Ibrahim Sangaré
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Het zou zonde zijn om hem te verkopen na zo’n dramaseizoen met Ruud terwijl hij onder Bosz juist het niveau van het seizoen Schmidt kan ontstijgen. Los van het geld dat je ervoor terug krijgt, ook voor het plezier dat je als supporter van een speler hebt.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Misschien is het al besproken, maar het is nu duidelijk dat de clausule tot 1 september duurt. Wat ik me dan afvraag: stel hij blijft nog een jaar, is de clausule er dan voor goed uit of gaat die per volgende zomer weer erin? Als die eruit blijft dan zou nog een jaar Sangare natuurlijk dubbel goed zijn.
- mateja
- Internationale topspeler
Clausule is waarschijnlijk geldig t/m 1 september 2028CZ_Code wrote: ↑09 Aug 2023, 10:06 Misschien is het al besproken, maar het is nu duidelijk dat de clausule tot 1 september duurt. Wat ik me dan afvraag: stel hij blijft nog een jaar, is de clausule er dan voor goed uit of gaat die per volgende zomer weer erin? Als die eruit blijft dan zou nog een jaar Sangare natuurlijk dubbel goed zijn.
- Koenjo
- Meervoudig international
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Achja. Mensen nemen hem kwalijk dat hij niet goed gebruikt werd afgelopen seizoen. Heeft totaal niet in zijn kracht gespeeld.
Als ik hem nu zie spelen zie ik plezier (zie ik altijd wel bij hem), maar het lijkt nu met nog meer plezier.
Het zou mij serieus niets verbazen als hij nog een jaar blijft. Hij weet ook dat als hij zo een seizoen lang speelt direct de stap naar de absolute top kan maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zelfs "velen" gaat niet op. De mensen die ergens op tegen zijn vaak wat meer aanwezig. Dat is het enige.Hatseflats wrote: ↑09 Aug 2023, 09:57Als je nou had gezegd "velen" dan had ik niet gereageerd, maar zeker niet dat iedereen hem weg wilde!
-
Ah joh, ook goed. In ieder geval zag je hier alleen maar ‘als hij nou snel weg gaat, dan kunnen we dat geld gebruiken voor… etc etc’. En voor wat, alleen maar omdat je een spelerspresentatie wilt zien op het PSV-kanaal omdat je andere clubs spelers ziet kopen.
Sanga is een beest die je gewoon niet 1-op-1 gaat kunnen vervangen. De allerbeste move tijdens deze markt zou zijn om hem te behouden. Maar áls hij dan toch weg moet, dan zijn er gelukkig al spelers in beeld om hem te vervangen. Maar liever niet.
Sanga is een beest die je gewoon niet 1-op-1 gaat kunnen vervangen. De allerbeste move tijdens deze markt zou zijn om hem te behouden. Maar áls hij dan toch weg moet, dan zijn er gelukkig al spelers in beeld om hem te vervangen. Maar liever niet.
-
- Talent
Boscagli is ook niet verkeerd, voor 2 miljoen gekocht. Of Veerman voor 6 miljoen voor de neus van Feyenoord weggehaald.
- These users thanked the author Consigliere for the post:
- Fc Denzel
-
John heeft goede aankopen gedaan, maar pas na een hoop ketsers die de economische toekomst van de club in gevaar hebben gebracht. We liepen daarna constant achter de feiten aan. Bovendien betekent goede aankopen doen niet dat er een goed beleid word gevoerd, het gaat verder dan dat. Ik vond Schmidt ook een meesterzet, maar dan ga je daarna voor Ruud… onnavolgbaar.
On: de viering van zijn goal verraadde dat hij het liefst blijft. Van die geweldige glimlach word je toch gewoon zelf al blij? Hij zit hier helemaal op zijn plek en ik kan me zomaar voorstellen dat de komst van Bosz voelt alsof hij bij een nieuwe club zit.
On: de viering van zijn goal verraadde dat hij het liefst blijft. Van die geweldige glimlach word je toch gewoon zelf al blij? Hij zit hier helemaal op zijn plek en ik kan me zomaar voorstellen dat de komst van Bosz voelt alsof hij bij een nieuwe club zit.
-
Doet me vaak denken aan churandi martina, die is ook altijd blij met bijpassende lach.
