Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 03 Aug 2023, 15:46 Zit hier nog iets bruikbaars tussen?

https://www.vi.nl/nieuws/mbappe-deelt-f ... bomb-squad
Draxler kon een aardig balletje trappen in zijn beste tijd. Kan ook op 10.
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

1913PSV. wrote: 04 Aug 2023, 13:19
Fenomeno wrote: 03 Aug 2023, 18:11

Dit zou ik ook wel een logische kandidaat vinden als Vranckx niet komt. Kan ook op meerdere posities en levert veel energie in de wedstrijd. Prima g/a productie al een paar jaar daar terwijl hij ook regelmatig in een defensieve rol speelt; dat alles is met zijn kortlopende contract best interessant. Hij heeft wel behoorlijk wat opties waaronder Rangers die al een heel eind lijken te zijn.
Ik ken de beste man niet, maar hij is naar Rangers vertrokken. Wellicht dat we hem over een paar weken alsnog in Eindhoven zien :mrgreen:
Scherp! Voor 1,4 miljoen excl. ook, toch een mooie transfer hebben ze daar dan te pakken.
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Wat vinden we van Ozan Kabak. Ooit een mega talent en werd gehuurd door Liverpool. Dit seizoen weer echt goed geweest voor Hoffenheim, valt binnen het budget en is complementair aan Boscagli.

https://www.transfermarkt.nl/ozan-kabak ... ler/361260
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 05 Aug 2023, 23:19 Wat vinden we van Ozan Kabak. Ooit een mega talent en werd gehuurd door Liverpool. Dit seizoen weer echt goed geweest voor Hoffenheim, valt binnen het budget en is complementair aan Boscagli.

https://www.transfermarkt.nl/ozan-kabak ... ler/361260
Mooi profiel en de beelden laten een fysiek sterke, voetballende verdediger zien. Of het binnen het budget valt om hem te halen betwijfel ik. Salaris zou nog wel lukken misschien, maar een jonge verdediger met zijn verleden, een marktwaarde van €10M en een contract tot 2026… dat lijkt me niet eenvoudig.
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 06 Aug 2023, 00:01
IbiAppelvlaai wrote: 05 Aug 2023, 23:19 Wat vinden we van Ozan Kabak. Ooit een mega talent en werd gehuurd door Liverpool. Dit seizoen weer echt goed geweest voor Hoffenheim, valt binnen het budget en is complementair aan Boscagli.

https://www.transfermarkt.nl/ozan-kabak ... ler/361260
Mooi profiel en de beelden laten een fysiek sterke, voetballende verdediger zien. Of het binnen het budget valt om hem te halen betwijfel ik. Salaris zou nog wel lukken misschien, maar een jonge verdediger met zijn verleden, een marktwaarde van €10M en een contract tot 2026… dat lijkt me niet eenvoudig.
Zal zeker niet eenvoudig worden maar dat zijn alle spelers op het lijstje van Earnie niet.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Die komt sowieso het dichtst in de buurt van de glasbak die we nodig hebben. Scheelt niet veel.
These users thanked the author Grasmat for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Aug 2023, 08:13 Die komt sowieso het dichtst in de buurt van de glasbak die we nodig hebben. Scheelt niet veel.
Precies! Earnie lees je mee?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 06 Aug 2023, 09:57
Grasmat wrote: 06 Aug 2023, 08:13 Die komt sowieso het dichtst in de buurt van de glasbak die we nodig hebben. Scheelt niet veel.
Precies! Earnie lees je mee?
Volgens mij snap je hem niet he :mrgreen:
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 06 Aug 2023, 16:00
IbiAppelvlaai wrote: 06 Aug 2023, 09:57

Precies! Earnie lees je mee?
Volgens mij snap je hem niet he :mrgreen:
Jawel alleen dacht dat hij daarnaast ook oprecht positief was over Kabak
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Patson Daka ook bankzitter in het Championship bij Leicester. Denk dat deze jongen een sensatie kan worden bij ons. Prioriteit ligt niet bij een buitenspeler, maar PSV lijkt er nog wel eentje te zoeken. Zeker gezien de interesse in El Ghazi. Daka is razendsnel, zeer behendig en kan scoren. Salaris zal wel een probleem zijn. Wellicht te huur met koopoptie.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Aug 2023, 16:45 Patson Daka ook bankzitter in het Championship bij Leicester. Denk dat deze jongen een sensatie kan worden bij ons. Prioriteit ligt niet bij een buitenspeler, maar PSV lijkt er nog wel eentje te zoeken. Zeker gezien de interesse in El Ghazi. Daka is razendsnel, zeer behendig en kan scoren. Salaris zal wel een probleem zijn. Wellicht te huur met koopoptie.
Da's een spits
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Aug 2023, 16:49
Eindhovenvoetbal wrote: 06 Aug 2023, 16:45 Patson Daka ook bankzitter in het Championship bij Leicester. Denk dat deze jongen een sensatie kan worden bij ons. Prioriteit ligt niet bij een buitenspeler, maar PSV lijkt er nog wel eentje te zoeken. Zeker gezien de interesse in El Ghazi. Daka is razendsnel, zeer behendig en kan scoren. Salaris zal wel een probleem zijn. Wellicht te huur met koopoptie.
Da's een spits
Kende zijn beste tijd in een tweespitsensysteem bij Salzburg, waar hij in de praktijk vanuit de linkerzone kwam. Viel daar ook bij Leicester veel in. Beetje Arouna Koné-vibes. Ook een spits, maar vooral goed vanaf links. Denk dat Daka ook heel goed vanaf rechts kan. Hij is zo angstaanjagend snel.
Handball
Regelmatige invaller
Posts: 319
Joined: 10 Jun 2022, 13:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kijkende naar type spelers waar PSV momenteel interesse in toont, zou het mij niet verbazen als ze uitkomen bij Dean Huisen.

