Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette

Na gisteren zou je zeggen dat de grootste nood op dit moment op de linksback en rechtsbuiten positie ligt. Mochten we de CL halen, dan zou het niet gek zijn nog een talentvolle linksback te halen op zijn minst. Ik verwacht dat Bakayoko al kansen krijgt op de rechtsbuiten positie dus daar zal wel niks bij komen.
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Hannamontana wrote: 05 Aug 2023, 09:05

Toch bijzonder he. Voor diegene die het afvragen, wij krijgen zo'n solidariteit bijdrage. Paar ton wordt 't.
Hij was gewoon nog erg jong bij ons. Bovendien maakt ie aardige transfers, maar is t nu ook weer niet dat hij bij de grote clubs op de shortlist staat lijkt me.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    QE#1
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

We hebben sowieso een vervanger van Guti nodig. Vranckx is dan ambitieus maar niet onmogelijk.
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Debast, Vrancks en Tilman. Over de eerste ben ik niet enthousiast; over de andere twee des te meer. Verder zag je gisteren ook weer dat El Ghazi en Vertessen het team meteen twee niveaus slechter maken. Zou mooi zijn als Earnie dit duo kan verkopen en een upgrade binnen kan hengelen.
    Jwoeloe
    Moderator

11 Tinus wrote: 05 Aug 2023, 10:29 We hebben sowieso een vervanger van Guti nodig. Vranckx is dan ambitieus maar niet onmogelijk.
    Ik denk dat men intern wel weet dat die club voor Sangare vandaag, morgen of over enkele weken gaat komen. Daarom bij vertrek Guti direct zijn vervanger binnen halen, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan als je dalijk voor de beslissende pot in voorronde CL met een mindere back-up moet gaan aantreden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Jwoeloe wrote: 05 Aug 2023, 10:36
    11 Tinus wrote: 05 Aug 2023, 10:29 We hebben sowieso een vervanger van Guti nodig. Vranckx is dan ambitieus maar niet onmogelijk.
    Ik denk dat men intern wel weet dat die club voor Sangare vandaag, morgen of over enkele weken gaat komen. Daarom bij vertrek Guti direct zijn vervanger binnen halen, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan als je dalijk voor de beslissende pot in voorronde CL met een mindere back-up moet gaan aantreden.
    Alsnog heb je een vervanger van Guti nodig. Dus naast Vranckx nog iemand, als hij de vervanger van Sangare wordt. En dat snap ik niet aan dit verhaal. Je hebt nu met Sangare, of straks met Vranckx, maar 1 CVM…
    mateja
    Internationale topspeler

Ik kan me voorstellen dat het halen van Vranckx samenvalt met het halen van de (playoffs) CL. Dus of hij komt als Sangare gaat, of hij komt als we CL halen zonder dat Sangare hoeft te gaan.
  • These users thanked the author mateja for the post:
    Maria-Franciscus
    Maria-Franciscus
    Jeugdspeler

Johann Vogel wrote: 05 Aug 2023, 10:26
    Maria-Franciscus wrote: 05 Aug 2023, 10:18 Maar zou Vranckx komen als Sangaré blijft? Die jongen komt niet om te banken lijkt me.
    Dat toch, een middenveld met Vranckx, Sangare en Veerman?

Het lijkt me wel voor de hand liggend dat Sangare nog gaat vertrekken.
    Maar in dat geval zit er een Tillman, als die komt op de bank. Maar aannemelijk idd dat Sangaré vertrekt. Gisteren heerste hij ook weer op 't middenveld.

Zou Debast overigens niet ook worden gehaald als optie op 6?
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Verwacht maar niet dat Sangare blijft. Uiteindelijk was dat voor de window al bekend en met de concrete interesse is het niet meer dan logisch dat hij vertrekt. Heb zelf het gevoel dat hij nog wacht op PSG. In de hoop dat zij een poging doen, daar kan hij Frans spreken, kampioenschappen aan elkaar rijgen en mogelijk voor CL winst meedoen. Lijken me mooiere vooruitzichten dan spelen tegen degradatie in de PL.
    Brabander
    Basisspeler

El ghazi verkopen aan Twente en zelf een nieuwe vleugelspeler aantrekken heeft absoluut mijn voorkeur.
    El Dante
    Bankzitter

Zoals ik al eerder gelezen heb in dit topic, Sangaré moet ergens dit boekjaar verkocht worden (of iemand anders van ~30m) om weer zwarte cijfers te draaien dit boekjaar. Dan liever in de zomer, in plaats van in de winter en opeens dan een vervanger moeten aanhaken in een verder ingespeeld team.
    DonyellMalen
    Legende

LaFoquita wrote: 05 Aug 2023, 11:02met de concrete interesse
    Interesse is er altijd al, maar die is nu echt concreet?
    El Dante
    Bankzitter

DonyellMalen wrote: 05 Aug 2023, 11:10
    Dacht dat Stewart dat gisteren aangaf?
    Tomm
    Vedette

