Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention] Zou Almada nog in beeld zijn?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij is het simpel: we hebben back-ups voor de backs nodig, een leider met kwaliteit achterin en bij voorkeur ook op het middenveld. Het geraamte staat namelijk wel - net zoals in 2015 - maar het gaat om de details: die speler die het elftal vanuit de defensie bij de hand neemt als het even lastig wordt in Den Haag, zoals Götze en Zahavi dat gisteren actief deden in de voorhoede. Of spelers die onze backs kunnen ontlasten als ze wat rust nodig hebben, waardoor Max en de vervanger van Dumfries (want je mag aannemen dat 'ie gaat) ook weer top kunnen zijn als het nodig is. Je zag gisteren en in de weken daarvoor wat voor verschil Götze en Zahavi maken. Even temporiseren als het moet, even gas geven wanneer er kansen liggen, die dingen.

Arias zou voor mij als opvolger van Dumfries een logische keuze zijn en die staat ook op de lijst bij PSV. Is nu terug aan het komen van een zware blessure en hopelijk kan hij nog wat minuten maken voor de zomerstop. Daarna keert 'ie terug naar Atlético en die zullen hem onderhand ook wel willen verkopen. Kevin Kampl is de droom van ons allemaal, maar zal lastig haalbaar zijn en sowieso veel geld moeten kosten. Alderweireld vind ik verder een uitstekende optie voor het centrum, maar dan zal Teze naar rechtsback verhuizen of Boscagli naar het middenveld. Dan zou je Arias al niet meer nodig hebben en moet je je misschien focussen op een wat talentvollere rechtsback. Oosterwolde van FC Twente vind ik dan weer een interessante back-up voor Phillipp Max, al is het misschien nog wat vroeg om hem nu al te halen.

Verder hoop ik dat van Ginkel de rest van de competitie gebruikt om weer wedstrijdfit te worden. Wie weet is een extra leider op het middenveld dan niet eens meer nodig, al blijf ik hopen dat we Ihattaren gaan vervangen door Kampl te halen. Dan ga je er toch fors op vooruit zeg.

[mention]Ardbeg[/mention]: durf het niet te zeggen, maar ik denk ook niet dat ons budget zo'n transfer zou toestaan. Al zou ik de komst van Almada toejuichen hoor. Weergaloze speler met de juiste energie.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof niet dat Van Ginkel nog een rol gaat spelen dit jaar, net als Fein, dus ik die zullen gewoon uitstromen denk ik.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Als je kijkt naar eerdere transfers komt PSV weleens terug op oude 'transfertargets'. Zouden spelers als Lyanco, Diego Reyes of Carlos Salcedo nog in beeld zijn bij PSV. lijken me stuk voor stuk aanwinsten. Snelheid, goede tackle en allemaal de nodige ervaring zowel in europa als nationaal.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Arias.. man man wat zou dat mooi zijn. Dumfries is echt een karikatuur van een voetballer, die moet heel ver bij PSV vandaan getransfereerd worden.

Malen ook door de mand gevallen, maar daar heb je Madueke al voor. Romero komt ook nog terug en Vertessen moet je er eigenlijk in de talentenrol die Madueke nu heeft bij houden. Maar dan nog een echt goede aanvaller erbij. Dit seizoen heeft aangetoond dat je een goede bank nodig hebt.

Rosario lijkt me duidelijk, maar daar moet je wel echt naar kwaliteit kijken zodat je niet alleen maar met Boscagli en Sangare over blijft. Thomas is een nuttige speler om op de bank te hebben, maar dat is niet genoeg. Met Guti weet ik het allemaal niet.

Achterin moet je een echte a la Teze hebben, die ook op RB kan. En voor Baumgartl nog een echte kwaliteits CV. En uiteraard voor Max een goede stand in. Ik kan niet beoordelen of Oppegard en Sambo volgend seizoen al een rol zouden kunnen spelen bij 1.

