Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Kampioenen
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 09 Aug 2023, 18:36
Kampioenen wrote: 09 Aug 2023, 18:23 Er moeten gewoon nog 4 spelers bij om ideaal het seizoen in te gaan. Vertessen,el Ghazi, Til, Ramalho,Mwene en Drommel moeten weg.
Kom maar, Kampioenen, je hebt nu wel eventjes genoeg FM gespeeld voor vandaag. Tijd om even buiten te spelen. :mrgreen:
Daarom zeg ik ideaal. Fm heb ik by the way nog nooit gespeeld.
  • These users thanked the author Kampioenen for the post:
    ctrl-alt
    grasveld
    Internationale topspeler

Of PSV gaat voor Debast en ziet in hem een optie voor RCV die eventueel ook op 6 kan. Vertrekt Sangare dan alsnog? Dan kan er geschakeld worden naar Schouten / Vranckx en kan Debast zich focussen op RCV.

En dan komt er daarnaast misschien ook nog een extra vleugelspeler bij hoop ik.
  • These users thanked the author grasveld for the post:
    SKERLA
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 09 Aug 2023, 18:36
    Kampioenen wrote: 09 Aug 2023, 18:23 Er moeten gewoon nog 4 spelers bij om ideaal het seizoen in te gaan. Vertessen,el Ghazi, Til, Ramalho,Mwene en Drommel moeten weg.
    Kom maar, Kampioenen, je hebt nu wel eventjes genoeg FM gespeeld voor vandaag. Tijd om even buiten te spelen. :mrgreen:
    Ondanks dat je punt valide is, is er toch echt wel een soort van kern van waarheid in zijn bericht. Of gaan we binnen PSV weer middelmaat aanhouden tot bijna einde contract om daarna weer met een jaar te verleningen omdat we dat marktwaarde “verliezen” om vervolgens weer niet met die spelers te kunnen doen?
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    Covenant
    Johann Vogel
    Vedette

Nu Tillman binnen is zou het mooi zijn als er een topper van een verdediger wordt gehaald. Dat zou de hoogste prioriteit van Stewart moeten zijn. Er moet een upgrade komen ten opzichte van Ramalho/Teze.

Hopelijk blijft Sangare, ook al is de kans levensgroot dat hij alsnog vertrekt. Wellicht dat er ook nog wat extra’s mogelijk is indien we het hoofdtoernooi van de CL zouden halen.

Het zou mooi zijn als we ook nog wat bankzitters zouden kunnen slijten en ons in de breedte zouden kunnen versterken.
    Last edited by Johann Vogel on 09 Aug 2023, 19:27, edited 1 time in total.
    Juancho
    Mister PSV

grasveld wrote: 09 Aug 2023, 18:57 Of PSV gaat voor Debast en ziet in hem een optie voor RCV die eventueel ook op 6 kan. Vertrekt Sangare dan alsnog? Dan kan er geschakeld worden naar Schouten / Vranckx en kan Debast zich focussen op RCV.

Dat vind ik een hele gekke gedachte aangezien zowel Ramalho als Teze ook niet verkocht zijn. Vind het sowieso een heel gek argument dat Sangare maar eerst verkocht moet worden voor men 1 aanwinst kan halen die geld kost. Dan zit de financiele huishuiding toch wat anders in elkaar.

Waarom bijv. niet Vranckx allang binnen halen (je kan hem zo oppikken vanwege die clausule) en later kijken naar die CV. Of andersom, mag van mij ook. Investeer in die CV en haal Vranckx later als Ibi weg is. Maar nu ligt het allemaal stil omdat, tja, omdat Sangare eerst voor geld in het laatje moet zorgen?
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 09 Aug 2023, 19:26
    grasveld wrote: 09 Aug 2023, 18:57 Of PSV gaat voor Debast en ziet in hem een optie voor RCV die eventueel ook op 6 kan. Vertrekt Sangare dan alsnog? Dan kan er geschakeld worden naar Schouten / Vranckx en kan Debast zich focussen op RCV.

Dat vind ik een hele gekke gedachte aangezien zowel Ramalho als Teze ook niet verkocht zijn. Vind het sowieso een heel gek argument dat Sangare maar eerst verkocht moet worden voor men 1 aanwinst kan halen die geld kost. Dan zit de financiele huishuiding toch wat anders in elkaar.

Waarom bijv. niet Vranckx allang binnen halen (je kan hem zo oppikken vanwege die clausule) en later kijken naar die CV. Of andersom, mag van mij ook. Investeer in die CV en haal Vranckx later als Ibi weg is. Maar nu ligt het allemaal stil omdat, tja, omdat Sangare eerst voor geld in het laatje moet zorgen?
    Dan heb je overduidelijk weer eens niet gelezen… er stond dat PSV geld heeft voor tenminste 1 aankoop in het artikel van Rik.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 4):
    ArdbegEindhovenvoetbal29.04.2007SKERLA
    Hatseflats
    Vedette

