Dat zal inderdaad een teleurstelling gaan worden voor jou (en anderen wellicht).11 Tinus wrote: ↑07 Aug 2023, 07:46 Ik ben wat ambitieus waarschijnlijk maar nu de huurdeal rond is zou je kunnen bedenken dat het budget voor een speler als Debast en Vranckx er nog is. Ik hoop zo dat ze Vranckx alvast halen en die nieuwe CV nog even uitstellen. Teze viel erg in de smaak bij Bosz en Boscagli en Ramalho doen het wel aardig als duo. Dan kun je wellicht ook voor huur gaan op die positie of na de verkoop van Sangaré nog iets kopen.
Veerman, Vranckx, Sangaré en Tillman. Iedere wedstrijd moet er 1 van de 4 op de bank maar dat is geen overbodige luxe als je dit spel wil spelen en elke 4 dagen moet aantreden. Elke willekeurige samenstelling van die 3 zie ik zitten.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Farfrans17
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik ben het daar ook niet mee oneens hoor, maar denk tegelijkertijd dat Vranckx, een fysiek sterke, tweebenige middenvelder van nog maar 20 jaar en al Belgisch international, redelijk snel naar het (niet oneerbiedig bedoeld) ‘Bologna-niveau’ van Schouten kan doorgroeien én gezien zijn leeftijd misschien nog wel verder. Hoewel quite draaien met de aankoop en toekomstige verkoop van Schouten, geef ik de voorkeur aan de veelvoud waarmee je Vranckx niet onwaarschijnlijk kunt verkopen, vergelijkbaar met Sangaré. Uiteindelijk wil je toch op zoveel mogelijk plekken directe basiskwaliteit én winstpotentie.Søren wrote: ↑06 Aug 2023, 20:33Precies, en Schouten lijkt me nou ook precies zo’n type wat jarenlang een belangrijke functie kan vervullen binnen het TEAM, op een belangrijke positie.Prof_napo wrote: ↑06 Aug 2023, 20:27Je vergeet gemakshalve maar een Luuk de Jong toen hij naar sevilla ging?
Uiteindelijk is een potentiele transfersom meenemen in de TCO prima maar ook zonder transferbedrag kan een speler meerwaarde hebben om te halen. Het ligt er natuurlijk ook aan of de speler de leiderschaprol op zich weet te nemen en daarmee andere spelers in het elftal makkelijk/beter laat spelen.
Krijg beetje Timmy Simons vibes bij ‘m.
En dat zou fantastisch zijn.
Dan is transferperspectief ook minder belangrijk.
PSV is voor hem ook een mooi niveau, heb niet het idee dat hij nog denkt naar de Chelsea’s van deze wereld te kunnen, maar misschien zit ik mis.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Bekend is dat Wolfsburg een vertrek van Vranckx voor €12M niet kan tegenhouden door die clausule in zijn contract. En Debast lijkt tussen de €10M en €15M te moeten kosten. Ik las ergens dat één topprioriteit zonder de verkoop van Sangaré wel haalbaar zou zijn, maar kreeg niet de indruk dat we nog zo’n €25M in kas hebben. Maar misschien is jou info bekend die ik gemist heb?11 Tinus wrote: ↑07 Aug 2023, 07:46 Ik ben wat ambitieus waarschijnlijk maar nu de huurdeal rond is zou je kunnen bedenken dat het budget voor een speler als Debast en Vranckx er nog is. Ik hoop zo dat ze Vranckx alvast halen en die nieuwe CV nog even uitstellen. Teze viel erg in de smaak bij Bosz en Boscagli en Ramalho doen het wel aardig als duo. Dan kun je wellicht ook voor huur gaan op die positie of na de verkoop van Sangaré nog iets kopen.
Veerman, Vranckx, Sangaré en Tillman. Iedere wedstrijd moet er 1 van de 4 op de bank maar dat is geen overbodige luxe als je dit spel wil spelen en elke 4 dagen moet aantreden. Elke willekeurige samenstelling van die 3 zie ik zitten.
-
- Regelmatige invaller
Of het nu Vranckx is of niet, we hebben hoe dan ook nog een verdedigende middenvelder nodig. Voor elke positie kun je een dubbele bezetting neerzetten, maar achter Sangaré niemand (of je moet Veerman als meest controlerende middenvelder een optie vinden).
Een echte balafpakker die in de schaduw van Sangaré of Vranck zich kan ontwikkelen, past volgens mij prima in de huidige invulling van de selectie. Als je pas naar Vranckx wil schakelen op het moment dat Sangaré wordt verkocht, dan zou ik wel proberen om zo'n type speler voor circa 5 miljoen te kopen.
