Transferwindow 2023/24
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vraag me dan alleen af of je Veerman wel optimaal kan gaan gebruiken, want hij is geen 10 natuurlijk. En Vranckx al helemaal niet. Maar dat gaan we wel zien als beide heren alsnog gaan komen, want voorlopig is er nog helemaal niemand binnen . Wat ook nog kan natuurlijk is dat er mee geroteerd wordt, bijv. met een Lang die ook regelmatig op 10 komt waarbij Veerman wat naar de linkerkant kan bewegen of dat v. Aanholt al heel diep staat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Schouten is echt een uitstekende voetballer, zie hem nog altijd heel graag komen als Ibi écht vertrekt. De 6 is ook de meest voor de hand liggende positie voor hem.
Overigens word er hier nu van uit gegaan dat Sangare vertrekt en dan zowel Schouten als Vranckx gaan komen. Maar dingen lopen nooit zoals je het verwacht, dat moet na zoveel windows inmiddels wel duidelijk zijn lijkt mij. Wie weet komt er een niet te weigeren bod voor Joey binnen, bijvoorbeeld.
Overigens word er hier nu van uit gegaan dat Sangare vertrekt en dan zowel Schouten als Vranckx gaan komen. Maar dingen lopen nooit zoals je het verwacht, dat moet na zoveel windows inmiddels wel duidelijk zijn lijkt mij. Wie weet komt er een niet te weigeren bod voor Joey binnen, bijvoorbeeld.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 2):
- Buitenspelgoal • PapaHiljemark
-
- Bankzitter
Niemand kan meer wachtenHatseflats wrote: ↑08 Aug 2023, 12:00Even afwachten tot 31 augustus. Dan kan er antwoord op jouw vraag gegeven worden.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html
onpopulaire mening, maar ik zou hem meteen proberen op te halen.
-
- Meervoudig international
Hij kwam niet eens door de medische keuring van al-hilalVanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2023, 12:56 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...Cas wrote: ↑08 Aug 2023, 12:57Hij kwam niet eens door de medische keuring van al-hilalVanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2023, 12:56 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ummer.html
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Massimo
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat hele verhaal bleek toch onjuist te zijn? Dat hij niet door de keuring kwam? Zoiets staat mij vaag bij.O Goleiro Grande wrote: ↑08 Aug 2023, 13:07Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
- Vanthaman18
Daar doe je zelf toch een medische keuring voor om erachter te komen of hij fysiek gezien in order is of niet? Of moet je altijd maar afgaan op andermans medische keuringen? Ziyech kan volgens jou dus maar beter stoppen met voetballen? Bizar dat sommigen (hier) denken dat dat maar even moet gebeuren.O Goleiro Grande wrote: ↑08 Aug 2023, 13:07Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Die club in Saoedi-Arabië heeft twee keuringen gedaan. Er mag daar zonder enige hulp dan wel geen gras groeien, maar w.b. een medische keuring zullen die Arabieren toch geen koekenbakkers zijn. En als hij wordt afgekeurd in een land waar geldverspilling niet als problematisch lijkt te worden ervaren, lijkt me dat een teken aan de wand. Natuurlijk doe je zelf ook een keuring, maar nogal aanmatigend om te veronderstellen dat je daar een andere uitslag uit haalt dan twee pogingen van Al-Heelal.Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2023, 13:09Daar doe je zelf toch een medische keuring voor om erachter te komen of hij fysiek gezien in order is of niet? Of moet je altijd maar afgaan op andermans medische keuringen? Ziyech kan volgens jou dus maar beter stoppen met voetballen? Bizar dat sommigen (hier) denken dat dat maar even moet gebeuren.O Goleiro Grande wrote: ↑08 Aug 2023, 13:07
Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
En of Ziyech moet of kan stoppen met voetballen is niet mijn zorg, noch die van een club. Maar bij elke club die wel zorgvuldig met zijn investeringen moet omgaan, zouden alarmbellen af moeten gaan en zeer terughoudend moeten zijn om vol op Ziyech in te zetten.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Afgezien daarvan past hij niet in de koers van deze window. Geen restwaarde, geen doorgroeimogekijkheden en maar zien hoe fit hij nog is. Lekkee laten gaan.Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2023, 13:09Daar doe je zelf toch een medische keuring voor om erachter te komen of hij fysiek gezien in order is of niet? Of moet je altijd maar afgaan op andermans medische keuringen? Ziyech kan volgens jou dus maar beter stoppen met voetballen? Bizar dat sommigen (hier) denken dat dat maar even moet gebeuren.O Goleiro Grande wrote: ↑08 Aug 2023, 13:07
Echt bizar dat sommigen (hier) denken dat je daar even aan voorbij gaat. Alsof je miljoenen in de komst en het salaris van zo'n n.b. beoogde sterspeler steekt en zijn kennelijke problemen aan zijn heup gewoon op de koop toe neemt...
