Transferwindow 2023/24
- Smell Rock
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
Met als tragisch dieptepunt van Aanholt die springt en er nog geen krant onder zijn voeten door kan hoppa 3-1
Full speed or nothing
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
-
- Internationale topspeler
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Een maand geleden had ik Bakayoko laten gaan voor meer dan 30 miljoen maar nu vind ik het lastig. Een erg belangrijke jongen voor de groep, ook vanwege zijn rol als tolk. De trots dat hij hier mag spelen spat ervan af. Daarnaast was hij zeker gisteren ook erg goed en als hij die lijn kan doortrekken heb je een geweldige buitenspeler.
- These users thanked the author hondjevandebakker for the post (total 6):
- Smell Rock • Berserkllama • MaxedMatthew • Koning_Mason • TylerDurdn • DaveB
-
Als die Parijse zandhazen met een debiel bod komen, dan wordt het lastig om nee te zeggen…hondjevandebakker wrote: ↑09 Aug 2023, 21:47Een maand geleden had ik Bakayoko laten gaan voor meer dan 30 miljoen maar nu vind ik het lastig. Een erg belangrijke jongen voor de groep, ook vanwege zijn rol als tolk. De trots dat hij hier mag spelen spat ervan af. Daarnaast was hij zeker gisteren ook erg goed en als hij die lijn kan doortrekken heb je een geweldige buitenspeler.
Én Vranckx, én deBast, én Schouten, én een basis rechtsbuiten, in ruil voor Baka.
Tsja, zeg het maar…
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Bij Baka, Icey en Veerman zou ik zeggen: not for sale. Bakayoko heeft me gisteren echt positief verrast. Hij ging binnenom, buitenom en diep. Duidelijk aan zijn zwakke punten gewerkt. Veerman is de architect van het team: onmisbaar. En Babadi is een talent uit de allerhoogste categorie.
Bij alledrie is er nog volop groei mogelijk. Niet het moment om te verkopen. Dit moet een oogstjaar worden.
Bij alledrie is er nog volop groei mogelijk. Niet het moment om te verkopen. Dit moet een oogstjaar worden.
- Juancho
- Mister PSV
Nee dan zijn dit soort reacties idd 10x beter!DeEintovenaar wrote: ↑09 Aug 2023, 19:49 [
Dat weer eens slaat op het feit dat er telkens door dezelfde mensen dezelfde onnozele dingen worden geroepen. J
Ps. misschien zelf toe aan een brilletje?
Er staat toch echt duidelijk dat Vranckx alleen gehaald zal/kan worden als Sangare verkocht is:Daarin staat dat PSV geld heeft voor 1 grote aankoop zonder verkoop Sangaré. Waarschijnlijk hebben ze de knoop over Vranckx nog niet doorgehakt omdat ze twijfelen welke positie ze willen versterken. Of nu al een CV, of nu een extra middenvelder. Ik interpreteer het als een zorgvuldige afweging welke positie het hardst nodig is.
en een voor een defensieve middenvelder, waarbij wel rekening is gehouden met een vertrek van Ibrahim Sangaré.
PSV kan hem Vranckx twaalf miljoen euro losweken, op het moment dat Sangaré is verkocht.
Lezen!!!!!
Last edited by Juancho on 09 Aug 2023, 21:58, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Bij een 'debiel' bod, wat mij betreft altijd doen. Dan is er wel weer nog meer werk te verzetten voor Stewart in de laatste 3 weken, maar ik denk dat je dan de selectie nog sterker zou kunnen maken.Søren wrote: ↑09 Aug 2023, 21:52Als die Parijse zandhazen met een debiel bod komen, dan wordt het lastig om nee te zeggen…hondjevandebakker wrote: ↑09 Aug 2023, 21:47Een maand geleden had ik Bakayoko laten gaan voor meer dan 30 miljoen maar nu vind ik het lastig. Een erg belangrijke jongen voor de groep, ook vanwege zijn rol als tolk. De trots dat hij hier mag spelen spat ervan af. Daarnaast was hij zeker gisteren ook erg goed en als hij die lijn kan doortrekken heb je een geweldige buitenspeler.
