
:kwijl:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Welcome PeterPeter!
trimark
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 05 Jul 2023, 08:51
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Numan
FOOTB_REM_S: No

Hallo,

Naar jaren mee te kijken met de leuke en soms harde discussies zelf ook maar eens een profiel aangemaakt.
Ik ga ook al heel wat jaren kijken bij onze jongens en heb dan ook een seizoenkaart in vak EE.
Kiedis
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 06 Jul 2023, 11:44
FOOTB_REM_S: No

Hoi allemaal.

Ik ben in een ver verleden actief geweest op psv.netwerk.to en mis sindsdien het forum toch.
Benieuwd of dit forum daaraan kan tippen, zitten er veel oudgedienden?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ha, ik zag die naam en ik dacht meteen: zou dat die van 'vroeger' zijn? Ja hoor. Welkom 'terug'!

Het is hier een aardige mix van oudgedienden tot zeer oudgedienden, nieuw bloed en 56 alternatieve accounts van de Taurus.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kiedis wrote: 06 Jul 2023, 13:02 Hoi allemaal.

Ik ben in een ver verleden actief geweest op psv.netwerk.to en mis sindsdien het forum toch.
Benieuwd of dit forum daaraan kan tippen, zitten er veel oudgedienden?
Zo'n 23/24 jaar in elke vorm van het forum meeverhuisd hier. Welkom!
Petisco
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 04 Jul 2023, 00:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Robben
FOOTB_REM_S: No

Goedenavond!

Ik ben Ramon, aangenaam! Nadat ik vorig jaar dagelijks, tijdens de transferwindow, dit forum raadpleegde heb ik besloten om nu een account aan te maken. Leuk om via dit forum op de hoogte te blijven van al het (transfer)nieuws.
LucNilis2023
Ballenjongen
Posts: 7
Joined: 06 Jun 2023, 16:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Beste Forumleden, nieuw op dit forum, sinds 1986 PSV-fan. Woon in het verre Westland, ben leraar, heb daar toch 3 collega's die voor PSV zijn. Geeft gelijk band. Leerlingen hier zijn bijna allemaal voor ADO, Fey, Ajax, enkeling voor PSV. Hoogtepunt is de jaarlijkse sportdag, heerlijk om dan tussen al die leerlingen met een PSV shirt te lopen. En genieten van de reacties!! :grin: . Hoop dat ik bij volgende sportdag het shirt kan dragen en dat "we" weer eens KAMPIOEN zijn! :psv:
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft Rikkert zich hier al voorgesteld?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Monkey Business
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 07 Jun 2023, 08:24
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hallo allemaal.
ik ben Arnoud. 49 jaar en vanaf 1987 groot fan van PSV.
Ik woon onder de rook van onze vrienden uit Duivendrecht.
Het is niet altijd makkelijk om in deze regio PSV fan te zijn maar vanaf 2000 heb ik toch wel regelmatig mn pleziertjes gehad.
Op social media ben ik voornamelijk op twitter terug te vinden en volg ik alles over PSV.
Met m'n beste maat probeer ik regelmatig naar Eindhoven te komen om een wedstrijd bij te wonen. Helaas is dat de laatste jaren wat minder geweest maar ben zeker voornemens dit weer op te pakken.
Ik kijk hier al geruime tijd rond zonder actief mee te discussiëren zo ook in het verleden op de eerdere fora.
Ik heb vertrouwen in een mooi jaar. Tijd om weer eens kampioen te worden.
mvg van de grootste PSV fan van boven de rivieren
User avatar
Razzaa
Jeugdinternational
Posts: 139
Joined: 12 Jul 2023, 17:32
FOOTB_REM_S: No

Razzaa hier, liefhebber zijn van de mooiste club van Nederland begon heel lang geleden..

..toen "O Baixinho",

Image

En vervolgens niet veel jaren er na.. "O Fenômeno" :D

Image

.. de nationale alsook de internationale velden met wonderschone mooie acties en doelpunten sierden!

"Onze beste spitsen ooit" mèt vlak daar achter natuurlijk "van the Man" ! :D

Image

:peace:
Last edited by Razzaa on 21 Jul 2023, 17:00, edited 1 time in total.
Dalton
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 10 Jun 2023, 17:01
FOOTB_REM_S: No

Hallo allemaal,

ik ben Tim, opgegroeid in Valkenswaard en nu woonachtig in het mooie Engelen.
Ik zal niet vaak berichten plaatsen, maar vind het wel leuk om via dit forum op de hoogte te blijven van al het (transfer)nieuws
Jonathanpsv
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 30 Jul 2023, 13:20
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Hoi,

Al langere tijd op andere (PSV) fora actief en t leek mij ook tijd om hier de berichten te volgen.