-
Je haalt zaken wel een beetje door elkaar…Revolinho wrote: ↑09 Aug 2023, 13:23Ah joh, ook goed. In ieder geval zag je hier alleen maar ‘als hij nou snel weg gaat, dan kunnen we dat geld gebruiken voor… etc etc’. En voor wat, alleen maar omdat je een spelerspresentatie wilt zien op het PSV-kanaal omdat je andere clubs spelers ziet kopen.
Ik heb hier (nagenoeg) niemand gehoord die van Ibi af wil omdat ie als speler niet voldoet.
Ibi in vorm, maar zelfs Ibi in matige vorm, is voor PSV eigenlijk altijd van meerwaarde, en één vd beste spelers.
Maar PSV is afhankelijk van transfers, zo simpel is het.
Deze transfer staat nu gepland, en is noodzakelijk om het elftal op meerdere posities verder in te richten voor de toekomst.
Je moet dat los zien vd speler zelf, maar bekijken vanuit een groter perspectief.
Ibi is een toptransfer geweest, speelt nu een aantal jaar bij ons, en oa gezien z’n leeftijd is dit dan het moment om te vertrekken, ook vanuit een financieel perspectief.
Dat was vorig jaar eigenlijk al zo…
Het alternatief is om Veerman of Baka te verkopen, maar die wil je idealiter nog een (paar) jaar laten spelen, voordat je ze verkoopt.
Kopen, paar jaar laten spelen, en weer verkopen, dat is onze positie in de voetbalketen, en daar zijn we ook volledig van afhankelijk.
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
-
8:39
Sangare die aangeeft dat hij hierblijft met zijn manier van juichen.
Ik wil het te graag denk ik
Sangare die aangeeft dat hij hierblijft met zijn manier van juichen.
Ik wil het te graag denk ik
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
- goalliev • RWeindhoven16
-
- Vaste waarde in elftal
Hij schijnt het zo goed naar zijn zin te hebben dat hij steeds tegen Bosz zingt:BlackMambaSanga wrote: ↑09 Aug 2023, 15:56 Wel handig dat deze trainer een beetje Frans spreekt voor Ibi, Oli en Wally.
'Praat Nederlands met me'
-
Oh, wauw! Dus zelfs als zijn contract is afgelopen kunnen we nog steeds 37,5 miljoen voor hem vragen? Topclausule!mateja wrote: ↑09 Aug 2023, 10:07Clausule is waarschijnlijk geldig t/m 1 september 2028CZ_Code wrote: ↑09 Aug 2023, 10:06 Misschien is het al besproken, maar het is nu duidelijk dat de clausule tot 1 september duurt. Wat ik me dan afvraag: stel hij blijft nog een jaar, is de clausule er dan voor goed uit of gaat die per volgende zomer weer erin? Als die eruit blijft dan zou nog een jaar Sangare natuurlijk dubbel goed zijn.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik kan me vergissen, maar ik meen te hebben gelezen dat de onverwachte transfer van Madueke en het dito miljoenenbedrag er juist voor het huidige seizoen voor zorgde dat het jaarlijkse begrotingstekort die die transferafhankelijkheid verklaart zo goed als gedicht zou zijn. En helemaal als je CL zou halen zou je Sangaré niet alleen niet hoeven verkopen, maar heb je zelfs middelen om hem financieel te upgraden en evt die clausule eruit te slopen lijkt me.Søren wrote: ↑09 Aug 2023, 15:51Je haalt zaken wel een beetje door elkaar…Revolinho wrote: ↑09 Aug 2023, 13:23Ah joh, ook goed. In ieder geval zag je hier alleen maar ‘als hij nou snel weg gaat, dan kunnen we dat geld gebruiken voor… etc etc’. En voor wat, alleen maar omdat je een spelerspresentatie wilt zien op het PSV-kanaal omdat je andere clubs spelers ziet kopen.
Ik heb hier (nagenoeg) niemand gehoord die van Ibi af wil omdat ie als speler niet voldoet.
Ibi in vorm, maar zelfs Ibi in matige vorm, is voor PSV eigenlijk altijd van meerwaarde, en één vd beste spelers.
Deze transfer staat nu gepland, en is noodzakelijk om het elftal op meerdere posities verder in te richten voor de toekomst.
Je moet dat los zien vd speler zelf, maar bekijken vanuit een groter perspectief.
Ibi is een toptransfer geweest, speelt nu een aantal jaar bij ons, en oa gezien z’n leeftijd is dit dan het moment om te vertrekken, ook vanuit een financieel perspectief.
