Kritiek hebben mag en was soms ook wel ook zijn plaats. Maar door sommige hier werd ie al keihard afgeserveerd, dat is niet echt een vorm van goede kritiek.
Johan Bakayoko
-
- Vedette
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • psvgouda
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Vond hem de eerste helft prima maar niet geweldig, maar in de 2e helft speelt hij die back van Sturm Graz echt helemaal dronken.
Lekker Baka!
Edit: en mooi om te zien hoe hij fysiek enorm gegroeid is + onder Bosz opeens veel meer diepte in zijn spel heeft.
Lekker Baka!
Edit: en mooi om te zien hoe hij fysiek enorm gegroeid is + onder Bosz opeens veel meer diepte in zijn spel heeft.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- mr.top
- Internationale topspeler
Als je met die jongen aan de slag gaat dan komt het er wel uit natuurlijk. De potentie had hij al. In principe hoef je hem niet meer naar de KKD te sturen nu.
-
- Meervoudig international
Je verhaal klopt niet helemaal natuurlijk…Chucky wrote: ↑08 Aug 2023, 21:44Kritiek hebben mag en was soms ook wel ook zijn plaats. Maar door sommige hier werd ie al keihard afgeserveerd, dat is niet echt een vorm van goede kritiek.PeeJ wrote:
Hopelijk komen de ‘haters’ nu eindelijk tot inkeer. Geef hem de tijd mensen…
Ach kritiek hebben mag. Gewoon een grote jongen zijn als je ongelijk hebt.
De discussie ging er vooral over of een bod van 25-30 mln reden was tot verkoop ja/nee.
Dat ie z’n beperkingen (nog) heeft, is iets anders dan dat ie er niks van kan.
Dat gezegd hebbende zou ik ‘m bij een bod van 30 mln nog steeds verkopen, vooral omdat je met dat geld je elftal op meerdere plekken kan versterken, waardoor je als team beter wordt.
Genoten van Bakayoko vanavond, zn beste wedstrijd tot nu toe
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • SKERLA
-
- Vedette
Ben nog steeds niet zijn grootste fan, maar vandaag speelde hij uitstekend. Kreeg alle ruimte weliswaar maar als je twee linksbacks helemaal kapot speelt, dan verdien je de credits.
-
- Moderator
-
- Vedette
Prima wedstrijd al blijft het soms wat voorspelbaar en die corners op piemelhoogte blijft een irritatiepunt voor mij :-)
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Bakayoko's beste wedstrijd in PSV 1. Hij passeert, gaat diep en geeft voorzetten. Gaat zeker de goede kant op.
- Juancho
- Mister PSV
PSG mag volgend seizoen terug komen met een zak waar 60 miljoen in zit...
- These users thanked the author Juancho for the post:
- Maria-Franciscus
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Echt veel beter dan ik tot nu gezien heb, heel blij mee
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- O Goleiro Grande
- Ren Höek
- Vedette
Vooral dit is inderdaad opvallend.
Hij is nu meer een kerel geworden en ondanks dat hij nog steeds de neiging heeft om terug te kappen i.p.v. door te lopen, heeft Bosz hem al snel kunnen leren dat hij met diepgang nog veel gevaarlijker is.
Erg positief!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Ik vond zijn eerste helft niet best, eigenlijk tot de assist. Paar verkeerde keuzes en aannames waar veel meer in zat. Daarna prima hersteld.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Ykhim
-
- Legende
2 uitstekende assists en 2e helft erg goed kwa spel. Nog wel af en toe slaap momentjes dat hij niet naar de bal gaat en dat deze dus wordt afgesnoept. Maar overall was dit een van zijn beste wedstrijden in een PSV shirt.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dries Mertens kon dat, ondanks zijn prima traptechniek, ook erg goed. Al is diens piemelhoogte nog iets lager...Op weg naar nr 25 wrote: ↑08 Aug 2023, 23:22 Prima wedstrijd al blijft het soms wat voorspelbaar en die corners op piemelhoogte blijft een irritatiepunt voor mij :-)
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit gaat wel ineens heel snel de goede kant op. Lijkt wel een beetje op de Madueke stap in het 2e seizoen van Roger toen we Galatasaray, Midtjylland en Ajax achter elkaar declasseerden. Ik had echt niet verwacht dat dit zo hard zou gaan en vind het ook gewoon een leuk joch. Als ie fit blijft en nog iets rustiger wordt in de laatste fase dan moet hij toch op 15 en 10 uit kunnen komen en dan gaan de clubs inderdaad grof betalen. Dat had PSG beter gezien dan ik . Vraag me toch af hoe Brands ernaar keek want die deed er alles aan om Tsygankov te halen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Die vergelijking gaat nog steeds over potentie en niet wat deze spelers werkelijk brengen. Wat dat betreft is Mo Ihattaren ook een klasse beter. Madueke heeft nog geen handvol wedstrijden 90 minuten uitgespeeld, had evengoed grillige perioden en dankte zijn transfer vooral aan wat hij in theorie kan worden. Bij Chelsea intussen nog steeds geen basisspeler bij mijn weten.
Intussen doet Bakayoko het bijzonder aardig, laat hij een stijgende lijn zien en gisteren gelijk twee uitstekende assists. Geef deze jongen het vertrouwen en hij gaat het terugbetalen met dreiging en rendement. Tzt kan hij ons nog wel eens meer dan Madueke op gaan leveren en dan wil ik wel eens zien of laatstgenoemde eindelijk zijn potentie waarmaakt of dat Bakayoko hem voorbij streeft.
-
In het eerste kwartier ofzo was hij een gevaar voor eigen ploeg. In de euforie is iedereen denk ik vergeten dat hij twee of drie keer op een gevaarlijke plek na hele rare passes balverlies leed. Hoge, lastige ballen terug. Passes zo in de voeten van de tegenstander. Tegen een betere tegenstander kan je dat de kop kosten. Als hij dat eruit krijgt, zou ik een stuk meer vertrouwen in hem krijgen.Robson de Souza wrote: ↑09 Aug 2023, 00:00 Ik vond zijn eerste helft niet best, eigenlijk tot de assist. Paar verkeerde keuzes en aannames waar veel meer in zat. Daarna prima hersteld.
Daarna heeft hij zich goed hersteld en goed gespeeld. En de voorzet op de kopgoal van Luuk was natuurlijk gewoon perfect. Afgemeten tot in de perfectie. Goed dat hij ook doorliep na die sliding. Veel spelers waren denk ik gaan liggen.
Toch lijkt het mij wenselijk dat er nog een goede vleugelspeler bijkomt. Stel je voor dat Lang geblesseerd raakt. Dan zijn we gewoon de pineut. Als je het moet hebben van Ghazi/Vertessen en Bakayoko op de vleugels, lekker dan.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vedette
Kan inderdaad ook op rechts!
-
- Regelmatige invaller
Zijn assist na 4 minuten bedoel je ;PRobson de Souza wrote: ↑09 Aug 2023, 00:00 Ik vond zijn eerste helft niet best, eigenlijk tot de assist. Paar verkeerde keuzes en aannames waar veel meer in zat. Daarna prima hersteld.
Goede wedstrijd van hem, en toch blijf je het gevoel hebben dat het allemaal nog veel beter kan. Geeft wel iets aan over zijn potentie.
Als hij zijn rechterbeen ook nog weet te ontwikkelen dan is hij helemaal niet meer te stoppen.