Ben al sinds geboorte PSV’er en woonachtig in Zeeland.
Ben een trotse Zeeuw met een rood-wit hart ;).

Zal hier vooral meelezen.
Last edited by Jonathanpsv on 30 Jul 2023, 19:13, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Andere PSV fora? Bestaan die nog dan? :O
User avatar
DezoonvanAad
Talent
Posts: 88
Joined: 04 Aug 2023, 22:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ha, hier een fan sinds 1993. Laatste jaren wat minder actief, want wat ouder, kind en op behoorlijke afstand van Eindhoven. Las jaren mee op psv.netwerk.to, totdat dat stopte. Dit jaar heb ik er weer zin in en heb ik er een goed gevoel over.
These users thanked the author DezoonvanAad for the post:
deninho32
BabadiLangs
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 05 Aug 2023, 20:04
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Isaac Babadi + Noa Lang
FOOTB_REM_S: No

na al een paar jaartjes mee lezen toch maar aangemeld :),

ik heb nu 3 jaar een seizoenkaart op NN, en kijk uit voor discussie over onze mooie club
mijn favoriete spelers Noa Lang en Isaac Babadi
These users thanked the author BabadiLangs for the post:
deninho32
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb me niet eerder voorgesteld hier, maar ik moet zeggen dat ik ook meer een lezer dan reageerder ben. Ik ben het forum actief gaan volgen in de tijd van de transferperikelen rondom Pereiro. Fantastisch vond ik die soap en de aandacht op het forum.

Mijn roots liggen in Eindhoven en omstreken, mijn ouders werkten beide bij Philips en hebben elkaar daar ook leren kennen. Inmiddels woon ik al geruime tijd in Tilburg en ben dan ook een van de weinigen PSV’ers die de Tilburgse club niet haat.

Seizoenskaarthouder in vak HH, shirtverzamelaar en mijn leven lang fan geweest van onze Ruud. Ik kon wel huilen van z’n trieste aftocht, maar heb op dit moment het volste vertrouwen in Peter Bosz.

Op naar nummer 25! Voor de kleuren, de club en de stad.
These users thanked the author Dribble for the post (total 2):
Standbeelddeninho32
LSP
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 11 Aug 2023, 21:22
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romario
FOOTB_REM_S: No

Sinds jaren weg uit eindhoven, jaren gestaan op de jeugd rang en de L-side.

PSV blijven volgen maar sinds een jaar of 4-5 fanatieker. Via Twitter wat PSV “gasten” ontmoet en zo ook “negentiendertien”
Hier ben ik dan Léon tegenwoordig in de 50 getrouwd - 3 kids en dames voetbal coach.
These users thanked the author LSP for the post:
deninho32
User avatar
RalfEdstrom
Veelbelovend talent
Posts: 97
Joined: 21 Jun 2023, 08:35
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ralf Edstrom
FOOTB_REM_S: No

Ben al sinds de jaren 70 fan, zoals mijn nick al een beetje verraadt. Mijn absolute favorieten aller tijden zijn Ralf Edstrom en Jan van Beveren. Ik reageer soms, maar lees elke dag met veel plezier. Op naar een mooi jaar en nieuwe kampioenschappen, want deze zijn de laatste 15 jaar helaas veel te schaars geweest voor onze status als topclub. Ik heb er in ieder geval een fantastisch voorgevoel bij. Forza PSV !!!!
These users thanked the author RalfEdstrom for the post:
PSV 1973
SportfreakLiempde1
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 12 Aug 2023, 17:34
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nog Lang
FOOTB_REM_S: No

Ik moest het laatste nieuws altijd horen van mijn schoonzoon en dacht dat het tijd werd om mezelf toch maar eens aan te melden zodat ik up-to-date blijf bij datgene dat ons blij maakt en al hebben we een mindere periode gehad zonder landstitel denk ik dat ons clubje een goed beleid doorvoert met geen onbezonnen en risicovolle aankopen zodat ik er vanuit ga dat PSV het komende seizoen de platte kar weer van stal kan halen.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

SportfreakLiempde1 Welkom hier, 1 tip : Interpunctie. (Y)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
NHNoord97
Ballenjongen
Posts: 8
Joined: 14 Aug 2023, 10:47
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibi Sangaré
FOOTB_REM_S: No

Hallo mensen van het goede leven!
PSVer in hart en nieren behind enemy lines in AZ en 020-land, maar ook hier schreeuwen we EINDHOVEN op Kernkraft :)
:psv: met paplepel ingegoten gekregen met Mateja Kezman eerste PSV-herinnering, nu ook echte Sangaré fanboy! Volg alles PSV en ook onze legend Elfrink. Verder cijferfetisjist. Zal dus weleens wat statistiekjes plaatsen ;)
These users thanked the author NHNoord97 for the post:
Trixm
Post Reply