Jonge, niet dat gezeik hier weer. Daar is al alles over gezegd. Nu klaar aub!LarsKempie wrote: ↑04 Aug 2023, 22:30 Rik elfrink begint wel een parodie op een PSV watcher te worden. Komt continu met namen die of al gepasseerd zijn (Sánchez, De Ketelaere) of nooit serieus geopperd zijn (die Rus). En de spelers waar PSV echt mee bezig is, zoals Pepi, Debast en Tillman daar heeft hij echt als laatste informatie over.
Dieptepunt dat hij binnen 3 uur gister zijn eigen ‘nieuws’ moest rectificeren.
En dan met droge ogen vanmiddag tweeten: Tillman is een optie inderdaad. Alsof hij dit al lang wist. Doet hij wel vaker, achteraf aangeven dat hij precies wist wat er speelde. Maar ondertussen nooit maar dan ook nooit een scoop.
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
- SKERLA • Ykhim • Dai Ragazzi • ForestForest
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij bedoelde Rik: bij Tillman bedingt PSV een optie. Alleen wat ongelukkig verwoord.LarsKempie wrote: ↑04 Aug 2023, 22:30 Rik elfrink begint wel een parodie op een PSV watcher te worden. Komt continu met namen die of al gepasseerd zijn (Sánchez, De Ketelaere) of nooit serieus geopperd zijn (die Rus). En de spelers waar PSV echt mee bezig is, zoals Pepi, Debast en Tillman daar heeft hij echt als laatste informatie over.
Dieptepunt dat hij binnen 3 uur gister zijn eigen ‘nieuws’ moest rectificeren.
En dan met droge ogen vanmiddag tweeten: Tillman is een optie inderdaad. Alsof hij dit al lang wist. Doet hij wel vaker, achteraf aangeven dat hij precies wist wat er speelde. Maar ondertussen nooit maar dan ook nooit een scoop.
-
- Jeugdinternational
Wat is Bosz een fijne gast. Communicatief ijzersterk. Echt een voetbalprofessor. Het is natuurlijk maar 1 pot, maar ik voel dat dit het begin is van iets heel moois. Ik heb PSV in jaren niet zo zien spelen, en dan rekening houdend dat je in de kuip speelt, waar PSV het altijd moeilijk heeft, ook in een minder seizoen van Feyenoord. Zin in volgende week!
- These users thanked the author Samwise for the post:
- Prince of the North
-
- Jeugdspeler
Gezien de prestaties van de verdediging vanavond en het spel van Babadi en Saibari lijken me die transfers bij nader inzien toch niet nodig. Bel maar af Earnie, wordt kat in 't bakkie dit seizoen!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Yep dit wist hij al op dat moment, hij liet Hans lekker zwemmen
-
- Ballenjongen
Nou.... Graag een CV erbij, Ramalho stond een paar keer aardig te schutteren. Olly goede pot! Maar met dit duo zit ik nooit met een gerust hart.Maria-Franciscus wrote: ↑04 Aug 2023, 22:46 Gezien de prestaties van de verdediging vanavond en het spel van Babadi en Saibari lijken me die transfers bij nader inzien toch niet nodig. Bel maar af Earnie, wordt kat in 't bakkie dit seizoen!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die CV is voor mij wel een lastige. Ik geloof niet dat Debast een verdediger is die ons defensief iets meer gaat bieden dan Ramalho. En als hij iets beter is qua opbouw dan vind ik het geen 8 a 10 miljoen waard. Dan is Teze ook een meerwaarde van Ramalho en die is er al.
Ik zie in die Debast echt wel iets speciaals, maar gunnen we het hem om bij ons die fouten te maken om beter te worden? Ik vind het tricky.