Idealiter verkoop je zowel El Ghazi als Vertessen en haal je één betere vleugelspeler terug waardoor je met Lang, Baka en aankoop drie basiswaardige spelers hebt. El Ghazi zal behoorlijk verdienen, te duur voor de bank, en vertessen staat er na zijn verhuur periode wellicht goed op waardoor nu een mooi moment zou kunnen zijn om afscheid te nemen. Babadi en vDuiven als talentvolle jongens erachter voor plek 4. Of je moet ergens nog een goedkope optie vinden waardoor je die twee bij jong volop minuten kunt laten maken.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tomm wrote: 05 Aug 2023, 11:12 Idealiter verkoop je zowel El Ghazi als Vertessen en haal je één betere vleugelspeler terug waardoor je met Lang, Baka en aankoop drie basiswaardige spelers hebt. El Ghazi zal behoorlijk verdienen, te duur voor de bank, en vertessen staat er na zijn verhuur periode wellicht goed op waardoor nu een mooi moment zou kunnen zijn om afscheid te nemen. Babadi en vDuiven als talentvolle jongens erachter voor plek 4. Of je moet ergens nog een goedkope optie vinden waardoor je die twee bij jong volop minuten kunt laten maken.
    Drie gelijkwaardige vleugelspelers zou perfect zijn.
    Johann Vogel
    Vedette

Maria-Franciscus wrote: 05 Aug 2023, 10:58
    Johann Vogel wrote: 05 Aug 2023, 10:26

Dat toch, een middenveld met Vranckx, Sangare en Veerman?

Het lijkt me wel voor de hand liggend dat Sangare nog gaat vertrekken.
    Maar in dat geval zit er een Tillman, als die komt op de bank. Maar aannemelijk idd dat Sangaré vertrekt. Gisteren heerste hij ook weer op 't middenveld.

Zou Debast overigens niet ook worden gehaald als optie op 6?
    Het lijkt me niet dat je miljoenen investeert in een centrale verdediger en deze vervolgens als middenvelder gebruikt.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    Jwoeloe
    Ronaldio
    Meervoudig international

Tikkieterug wrote: 05 Aug 2023, 10:34 Debast, Vrancks en Tilman. Over de eerste ben ik niet enthousiast; over de andere twee des te meer. Verder zag je gisteren ook weer dat El Ghazi en Vertessen het team meteen twee niveaus slechter maken. Zou mooi zijn als Earnie dit duo kan verkopen en een upgrade binnen kan hengelen.
    Vertessen lijkt me nog wel te vertrekken. Maar eens hoor. El Ghazi en Vertessen zijn duidelijk minder.
    Stewart gaf ook al aan in elke linie nog iets te willen doen.

Saibari bracht wel dat stukje extra als invaller. Die moet je sowieso binnenboord houden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Even wat anders, weet niet waar ik het moet posten, maar wordt het niet tijd voor een sfeeractie voor Rik Elfrink? Hij krijgt zoveel gezeik over zich heen terwijl hij ‘gewoon’ zijn werk doet.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 05 Aug 2023, 11:10
    Gaf Stewart toch gister aan is wat ik heb vernomen? Ben gister niet in de gelegenheid geweest om uberhaupt iets te kijken van PSV - Feyenoord.
    Jwoeloe
    Moderator

Zit nu het stukje met Stewart nog eens terug te kijken. Hij geeft aan dat ze in elke linie nog wat willen doen. Dat zou betekenen dat het niet alleen gaat om de 2 middenvelders en de verdediger waar we nu mee in verband worden gebracht. Voorin zou El Ghazi of Vertessen dan nog moeten vertrekken en dat daar een vervanger voor wordt gehaald. Daar zou ik ook heel blij mee zijn, want met Vertessen en El Ghazi werd het gisteren wel een stuk minder.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jwoeloe wrote: 05 Aug 2023, 12:04 Zit nu het stukje met Stewart nog eens terug te kijken. Hij geeft aan dat ze in elke linie nog wat willen doen. Dat zou betekenen dat het niet alleen gaat om de 2 middenvelders en de verdediger waar we nu mee in verband worden gebracht. Voorin zou El Ghazi of Vertessen dan nog moeten vertrekken en dat daar een vervanger voor wordt gehaald. Daar zou ik ook heel blij mee zijn, want met Vertessen en El Ghazi werd het gisteren wel een stuk minder.
    Ja, daar werd ik ook blij van.
    DonyellMalen
    Legende

En dat is nodig ook. Zag je gisteren ook weer. Je gaat er zo ontzettend veel in kwaliteit op achteruit als je Lang & Baka moet wisselen voor El Ghazi en Vertessen.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Ik zou el Ghazi proberen te verkopen, er schijnt interesse te zijn en dan proberen om een Manhoef te halen, 21 jaar, Nederlander, jeugdinternational, kan zowel rechts als linksbuiten en bij een slechte club als Vitesse toch 9 goals en enkele assist.
    Maakt de goals ook vaak tegen Ajax en Feyenoord
  • These users thanked the author PsvBmg for the post (total 2):
    Lorenzo von MatterhornMaria-Franciscus
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Van El G schrok ik gisteren nog meer dan vorig seizoen. Alsof je permanent slomo zit te kijken
    Søren
    Meervoudig international

Mooi is dat, het halve forum zit Rik belachelijk te maken gister omdat iedere journalist weet hoe het zit behalve Rik.
    En de opmerkingen waren ook niet bepaald mals.
    Nu blijkt dat Rik juist de enige was die wist hoe het echt zat hoor je daar niemand over….

Datzelfde geldt voor de shit die ik hier gister over me heen gekregen heb omdat ik stellig zeg dat Vranckx pas komt als Sangaré vertrekt.
    En als Stewart dat een uur later op TV bevestigt hoor je niemand meer…

Beetje laf wel van die schreeuwerds.

Leuke pot gister!
    Positief verrast door onze jongens😎
    Straalde echt iets uit…
  • These users thanked the author Søren for the post (total 4):
    SKERLAVoijkeOntbijtkoekChucky
    Post Reply