Voetballend extreem goed en durft ook door te stappen. Is zeker niet de glasbak die ee direct staat, maar dat was Beelen ook niet. Zeker voor de wat langere termijn een enorm goede optie.
Nadeel is dat die eerder dit jaar zijn contact nog heeft verlengt, dus goedkoop zal die zeker niet zijn.
These users thanked the author Handball for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Handball wrote: 06 Aug 2023, 23:59 Kijkende naar type spelers waar PSV momenteel interesse in toont, zou het mij niet verbazen als ze uitkomen bij Dean Huisen.

Voetballend extreem goed en durft ook door te stappen. Is zeker niet de glasbak die ee direct staat, maar dat was Beelen ook niet. Zeker voor de wat langere termijn een enorm goede optie.
Nadeel is dat die eerder dit jaar zijn contact nog heeft verlengt, dus goedkoop zal die zeker niet zijn.
Moest ff opzoeken wie dit is, maar inderdaad een leuk profiel om uit het talentenpotje te kunnen kopen a la Land. Niet voor achter de hand bij het eerste.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waarom zou Huisen van Juve naar PSV gaan?
Hij heeft daar niet voor niets bijgetekend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja dat lijkt me ook een gevalletje kansloos zolang die nog op een lang contract zit. Ze laten daar niet zomaar een van hun grootste talenten lopen lijkt me.
Handball
Regelmatige invaller
Posts: 319
Joined: 10 Jun 2022, 13:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 07 Aug 2023, 00:43 Waarom zou Huisen van Juve naar PSV gaan?
Hij heeft daar niet voor niets bijgetekend.
Lijkt mij deze zomer ook onmogelijk worden. Maar zou hem wel blijven monitoren en dan eventueel ook overtuigen met een goed plan. Kans op minuten is bij PSV natuurlijk vele malen groter.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Van welk merk zou die trui van Souza zijn?
Support in difficult times
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gezien we met Debast aan jonge talentvolle CV's gelinkt worden: Ismaël Doukouré. Fysiek sterk, snel en explosief, atletisch. Soort van Jurrien Timber achtige speler.



Lucas Beraldo. Favorietje van Ykhim volgens mij. Lijkt mij overigens qua type niet per se het type speler dat men zoekt.



Adamo Nagalo.

These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
Voormalig KGFritskePhilips
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie ik mocht Debast niet haalbaar blijken als centrale optie erbij zie ik graag komen: Nico Elvedi.
Het schijnt dat Borussia Mönchengladbach 10 miljoen wilt zien, contract loopt af in 2024 maar zit nog een optie op. 26 jaar gepokt en gemazeld, Zwitsers international die verdedigend en opbouwend zijn mannetje staat.
Hij is een grote sterke jongen die al jaren gevolgd wordt door PL ploegen. Dit niveau zou hij ongetwijfeld aankunnen evenals dat hij in de top van de Bundesliga meekan.
Hij is snel ondanks zijn lengte, is goed in de lucht en hij heeft een prima techniek.
Het aantrekken van deze man zal de verdediging een boost en de ervaren man geven wat het nu mist.
Ramalho is een prima voetballer maar niet de geboren leider gebleken. Hij is geen zekerheid, ligt vaak op de grond en mag van mij oa als er een goede club komt prima verkocht worden.
Nico Elvedi brengt meer strijd, meedogenloosheid en mannelijkheid.


Hij wordt gevolgd door Wolves maar die willen nog niet de 10 miljoen betalen. Problemen met financial Fairplay uitgaven..

Doukoure viel mij twee jaar geleden bij Valenciennes al op als mega jong mannetje die enorm veel rust en kwaliteit met zich meebracht.
In Whyscout he has averaged 4.1 interceptions per game and has won 86% of his sliding tackles.