Én Vranckx, én deBast, én Schouten, én een basis rechtsbuiten, in ruil voor Baka.
Tsja, zeg het maar…
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat je echt niet door hebt hoe vermoeiend je negatieve schrijven is. Prima als je kritisch bent maar je kunt ook altijd mopperen om het mopperen. Misschien moet ik niet zo reageren, daar geef ik je gelijk in, maar het stak me vooral in dit geval omdat je net ervoor letterlijk de antwoorden had gequote. Althans de antwoorden zoals Rik het vermoed. Dan vind ik het gewoon een beetje kinderachtig om vervolgens toch te klagen, bij enig realisme valt de werkwijze van PSV te begrijpen. Wil niet zeggen dat je er mee eens hoeft te zijn maar wat meer begrip mag wel vind ik.Juancho wrote: ↑09 Aug 2023, 21:53Nee dan zijn dit soort reacties idd 10x beter!DeEintovenaar wrote: ↑09 Aug 2023, 19:49 [
Dat weer eens slaat op het feit dat er telkens door dezelfde mensen dezelfde onnozele dingen worden geroepen. J
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- Ardbeg
- DonyellMalen
- Legende
Maar wat is een debiel bod, 50 miljoen?
-
Nou, dat lijkt me wel een debiel bod ja!DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2023, 22:02Maar wat is een debiel bod, 50 miljoen?29.04.2007 wrote:Bij een 'debiel' bod, wat mij betreft altijd doen.
-
Dat is meer dan debiel, ja. Dat is inclusief de 20 miljoen PSG-toeslag.
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- RWeindhoven16
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik zou er bij 30-35 miljoen ook zeker serieus over nadenken als PSV zijnde.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- EL NINO
-
- Nationale topspeler
Zo quote je wel heel selectief he…Juancho wrote: ↑09 Aug 2023, 21:53Nee dan zijn dit soort reacties idd 10x beter!DeEintovenaar wrote: ↑09 Aug 2023, 19:49 [
Ps. misschien zelf toe aan een brilletje?
Er staat toch echt duidelijk dat Vranckx alleen gehaald zal/kan worden als Sangare verkocht is:Daarin staat dat PSV geld heeft voor 1 grote verkoop zonder verkoop Sangaré. Waarschijnlijk hebben ze de knoop over Vranckx nog niet doorgehakt omdat ze twijfelen welke positie ze willen versterken. Of nu al een CV, of nu een extra middenvelder. Ik interpreteer het als een zorgvuldige afweging welke positie het hardst nodig is.
en een voor een defensieve middenvelder, waarbij wel rekening is gehouden met een vertrek van Ibrahim Sangaré.PSV kan hem Vranckx twaalf miljoen euro losweken, op het moment dat Sangaré is verkocht.
Lezen!!!!!
Daarvan is er eentje voor een rechtsbenige centrale verdediger en een voor een defensieve middenvelder, waarbij wel rekening is gehouden met een vertrek van Ibrahim Sangaré. Als de Ivoriaan niet zou vertrekken, heeft PSV het geld om nog minimaal één grote aankoop te doen. Gaat hij wel weg, dan kan PSV doorpakken op minimaal twee fronten en mogelijk zelfs meer.
Hier staat toch echt dat PSV nog moet kiezen welke plek ze de grote aankoop willen doen.
PSV kan Vranckx voor twaalf miljoen euro losweken bij VfL Wolfsburg, op het moment dat Sangaré is verkocht. Waarom dat op dit moment niet gebeurt? PSV wil zich nog niet vastpinnen voor 1 september, omdat daarna vier maanden geen transfer meer kan worden gedaan.