Geld van Sangaré kun je dan gebruiken voor Vracnkx en een upgrade achterin.
Een echte balafpakker die in de schaduw van Sangaré of Vranck zich kan ontwikkelen, past volgens mij prima in de huidige invulling van de selectie. Als je pas naar Vranckx wil schakelen op het moment dat Sangaré wordt verkocht, dan zou ik wel proberen om zo'n type speler voor circa 5 miljoen te kopen.
Geld van Sangaré kun je dan gebruiken voor Vracnkx en een upgrade achterin.
- ShovingNE2
- Site Admin
We hebben ieder jaar een oorlogskas van 7-10 miljoen. Daarnaast mocht Stewart het grootste deel uitgeven van de transfer van Noni (gemeld door Timmer en Elfrink). Dan zit je verdomd aardig in de buurt hoor. Pak daarbij dat we al fors hadden gesneden in salarissen en afschrijvingen en de risk/reward voor het halen van de top 2 echt enorm is, voorspelde ik dit al dat het kon. Of ze het zouden doen was een tweede.O Goleiro Grande wrote: ↑07 Aug 2023, 08:40Bekend is dat Wolfsburg een vertrek van Vranckx voor €12M niet kan tegenhouden door die clausule in zijn contract. En Debast lijkt tussen de €10M en €15M te moeten kosten. Ik las ergens dat één topprioriteit zonder de verkoop van Sangaré wel haalbaar zou zijn, maar kreeg niet de indruk dat we nog zo’n €25M in kas hebben. Maar misschien is jou info bekend die ik gemist heb?
Dat het geen 15-20 miljoen was zoals door sommigen geopperd in mei was wel duidelijk wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
Nou stel Sangare gaat weg en je haalt Debast, Asterix, Tillman én Schouten (vervanger Guti) dan heb je wel een heel aardige selectie, Mauro nog even fit worden en alles kan
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Dit is wel een LCV en linksbenig dus daarom heb ik er mijn twijfels overTomPSV023 wrote: ↑07 Aug 2023, 07:36 Ik denk persoonlijk dat het McKenzie is. Speelde vorig jaar bij Genk goed net over de grens en is een oude bekende van Stewart via Philadephia Union.
https://www.transfermarkt.nl/mark-mcken ... ler/429259
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
Dit is wel een LCV en linksbenig dus daarom heb ik er mijn twijfels overTomPSV023 wrote: ↑07 Aug 2023, 07:36 Ik denk persoonlijk dat het McKenzie is. Speelde vorig jaar bij Genk goed net over de grens en is een oude bekende van Stewart via Philadephia Union.
-
- Ballenjongen
Carter-Vickers zou ook bepaald geen straf zijn, gelijk wat ervaring erbij voor achterin.
https://www.transfermarkt.nl/cameron-ca ... ler/341049
-
- Meervoudig international
Wel weer een CV uit de schotse competitie……OntketendeDuif wrote: ↑07 Aug 2023, 09:54 Carter-Vickers zou ook bepaald geen straf zijn, gelijk wat ervaring erbij voor achterin.
Edit: met ‘weer’ bedoel ik in de eredivisie, niet specifiek voor ons
- Hatseflats
- Vedette
V Dijk kwam daar ook vandaanCas wrote: ↑07 Aug 2023, 10:02Wel weer een CV uit de schotse competitie……OntketendeDuif wrote: ↑07 Aug 2023, 09:54 Carter-Vickers zou ook bepaald geen straf zijn, gelijk wat ervaring erbij voor achterin.
Edit: met ‘weer’ bedoel ik in de eredivisie, niet specifiek voor ons
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
En dan zou PSV ook voor Obelix kunnen gaan. Is denk ik een heel fysieke verdediger, vraag maar aan de spelers van Roma die zijn nog steeds bang voor hem.James Rodriguez wrote: ↑07 Aug 2023, 09:28 Nou stel Sangare gaat weg en je haalt Debast, Asterix, Tillman én Schouten (vervanger Guti) dan heb je wel een heel aardige selectie, Mauro nog even fit worden en alles kan
- These users thanked the author VTheMan for the post (total 2):
- James Rodriguez • Fc Denzel
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
Ja, wauw! Maar gaat wel erg moeilijk worden. Contract tot 2026 en Celtic wil echt een flink bedrag vangen geloof ik.OntketendeDuif wrote: ↑07 Aug 2023, 09:54 Carter-Vickers zou ook bepaald geen straf zijn, gelijk wat ervaring erbij voor achterin.