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Volgens mij is het vrij duidelijk hoe Bosz de puzzel wilt leggen gezien de interesse in CDK en nu in Tillman. Duidelijke correlatie binnen die profielen die bovendien passen binnen de behoeftes die PSV vanuit tactisch opzicht heeft op het middenveld.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Regelmatige invaller
Dat laatste vrees ik ook voor. Als de scouts vrijdag hebben zitten kijken dan wordt dat nog billenknijpen, wat speelde hij goed zeg.Revolinho wrote: ↑08 Aug 2023, 12:47 Schouten is echt een uitstekende voetballer, zie hem nog altijd heel graag komen als Ibi écht vertrekt. De 6 is ook de meest voor de hand liggende positie voor hem.
-
- Bankzitter
Schouten zou een uitstekende 6 zijn. Vranckx, Veerman, Tillman, Babadi en Saibari zijn de andere middenvelders. Til zal mogen vertrekken. Daarnaast kunnen Tillman en Babadi aan de zijkanten voorin spelen.
-
- Nationale topspeler
Heb me niet enorm verdiept, maar ook Tillman en CDK zijn toch weer heel verschillende spelers? Net als Vranckx en Schouten en Sanchez en Debast. Ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien het er volgens min vooral om gaat dat je een bepaalde mix van kwaliteiten hebt op je middenveld en dat kan je op verschillende manier invullen.
Heb jij bovenstaande puzzel al ergens uitgewerkt? Want als het voor jou duidelijk is ben on daar wel benieuwd naar.
-
- Talent
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Haha de paniek slaat al weer toe in het Diemense. Wat een grafclub blijft het toch ook...LuctorEtEmergo wrote: ↑08 Aug 2023, 14:42 Op ESPN wordt net gezegd dat Ajax Vranckx en Debast moet binnenhalen.... Ben benieuwd.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- fritske
Ex unitate vires
- Vanthaman18
Wie zei dat?LuctorEtEmergo wrote: ↑08 Aug 2023, 14:42 Op ESPN wordt net gezegd dat Ajax Vranckx en Debast moet binnenhalen.... Ben benieuwd.
-
- Vanthaman18
wat is dat nou voor een bullshit? Dus Hansie vindt dat ajax die 2 spelers moet binnenhalen omdat PSV erachteraan zit, ofwat?
-
- Legende
-
- Legende
De journalistiek e.d. wordt slechter en slechter als het klopt. Een fan kan dit vragen, een Ajax supporter van AT5 nog net, maar iemand van ESPN zou echt nergens op slaan. (Doet Kraaij jr. dat in de regel ook niet hoor)
-
Hij wilt dat Ajax ook gaat bieden op Vranckx. Hij zegt ook doodleuk dat Vrankcx 20 miljoen moet kosten. Wat een clown zegVanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2023, 14:52 wat is dat nou voor een bullshit? Dus Hansie vindt dat ajax die 2 spelers moet binnenhalen omdat PSV erachteraan zit, ofwat?