Jordan Teze
-
- Legende
Eens. Teze is een redelijke verdediger voor PSV, maar zijn leeftijd, reeds gespeelde wedstrijden, snelheid en prima tot goede lage inspeelpass hoeft hij niet opeens voor een bodemprijs weg. Het is ook niet dat hij nog een eenjarig contract heeft. Daar wil je inderdaad wel wat voor vangen.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Daarbij heb je gezien de financiële situatie waarin we verkeren iedere euro ook gewoon keihard nodig om je selectie te versterken.Massimo wrote: ↑29 Jul 2023, 23:02Eens. Teze is een redelijke verdediger voor PSV, maar zijn leeftijd, reeds gespeelde wedstrijden, snelheid en prima tot goede lage inspeelpass hoeft hij niet opeens voor een bodemprijs weg. Het is ook niet dat hij nog een eenjarig contract heeft. Daar wil je inderdaad wel wat voor vangen.nilssonH wrote: St. Juste en Beukema vertrokken voor 8 miljoen naar het buitenland. Dat vind ik dit geval wel de benchmark. Alles daaronder zou ik matig onderhandeld vinden. Alles daarboven bonus.
En eerlijk, voor pak m beet 5/6 mln koop je geen niveau Teze terug, dus dan schiet je er weinig mee op.
- DonyellMalen
- Legende
Bosz in ieder gevalt niet, die ziet hem duidelijk als CB. Z'n favoriete positie en waar 'ie zich het meest comfortabel voelt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ongelooflijk dat ie daar ineens stond als RB gisteren. Maar hij was eigenlijk best ok zoals hij dat vaker in grotere wedstrijden is.
Sinds de klote wedstrijd in de Arena op 10 februari 2021 (ongelukkige loting ook) voor de beker hebben we dus met Teze 13(!) wedstrijden op rij gewonnen binnen NL in playoff verband. Waaronder 4x tegen Ajax en 1x Feyenoord. Teze was er praktisch altijd bij als basisspeler.
Nu heeft Teze op zijn 23e al 5 prijzen bij elkaar verzameld. Toch best netjes.
Sinds de klote wedstrijd in de Arena op 10 februari 2021 (ongelukkige loting ook) voor de beker hebben we dus met Teze 13(!) wedstrijden op rij gewonnen binnen NL in playoff verband. Waaronder 4x tegen Ajax en 1x Feyenoord. Teze was er praktisch altijd bij als basisspeler.
Nu heeft Teze op zijn 23e al 5 prijzen bij elkaar verzameld. Toch best netjes.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Maria-Franciscus
-
- Internationale topspeler
En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.
Gelukkig loopt die het zelf dicht.
https://youtu.be/DLG_I6EOA7E?t=430
-
- Nationale topspeler
Prima pot. Verkopen op z'n hoogtepunt. Valt me wel op dat hij zich goed kan opladen voor toppers. Dan kleunt ie erin. Maar tegen 75% van de ED ploegen kunnen we echt niet met Teze aankomen op de back. En als CV vind ik 'm ook te kwetsbaar.
-
- Nationale topspeler
Vergeet niet dat ie 5 meter achter paixao zit bij de grootste kans feyenoord 1e helft... is hem volledig kwijt.grasveld wrote: ↑05 Aug 2023, 19:59 En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klopt, dat was slecht. Ik heb trouwens de indruk dat dat hem als CV niet zo snel zou overkomen.MaartenV wrote: ↑05 Aug 2023, 22:59Vergeet niet dat ie 5 meter achter paixao zit bij de grootste kans feyenoord 1e helft... is hem volledig kwijt.grasveld wrote: ↑05 Aug 2023, 19:59 En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.
-
- Internationale topspeler
Allebei slecht. Daar had hij alleen maar oog voor de bal en loopt die eigenlijk maar op halve kracht mee. Op zulke momenten hoor je de tegenstander en de bal op te willen vreten.
-
- Vaste waarde in elftal
Als Jordan zich vast mag bijten in een tegenstander, is het meer dan aardig. Als hij het spel moet maken of niet wordt gedwongen de hele wedstrijd geconcentreerd te zijn, wordt het snel een pak minder. Zo goed als hij gisteren speelde, zo slecht kan het weer zijn als we uit tegen Vitesse spelen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Precies. Onder Ruud heeft hij ook goede wedstrijden gespeeld, vooral in de echte wedstrijden. Centraal komt hij meer in zijn kracht, maar tegen goede tegenstanders is hij ook een prima defensieve back.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vond je? In balbezit blijft het imo mager op die plek. Hij staat bijna voortdurend naar binnengedraaid, om telkens een bal terug of breed te geven. Heb me daart met name in de eerste helft aan doodgeërgerd.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja joh, deze Teze mag een seizoen blijven staan. Ik vind hem echt sterk en ik denk dat hij gewoon prima snapt wat er van hem verwacht wordt op die positie maar ook in het grote plaatje van Bosz. Als CV zie ik hem ook nog wel minuten maken dit jaar en als Sambo verlengd wordt dit gewoon een goed ontwikkeljaar voor Sambo en staat ie er volgend seizoen.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2023, 08:06Vond je? In balbezit blijft het imo mager op die plek. Hij staat bijna voortdurend naar binnengedraaid, om telkens een bal terug of breed te geven. Heb me daart met name in de eerste helft aan doodgeërgerd.
-
- Vaste waarde in elftal
Ja, inderdaad ik zie ook een andere Teze.
Ik denk mocht er een rechtercentrale verdediger worden aangetrokken die in de opbouw en passing sterk is, hij prima rechtsback kan blijven staan.
Je mist aan de rechterzone met Teze, Bakayoko, Ramalho en Babadi soms wel het verzorgde passingsspel wat aan de linkerkant wel gebeurd.
Vorig jaar stond daar nog Til bij ipv Babadi en was het helemaal erg.
Hij heeft nu al een paar keer de kans gehad om van afstand uit te halen.
Hopen dat hij daar ook flink op aan het trainen is en we hebben wellicht een nieuw wapen in huis.
Ik denk mocht er een rechtercentrale verdediger worden aangetrokken die in de opbouw en passing sterk is, hij prima rechtsback kan blijven staan.
Je mist aan de rechterzone met Teze, Bakayoko, Ramalho en Babadi soms wel het verzorgde passingsspel wat aan de linkerkant wel gebeurd.
Hopen dat hij daar ook flink op aan het trainen is en we hebben wellicht een nieuw wapen in huis.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Meer vertrouwen, maar Bosz gebruikt Teze vooral ook niet als rechtsback.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Talent
Ik krijg persoonlijk altijd de kriebels van spelers die niet specifiek een goed schot hebben dat ineens gaan proberen omdat de bal toevallig goed ligt. Hendrix had daar ook een handje van. 1/20 keer gaat het een keer goed. Andere 19x is het balverlies. Een slimme speler weet ook wat hij niet kan. Daar zouden we er soms iets meer van kunnen gebruiken.Fc Denzel wrote: ↑09 Aug 2023, 12:16 Ja, inderdaad ik zie ook een andere Teze.
- Trixm
- Vedette
Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.
Toch mis ik nog die absolute urgentie bij Teze om absoluut elke bal te winnen. Bij 4-1 mis je die sprintjes terug om de 4-2 te voorkomen. Dat zag je nooit bij jongens als Arias.
Saibari is underrated.