Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Joenepsv
Legende

Heb liever Vranckx dan Schouten. Vind die Schouten niet zo bijzonder. Modale speler die naar verhouding veel te duur is als ik de verhalen mag geloven.
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Teletubby wrote: 08 Aug 2023, 08:04
Den Bondskoots wrote: 08 Aug 2023, 08:02 Zou het kunnen dat de clausule van Vranckx pas na een bepaalde datum ingaat?
En dus ook pas dan geactiveerd kan worden.
Gisteren kwam ook uit dat Lazio Vranckx wilt hebben, nu zegt die Shira dat we de onderhandelingen zijn begonnen met Schouten. Lijkt me dus dat Vranckx niet meer gaat komen en Schouten het alternatief is.
Hoeveelste ben jij geworden op het NK conclusies trekken? ;)

Dat zegt nog allemaal niet zoveel toch. Zoveel namen, geruchten enz. PSV zou ook al persoonlijk akkoord zijn met Vranckx enz. Even afwachten dus.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    B. DzsudzsakSKERLA
    Olai
    Lid 2e elftal

hondjevandebakker wrote: 08 Aug 2023, 08:03
    Olai wrote: 08 Aug 2023, 07:57 ±4 miljoen tekengeld en ±2.5 miljoen euro per jaar wil Tete.
    Hebben wij dan ook concrete interesse?
    Hadden, verleden tijd. Afgehaakt. Maar ik verwacht nog wel een (talentvolle) buitenspeler.

Begrijp verder niet de opmerking van Earnest over Zakharyan. Ja, hij is aangeboden, maar nadat PSV geïnformeerd heeft in de winterstop. Goede speler, trouwens.
  • These users thanked the author Olai for the post (total 2):
    SensationDutch Cowboy
    JZeot
    Talent

11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Joenepsv wrote: 08 Aug 2023, 08:07 Heb liever Vranckx dan Schouten. Vind die Schouten niet zo bijzonder. Modale speler die naar verhouding veel te duur is als ik de verhalen mag geloven.
    Helemaal eens, maar vind ze ook totaal niet vergelijkbaar op basis van de beelden die ik van Vranckx heb gezien.
    11 Tinus
    Legende

Wie zou er overigens tekenen voor Sangaré out, Vranckx Schouten en Debast in? Incl huur Tillman uiteraard.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Voormalig KG
    Jwoeloe
    Moderator

Andere naam ipv Debast en ik teken hoor, geen probleem.
    Joenepsv
    Legende

Andere naam voor Schouten. Mannsverk ofzo.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Jur1913
    Wesley1993
    Talent

Joenepsv wrote: 08 Aug 2023, 08:20 Andere naam voor Schouten. Mannsverk ofzo.
    Football Manager 23 legend. Ooit zien spelen?
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Liever Vranckx dan Schouten
    Menno1
    Legende

Net zoals Scanxhez Vs Debast vind ik Schouten ook een totaal ander type dan Vranckx.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Jezus wat een geld, blij dat we niet zoiets gedaan hebben. Had je hem net zo goed kunnen huren zonder koopoptie want dit is niet te betalen voor PSV.
    Olai
    Lid 2e elftal

Ben bang dat Sangaré rond is en zowel Schouten en Vranckx komen, maar straks ben ik de gebeten hond. Bosz ziet in Schouten een ideale 6, Vranckx een 8, dat wel.
  • These users thanked the author Olai for the post (total 6):
    Carnelito11 TinusSomeOnenectarineNoosaPersepolis
    MC Hammer
    International

Olai wrote: 08 Aug 2023, 08:32 Ben bang dat Sangaré rond is en zowel Schouten en Vranckx komen, maar straks ben ik de gebeten hond. Bosz ziet in Schouten een ideale 6, Vranckx een 8, dat wel.
    Wat zou dat moeten kosten? Gaat 100% van de inkomsten van Sangare dan naar die twee?
    Hammertime!
    Rikkert1234
    Vedette

MC Hammer wrote: 08 Aug 2023, 08:42
    Olai wrote: 08 Aug 2023, 08:32 Ben bang dat Sangaré rond is en zowel Schouten en Vranckx komen, maar straks ben ik de gebeten hond. Bosz ziet in Schouten een ideale 6, Vranckx een 8, dat wel.
    Wat zou dat moeten kosten? Gaat 100% van de inkomsten van Sangare dan naar die twee?
    Als het klopt dat PSV maar netto 25 miljoen aan Sangare overhoudt dan zijn we stuk meer kwijt aan die 2.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    MC Hammer
    MC Hammer
    International