Ik lees dit toch echt als: PSV heeft Vranckx nog niet gehaald omdat Sangaré nog niet weg is en dat zou betekenen dat het geld op gaat aan Vranckx.
Losse zinnen quoten krijg je inderdaad je gelijk…
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 2):
- Ardbeg • Gertgert
- Juancho
- Mister PSV
Vergeef het me beste Eintovenaar. Na jaren ellende, bagger voetbal en wanbeleid ben ik wat voorzichtiger. Morgen noteren we 10 augustus, we hebben gister een vrij aardige pot voetbal gezien (zeker in vergelijking met vorig jaar) maar we zagen ook de bekende problemen weer terug die maar niet opgelost lijken te worden. Dus nogmaals, vergeef het me dat ik me wat zorgen begin te maken en niet jou bij de schouders vastpak en alvast mee loop in de polonaise. Ik zie nog iets te veel valkuilen en ben er nog niet gerust op.DeEintovenaar wrote: ↑09 Aug 2023, 22:00Ik denk dat je echt niet door hebt hoe vermoeiend je negatieve schrijven is. Prima als je kritisch bent maar je kunt ook altijd mopperen om het mopperen. Misschien moet ik niet zo reageren, daar geef ik je gelijk in, maar het stak me vooral in dit geval omdat je net ervoor letterlijk de antwoorden had gequote. Althans de antwoorden zoals Rik het vermoed. Dan vind ik het gewoon een beetje kinderachtig om vervolgens toch te klagen, bij enig realisme valt de werkwijze van PSV te begrijpen. Wil niet zeggen dat je er mee eens hoeft te zijn maar wat meer begrip mag wel vind ik.
Skip dan vooral mijn posten tot 1 september, ik zal het je vergeven. :PSV:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Ik loop zeker niet de polonaise. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Er moet nog wat gebeuren, maar op moment staat er een team wat echt wel wat kan. Dat PSV dan goede, weloverwogen keuzes wil maken begrijp ik. We zijn geen Al Hilal die zomaar iedereen kunnen halen die ze willen. Goed werk heeft tijd nodig, ik zou graag wat meer realisme zien. Als de markt echt zo eenvoudig was hadden we al lang meer spelers gehad hoor, ben maar niet bang.Juancho wrote: ↑09 Aug 2023, 22:07Vergeef het me beste Eintovenaar. Na jaren ellende, bagger voetbal en wanbeleid ben ik wat voorzichtiger. Morgen noteren we 10 augustus, we hebben gister een vrij aardige pot voetbal gezien (zeker in vergelijking met vorig jaar) maar we zagen ook de bekende problemen weer terug die maar niet opgelost lijken te worden. Dus nogmaals, vergeef het me dat ik me wat zorgen begin te maken en niet jou bij de schouders vastpak en alvast mee loop in de polonaise. Ik zie nog iets te veel valkuilen en ben er nog niet gerust op.DeEintovenaar wrote: ↑09 Aug 2023, 22:00
Ik denk dat je echt niet door hebt hoe vermoeiend je negatieve schrijven is. Prima als je kritisch bent maar je kunt ook altijd mopperen om het mopperen. Misschien moet ik niet zo reageren, daar geef ik je gelijk in, maar het stak me vooral in dit geval omdat je net ervoor letterlijk de antwoorden had gequote. Althans de antwoorden zoals Rik het vermoed. Dan vind ik het gewoon een beetje kinderachtig om vervolgens toch te klagen, bij enig realisme valt de werkwijze van PSV te begrijpen. Wil niet zeggen dat je er mee eens hoeft te zijn maar wat meer begrip mag wel vind ik.
Skip dan vooral mijn posten tot 1 september, ik zal het je vergeven. :PSV:
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja echt he. Als je ziet waar we vanaf komen, is het ook niet eens een beetje raar dat sommige transfers langer duren. Dat wordt ook niet ineens waarheid als je het meer op keer herhaalt.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- DeEintovenaar