Snap dit punt ook niet helemaal. Als ik het goed begrijp dan komt Vranckx dus alleen als Sangare weggaat? Dat zou ik heel vreemd vinden aangezien je dan geen vervanger voor Sangare hebt als hij ziek/zwak/misselijk/geschorst/geblesseerd is.Juancho wrote: ↑09 Aug 2023, 18:11 Update:
1. Met de komst van TIllman kan PSV nog 1 toptransfer doen, dit zal een RCV zijn
2. Gaat Sangare alsnog is er ruimte voor nog een toptransfer, uiteraard een defensieve middenvelder waar zoals bekend Vranckx en Schouten kandidaten voor zijn
3. Mogelijk is er door de transfer van Sangare nog ruimte voor een extra aankoop, waarschijnlijk een aanvaller
Verder opmerkelijk, de reden volgens @RikElfrink dat PSV wacht met de clausule te activeren van Vranckx is dat PSV zich nog wil vastpinnen voor 1 september omdat het daarna 4 maand geen transfer meer kan doen. Persoonlijk snap ik deze reden niet, dus wellicht kan onze Rik tekst en uitleg geven wat hij bedoelt .
Kortom, opmerkelijk dat er maar 1 middenvelder gaat komen en dan moet Sangare eerst vertrekken. Anders is dit het, dus ook geen vervanger voor Guti. Tenminste, dat haal ik uit zijn meest recente artikel.
Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- hondjevandebakker
- Clubvoorkeur: PSV
Probleem is dat we dan geen 1 echte nummer 6 in onze selectie hebben. Als Sangaré niet speelt moet je terugvallen op Comenencia en dat is ondanks zijn sterke ontwikkeling een flinke stap terug.
- trouwepsvfan
- Vedette
Maar dat zijn toch allemaal geen zessen? Wie zet je op 6 neer als Sangare niet speelt? Die gaat ook niet 50 wedstrijden spelen denk ik.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Moderator
Ik zou het wel weten. Ik zou Vranckx halen. Een middenvelder minder is namelijk gewoon geen optie, als Sangare een blessure oploopt ontstaat er een groot probleem. PSV lijkt op het volgende te mikken:
Jongens als Babadi, Van Duiven, Land etc zullen buiten de standaard 20 gaan vallen en tot de talenten behoren die daardoor extra mogelijkheden gaan krijgen komend seizoen. Zonder Debast, maar met Teze als multifunctionele speler voor zowel het centrum als rechtsback en Mwene als back-up voor zowel links als rechts heb ik hier wel vrede mee. Wetende dat Mauro ook ooit nog terug komt dit seizoen. Kwantitatief zou dat voldoende moeten zijn. Dan hoef je alleen te vervangen wat weg gaat. Je kan alleen niet zonder een back-up van Sangare het seizoen in.
Jongens als Babadi, Van Duiven, Land etc zullen buiten de standaard 20 gaan vallen en tot de talenten behoren die daardoor extra mogelijkheden gaan krijgen komend seizoen. Zonder Debast, maar met Teze als multifunctionele speler voor zowel het centrum als rechtsback en Mwene als back-up voor zowel links als rechts heb ik hier wel vrede mee. Wetende dat Mauro ook ooit nog terug komt dit seizoen. Kwantitatief zou dat voldoende moeten zijn. Dan hoef je alleen te vervangen wat weg gaat. Je kan alleen niet zonder een back-up van Sangare het seizoen in.
- Juancho
- Mister PSV
Met als bij bijv Lang vak je enorm ver terug als Ibi niet kan spelen. Met Guti had je ene basis waardige vervanger. Dat mis je nu. Dus ik snap zeker niet dat er geen defensie middenvelder gehaald wordt als Ibi alsnog blijft. Of 2 als hij wel gaat.
Wat wat mij betreft ook nog een optie is, als je Vranckx echt graag wil, is dt je Ibi evt ala Gakpo in de winter kan verkopen. Natuurlijk niet m'n voorkeur maar verschil met Gakpo is dat je z'n vervanger al in huis hebt die of rustig in het elftal kan komen of nog beter, samen met Sangare hrt middenveld heerst.
Last edited by Juancho on 09 Aug 2023, 18:27, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Veerman, boscaglitrouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2023, 18:22Maar dat zijn toch allemaal geen zessen? Wie zet je op 6 neer als Sangare niet speelt? Die gaat ook niet 50 wedstrijden spelen denk ik.
- Kampioenen
- Verbannen
Er moeten gewoon nog 4 spelers bij om ideaal het seizoen in te gaan. Vertessen,el Ghazi, Til, Ramalho,Mwene en Drommel moeten weg.
-
- Vedette
Dan heb je genoeg 8’en en 10’en maar alleen Sangare als 6. Zou graag na Tillman nog een 6 zien want Commencia komt nog te vroeg.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Volgens Rik is er nu dus geld voor 1 topaankoop. Dat wordt waarschijnlijk Vranckx, Debast of Schouten. Pas als Ibi weggaat kan een tweede (of zelfs derde) aankoop gedaan worden.
Mijn voorkeur ligt veruit bij Vrancks. Complete middenvelder die PSV hard nodig heeft.
De wedstrijden tegen Feyenoord en Sturm hebben echter ook duidelijk gemaakt dat de huidige verdediging te veel ruimte weggeeft. Een sterke en snelle CV is ook gewenst.
En dan hebben we het nog niet over de backs and back ups van de vleugelaanvallers.
Het zal duidelijk zijn dat het niet allemaal tegelijk kan. Voor deze periode heb ik het liefst Vranckx en het aanblijven van Ibi. Mogelijk dat met bereiken van de CL nog iets extra's kan.
Mijn voorkeur ligt veruit bij Vrancks. Complete middenvelder die PSV hard nodig heeft.
