Transferwindow 2023/24
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hoeveelste ben jij geworden op het NK conclusies trekken?Teletubby wrote: ↑08 Aug 2023, 08:04Gisteren kwam ook uit dat Lazio Vranckx wilt hebben, nu zegt die Shira dat we de onderhandelingen zijn begonnen met Schouten. Lijkt me dus dat Vranckx niet meer gaat komen en Schouten het alternatief is.Den Bondskoots wrote: ↑08 Aug 2023, 08:02 Zou het kunnen dat de clausule van Vranckx pas na een bepaalde datum ingaat?
En dus ook pas dan geactiveerd kan worden.
Dat zegt nog allemaal niet zoveel toch. Zoveel namen, geruchten enz. PSV zou ook al persoonlijk akkoord zijn met Vranckx enz. Even afwachten dus.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- B. Dzsudzsak • SKERLA
-
- Lid 2e elftal
Hadden, verleden tijd. Afgehaakt. Maar ik verwacht nog wel een (talentvolle) buitenspeler.
Begrijp verder niet de opmerking van Earnest over Zakharyan. Ja, hij is aangeboden, maar nadat PSV geïnformeerd heeft in de winterstop. Goede speler, trouwens.
- These users thanked the author Olai for the post (total 2):
- Sensation • Dutch Cowboy
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Helemaal eens, maar vind ze ook totaal niet vergelijkbaar op basis van de beelden die ik van Vranckx heb gezien.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wie zou er overigens tekenen voor Sangaré out, Vranckx Schouten en Debast in? Incl huur Tillman uiteraard.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Voormalig KG
-
- Talent
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Lid 2e elftal
- MC Hammer
- International
-
- Vedette
Als het klopt dat PSV maar netto 25 miljoen aan Sangare overhoudt dan zijn we stuk meer kwijt aan die 2.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- MC Hammer
- MC Hammer
- International
Ik zie niet in hoe dat financieel uit kan. Tenzij je je kwalificeert voor de CL, dan compenseert een en ander.Rikkert1234 wrote: ↑08 Aug 2023, 08:43Als het klopt dat PSV maar netto 25 miljoen aan Sangare overhoudt dan zijn we stuk meer kwijt aan die 2.
Hammertime!
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Tja, een transfer van Sangaré is onvermijdbaar, dus als je het vertrek van Guti en Ibi opvangt met Schouten en Vranckx doe je goede zaken denk ik.
Ik denk dan overigens wel dat met de komst van Tillman onze Guus ook naar de uitgang geduwd zal worden, zodat je de volgende bezetting gaat krijgen:
RCM: Vranckx, Tillman, Land
CVM: Schouten, (Vranckx), Comenencia
LCM: Veerman, Babadi, Saibari
-
- Internationale topspeler
Gebeurt niet. Bosz wil 6 middenvelders. Tillman, Babadi, Til, Veerman en Saibari zijn er al. Pas bij een vertrek van bijvoorbeeld Til zal er een extra middenvelder komen. Ik verwacht nog steeds Vranckx.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vind Schouten misschien wel meer complementair aan Veerman dan Vranckx. Als je die twee overigens kan halen, zou gewoon lekker zijn. Met gemiddeld 45 wedstrijden (denk dat het er meer worden dit seizoen) heb je 8.100 minuten te verdelen over de 6 en 8 posities voor 3 spelers. Dat gaat prima.
Voor Guus Til lijkt inderdaad weinig plek in de selectie meer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Trixm
- Vedette
Schouten wordt bijzonder sterk underrated.Heruone wrote: ↑08 Aug 2023, 08:57 Ik vind Schouten misschien wel meer complementair aan Veerman dan Vranckx. Als je die twee overigens kan halen, zou gewoon lekker zijn. Met gemiddeld 45 wedstrijden (denk dat het er meer worden dit seizoen) heb je 8.100 minuten te verdelen over de 6 en 8 posities voor 3 spelers. Dat gaat prima.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- Hatseflats
Saibari is underrated.
- Hatseflats
- Vedette
Vranckx als vervanger van Sanga is prima, maar je gaat er altijd wat op achteruit als Sanga vertrekt.
Schouten is een echte stofzuiger en lijkt een prima pass in de benen te hebben. Lijkt me een ideale kandidaat op '6'. Veel meer dan een Vranckx (afgaande op de beelden).
Maar hoe wordt je middenveld dan? Ik denk niet dat Schouten EN Vranckx beiden komen.
Schouten OF Vranckx en daarachter een goedkoper alternatief a la Beelen ofzo.
EDIT:
Dit lijkt mij het meest complementair aan elkaar. Dan heb je een ijzersterk middenveld die jong genoeg is met toch al heel veel ervaring.
Schouten - Veerman
Tillman
Schouten is een echte stofzuiger en lijkt een prima pass in de benen te hebben. Lijkt me een ideale kandidaat op '6'. Veel meer dan een Vranckx (afgaande op de beelden).
Maar hoe wordt je middenveld dan? Ik denk niet dat Schouten EN Vranckx beiden komen.
Schouten OF Vranckx en daarachter een goedkoper alternatief a la Beelen ofzo.
EDIT:
Dit lijkt mij het meest complementair aan elkaar. Dan heb je een ijzersterk middenveld die jong genoeg is met toch al heel veel ervaring.
Schouten - Veerman
Tillman
Last edited by Hatseflats on 08 Aug 2023, 09:04, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hoe mooi het zou zijn om zowel Vranckx als Schouten binnen te hengelen: Ik denk dat Vranckx voor hetzelfde inkomen elders een zekere basisplaats zou hebben. Hetzelfde geldt voor Schouten. Bij een topclub is concurrentie maar Schouten vertrekt niet van het mooie Italie om te gaan banken. Vranckx zal ook willen gaan spelen. Nu hebben we veel wedstrijden en komen beide aan genoeg wedstrijden maar of ze daar mee over de schreef gaan..
Last edited by Ardbeg on 08 Aug 2023, 09:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Internationale topspeler
En zelfs nog los daarvan: PSV lijkt 10-15 over te hebben voor een nieuwe verdediger en zo'n zelfde bedrag voor een middenvelder. Dan is er niet nog eens 10-15 beschikbaar voor een extra middenvelder. Wellicht bij behalen CL wel, maar anders niet. PSV moet ook dit jaar weer een gat van pakweg 40 miljoen vullen met een transfer.
We gaan al alle clubrecords breken financieel. Nog nooit is er zoveel uitgegeven in een transferperiode. We zitten straks gewoon op 50 miljoen.