Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Klinkt iig alsof Teze sowieso weg is ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende

nilssonH wrote: 29 Jul 2023, 19:20 St. Juste en Beukema vertrokken voor 8 miljoen naar het buitenland. Dat vind ik dit geval wel de benchmark. Alles daaronder zou ik matig onderhandeld vinden. Alles daarboven bonus.
Eens. Teze is een redelijke verdediger voor PSV, maar zijn leeftijd, reeds gespeelde wedstrijden, snelheid en prima tot goede lage inspeelpass hoeft hij niet opeens voor een bodemprijs weg. Het is ook niet dat hij nog een eenjarig contract heeft. Daar wil je inderdaad wel wat voor vangen.
Søren
Meervoudig international

Massimo wrote: 29 Jul 2023, 23:02
nilssonH wrote: St. Juste en Beukema vertrokken voor 8 miljoen naar het buitenland. Dat vind ik dit geval wel de benchmark. Alles daaronder zou ik matig onderhandeld vinden. Alles daarboven bonus.
Eens. Teze is een redelijke verdediger voor PSV, maar zijn leeftijd, reeds gespeelde wedstrijden, snelheid en prima tot goede lage inspeelpass hoeft hij niet opeens voor een bodemprijs weg. Het is ook niet dat hij nog een eenjarig contract heeft. Daar wil je inderdaad wel wat voor vangen.
Daarbij heb je gezien de financiële situatie waarin we verkeren iedere euro ook gewoon keihard nodig om je selectie te versterken.
En eerlijk, voor pak m beet 5/6 mln koop je geen niveau Teze terug, dus dan schiet je er weinig mee op.
Tjompie
Internationale topspeler

VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Tjompie wrote: 02 Aug 2023, 09:10
Hopen dat niemand hem ooit nog als rechtsback gaat zien. Als CB hou ik hem er liever bij btw.
DonyellMalen
Legende

Bosz in ieder gevalt niet, die ziet hem duidelijk als CB. Z'n favoriete positie en waar 'ie zich het meest comfortabel voelt.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Speelde volgensmij ook een prima partij (keek met een schuin oog, maar samenvatting ziet er ook gewoon prima uit) die blijft voorlopig staan lijkt me.
MC Hammer
International

Ik vond hem een van de beteren van het veld. Ik herkende niet echt de Teze die ik zo matig vond, deze zou ik gewoon houden en opstellen.
Hammertime!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ongelooflijk dat ie daar ineens stond als RB gisteren. Maar hij was eigenlijk best ok zoals hij dat vaker in grotere wedstrijden is.

Sinds de klote wedstrijd in de Arena op 10 februari 2021 (ongelukkige loting ook) voor de beker hebben we dus met Teze 13(!) wedstrijden op rij gewonnen binnen NL in playoff verband. Waaronder 4x tegen Ajax en 1x Feyenoord. Teze was er praktisch altijd bij als basisspeler.

Nu heeft Teze op zijn 23e al 5 prijzen bij elkaar verzameld. Toch best netjes.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Maria-Franciscus
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Behalve verdedigend heel behoorlijk ook drie mogelijkheden op doelpunten, twee kansen 1 geblokt schot
    grasveld
    Internationale topspeler

En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.

Gelukkig loopt die het zelf dicht.

https://youtu.be/DLG_I6EOA7E?t=430
    Siemen
    Nationale topspeler

Prima pot. Verkopen op z'n hoogtepunt. Valt me wel op dat hij zich goed kan opladen voor toppers. Dan kleunt ie erin. Maar tegen 75% van de ED ploegen kunnen we echt niet met Teze aankomen op de back. En als CV vind ik 'm ook te kwetsbaar.
    MaartenV
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 05 Aug 2023, 19:59 En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.

Vergeet niet dat ie 5 meter achter paixao zit bij de grootste kans feyenoord 1e helft... is hem volledig kwijt.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

MaartenV wrote: 05 Aug 2023, 22:59
    grasveld wrote: 05 Aug 2023, 19:59 En na een domme, slechte en onbegrijpelijke bal ook bijna aanleiding tot een tegengoal. Echt een stomme actie die je bijna de 1-0 kan kosten. Hopelijk wordt dit goed geevalueerd. Voortaan gewoon balbezit houden. Scheelt ook een hoop zinloze energie.

Vergeet niet dat ie 5 meter achter paixao zit bij de grootste kans feyenoord 1e helft... is hem volledig kwijt.
    Klopt, dat was slecht. Ik heb trouwens de indruk dat dat hem als CV niet zo snel zou overkomen.
    grasveld
    Internationale topspeler

MaartenV wrote: 05 Aug 2023, 22:59 Vergeet niet dat ie 5 meter achter paixao zit bij de grootste kans feyenoord 1e helft... is hem volledig kwijt.
    Allebei slecht. Daar had hij alleen maar oog voor de bal en loopt die eigenlijk maar op halve kracht mee. Op zulke momenten hoor je de tegenstander en de bal op te willen vreten.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Als Jordan zich vast mag bijten in een tegenstander, is het meer dan aardig. Als hij het spel moet maken of niet wordt gedwongen de hele wedstrijd geconcentreerd te zijn, wordt het snel een pak minder. Zo goed als hij gisteren speelde, zo slecht kan het weer zijn als we uit tegen Vitesse spelen.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Precies. Onder Ruud heeft hij ook goede wedstrijden gespeeld, vooral in de echte wedstrijden. Centraal komt hij meer in zijn kracht, maar tegen goede tegenstanders is hij ook een prima defensieve back.
    TomPSV
    Legende