Volgend seizoen dus zo:

—— Madueke —— Zahavi———
Gakpo- ————————-Götze—-
————Boscagli-Sangare———-
Max—- nieuw——-Teze—-nieuw
———————Mvogo———————

———Vertessen——Romero———-
Jahanbakhs——————-Nieuw—-
—————Thomas—Ginkel————-
Oppegard—Viergever-nieuw- Sambo
——————-Unnerstall——————-
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zat gister ook te dromen dat als Ihattaren weggaat, Almada komt. Werd vanochtend wakker, heel mn bed kletsnat. Wel een leuke droom tho, fantastisch spelertje.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Staat die Almada op het moment niet ter discussie omdat ie verdachte is in een verkrachtingszaak? Mocht dat zo zijn zou ik als PSV daar toch even niet aan beginnen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 01 Mar 2021, 14:05 Staat die Almada op het moment niet ter discussie omdat ie verdachte is in een verkrachtingszaak? Mocht dat zo zijn zou ik als PSV daar toch even niet aan beginnen.
https://www.explica.co/they-ordered-the ... ticipated/

Ik heb even gegooglet.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 01 Mar 2021, 14:02 Ik zat gister ook te dromen dat als Ihattaren weggaat, Almada komt. Werd vanochtend wakker, heel mn bed kletsnat. Wel een leuke droom tho, fantastisch spelertje.
Zou het ook wel lekker vinden als Luka Susic komt. Kan op half-10 en als voetballende CVM.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Complex verhaal en je moet altijd een slag om de arm houden, maar het verhaal gaat dat de grootste boosdoener in dit verhaal een teamgenoot (Miguel Brizuela voor de meeschrijvers) was die ook mee wilde doen met het stoeien in bed, wat tegen de wens van de vrouw was, al kon ze het zich na afloop niet meer goed herinneren. Brizuela is bovendien al eens eerder veroordeelt wegens mishandeling van een vrouw, als ik het me goed herinner.

Overigens ligt het in de lijn der verwachting dat als beide heren schuldig worden bevonden, ze allebei worden ontslagen. Los van de morele vraag, maar dan is een eventuele transfersom natuurlijk geen issue meer. Of je het zou moeten willen is een andere vraag.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lopen er geen goede Duitsers ergens in de verdediging waarbij wij een kans maken? Zoals een Max.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Heruone[/mention] Ik heb laatst daadwerkelijk gedroomd dat Pröpper terug kwam naar PSV. Na Brighton kwam ie er achter hoe goed hij het eigenlijk had bij PSV en was mentaal ook echt een leider geworden en geen zeurpiet meer. Lyanco was aangetrokken en pakte zijn oude vorm stel weer op. Ihattaren was verkocht en zijn vervanger was deze absolute geweldenaar:



Toen werd ik wakker.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ardbeg[/mention] Die is ook lekker inderdaad. Sowieso heeft dat account wel lekkere filmpjes. Ik ga zelf erg hard op deze, fantastische speler is Bernardo Silva.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verder ben ik het helemaal eens met [mention]Ykhim[/mention]. Er staat qua geraamte echt wel een team waar we mee vooruit kunnen. Voor de basis zal één ervaren CV en één ervaren middenvelder de focus moeten zijn wat mij betreft. Dan zul je in de breedte moeten kijken wat er nog mogelijk is/welke jongens van Jong kunnen doorstoten. Ik heb goede hoop op Sambo, en wellicht dat er in de aanval ook nog iemand aanhaakt. Wat mij betreft kijk je voor deze categorie met name in de hoek van (jonge) talenten, zodat er ook nog voldoende restwaarde in de selectie blijft zitten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maar echt. [mention]Heruone[/mention] , ik ben benieuwd in hoeverre Jean Pyerre haalbaar zou zijn.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Jean Pyerre is een goede voetballer die als verdedigende middenvelder toch zijn goals en assists meepakt. Lijkt mij echter duidelijk dat iedereen binnen en buiten PSV (fans) aan het hopen/kijken zijn voor ervaren spelers die ook internationaal het één en ander hebben meegemaakt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Laten we eerst even Rosario Sangare en Boscagli de rest van het seizoen geven om aan te tonen of we wel of niet een extra basiswaardige middenvelder moeten halen. Zoals het nu lijkt zou ik zeggen dat het wel loopt en het is ook niet dat we heel veel geld hebben. Beter alle focus en middelen in de verdediging pompen want op het middenveld zie ik het wel in orde komen.
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
Posts: 354
Joined: 04 Nov 2020, 16:56
FOOTB_REM_S: No