De wedstrijden tegen Feyenoord en Sturm hebben echter ook duidelijk gemaakt dat de huidige verdediging te veel ruimte weggeeft. Een sterke en snelle CV is ook gewenst.
En dan hebben we het nog niet over de backs and back ups van de vleugelaanvallers.
Het zal duidelijk zijn dat het niet allemaal tegelijk kan. Voor deze periode heb ik het liefst Vranckx en het aanblijven van Ibi. Mogelijk dat met bereiken van de CL nog iets extra's kan.
- Juancho
- Mister PSV
Vranckx komt dus niet voordat Sangare verkocht is. Tenminste, volgens Rik...
De club heeft nog twee vacatures in te vullen. Daarvan is er eentje voor een rechtsbenige centrale verdediger en een voor een defensieve middenvelder, waarbij wel rekening is gehouden met een vertrek van Ibrahim Sangaré.
PSV kan hem Vranckx twaalf miljoen euro losweken, op het moment dat Sangaré is verkocht. Waarom dat op dit moment niet gebeurt? PSV wil zich nog niet vastpinnen voor 1 september, omdat daarna vier maanden geen transfer meer kan worden gedaan. De club bevindt zich in een afwachtende markt, die normaal gesproken pas aan het einde van deze maand écht nog in beweging komt.
Last edited by Juancho on 09 Aug 2023, 18:36, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Het liefst Vranckx als Sangare blijft? Dat snap ik echt niet. De verdediging is dan echt top prioriteit..Tikkieterug wrote: ↑09 Aug 2023, 18:33 Volgens Rik is er nu dus geld voor 1 topaankoop. Dat wordt waarschijnlijk Vranckx, Debast of Schouten. Pas als Ibi weggaat kan een tweede (of zelfs derde) aankoop gedaan worden.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- MC Hammer • 7Koentjuh7
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Debast?Cas wrote: ↑09 Aug 2023, 18:22Veerman, boscaglitrouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2023, 18:22
Maar dat zijn toch allemaal geen zessen? Wie zet je op 6 neer als Sangare niet speelt? Die gaat ook niet 50 wedstrijden spelen denk ik.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kom maar, Kampioenen, je hebt nu wel eventjes genoeg FM gespeeld voor vandaag. Tijd om even buiten te spelen.Kampioenen wrote: ↑09 Aug 2023, 18:23 Er moeten gewoon nog 4 spelers bij om ideaal het seizoen in te gaan. Vertessen,el Ghazi, Til, Ramalho,Mwene en Drommel moeten weg.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Tenzij je de eerste wedstrijd met 5-0 wint.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2023, 18:25Tegen die tijd dat je dat weet, heb je nog 1 dag tot de transfermarkt sluit…
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Info @PSGInside_Actus . Paris Saint-Germain heeft contact gelegd met een #PSV-speler, met toestemming van de Nederlandse club... Ik heb zijn naam nog niet, maar ik zou hem vanavond moeten hebben. Ik houd je op de hoogte.
- These users thanked the author Nibbitman for the post:
- Number 8 On Tour
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Ik zie ook het liefst Vranckx komen hoor. In Debast heb ik heel weinig vertrouwen, maar in Vranckx des te meer. En ook extra leuk voor Bakayoko dat hij met zijn bff kan samenspelen
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Tikkieterug
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Ardbeg wrote: ↑09 Aug 2023, 18:35Het liefst Vranckx als Sangare blijft? Dat snap ik echt niet. De verdediging is dan echt top prioriteit..Tikkieterug wrote: ↑09 Aug 2023, 18:33 Volgens Rik is er nu dus geld voor 1 topaankoop. Dat wordt waarschijnlijk Vranckx, Debast of Schouten. Pas als Ibi weggaat kan een tweede (of zelfs derde) aankoop gedaan worden.
Toch heeft hij wel een punt. We hebben nog steeds geen vervanger voor Guti en als Sangare blijft heb je maar een 6. Terwijl Sangare ook niet eens een echte 6 is. Ja Veerman kan op die positie, maar met het spel wat Bosz speelt zou ik daar toch echt een meer verdedigende speler willen zien.
Ala vranckx/schouten.
Raakt Sangare geblesseerd, ben je het bokje.
Voor de cv hebben we de aantallen in principe wel namelijk. Ramalho/teze. Boscagli/Obispo.
- These users thanked the author Frisian1913 for the post:
- Tikkieterug
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Zoals veel andere posters al zeggen is er in de huidige spelersgroep geen back up voor Sangaré. Dat vind ik het zwaarste wegen.Ardbeg wrote: ↑09 Aug 2023, 18:35Het liefst Vranckx als Sangare blijft? Dat snap ik echt niet. De verdediging is dan echt top prioriteit..Tikkieterug wrote: ↑09 Aug 2023, 18:33 Volgens Rik is er nu dus geld voor 1 topaankoop. Dat wordt waarschijnlijk Vranckx, Debast of Schouten. Pas als Ibi weggaat kan een tweede (of zelfs derde) aankoop gedaan worden.
Neemt niet weg dat de verdediging ook behoefte heeft aan een upgrade. Maar het kan blijkbaar niet allemaal tegelijk.
-
- Nationale topspeler
Optie A voor de verdediging lijkt Debast te zijn en die komt m.i. niet zozeer om je per direct je defensie sterker te maken, maar omdat hij (op termijn) de rol van Boscagli kan overnemen en om eventueel op 6 te spelen.
Ik kan opzich die gedachtegang begrijpen, maar zie dan misschien ook liever Vranckx.
Btw, sommigen hier moeten misschien hun verwachtingen wat bijstellen als je niet sowieso teleurgesteld wilt zijn aan het einde van deze window.