Wat een kleine club is het ook. Poging tot mishandeling. Wat daar gebeurt kan niet door de beugel maar als je uitdeelt moet je kunnen incasseren.
Zullen wij ook maar aangifte doen dan.. poging tot mishandeling voor Martinez, Rensch en Tagliafico? Aangezien de KNVB er niks aan doet om dat wangedrag op het veld aan te pakken.
Ajax
- ruuddevil
- Legende
Ooit, een jaar of 10 geleden, maakte een Ajacied "de smerige PSV compilatie", met beelden van vooral Toivonen. Deed het wel goed op Youtube.
Hebben wij niet van die knip en plak helden die het Ajax van dit seizoen kunnen compileren tot een paar minuten durend filmpje waar je nekharen van omhoog komen?
Hebben wij niet van die knip en plak helden die het Ajax van dit seizoen kunnen compileren tot een paar minuten durend filmpje waar je nekharen van omhoog komen?
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Veelbelovend talent
Met die redenering is het dus ook begrijpelijk dat Tadic zo reageerde. Wat de reactie van deze gasten dus zowel begrijpelijk als hypocriet maakt. Al denk ik niet dat zij weten wat hypocriet is. Dus dan is het allemaal wel begrijpelijk, inderdaad.Grasmat wrote: ↑28 Feb 2021, 23:09Actie-reactie denk ik. De sfeer was hier op het forum net na de wedstrijd ook zo vijandig. En ja, niet iedereen is dan zo verstandig om kalm te blijven en met dat uitlokken van Tadic, tja, niet onbegrijpelijk dat je dan zoiets krijgt. Met publiek in het stadion was het waarschijnlijk al direct gebeurd met alles wat men op zak had. Is het verstandig? Nee. Is het begrijpelijk? In de emotie van vanmiddag wel.GillesdelaCroquette wrote: ↑28 Feb 2021, 23:06 Tja, je kunt niet enerzijds klagen over het gedrag van de spelers van Ajax en dan anderzijds het gedrag van de Neanderthalers in PSV shirt die met voorwerpen gooien goedpraten. Dat is op z'n zachtst gezegd wat hypocriet.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Ik niet, maar ik denk dat je genoeg materiaal hebt om er een Netflix serie van te maken.tijn0 wrote: ↑01 Mar 2021, 07:08 Ooit, een jaar of 10 geleden, maakte een Ajacied "de smerige PSV compilatie", met beelden van vooral Toivonen. Deed het wel goed op Youtube.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
-
Tadic is een gefrustreerd type. Hij heeft het nooit kunnen maken in een grote competitie, hij telt ook niet echt mee en hij loopt nu een beetje de grote jongen uit te hangen met zijn strafschopjes in een competitie waarin hij de dikstbetaalde speler is. Hij is het servet dat graag een tafellaken had willen zijn.
-
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Het grote verschil is dat tadick het deed als speler zijnde, het professionele beroep waarvoor hij dik betaald krijgt.YANKEE wrote: ↑01 Mar 2021, 08:37Met die redenering is het dus ook begrijpelijk dat Tadic zo reageerde. Wat de reactie van deze gasten dus zowel begrijpelijk als hypocriet maakt. Al denk ik niet dat zij weten wat hypocriet is. Dus dan is het allemaal wel begrijpelijk, inderdaad.Grasmat wrote: ↑28 Feb 2021, 23:09
Actie-reactie denk ik. De sfeer was hier op het forum net na de wedstrijd ook zo vijandig. En ja, niet iedereen is dan zo verstandig om kalm te blijven en met dat uitlokken van Tadic, tja, niet onbegrijpelijk dat je dan zoiets krijgt. Met publiek in het stadion was het waarschijnlijk al direct gebeurd met alles wat men op zak had. Is het verstandig? Nee. Is het begrijpelijk? In de emotie van vanmiddag wel.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Lol wat een beschamend slecht artikel is dit wel trouwens. Er is alleen beslag gelegd op het huis. Dat is een juridische/papieren werkelijkheid die helemaal niet impliceert dat Promes het huis heeft ‘afgestaan’.Maikel_91 wrote: ↑01 Mar 2021, 20:25 https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/380 ... joen-euro/
Deze man gaat veroordeelt worden hoor
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik ga he-le-maal kapot hier.De gegooide muntjes liet hij liggen, maar die stak Marc Overmars in zijn zak”, vertelt een ooggetuige.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Ik heb hier ergens een filmpje gezien van momenten dit seizoen PSV-Ajax, kwamen ook al wat (onbestrafte) pareltjes in voor.tijn0 wrote: ↑01 Mar 2021, 07:08 Ooit, een jaar of 10 geleden, maakte een Ajacied "de smerige PSV compilatie", met beelden van vooral Toivonen. Deed het wel goed op Youtube.