Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ik vraag me dan alleen af of je Veerman wel optimaal kan gaan gebruiken, want hij is geen 10 natuurlijk. En Vranckx al helemaal niet. Maar dat gaan we wel zien als beide heren alsnog gaan komen, want voorlopig is er nog helemaal niemand binnen :). Wat ook nog kan natuurlijk is dat er mee geroteerd wordt, bijv. met een Lang die ook regelmatig op 10 komt waarbij Veerman wat naar de linkerkant kan bewegen of dat v. Aanholt al heel diep staat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler

Schouten is echt een uitstekende voetballer, zie hem nog altijd heel graag komen als Ibi écht vertrekt. De 6 is ook de meest voor de hand liggende positie voor hem.

Overigens word er hier nu van uit gegaan dat Sangare vertrekt en dan zowel Schouten als Vranckx gaan komen. Maar dingen lopen nooit zoals je het verwacht, dat moet na zoveel windows inmiddels wel duidelijk zijn lijkt mij. Wie weet komt er een niet te weigeren bod voor Joey binnen, bijvoorbeeld.
  • These users thanked the author Revolinho for the post (total 2):
    BuitenspelgoalPapaHiljemark
    Drommels
    Bankzitter

Hatseflats wrote: 08 Aug 2023, 12:00
    Drommels wrote: 08 Aug 2023, 11:58 Voor mij is het nog steeds onduidelijk of we nu 2 cvm's gaan halen mocht Sangare vertrekken.
    Even afwachten tot 31 augustus. Dan kan er antwoord op jouw vraag gegeven worden. :mrgreen:
    Niemand kan meer wachten :P
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html

onpopulaire mening, maar ik zou hem meteen proberen op te halen.
    Cas
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2023, 12:56 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html

Hij kwam niet eens door de medische keuring van al-hilal
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Cas wrote: 08 Aug 2023, 12:57
    Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2023, 12:56 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html

Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Massimo
    Standbeeld
    Mister PSV

O Goleiro Grande wrote: 08 Aug 2023, 13:07

Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
    Dat hele verhaal bleek toch onjuist te zijn? Dat hij niet door de keuring kwam? Zoiets staat mij vaag bij.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Daar doe je zelf toch een medische keuring voor om erachter te komen of hij fysiek gezien in order is of niet? Of moet je altijd maar afgaan op andermans medische keuringen? Ziyech kan volgens jou dus maar beter stoppen met voetballen? Bizar dat sommigen (hier) denken dat dat maar even moet gebeuren.
    Ardbeg
    Mister PSV

Laten we er niet aan voorbij gaan dat hij zelf aangaf dat het onzin was. Hoe staat het daar eigenlijk mee?
    Last edited by Ardbeg on 08 Aug 2023, 13:16, edited 1 time in total.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2023, 13:09

Daar doe je zelf toch een medische keuring voor om erachter te komen of hij fysiek gezien in order is of niet? Of moet je altijd maar afgaan op andermans medische keuringen? Ziyech kan volgens jou dus maar beter stoppen met voetballen? Bizar dat sommigen (hier) denken dat dat maar even moet gebeuren.
    Die club in Saoedi-Arabië heeft twee keuringen gedaan. Er mag daar zonder enige hulp dan wel geen gras groeien, maar w.b. een medische keuring zullen die Arabieren toch geen koekenbakkers zijn. En als hij wordt afgekeurd in een land waar geldverspilling niet als problematisch lijkt te worden ervaren, lijkt me dat een teken aan de wand. Natuurlijk doe je zelf ook een keuring, maar nogal aanmatigend om te veronderstellen dat je daar een andere uitslag uit haalt dan twee pogingen van Al-Heelal.

En of Ziyech moet of kan stoppen met voetballen is niet mijn zorg, noch die van een club. Maar bij elke club die wel zorgvuldig met zijn investeringen moet omgaan, zouden alarmbellen af moeten gaan en zeer terughoudend moeten zijn om vol op Ziyech in te zetten.
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2023, 13:09

Afgezien daarvan past hij niet in de koers van deze window. Geen restwaarde, geen doorgroeimogekijkheden en maar zien hoe fit hij nog is. Lekkee laten gaan.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Volgens mij is het vrij duidelijk hoe Bosz de puzzel wilt leggen gezien de interesse in CDK en nu in Tillman. Duidelijke correlatie binnen die profielen die bovendien passen binnen de behoeftes die PSV vanuit tactisch opzicht heeft op het middenveld.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
    CarnelitoTyyne
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Revolinho wrote: 08 Aug 2023, 12:47 Schouten is echt een uitstekende voetballer, zie hem nog altijd heel graag komen als Ibi écht vertrekt. De 6 is ook de meest voor de hand liggende positie voor hem.