Als ik de Celtic fans op twitter moet geloven vinden ze CCV voor Celtic ook beter dan VVD voor Celtic was.
- These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post:
- OntketendeDuif
-
- Lid scoutingsteam
Die Nino van Fluminese had ik graag bij ons gezien waar Feyenoord nu aan wordt gelinkt. Had niet verwacht dat dit binnen hun mogelijkheden lag
-
- Moderator
Of het echt binnen hun mogelijkheden ligt, is nog maar de vraag toch?Voormalig KG wrote: ↑07 Aug 2023, 13:35 Die Nino van Fluminese had ik graag bij ons gezien waar Feyenoord nu aan wordt gelinkt. Had niet verwacht dat dit binnen hun mogelijkheden lag
-
- Legende
Feyenoord doet niet meer echt de 'Van Geel aankopen' zeg maar. Die hebben daarin wel een stap gemaakt.Voormalig KG wrote: ↑07 Aug 2023, 13:35 Die Nino van Fluminese had ik graag bij ons gezien waar Feyenoord nu aan wordt gelinkt. Had niet verwacht dat dit binnen hun mogelijkheden lag
-
- Nationale topspeler
Meer voor het Feyenoord topic dit maar ze hebben dus al voor 26 miljoen gekocht en waarschijnlijk gaan ze ook nog die Ivanusec (9 miljoen) en kijken ze voor de cv ook in een prijscategorie van +/10 miljoen. Die gaan dus gewoon 45 miljoen uitgeven deze transferperiode. Ze hebben natuurlijk ook wel al voor 60+ miljoen verkocht (Geertruida hier al bij gerekend) en in de CL pot met goud gevallen.Voormalig KG wrote: ↑07 Aug 2023, 13:35 Die Nino van Fluminese had ik graag bij ons gezien waar Feyenoord nu aan wordt gelinkt. Had niet verwacht dat dit binnen hun mogelijkheden lag
-
- Internationale topspeler
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Snap niet wat je ziet in McKenzie. Vind dat echt een hele matige cv. Staat bij Genk echt garant voor meerdere fouten per jaar. Werd wat ik me herrinner niet eens geselecteerd voor het WK. Terwijl CV's van USA niet echt geweldig zijn.TomPSV023 wrote: ↑07 Aug 2023, 07:36 Ik denk persoonlijk dat het McKenzie is. Speelde vorig jaar bij Genk goed net over de grens en is een oude bekende van Stewart via Philadephia Union.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
zou ik ook niet verbaasd om zijn, veel ervaring en had eerder al eens gelezen dat, sinds USA met hem in de verdediging gingen spelen, zij dynamischer en met hoge druk konden gaan spelen omdat hij de snelheid heeft om hoog op het veld te staan.Eindhovenvoetbal wrote: ↑07 Aug 2023, 14:01 Ik denk Miles Robinson, contract loopt ook af dus cheap.
-
- Lid van verdienste
Ondanks dat ik het niet verwacht lijkt het mij logisch om vandaag zowel Vranckx als Tillman te presenteren.
Mocht Chelsea of welke andere club dan ook komende week een bod doen op Sangare, dan moet je met een enorm gehavend middenveld aantreden in de return in Oostenrijk. PSV heeft niet de luxe om te wachten tot na de voorronde CL. Dat risico is toch veel te groot?
Mocht Chelsea of welke andere club dan ook komende week een bod doen op Sangare, dan moet je met een enorm gehavend middenveld aantreden in de return in Oostenrijk. PSV heeft niet de luxe om te wachten tot na de voorronde CL. Dat risico is toch veel te groot?
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 2):
- Tikkieterug • Juancho
-
- Veelbelovend talent
Eens. Maar ben bang dat het niet zo gaat lopen.Wilysimba wrote: ↑07 Aug 2023, 14:48 Ondanks dat ik het niet verwacht lijkt het mij logisch om vandaag zowel Vranckx als Tillman te presenteren.
- ArounaKone
- Ballenjongen
Sangare is zelf natuurlijk ook aan zet, hij kan ook aangeven dat hij pas naar club X wil na het CL tweeluik met Sturm Graz.Wilysimba wrote: ↑07 Aug 2023, 14:48 Ondanks dat ik het niet verwacht lijkt het mij logisch om vandaag zowel Vranckx als Tillman te presenteren.