Rikkert1234 wrote: 08 Aug 2023, 08:43
    MC Hammer wrote: 08 Aug 2023, 08:42

Als het klopt dat PSV maar netto 25 miljoen aan Sangare overhoudt dan zijn we stuk meer kwijt aan die 2.
    Ik zie niet in hoe dat financieel uit kan. Tenzij je je kwalificeert voor de CL, dan compenseert een en ander.
    Hammertime!
    DonyellMalen
    Legende

Ze willen het over 'Sturm Graz' heen tillen?
    11 Tinus
    Legende

Dan zet je nog steeds of Vranckx, of Veerman of Schouten op de bank.
    Chucky
    Vedette

Tja, een transfer van Sangaré is onvermijdbaar, dus als je het vertrek van Guti en Ibi opvangt met Schouten en Vranckx doe je goede zaken denk ik.
    Ik denk dan overigens wel dat met de komst van Tillman onze Guus ook naar de uitgang geduwd zal worden, zodat je de volgende bezetting gaat krijgen:

RCM: Vranckx, Tillman, Land
    CVM: Schouten, (Vranckx), Comenencia
    LCM: Veerman, Babadi, Saibari
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Gebeurt niet. Bosz wil 6 middenvelders. Tillman, Babadi, Til, Veerman en Saibari zijn er al. Pas bij een vertrek van bijvoorbeeld Til zal er een extra middenvelder komen. Ik verwacht nog steeds Vranckx.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik vind Schouten misschien wel meer complementair aan Veerman dan Vranckx. Als je die twee overigens kan halen, zou gewoon lekker zijn. Met gemiddeld 45 wedstrijden (denk dat het er meer worden dit seizoen) heb je 8.100 minuten te verdelen over de 6 en 8 posities voor 3 spelers. Dat gaat prima.

Voor Guus Til lijkt inderdaad weinig plek in de selectie meer.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
    TrixmSensationRen Höek
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Trixm
    Vedette

Heruone wrote: 08 Aug 2023, 08:57 Ik vind Schouten misschien wel meer complementair aan Veerman dan Vranckx. Als je die twee overigens kan halen, zou gewoon lekker zijn. Met gemiddeld 45 wedstrijden (denk dat het er meer worden dit seizoen) heb je 8.100 minuten te verdelen over de 6 en 8 posities voor 3 spelers. Dat gaat prima.

Voor Guus Til lijkt inderdaad weinig plek in de selectie meer.
    Schouten wordt bijzonder sterk underrated.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Hatseflats
    Saibari is underrated.
    Hatseflats
    Vedette

Vranckx als vervanger van Sanga is prima, maar je gaat er altijd wat op achteruit als Sanga vertrekt.

Schouten is een echte stofzuiger en lijkt een prima pass in de benen te hebben. Lijkt me een ideale kandidaat op '6'. Veel meer dan een Vranckx (afgaande op de beelden).

Maar hoe wordt je middenveld dan? Ik denk niet dat Schouten EN Vranckx beiden komen.
    Schouten OF Vranckx en daarachter een goedkoper alternatief a la Beelen ofzo.

EDIT:
    Dit lijkt mij het meest complementair aan elkaar. Dan heb je een ijzersterk middenveld die jong genoeg is met toch al heel veel ervaring.
    Schouten - Veerman
    Tillman
    Last edited by Hatseflats on 08 Aug 2023, 09:04, edited 1 time in total.
    Ardbeg
    Mister PSV

Hoe mooi het zou zijn om zowel Vranckx als Schouten binnen te hengelen: Ik denk dat Vranckx voor hetzelfde inkomen elders een zekere basisplaats zou hebben. Hetzelfde geldt voor Schouten. Bij een topclub is concurrentie maar Schouten vertrekt niet van het mooie Italie om te gaan banken. Vranckx zal ook willen gaan spelen. Nu hebben we veel wedstrijden en komen beide aan genoeg wedstrijden maar of ze daar mee over de schreef gaan..
    Last edited by Ardbeg on 08 Aug 2023, 09:02, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 08 Aug 2023, 09:00 Hoe mooi het zou zijn om zowel Vranckx als Schouten binnen te hengelen: Ik denk dat Vranckx voor hetzelfde inkomen elders een zekere basisplaats zou hebben. Hetzelfde geldt voor Schouten.
    En zelfs nog los daarvan: PSV lijkt 10-15 over te hebben voor een nieuwe verdediger en zo'n zelfde bedrag voor een middenvelder. Dan is er niet nog eens 10-15 beschikbaar voor een extra middenvelder. Wellicht bij behalen CL wel, maar anders niet. PSV moet ook dit jaar weer een gat van pakweg 40 miljoen vullen met een transfer.

We gaan al alle clubrecords breken financieel. Nog nooit is er zoveel uitgegeven in een transferperiode. We zitten straks gewoon op 50 miljoen.
    Post Reply