Overigens word er hier nu van uit gegaan dat Sangare vertrekt en dan zowel Schouten als Vranckx gaan komen. Maar dingen lopen nooit zoals je het verwacht, dat moet na zoveel windows inmiddels wel duidelijk zijn lijkt mij. Wie weet komt er een niet te weigeren bod voor Joey binnen, bijvoorbeeld.
    Dat laatste vrees ik ook voor. Als de scouts vrijdag hebben zitten kijken dan wordt dat nog billenknijpen, wat speelde hij goed zeg.
    Coach
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Number 8 On Tour
    Bankzitter

Schouten zou een uitstekende 6 zijn. Vranckx, Veerman, Tillman, Babadi en Saibari zijn de andere middenvelders. Til zal mogen vertrekken. Daarnaast kunnen Tillman en Babadi aan de zijkanten voorin spelen.
    PSV90
    Nationale topspeler

Heruone wrote: 08 Aug 2023, 13:26 Volgens mij is het vrij duidelijk hoe Bosz de puzzel wilt leggen gezien de interesse in CDK en nu in Tillman. Duidelijke correlatie binnen die profielen die bovendien passen binnen de behoeftes die PSV vanuit tactisch opzicht heeft op het middenveld.
    Heb me niet enorm verdiept, maar ook Tillman en CDK zijn toch weer heel verschillende spelers? Net als Vranckx en Schouten en Sanchez en Debast. Ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien het er volgens min vooral om gaat dat je een bepaalde mix van kwaliteiten hebt op je middenveld en dat kan je op verschillende manier invullen.

Heb jij bovenstaande puzzel al ergens uitgewerkt? Want als het voor jou duidelijk is ben on daar wel benieuwd naar.
  • These users thanked the author PSV90 for the post:
    DaveB
    LuctorEtEmergo
    Talent

Op ESPN wordt net gezegd dat Ajax Vranckx en Debast moet binnenhalen.... Ben benieuwd.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

LuctorEtEmergo wrote: 08 Aug 2023, 14:42 Op ESPN wordt net gezegd dat Ajax Vranckx en Debast moet binnenhalen.... Ben benieuwd.
    Haha de paniek slaat al weer toe in het Diemense. Wat een grafclub blijft het toch ook...
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    fritske
    Ex unitate vires
    Madueke
    Legende

Wie zegt dat?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

LuctorEtEmergo wrote: 08 Aug 2023, 14:42 Op ESPN wordt net gezegd dat Ajax Vranckx en Debast moet binnenhalen.... Ben benieuwd.
    Wie zei dat?
    Bossche bol
    Meervoudig international

Hansie Kraay
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

wat is dat nou voor een bullshit? Dus Hansie vindt dat ajax die 2 spelers moet binnenhalen omdat PSV erachteraan zit, ofwat?
    koetje
    Legende

Bossche bol wrote: 08 Aug 2023, 14:50 Hansie Kraay
    Ohhhh, next
    Massimo
    Legende

Bossche bol wrote: 08 Aug 2023, 14:50 Hansie Kraay
    De journalistiek e.d. wordt slechter en slechter als het klopt. Een fan kan dit vragen, een Ajax supporter van AT5 nog net, maar iemand van ESPN zou echt nergens op slaan. (Doet Kraaij jr. dat in de regel ook niet hoor)
    Bossche bol
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2023, 14:52 wat is dat nou voor een bullshit? Dus Hansie vindt dat ajax die 2 spelers moet binnenhalen omdat PSV erachteraan zit, ofwat?
    Hij wilt dat Ajax ook gaat bieden op Vranckx. Hij zegt ook doodleuk dat Vrankcx 20 miljoen moet kosten. Wat een clown zeg
    Post Reply