Ik zie in die Debast echt wel iets speciaals, maar gunnen we het hem om bij ons die fouten te maken om beter te worden? Ik vind het tricky.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- O Goleiro Grande
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Nee, en dat ligt inderdaad vooral aan Ramalho. Lag in de derde minuut alweer op z’n gat toen hij verkeerd gepositioneerd stond in duel met Gimenez. Niet meer doen, laten we ons iets bestendigers gunnen.AltijdLoyaal wrote: ↑05 Aug 2023, 00:18Nou.... Graag een CV erbij, Ramalho stond een paar keer aardig te schutteren. Olly goede pot! Maar met dit duo zit ik nooit met een gerust hart.Maria-Franciscus wrote: ↑04 Aug 2023, 22:46 Gezien de prestaties van de verdediging vanavond en het spel van Babadi en Saibari lijken me die transfers bij nader inzien toch niet nodig. Bel maar af Earnie, wordt kat in 't bakkie dit seizoen!
-
- Meervoudig international
Ik begreep dat hij 2 seizoenen geleden veel fouten maakte. En dat hij afgelopen seizoen bij de hand genomen is door Jan Vertongen. Waardoor hij grote stappen gemaakt heeft.11 Tinus wrote: ↑05 Aug 2023, 00:28 Die CV is voor mij wel een lastige. Ik geloof niet dat Debast een verdediger is die ons defensief iets meer gaat bieden dan Ramalho. En als hij iets beter is qua opbouw dan vind ik het geen 8 a 10 miljoen waard. Dan is Teze ook een meerwaarde van Ramalho en die is er al.
Moet zeggen dat Ramalho en Boscagli vandaag ook weer goed op de been bleven. Het zag er solide uit. Beter als met die Brenthwaite vorig seizoen.
-
- Jeugdspeler
Den Rik heeft weer wat proza geproduceerd:
-PSV gaat snel de huurtransfer van Malik Tillman afronden(niets over opties enz)
-En is verder bezig met Debast("om de verdediging te versterken") en Vranckx("wil heel graag komen"):
de spelers gaan beide meer dan 10 mln kosten
Als Sangaré gaat(N.Forest ?) dan kunnen beide spelers probleemloos worden bekostigd anders minimaal één.
-PSV gaat snel de huurtransfer van Malik Tillman afronden(niets over opties enz)
-En is verder bezig met Debast("om de verdediging te versterken") en Vranckx("wil heel graag komen"):
Als Sangaré gaat(N.Forest ?) dan kunnen beide spelers probleemloos worden bekostigd anders minimaal één.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Voor Debast betaal je een aanzienlijk deel van die €10M+ voor potentie, want verdedigend en in de kopduels schijnt het vooralsnog geen hoogvlieger te zijn. Ik zie liever voor een kleiner bedrag Martin Vitik komen over voor een vergelijkbaar of iets hoger bedrag Josep Sutalo.romardo wrote: ↑05 Aug 2023, 00:36 Den Rik heeft weer wat proza geproduceerd:
- voskat
- Nationale topspeler
Ondertussen... sorry, maar ik moet dit even kwijt... ondertussen gaat Micky vd Ven voor 50 miljoen naar Spurs.
Waarom kunnen wij geen verdedigers scouten? Niet eens in onze eigen achtertuin.
(Nee, niet alleen wij. Ook de andere Eredivisieclubs maken er meestal een potje van.)
En ondertussen glipt de ene na de andere aanstormende topper, desnoods via de achterdeur van de KKD, naar het buitenland en rijdt daar binnen twee jaar in een Lamborghini.
Ik weet dat Nederland en de Eredivisie een oude traditie hebben van aanvallen, aanvallen, aanvallen en de verdediging komt op het 3e plan. Komt het daardoor dat onze scouts blijkbaar blind zijn?
Of zijn het de technische mensen die keer op keer "nee" zeggen tegen de scouts? Waar gaat dit fout? En waarom wordt er nooit over aan de alarmbel getrokken?
De waslijst aan Nederlandse (sub)topverdedigers die het in Italië, Duitsland, Engeland, Schotland hebben laten zien blijft maar groeien. Maar zelfs de VI besteedt er nog geen Pro artikeltje aan.
Wanneer doet iemand iets aan de verdedigers-braindrain??
(Nee, niet alleen wij. Ook de andere Eredivisieclubs maken er meestal een potje van.)
