Even loslaten in een thuisvak... Rest van het stadion even weg. Houden ze snel genoeg opStandbeeld wrote: ↑06 Aug 2023, 18:23 Volgende uitwedstrijd bij Feyenoord alle boys die in de netten hingen verplicht een dwangbuis aan!
Gedoe met supporters
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mag je dan met ze gooien?Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2023, 18:23 Volgende uitwedstrijd bij Feyenoord alle boys die in de netten hingen verplicht een dwangbuis aan!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dat moeten we nog even zien hoor, ze kunnen ook zomaar naar beneden vallen.Sensation wrote: ↑06 Aug 2023, 18:27Mag je dan met ze gooien?Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2023, 18:23 Volgende uitwedstrijd bij Feyenoord alle boys die in de netten hingen verplicht een dwangbuis aan!
-
- Internationale topspeler
Als goedwillende supporter wil ik veilig naar een stadion kunnen en niet alleen maar afhankelijk zijn randdebielen die geen verantwoordelijkheid kennen. Als club zijnde kijk je na zo’n voorval op zijn minst of de constructie wel goed is en naar de mogelijkheden om te voorkomen dat er in netten geklommen wordt.
-
Dit zijn er 6. Waar is de ruimte voor 200??29.04.2007 wrote: ↑06 Aug 2023, 15:20 Weliswaar niet van afgelopen keer, maar blijft een vette foto.
https://ibb.co/CKzK1W6
Er waren 5 vakken voor PSV. In totaal 3000 supporters, koud gezegd 600 per vak.
Het net was kapot bij JJ en volgens mij HH. Daar zitten dan in totaal 1200 man.
Als een persoon 50cm ruimte inneemt heb je 100mtr nodig om te kunnen hangen. Of hingen ze boven elkaar?
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Feyenoord de aanval zoekt, ipv gaat kijken hoe ze de zaak de volgende keer veiliger weg kan zetten.
de feiten:
Bij de goals van PSV zijn er meerdere mensen in de netten geklommen. (niet nadenken)
De constructie was bij de afgekeurde goal al half kapot. Hier zijn foto's van.
De constructie brak af bij de 0-1 en de stukken ophangsysteem vlogen door de PSV vakken, hierbij is minimaal 1 PSV supporter gewond geraakt.
Er zijn stukken ophangsysteem naar beneden gegooid. (schaam je kapot) Hierbij is minimaal 1 Feyenoord supporter gewond geraakt.
mijn mening:
zo'n volière wordt gemaakt om kwaadwillende individuen (hufters) onmogelijk te maken om anderen te beschadigen. i.m.o. dient zo'n constructie dan ook hufterproof gemaakt te worden, aangezien het voor dit doel ontwikkeld is. (dit was het zeker niet)
De constructie dient veilig te zijn. Dit was het i.m.o. niet, aangezien het netsysteem met een kliksysteem vastzat. De 80cm/1mtr stalen balken met dat kliksysteem zijn losgeschoten en de vakken in geslingerd. deze wogen mijn inschatting tussen de 5 en 10 kg per stuk.
Er hingen al meerdere van deze balken los na de afgekeurde goal, toen de constructie nog intact leek.
Ik zou graag zien dat Feyenoord zijn energie stak in het veilig maken van het stadion voor goedwillende supporters. Zowel de eigen supporters als de bezoekende.
Nu hebben kwaadwillende de door Feyenoord voor veiligheid aangebrachte materialen kunnen gebruiken om een zeer gevaarlijke situatie te creëren.
Laat de politie de gooiers maar opsporen.
- These users thanked the author Voijke for the post (total 8):
- Grasmat • guus • 29.04.2007 • Tjompie • Gestelnaar • loginnaam • TacticalReliable • Dropshot
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Niet meer dan logisch dat Feyenoord zowel de 'aanval' zoekt als dat ze kijken naar verbetering. Het één sluit het ander niet uit.Voijke wrote: ↑06 Aug 2023, 19:07Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Feyenoord de aanval zoekt, ipv gaat kijken hoe ze de zaak de volgende keer veiliger weg kan zetten.29.04.2007 wrote: ↑06 Aug 2023, 15:20 Weliswaar niet van afgelopen keer, maar blijft een vette foto.
https://ibb.co/CKzK1W6
Wat feyenoord - en andere clubs - ook kunnen doen is de eerste rijen van een uitvak 'gewoon' sluiten. Dan ben je dat risico al deels kwijt. Resultaat is dan wel dat je geen 3.000 man meer kan meenemen maar minder.
Dat de goede onder de kwade lijden is al jaren het geval. De eerste actie ligt dan ook bij de clubs van diezelfde uitsupporters
Last edited by Prof_napo on 06 Aug 2023, 19:14, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Op Voetbalzone zijn beelden waarin je duidelijk kan zien dat er op zijn minst 1 buis gegooid is.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2023, 18:01 Maar even serieus: is het nu al bekend dat er een buis werd gegooid in plaats van dat de buis/buizen naar beneden viel(en) door de losgetrokken constructie?
Sangaré, le Roi du PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Die is wel heel duidelijk ja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
Ik ben niet zo van het direct veroordelen van mensen die een keer iets stoms doen. Maar zeg nou zelf jongens, het wordt zo langzamerhand een beetje te gek met onze supporters. Dat punt was ik al gepasseerd toen die idioot de keeper van onze tegenstander aanviel overigens. Ooit kon ik met trots zeggen supporter te zijn van een club waar supporters zich behoorlijk goed gedroegen. De afgelopen jaren zijn we echter te vaak het onderwerp van gesprek als er weer eens iets gebeurt naast het voetbalveld. Laat dit zoveelste incident aub het laatste zijn.