Ik hoopte dat we dit seizoen Teze niet meer op rechtsback zouden zien, maar hij staat er toch weer. En eerlijk is eerlijk: hij speelde zowel tegen Feyenoord als Sturm Graz een prima pot.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

TomPSV wrote: 09 Aug 2023, 07:21 Ik hoopte dat we dit seizoen Teze niet meer op rechtsback zouden zien, maar hij staat er toch weer. En eerlijk is eerlijk: hij speelde zowel tegen Feyenoord als Sturm Graz een prima pot.
    Vond je? In balbezit blijft het imo mager op die plek. Hij staat bijna voortdurend naar binnengedraaid, om telkens een bal terug of breed te geven. Heb me daart met name in de eerste helft aan doodgeërgerd.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2023, 08:06
    TomPSV wrote: 09 Aug 2023, 07:21 Ik hoopte dat we dit seizoen Teze niet meer op rechtsback zouden zien, maar hij staat er toch weer. En eerlijk is eerlijk: hij speelde zowel tegen Feyenoord als Sturm Graz een prima pot.
    Vond je? In balbezit blijft het imo mager op die plek. Hij staat bijna voortdurend naar binnengedraaid, om telkens een bal terug of breed te geven. Heb me daart met name in de eerste helft aan doodgeërgerd.
    Ja joh, deze Teze mag een seizoen blijven staan. Ik vind hem echt sterk en ik denk dat hij gewoon prima snapt wat er van hem verwacht wordt op die positie maar ook in het grote plaatje van Bosz. Als CV zie ik hem ook nog wel minuten maken dit jaar en als Sambo verlengd wordt dit gewoon een goed ontwikkeljaar voor Sambo en staat ie er volgend seizoen.
    Trixm
    Vedette

Bosz maakt er wel een andere Teze van, of het genoeg is op lange termijn valt nog te bezien.
    Saibari is underrated.
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Ja, inderdaad ik zie ook een andere Teze.
    Ik denk mocht er een rechtercentrale verdediger worden aangetrokken die in de opbouw en passing sterk is, hij prima rechtsback kan blijven staan.

Je mist aan de rechterzone met Teze, Bakayoko, Ramalho en Babadi soms wel het verzorgde passingsspel wat aan de linkerkant wel gebeurd.

Vorig jaar stond daar nog Til bij ipv Babadi en was het helemaal erg.

Hij heeft nu al een paar keer de kans gehad om van afstand uit te halen.
    Hopen dat hij daar ook flink op aan het trainen is en we hebben wellicht een nieuw wapen in huis.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Trixm wrote: 09 Aug 2023, 09:09 Bosz maakt er wel een andere Teze van, of het genoeg is op lange termijn valt nog te bezien.
    Meer vertrouwen, maar Bosz gebruikt Teze vooral ook niet als rechtsback.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    BaconFTeggs
    Talent

Fc Denzel wrote: 09 Aug 2023, 12:16 Ja, inderdaad ik zie ook een andere Teze.
    Ik denk mocht er een rechtercentrale verdediger worden aangetrokken die in de opbouw en passing sterk is, hij prima rechtsback kan blijven staan.

Je mist aan de rechterzone met Teze, Bakayoko, Ramalho en Babadi soms wel het verzorgde passingsspel wat aan de linkerkant wel gebeurd.

Vorig jaar stond daar nog Til bij ipv Babadi en was het helemaal erg.

Hij heeft nu al een paar keer de kans gehad om van afstand uit te halen.
    Hopen dat hij daar ook flink op aan het trainen is en we hebben wellicht een nieuw wapen in huis.
    Ik krijg persoonlijk altijd de kriebels van spelers die niet specifiek een goed schot hebben dat ineens gaan proberen omdat de bal toevallig goed ligt. Hendrix had daar ook een handje van. 1/20 keer gaat het een keer goed. Andere 19x is het balverlies. Een slimme speler weet ook wat hij niet kan. Daar zouden we er soms iets meer van kunnen gebruiken.
    Trixm
    Vedette

Heruone wrote: 09 Aug 2023, 12:21
    Trixm wrote: 09 Aug 2023, 09:09 Bosz maakt er wel een andere Teze van, of het genoeg is op lange termijn valt nog te bezien.
    Meer vertrouwen, maar Bosz gebruikt Teze vooral ook niet als rechtsback.
    Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.

Toch mis ik nog die absolute urgentie bij Teze om absoluut elke bal te winnen. Bij 4-1 mis je die sprintjes terug om de 4-2 te voorkomen. Dat zag je nooit bij jongens als Arias.
    Saibari is underrated.
    Post Reply