En ondertussen glipt de ene na de andere aanstormende topper, desnoods via de achterdeur van de KKD, naar het buitenland en rijdt daar binnen twee jaar in een Lamborghini.
Ik weet dat Nederland en de Eredivisie een oude traditie hebben van aanvallen, aanvallen, aanvallen en de verdediging komt op het 3e plan. Komt het daardoor dat onze scouts blijkbaar blind zijn?
Of zijn het de technische mensen die keer op keer "nee" zeggen tegen de scouts? Waar gaat dit fout? En waarom wordt er nooit over aan de alarmbel getrokken?
De waslijst aan Nederlandse (sub)topverdedigers die het in Italië, Duitsland, Engeland, Schotland hebben laten zien blijft maar groeien. Maar zelfs de VI besteedt er nog geen Pro artikeltje aan.
-
- Jeugdspeler
Ik zit met het zelfde gevoel wat betreft Debast. Ik heb de samenvatting van Anderlecht tegen AZ gezien...ik werd niet vrolijk van wat ik gezien heb van Debast.O Goleiro Grande wrote: ↑05 Aug 2023, 00:43Voor Debast betaal je een aanzienlijk deel van die €10M+ voor potentie, want verdedigend en in de kopduels schijnt het vooralsnog geen hoogvlieger te zijn. Ik zie liever voor een kleiner bedrag Martin Vitik komen over voor een vergelijkbaar of iets hoger bedrag Josep Sutalo.romardo wrote: ↑05 Aug 2023, 00:36 Den Rik heeft weer wat proza geproduceerd:
Sutalo moet trouwens rond 25 mln kosten. PSV gaat niet snel meer dan 15 mln betalen voor één speler, denk ik.
Maar Bosz en Stewart stralen uit heel goed te weten waar ze mee bezig zijn...
-
- Nationale topspeler
DeBast kan ik ook niet volgen, zeker voor zoveel poen. Stewart vindt het een 'hele goede verdediger'.
Hetzelfde heb ik met Vranckx. Zie hem graag komen maar niet als vervanger van Sangaré zoals nu blijkt en dan zeker niet i.c.m. met DeBast als CV.
Veerman, Vranckx, Tilman en Boscagli, Debast. Veel voetbal maar in verdedigend opzicht te licht.
Hetzelfde heb ik met Vranckx. Zie hem graag komen maar niet als vervanger van Sangaré zoals nu blijkt en dan zeker niet i.c.m. met DeBast als CV.
Veerman, Vranckx, Tilman en Boscagli, Debast. Veel voetbal maar in verdedigend opzicht te licht.
-
- Lid scoutingsteam
Debast is vooral defensief een vraagteken, maar hij is tegelijkertijd ook pas 19 en pas net verdediger geworden. Aan de bal grandioos goed en hij is ook tactisch slim. PSV koopt weliswaar niet direct een absolute glasbak, maar investeert in een toekomstige cashcow. Hij kan zich in defensief opzicht ook gewoon ontwikkelen hè, zoals hij dat de laatste jaren blijkbaar ook al gedaan heeft.
En je kan zeggen wat je wil, maar die jongen past met zijn profiel meer dan prima in dit elftal, hoewel ik uiteraard ook liever Sánchez had gezien.
En je kan zeggen wat je wil, maar die jongen past met zijn profiel meer dan prima in dit elftal, hoewel ik uiteraard ook liever Sánchez had gezien.
- Klapstoel
- Basisspeler
In het meest rooskleurige scenario haal je CL en kun je ze allemaal halen/ houdenromardo wrote: ↑05 Aug 2023, 00:36 Den Rik heeft weer wat proza geproduceerd:
- ComeOnPSV
- Vedette
Na de wedstrijden tegen Nottingham en Feyenoord ga ik ervan uit dat PSV gaat doorpakken op Vrankcx en Tillman.
De verdediging is nu oke. Ook qua aantallen. Indien Sangaré vertrekt haal je Debast.