-
- Nationale topspeler
Ahhh kijk de ‘groepen’ krijgen alweer de schuld van dit alles. Even voor de duidelijkheid de groepen waar het hier over gaat stonden niet in het gedeelte van het net waar het hier over gaat maar aan de andere kant van het uitvak.
-
- Nationale topspeler
Over welke groepen heb je het? De capuchonnetjes?
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Nogmaals, de groepen waar naar gewezen wordt hebben hier niks mee van doen. Die zaten aan de andere kant van het uitvak.
-
- Nationale topspeler
Dit topic gaat over gedoe met supporters. Deze groepen zijn vaak verantwoordelijk voor dit. Dat het dan deze keer volgens jou toevallig iemand anders is maakt niet zoveel uit.
Oh en op de video die recent gepost is in dit topic zie je toch duidelijk een kansenparel met een zwarte capuchon.
Voel je je aangesproken?
-
- Nationale topspeler
Nogmaals aangezien het nogal lastig is voor je: in dit topic gaat het ook over het incident in het uitvak bij Feyenoord. Hierbij wordt direct gewezen naar de groepen binnen PSV, waarbij ik aangeef dat het onterecht omdat die er niks mee te maken hadden.Bram wrote: ↑06 Aug 2023, 19:39Dit topic gaat over gedoe met supporters. Deze groepen zijn vaak verantwoordelijk voor dit. Dat het dan deze keer volgens jou toevallig iemand anders is maakt niet zoveel uit.
Oh en op de video die recent gepost is in dit topic zie je toch duidelijk een kansenparel met een zwarte capuchon.
Voel je je aangesproken?
Ik zeg nergens dat ik de acties van afgelopen vrijdag goed keur en wat je van de capuchons vindt moet je helemaal zelf weten daar gaat het mij hier niet om.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het gekke is dus dat ik over het algemeen wel het gevoel heb dat wij een nette club met dito fans zijn. Excessen gebeuren bij ons vrijwel nooit massaal. Het probleem is alleen dat wij een paar malloten (enkelingen) ertussen hebben lopen die meer dan over de schreef gaan waardoor er een bepaalde beeldvorming kan ontstaan dat het bij onze club allemaal heel erg gesteld is. Dat moet eruit, maar dat lijkt mij tegelijkertijd ook verdomd lastig. Zoals ik gisteren ook al zei: een paar rotte appels zal je altijd houden. In zijn algemeenheid: leuk dat corrigeren, maar dan is het kwaad al geschied.ruuddevil wrote: ↑06 Aug 2023, 19:23 Ik ben niet zo van het direct veroordelen van mensen die een keer iets stoms doen. Maar zeg nou zelf jongens, het wordt zo langzamerhand een beetje te gek met onze supporters. Dat punt was ik al gepasseerd toen die idioot de keeper van onze tegenstander aanviel overigens. Ooit kon ik met trots zeggen supporter te zijn van een club waar supporters zich behoorlijk goed gedroegen. De afgelopen jaren zijn we echter te vaak het onderwerp van gesprek als er weer eens iets gebeurt naast het voetbalveld. Laat dit zoveelste incident aub het laatste zijn.
-
- Nationale topspeler
Ik zie dit topic wat breder, het heet namelijk "Gedoe met supporters".Smeets14 wrote: ↑06 Aug 2023, 19:44Nogmaals aangezien het nogal lastig is voor je: in dit topic gaat het ook over het incident in het uitvak bij Feyenoord. Hierbij wordt direct gewezen naar de groepen binnen PSV, waarbij ik aangeef dat het onterecht omdat die er niks mee te maken hadden.Bram wrote: ↑06 Aug 2023, 19:39
Dit topic gaat over gedoe met supporters. Deze groepen zijn vaak verantwoordelijk voor dit. Dat het dan deze keer volgens jou toevallig iemand anders is maakt niet zoveel uit.
Voel je je aangesproken?
Ik zeg nergens dat ik de acties van afgelopen vrijdag goed keur en wat je van de capuchons vindt moet je helemaal zelf weten daar gaat het mij hier niet om.
-
- Nationale topspeler
Dat kan maar mijn reactie was op het gedoe van vrijdag.Bram wrote: ↑06 Aug 2023, 19:46Ik zie dit topic wat breder, het heet namelijk "Gedoe met supporters".Smeets14 wrote: ↑06 Aug 2023, 19:44
Nogmaals aangezien het nogal lastig is voor je: in dit topic gaat het ook over het incident in het uitvak bij Feyenoord. Hierbij wordt direct gewezen naar de groepen binnen PSV, waarbij ik aangeef dat het onterecht omdat die er niks mee te maken hadden.
-
Hij mag toch gewoon aangeven dat ze er niets mee te maken hebben?Bram wrote: ↑06 Aug 2023, 19:39Dit topic gaat over gedoe met supporters. Deze groepen zijn vaak verantwoordelijk voor dit. Dat het dan deze keer volgens jou toevallig iemand anders is maakt niet zoveel uit.
Voel je je aangesproken?
- These users thanked the author guus for the post (total 2):
- Smeets14 • tezzyunited