Snap eigenlijk niet zo goed dat er hier als het gaat om een extra defensieve middenvelder dat eerder Vranckx gewenst is dan Schouten. Schouten past echt veeeeeel meer in het plaatje dan Vranckx, want Vranckx is namelijk geen '6'. Als 1 op 1 vervanger van Sanga zou ik inderdaad zeggen Vranckx, maar voor een '6' echt 100x liever Schouten.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    BlackMambaSanga
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Chucky Lozano

Verdedigers........ Hoe vaak gaan we nu weer in dezelfde val trappen. Gisteren zag het er verdedigend ook weer een aantal keer hopeloos uit.
    Juancho
    Mister PSV

DeEintovenaar wrote: 09 Aug 2023, 19:28
    Juancho wrote: 09 Aug 2023, 19:26

Dan heb je overduidelijk weer eens niet gelezen… er stond dat PSV geld heeft voor tenminste 1 aankoop in het artikel van Rik.
    Nou ik heb de quotes zelf gepost dus ja hoor, ik kan prima lezen. Dat dat "weer eens" toontje is nergens voor nodig. Ik zou zeggen, lees zelf nog even de reden waarom Vranckx er dus nog niet is. En waarom er nog geen CV is, dat is dan weer niet helder. Als PSV nog 1 forse investering kan doen zonder verkoop Ibi, dan zijn ze redelijk laat. Zeker gezien Vranckx dus net als onze Ibi een vaste afkoopsom heeft. Of je die moet betalen of maar weer wachten en vooral hopen op wat korting, daar hebben we het laatst al eens over gehad. Persoonlijk vind ik dat geen heel sterke reden gezien de situatie waar je in zit en wat er op het spel staat voor de club. Dat dekt in mijn beleving meer dan voldoende om nog minimaal 1 versterking al binnen boord te hebben.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ComeOnPSV
    Vedette

Hatseflats wrote: 09 Aug 2023, 19:29want Vranckx is namelijk geen '6'. Als 1 op 1 vervanger van Sanga zou ik inderdaad zeggen Vranckx, maar voor een '6' echt 100x liever Schouten.
    Sangaré is ook geen type 6. Tenminste dat dacht ik. Maar hij speelt zo ongekend goed nu dat ik erop vertrouw dat Vrankcx het ook kan hoe Bosz het graag ziet.
    Ardbeg
    Mister PSV

Kei helder waarom de verdediger er nog niet is. Nog geen akkoord tussen club en/of gewenste speler. Eerste bod op Debast komt deze week.
    Last edited by Ardbeg on 09 Aug 2023, 19:48, edited 2 times in total.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 09 Aug 2023, 19:29 Snap eigenlijk niet zo goed dat er hier als het gaat om een extra defensieve middenvelder dat eerder Vranckx gewenst is dan Schouten. Schouten past echt veeeeeel meer in het plaatje dan Vranckx, want Vranckx is namelijk geen '6'. Als 1 op 1 vervanger van Sanga zou ik inderdaad zeggen Vranckx, maar voor een '6' echt 100x liever Schouten.
    Yep! Helemaal mee eens. Los van de wellicht vrij hoge transfersom is Schouten imo ook direct inpasbaar als CDM.
  • These users thanked the author Zuc0 for the post:
    BlackMambaSanga
    Rikkert1234
    Vedette

Ik denk dat je zo maar is gelijk kan hebben. Debast zou prima ook op 6 kunnen spelen en meer kwaliteit in de verdediging is gewenst. Dan maak je als PSV ook je onderhandelingspositie sterker aangezien je dan eigenlijk je selectie “compleet” hebt.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 09 Aug 2023, 19:36
    DeEintovenaar wrote: 09 Aug 2023, 19:28

Nou ik heb de quotes zelf gepost dus ja hoor, ik kan prima lezen. Dat dat "weer eens" toontje is nergens voor nodig. Ik zou zeggen, lees zelf nog even de reden waarom Vranckx er dus nog niet is. En waarom er nog geen CV is, dat is dan weer niet helder. Als PSV nog 1 forse investering kan doen zonder verkoop Ibi, dan zijn ze redelijk laat. Zeker gezien Vranckx dus net als onze Ibi een vaste afkoopsom heeft. Of je die moet betalen of maar weer wachten en vooral hopen op wat korting, daar hebben we het laatst al eens over gehad. Persoonlijk vind ik dat geen heel sterke reden gezien de situatie waar je in zit en wat er op het spel staat voor de club. Dat dekt in mijn beleving meer dan voldoende om nog minimaal 1 versterking al binnen boord te hebben.
    Dat weer eens slaat op het feit dat er telkens door dezelfde mensen dezelfde onnozele dingen worden geroepen. Je quote de zinnen uit het artikel van Rik. Daarin staat dat PSV geld heeft voor 1 grote aankoop zonder verkoop Sangaré. Waarschijnlijk hebben ze de knoop over Vranckx nog niet doorgehakt omdat ze twijfelen welke positie ze willen versterken. Of nu al een CV, of nu een extra middenvelder. Ik interpreteer het als een zorgvuldige afweging welke positie het hardst nodig is. Misschien denken ze bij PSV dat het beter is om 1 top CV te halen en aanvulling op het middenveld of andersom, ook afhankelijk van een eventuele transfer van Sangaré. Als je het artikel van Rik leest kun je eigenlijk alle verklaringen lezen. Om dan vervolgens wéér hetzelfde riedeltje te herhalen is gewoon heel vermoeiend.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
    29.04.2007
    Chucky
    Vedette