Ik vrees dat Jean Pyerre financieel onhaalbaar is. Maar zijn komst zou ik zeker toejuichen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Gordeldier Googhem wrote: 01 Mar 2021, 16:10 Ik vrees dat Jean Pyerre financieel onhaalbaar is. Maar zijn komst zou ik zeker toejuichen.
Clausule van zo'n 110mil in zijn contract, redelijk onhaalbaar :mrgreen: Oke, iets genuanceerder maar nog steeds onhaalbaar; het schijnt dat ze afgelopen winter 30mil voor hem wilden vangen.
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
Posts: 354
Joined: 04 Nov 2020, 16:56
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Mar 2021, 16:24
Gordeldier Googhem wrote: 01 Mar 2021, 16:10 Ik vrees dat Jean Pyerre financieel onhaalbaar is. Maar zijn komst zou ik zeker toejuichen.
Clausule van zo'n 110mil in zijn contract, redelijk onhaalbaar :mrgreen: Oke, iets genuanceerder maar nog steeds onhaalbaar; het schijnt dat ze afgelopen winter 30mil voor hem wilden vangen.
Misschien dat John een creatieve constructie op kan zetten :mrgreen: . Maar helaas, niet realistisch.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 01 Mar 2021, 15:13 Laten we eerst even Rosario Sangare en Boscagli de rest van het seizoen geven om aan te tonen of we wel of niet een extra basiswaardige middenvelder moeten halen. Zoals het nu lijkt zou ik zeggen dat het wel loopt en het is ook niet dat we heel veel geld hebben. Beter alle focus en middelen in de verdediging pompen want op het middenveld zie ik het wel in orde komen.
Neem aan dat dit cynisch is? Rosario moet je gewoon na dit jaar verkopen. Beste voor alle partijen. Een leider op het middenveld en wat scorend vermogen centraal is echt noodzakelijk. En dan inderdaad dé langverwachte centrale verdediger met de nodige ervaring en leidinggevende capaciteiten
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Luckassen komt gewoon terug, toch?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 01 Mar 2021, 16:48
11 Sir Tinus wrote: 01 Mar 2021, 15:13 Laten we eerst even Rosario Sangare en Boscagli de rest van het seizoen geven om aan te tonen of we wel of niet een extra basiswaardige middenvelder moeten halen. Zoals het nu lijkt zou ik zeggen dat het wel loopt en het is ook niet dat we heel veel geld hebben. Beter alle focus en middelen in de verdediging pompen want op het middenveld zie ik het wel in orde komen.
Neem aan dat dit cynisch is? Rosario moet je gewoon na dit jaar verkopen. Beste voor alle partijen. Een leider op het middenveld en wat scorend vermogen centraal is echt noodzakelijk. En dan inderdaad dé langverwachte centrale verdediger met de nodige ervaring en leidinggevende capaciteiten
Van mij mag ie weg, maar ik denk dat Schmidt niet zo denkt.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 01 Mar 2021, 16:48
11 Sir Tinus wrote: 01 Mar 2021, 15:13 Laten we eerst even Rosario Sangare en Boscagli de rest van het seizoen geven om aan te tonen of we wel of niet een extra basiswaardige middenvelder moeten halen. Zoals het nu lijkt zou ik zeggen dat het wel loopt en het is ook niet dat we heel veel geld hebben. Beter alle focus en middelen in de verdediging pompen want op het middenveld zie ik het wel in orde komen.
Neem aan dat dit cynisch is? Rosario moet je gewoon na dit jaar verkopen. Beste voor alle partijen. Een leider op het middenveld en wat scorend vermogen centraal is echt noodzakelijk. En dan inderdaad dé langverwachte centrale verdediger met de nodige ervaring en leidinggevende capaciteiten
Als van Ginkel fysiek niet door een ondergens is gegaan dan denk ik dat PSV die middenvelder binnen heeft.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tot wanneer heeft van Ginkel een contract? Ben even kwijt onder welke voorwaarden hij nu bij ons zit.
Locked