Dan is Vranckx al binnen en kan je die gewoon inpassen.
De verdediging is nu oke. Ook qua aantallen. Indien Sangaré vertrekt haal je Debast.
Dan is Vranckx al binnen en kan je die gewoon inpassen.
-
- Bankzitter
Het is een mooi lijstje als je kijkt naar technische kwaliteit en toekomstige inkomsten maar ik mis wel een echte Patron op het veld. Iemand die ook het mentale spelletje doorziet en spelen kan en met zijn ervaring en kwaliteit ook wat afdwingt bij dit dan wel erg jonge elftal. Ik vind Luuk daar niet de geschikte persoon voor, vooral omdat ik denk dat Ricardo hem wel eens redelijk vlot uit de basis gaat spelen.
Of is dit nu oud-PSV's denken....
Of is dit nu oud-PSV's denken....
- These users thanked the author Hartig Woordje for the post:
- Zuc0
-
- Nationale topspeler
Dat is inderdaad de ene kant, jong talent en wie weet ontwikkelt hij zich tot een verdedigende glasbak. Het zou vanwege de ontwikkeling die hij nog moet doormaken dan een speler voor erbij zijn. Maar de vrij hoge prijs klopt dan niet.Ykhim wrote: ↑05 Aug 2023, 01:30 Debast is vooral defensief een vraagteken, maar hij is tegelijkertijd ook pas 19 en pas net verdediger geworden. Aan de bal grandioos goed en hij is ook tactisch slim. PSV koopt weliswaar niet direct een absolute glasbak, maar investeert in een toekomstige cashcow. Hij kan zich in defensief opzicht ook gewoon ontwikkelen hè, zoals hij dat de laatste jaren blijkbaar ook al gedaan heeft.
De andere kant: de prijzen worden dit seizoen verdeeld (garantie CL) en kunnen zoveel uitmaken voor de toekomstige groei (of het tegenovergestelde) van de club. Een verdediger die er meteen staat, zou ik het meest logische vinden en ik begrijp weinig van Stewart's interesse.
-
- Nationale topspeler
Goed opletten dan, van de Ven verkoos het Wolfsburg waar van Bommel trainer werd boven een transfer naar ons, wij hadden wel degelijk vergaande interesse toen.voskat wrote: ↑05 Aug 2023, 01:04 Ondertussen... sorry, maar ik moet dit even kwijt... ondertussen gaat Micky vd Ven voor 50 miljoen naar Spurs.
- voskat
- Nationale topspeler
Dan moet je je ook afvragen hoe/waarom verdedigers voortdurend de top 3 (of zelfs de Eredivisie) geheel overslaan.RV1913 wrote: ↑05 Aug 2023, 03:00Goed opletten dan, van de Ven verkoos het Wolfsburg waar van Bommel trainer werd boven een transfer naar ons, wij hadden wel degelijk vergaande interesse toen.voskat wrote: ↑05 Aug 2023, 01:04 Ondertussen... sorry, maar ik moet dit even kwijt... ondertussen gaat Micky vd Ven voor 50 miljoen naar Spurs.
Valt er zo weinig te leren voor hen bij de Nederlandse top?
Onze aanvallers en middenvelders nemen meestal wel de geleidelijke route...
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Je hebt wel gelijk hoor. Virgil was er ook zo eentje. Ik denk wel dat PSV het nu redelijk goed ziet met spelers zoals Debast. Jammer dat Beraldo niet haalbaar is.
-
- Vedette
Van de Ven heeft ooit letterlijk gezegd dat wij te laat kwamen toen… en daarom voor Wolfsburg koos.RV1913 wrote: ↑05 Aug 2023, 03:00Goed opletten dan, van de Ven verkoos het Wolfsburg waar van Bommel trainer werd boven een transfer naar ons, wij hadden wel degelijk vergaande interesse toen.voskat wrote: ↑05 Aug 2023, 01:04 Ondertussen... sorry, maar ik moet dit even kwijt... ondertussen gaat Micky vd Ven voor 50 miljoen naar Spurs.