Het alternatief is om Veerman of Baka te verkopen, maar die wil je idealiter nog een (paar) jaar laten spelen, voordat je ze verkoopt.
Kopen, paar jaar laten spelen, en weer verkopen, dat is onze positie in de voetbalketen, en daar zijn we ook volledig van afhankelijk.
Overigens vind ik wel dat we hem moeten verkopen hoor. Zie graag dat het geld geherinvesteerd wordt in nieuw ‘kapitaal op het veld.’ Op linksback hebben we daar helemaal niets van, achter Bakayoko wordt geen pure rechtsbuiten klaargestoomd om volgend jaar de Belg te vervangen en voor Guti is ook nog geen basiswaardige vervanger aangetrokken. En met Revolinho zijn conclusie dat Sangaré niet 1-op-1 verbangbaar is, ben ik het gewoon niet eens. Iedereen is vervangbaar, zeker bij een club als PSV. Een halfjaar na Gakpo’s vertrek speelt Lang de rechtsback van Sturm Graz helemaal dronken en niemand heeft het nog over Simons; er staat altijd weer iemand op, in het laatste geval nb een eigen jeugdspeler. De angst dat Sangaré onvervangbaar is leeft tot Vranckx, tweebenig en de longen van een renpaard, laat zien wat hij in huis heeft. No worries.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je kan een begrotingstekort niet dichten met opbrengsten van vorig jaar. Het eerste is winst- en verliesrekening, het tweede is balans.O Goleiro Grande wrote: ↑10 Aug 2023, 06:54Ik kan me vergissen, maar ik meen te hebben gelezen dat de onverwachte transfer van Madueke en het dito miljoenenbedrag er juist voor het huidige seizoen voor zorgde dat het jaarlijkse begrotingstekort die die transferafhankelijkheid verklaart zo goed als gedicht zou zijn.
Het enige hoe dit uitgelegd zou kunnen worden if true: PSV heeft vorig jaar een aanzienlijke winst genoteerd en zou dit jaar een aanzienlijk verlies kunnen accepteren. Maar daar geloof ik niets van.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Klopt. Een speler die er met kop en schouders bovenuit steekt bij PSV en naar de PL kan, is evenwaardig als een 21-jarige jongen die nauwelijks aan de bak kwam bij Milan en nu ook bij Wolfsburg buiten de boot valt. Nou zal hij op zijn manier kwaliteiten hebben en ik hoop dat hij de volgende topper word, maar momenteel mag hij Ibi’s veters hooguit strikken. Bij Sangare weet je wat je hebt en dat is gewoon top. Wat kan mij een nieuwe inkomende transfer nou schelen als je zo’n baas hebt staan.O Goleiro Grande wrote: ↑10 Aug 2023, 06:54Overigens vind ik wel dat we hem moeten verkopen hoor. Zie graag dat het geld geherinvesteerd wordt in nieuw ‘kapitaal op het veld.’ Op linksback hebben we daar helemaal niets van, achter Bakayoko wordt geen pure rechtsbuiten klaargestoomd om volgend jaar de Belg te vervangen en voor Guti is ook nog geen basiswaardige vervanger aangetrokken. En met @Revolinho zijn conclusie dat Sangaré niet 1-op-1 verbangbaar is, ben ik het gewoon niet eens. Iedereen is vervangbaar, zeker bij een club als PSV. Een halfjaar na Gakpo’s vertrek speelt Lang de rechtsback van Sturm Graz helemaal dronken en niemand heeft het nog over Simons; er staat altijd weer iemand op, in het laatste geval nb een eigen jeugdspeler. De angst dat Sangaré onvervangbaar is leeft tot Vranckx, tweebenig en de longen van een renpaard, laat zien wat hij in huis heeft. No worries.Søren wrote: ↑09 Aug 2023, 15:51
Je haalt zaken wel een beetje door elkaar…
En Noa is geen relatief onbekend talent, maar gewoon een topper met 2 titels in Belgie en CL-ervaring. In werkelijk niks een vergelijking met Vranckx. Noa heeft de afgelopen 2/3 jaar meer bereikt als Cody, daarom is het ook een uitzonderlijk vette transfer. Maar ik snap dat je appels met peren vergelijkt om je ‘punt’ te maken. Lees je zelf eigenlijk wel wat je allemaal typt.