Dat snap ik, maar ik geloof niet dat Stewart gisteren een spelletje aan het spelen was toen hij zei dat Sánchez niet te betalen is. Dat gat tussen wat we kunnen en wat we moeten betalen is veel te groot.Vanthaman18 wrote: ↑05 Aug 2023, 18:52Het is absoluut wel een spelletje. Een onderhandeling is altijd een groot spel
Transferwindow 2023/24
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Dus het lijkt te worden:
Benitez
Teze Debast Boscagli vAanholt
Tillman Vranckx Veerman
Bakayoko deJong Lang
Benitez
Teze Debast Boscagli vAanholt
Tillman Vranckx Veerman
Bakayoko deJong Lang
- psvmedium
- Lid 2e elftal
Zelfde bron die Vranckx wist en informeerde 20 juli al over Tillman
-
- Basisspeler
Levert sowieso een schorsing op
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Maikel
- Site Admin
Dan gaan we nu meemaken hoe betrouwbaar PSVmedium is.
- These users thanked the author Maikel for the post:
- AddoCultheld
-
- Moderator
Clowntje in de aanslag.
Een keer goed gokken maakt je niet direct betrouwbaar. Namen als Vranckx en Tillman kunnen we allemaal verzinnen en we kunnen allemaal bedenken dat ze bezig zijn met nog een Amerikaan. Dan is de kans op goed gokken al een stuk groter.
Een keer goed gokken maakt je niet direct betrouwbaar. Namen als Vranckx en Tillman kunnen we allemaal verzinnen en we kunnen allemaal bedenken dat ze bezig zijn met nog een Amerikaan. Dan is de kans op goed gokken al een stuk groter.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik heb de moeite maar genomen om die post te zoeken op Insta en dit is echt een typisch gevalletje van interessantdoenerij en met logisch vergaarde info plus een voorzichtige inschatting tot dit soort 'artikelen' komt.
Eigenlijk ben je gewoon een aandachtshoer als je zo'n insta maakt maar dat zal wel aan mij liggen.
Eigenlijk ben je gewoon een aandachtshoer als je zo'n insta maakt maar dat zal wel aan mij liggen.
- mateja
Nee hoor11 Tinus wrote: ↑05 Aug 2023, 19:54 Ik heb de moeite maar genomen om die post te zoeken op Insta en dit is echt een typisch gevalletje van interessantdoenerij en met logisch vergaarde info plus een voorzichtige inschatting tot dit soort 'artikelen' komt.
- Asterix
- Meervoudig international
Dus dan hebben we Ajax watchers en Feyenoord tm die met de PSV primeurs komen. Hadden we maar een lokale journalist die achter de laatste nieuwtjes aanzit.
Ich liebe gegenpressung
- Maikel
- Site Admin
Ik denk persoonlijk dat de Ekrem Konur van PSV een betere titel is
Maar we gaan het zien.
- 11 Tinus
- Legende
De enige nieuwswaarde die er staat is dat er wellicht misschien nog een Amerikaans alternatief is. Kan uit 15 verschillende landen komen, nadat Earnie al voor 1 Nederlander, 3 Belgen en 3 Amerikanen is gegaan.
Mijn god zeg. En stel je hebt de primeur en je weet het 1 dag eerder dan de rest van de wereld.... is dat het nu echt waard?
Ik vind Maarten Wijffels bij vlagen echt een debiel maar die zegt gewoon... pas als een transfer rond is melden en tot die tijd boeien. Ik zie het wel. Dat is voor mij dan weer teveel van het goede maar ik snap hem daarin wel.
Mijn god zeg. En stel je hebt de primeur en je weet het 1 dag eerder dan de rest van de wereld.... is dat het nu echt waard?
Ik vind Maarten Wijffels bij vlagen echt een debiel maar die zegt gewoon... pas als een transfer rond is melden en tot die tijd boeien. Ik zie het wel. Dat is voor mij dan weer teveel van het goede maar ik snap hem daarin wel.
- Kampioenen
- Verbannen
- 11 Tinus
- Legende
-
- Regelmatige invaller
Maar nu de vraag, is er geld zonder de verkoop om Debast of Vranckx te kopen? En we moesten Gakpo verkopen ivm het jaarlijks verlies wat goedgemaakt moet worden. Als we Sangare verkopen, is dit dan om dit gat voor dit jaar te dichten? Of kunnen we de volledige opbrengst opnieuw investeren zonder opnieuw te moeten verkopen?
-
- Nationale topspeler
Ja er is geld..DoelbewustProvoceren wrote: ↑05 Aug 2023, 20:27 Maar nu de vraag, is er geld zonder de verkoop om Debast of Vranckx te kopen? En we moesten Gakpo verkopen ivm het jaarlijks verlies wat goedgemaakt moet worden. Als we Sangare verkopen, is dit dan om dit gat voor dit jaar te dichten? Of kunnen we de volledige opbrengst opnieuw investeren zonder opnieuw te moeten verkopen?
-
- Legende
Jullie kunnen claimen wat je wil, once again is Josef de echte insider zonder netwerkJosef Dettelbacher wrote: ↑08 May 2023, 19:19 Met de komst van Stewart verwacht ik deze zomer minimaal 3 Amerikanen, eventueel als jeugdspeler. Hij kent als eindverantwoordelijke de markt daar door en door, dus deze zomer is het moment om daarvan te profiteren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..