Deze jongen heeft alles om door te groeien naar het aller hoogste niveau. Als je zo slim bent hoef je niet mega groot te zijn.
Bij Strasbourg een grote jongen geworden en gezien de ontwikkelingen bij deze club. Vraag ik mij af of dit nog wel haalbaar is voor PSV. Ook vanwege een contract tot 2026. Die club heeft immers dezelfde eigenaar als Chelsea sinds kort
Last edited by Voormalig KG on 08 Aug 2023, 15:58, edited 1 time in total.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
MassimoMaartenV
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 08 Aug 2023, 11:25 Wie ik mocht Debast niet haalbaar blijken als centrale optie erbij zie komen is Nico Elvedi.
Het schijnt dat Borussia Mönchengladbach 10 miljoen wilt zien, contract loopt af in 2024 maar zit nog een optie op. 26 jaar gepokt en gemazeld, Zwitsers international die verdedigend en opbouwend zijn mannetje staat.
Hij is een grote sterke jongen die al jaren gevolgd wordt door PL ploegen. Dit niveau zou hij ongetwijfeld aankunnen evenals dat hij in de top van de Bundesliga meekan.
Hij is snel ondanks zijn lengte, is goed in de lucht en hij heeft een prima techniek.
Het aantrekken van deze man zal de verdediging een boost en de ervaren man geven wat het nu mist.
Ramalho is een prima voetballer maar niet de geboren leider gebleken. Hij is geen zekerheid, ligt vaak op de grond en mag van mij oa als er een goede club komt prima verkocht worden.
Nico Elvedi brengt meer strijd, meedogenloosheid en mannelijkheid.


Hij wordt gevolgd door Wolves maar die willen nog niet de 10 miljoen betalen. Problemen met financial Fairplay uitgaven..

Doukoure viel mij twee jaar geleden bij Valenciennes al op als mega jong mannetje die enorm veel rust en kwaliteit met zich meebracht.
In Whyscout he has averaged 4.1 interceptions per game and has won 86% of his sliding tackles.

Deze jongen heeft alles om door te groeien naar het aller hoogste niveau. Als je zo slim bent hoef je niet mega groot te zijn.
Bij Strasbourg een grote jongen geworden en gezien de ontwikkelingen bij deze club. Vraag ik mij af of dit nog wel haalbaar is voor PSV. Ook vanwege een contract tot 2026. Die club heeft immers dezelfde eigenaar als Chelsea sinds kort
Naam vaker voorbij zien komen. Dacht dat die jongen totaal niet haalbaar was. Maar als hij slechts 10 miljoen kost? Godverdomme halen die handel dan :mrgreen: Das de glasbak die we nodig hebben!
These users thanked the author Heruone for the post:
Voormalig KG
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Soms (zoals nu) hoop ik echt dat Earnie mee leest op het forum
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 08 Aug 2023, 11:49
Voormalig KG wrote: 08 Aug 2023, 11:25 Wie ik mocht Debast niet haalbaar blijken als centrale optie erbij zie komen is Nico Elvedi.
Het schijnt dat Borussia Mönchengladbach 10 miljoen wilt zien, contract loopt af in 2024 maar zit nog een optie op. 26 jaar gepokt en gemazeld, Zwitsers international die verdedigend en opbouwend zijn mannetje staat.
Hij is een grote sterke jongen die al jaren gevolgd wordt door PL ploegen. Dit niveau zou hij ongetwijfeld aankunnen evenals dat hij in de top van de Bundesliga meekan.
Hij is snel ondanks zijn lengte, is goed in de lucht en hij heeft een prima techniek.
Het aantrekken van deze man zal de verdediging een boost en de ervaren man geven wat het nu mist.
Ramalho is een prima voetballer maar niet de geboren leider gebleken. Hij is geen zekerheid, ligt vaak op de grond en mag van mij oa als er een goede club komt prima verkocht worden.
Nico Elvedi brengt meer strijd, meedogenloosheid en mannelijkheid.


Hij wordt gevolgd door Wolves maar die willen nog niet de 10 miljoen betalen. Problemen met financial Fairplay uitgaven..

Doukoure viel mij twee jaar geleden bij Valenciennes al op als mega jong mannetje die enorm veel rust en kwaliteit met zich meebracht.


Bij Strasbourg een grote jongen geworden en gezien de ontwikkelingen bij deze club. Vraag ik mij af of dit nog wel haalbaar is voor PSV. Ook vanwege een contract tot 2026. Die club heeft immers dezelfde eigenaar als Chelsea sinds kort
Naam vaker voorbij zien komen. Dacht dat die jongen totaal niet haalbaar was. Maar als hij slechts 10 miljoen kost? Godverdomme halen die handel dan :mrgreen: Das de glasbak die we nodig hebben!
Heb het zelf ook nog heel erg op Ozan Kabak (eerder al genoemd in deze topic), Carter-Vickers maar dat wordt wel een lastig verhaal en Ben Cabango maar vraag me af of hij meteen dit niveau aan kan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 08 Aug 2023, 15:11 Soms (zoals nu) hoop ik echt dat Earnie mee leest op het forum
Ja, want ik denk dat ze bij PSV zo veel van dit forum kunnen leren! :grin:
Post Reply