Debast heeft nog nooit op profniveau op 6 gespeeld, dus dat zou nogal een gok zijn.
    Boscagli is in theorie ook een leuke 6, maar kwam in de praktijk ook tekort op die positie onder Schmidt.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Tikkieterug
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Madueke wrote: 09 Aug 2023, 20:02
    Paris Saint-Germain heeft contact opgenomen met een speler van #PSV , met dank aan de Nederlandse club... Ik heb zijn naam nog niet, maar ik zou hem vanavond moeten hebben. Ik houd je op de hoogte.
    Geruchtje. Wellicht is het de Franse Mike Schoenmakers, zo niet dan lijkt het logisch dat het over Bakayoko of Sangaré gaat.
    Mbappe, Verrati en Wijnaldum voor Til, El Ghazi en Oppegard. Als ze er dan ook nog Obispo bij willen hoeven ze van mij niets bij te betalen.
    DonyellMalen
    Legende

Lijkt mij Sangaré of Baka..
    040-076
    Meervoudig international

Grasmat wrote: 09 Aug 2023, 20:09

Geruchtje. Wellicht is het de Franse Mike Schoenmakers, zo niet dan lijkt het logisch dat het over Bakayoko of Sangaré gaat.
    Mbappe, Verrati en Wijnaldum voor Til, El Ghazi en Oppegard. Als ze er dan ook nog Obispo bij willen hoeven ze van mij niets bij te betalen.
    Dan mats je ze wel hoor, maar dat Psg is ook zo’n fijne club dat je ze het gunt.
    Marcel for president!
    RVN-fan
    Ballenjongen

Wat vaak wordt vergeten is dat er in El Ghazi, Vertessen, Teze en zo nog wat spelers die niet direct bij de 1e 11 zitten veel interesse is. PSV mikt nu zeker op 2 versterkingen na de komst van Tillman, maar als zij vertrekken komen er nog anderen bij, lijkt me. We weten allemaal dat Sangare waarschijnlijk vertrekt, dus CM en CV zijn de prioriteiten. Debast Of een andere verdediger en Aster Vrankcx zijn de doelwitten, maar daarnaast gaan in de laatste weken echt nog meerdere spelers vertrekken en komen, dus of we nu willen Of niet lijkt het een lastige, drukke periode te worden. Daarbij, met CL plaatsing en 40 miljoen zekerheid zal PSV nog wel een zekerheidje durven te halen.
  • These users thanked the author RVN-fan for the post:
    Marino
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Ardbeg wrote: 09 Aug 2023, 19:47 Kei helder waarom de verdediger er nog niet is. Nog geen akkoord tussen club en/of gewenste speler. Eerste bod op Debast komt deze week.
    Ik verwacht dat ook. Betekent wel dat als PSV en Anderlecht eruit komen, dat er geen geld is voor Vranckx. Dat kan dan pas als Ibi verkocht wordt. En ergens hoop ik dat Sangare blijft. Die speelt met zo veel plezier en is zo belangrijk voor de ploeg.

Ideaal scenario is RCV kopen (liever niet Debast), Ibi blijft nog een jaar, CL halen en met de extra gelden Vranckx halen.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post:
    Wvdp1977
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 09 Aug 2023, 20:09

U vergeet Joëlle Drommèlle...Deal du package
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Youneedtogotheretocomeback
    rjg1992
    Bankzitter

Niet Sangare staat er nu.. Bakayoko dus.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

PSV gaat Bakayoko niet verkopen, geloof ik niks van.
    Hannamontana
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

RVN-fan wrote: 09 Aug 2023, 20:18 Wat vaak wordt vergeten is dat er in El Ghazi, Vertessen, Teze en zo nog wat spelers die niet direct bij de 1e 11 zitten veel interesse is. PSV mikt nu zeker op 2 versterkingen na de komst van Tillman, maar als zij vertrekken komen er nog anderen bij, lijkt me. We weten allemaal dat Sangare waarschijnlijk vertrekt, dus CM en CV zijn de prioriteiten. Debast Of een andere verdediger en Aster Vrankcx zijn de doelwitten, maar daarnaast gaan in de laatste weken echt nog meerdere spelers vertrekken en komen, dus of we nu willen Of niet lijkt het een lastige, drukke periode te worden. Daarbij, met CL plaatsing en 40 miljoen zekerheid zal PSV nog wel een zekerheidje durven te halen.
    Ja want vorig jaar was het ook zo'n zekerheidje tegen Rangers (naar verwachting weer onze tegenstander echter is de bal rond...). Waar haal je dat vandaan?
  • These users thanked the author Hannamontana for the post:
    ShovingNE2
    Menno1
    Legende

Bij dat sympathieke PSG mag er wat mij betreft +20 miljoen boven de normale vraag prijs komen. En in 1x uitbetalen graag.
    Post Reply