Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lucky Luc
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 10 Aug 2023, 09:25
Top om te horen! Heel verstandige keuze van Bakayoko. Kan zich bij ons prima door ontwikkelen als onbetwiste nummer 1 rechtsbuiten en als international met het oog op het EK.
robert_94
Lid 2e elftal

Sensation wrote: 10 Aug 2023, 09:39
ComeOnPSV wrote: 10 Aug 2023, 09:35 Dat PSG account heeft dus wel gelijk.
Is dus gewoon een betrouwbaar account.
Mwah, dat account zegt dat Teze niet met PSG kan praten omdat er al een deal met een andere club ligt en dat Bakayoko wel met PSG mag praten, wat anders is dan 'op de radar staan'.
Toch was de link Teze & PSG nog nergens gemaakt en blijkt hij wel te kloppen. Een kern van waarheid lijkt er dus zeker te zijn.
PSV90
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 07:28 Dit kan je gevoegelijk vergeten. Hij zeikt al een paar jaar om visie. Nu is er een duidelijke visie voor wat betreft spelers halen en ook met welke rust ze gehaald worden. En dan is het ook zeiken. Het is gewoon zeiken om het zeiken. Hij kan niet anders. Al moet hij zich 4x op een dag tegenspreken: er zal gal uitkomen.
Ik heb vertrouwen in Bosz en Stewart, maar er wordt m.i. wel enigszins met dubbele maat gemeten. Als John De Jong de interesse had verlegd van Sanchez naar Debast was dat zeker kritischer bekeken unbhet licht van 'visie'. En wat nu blijkbaar rust heet, was toen selectie niet op orde.
Teletubby
Nationale topspeler

Uit het artikel van Rik blijkt dus dat Aster in de startblokken staat voor als Sangare vertrekt. Ik vind dat zeker gezien ook de interesse van Lazio in Vranckx samen met een blijkbaar gelimiteerde afkoopsom van 12 miljoen, best wel gevaarlijk. Ik vraag me dan nog wel steeds af of er gekeken wordt voor een vervanger van Guti. Mocht Sangare vertrekken en je haalt alleen Vranckx ervoor terug dan zit je nog steeds bij een blessure van Vranckx in de penarie zonder echte vervanger. Zeker omdat Rik het in het artikel heeft over 1 of 2 inkomende transfers en daar kan je wel met potlood invullen dat het hier om Vranckx en Debast zou gaan.
ShovingNE2
Site Admin

PSV90 wrote: 10 Aug 2023, 09:56Ik heb vertrouwen in Bosz en Stewart, maar er wordt m.i. wel enigszins met dubbele maat gemeten. Als John De Jong de interesse had verlegd van Sanchez naar Debast was dat zeker kritischer bekeken unbhet licht van 'visie'. En wat nu blijkbaar rust heet, was toen selectie niet op orde.
Visie heeft niets te maken met individuele aankopen.

En ieder jaar zeiken mensen om de selectie niet op orde. En geregeld heeft PSV snellere aankopen gedaan. Dat heeft niet altijd goed uitgepakt. Maar nu is er duidelijkheid omdat Stewart heel duidelijk heeft gemaakt wat het beleid is. We gaan niet op basis van 1 wedstrijd of voorronde sneller schakelen naar een andere speler. 'Dat zou heel erg dom zijn' of woorden van gelijke strekking gebruikte hij.

En wat ik aangaf: ook al is de selectie nog niet gewenst: met de huidige selectie moet je gewoon een tweeluik van Sturm Graz doorkomen. Er is niemand die wij van die ploeg in de basis willen hebben. Wij zijn beter. Dan ga je niet snel een speler halen voor dat tweeluik.

En volgens mij geldt voor 95% van de selectie van Rangers of Servette exact hetzelfde. Als wij de groepsfase van de CL niet halen dit jaar dan ligt het niet aan een transfer die niet gedaan is. Zelfs niet als Sangaré geblesseerd zou zijn of op het laatste moment zou vertrekken. Want ook zijn opvolger kan in de warming-up door zijn enkel gaan of griep hebben.

Deze selectie is meer dan goed genoeg om de groepsfase te halen. Dat was hij vorig jaar ook al met die loting.

edit: zonder linksbuiten en reservespits was hij dat niet naar mjin mening.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 10:07 Uit het artikel van Rik blijkt dus dat Aster in de startblokken staat voor als Sangare vertrekt. Ik vind dat zeker gezien ook de interesse van Lazio in Vranckx samen met een blijkbaar gelimiteerde afkoopsom van 12 miljoen, best wel gevaarlijk. Ik vraag me dan nog wel steeds af of er gekeken wordt voor een vervanger van Guti. Mocht Sangare vertrekken en je haalt alleen Vranckx ervoor terug dan zit je nog steeds bij een blessure van Vranckx in de penarie zonder echte vervanger. Zeker omdat Rik het in het artikel heeft over 1 of 2 inkomende transfers en daar kan je wel met potlood invullen dat het hier om Vranckx en Debast zou gaan.
Vranckx is natuurlijk al op de Herdgang geweest, heeft al met Stewart gesproken over PSV's plan met hem en gelooft volgens Elfrink inderdaad dat een verblijf in Eindhoven een goede carrierekeuze is. Ik kan me voorstellen dat ze mondeling al akkoord zijn over de overstap en dat hem is meegegeven dat ze hem op halen zodra A) Sangaré verkocht wordt of B) PSV de Champions League bereikt. Wanneer de Ivoriaan eind augustus nog steeds niet weg is, halen ze Vranckx waarschijnlijk alsnog en heb je met hem, Sangaré en Veerman drie spelers voor twee posities.
Robson de Souza
Vedette

O Goleiro Grande wrote: 10 Aug 2023, 10:25
Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 10:07 Uit het artikel van Rik blijkt dus dat Aster in de startblokken staat voor als Sangare vertrekt. Ik vind dat zeker gezien ook de interesse van Lazio in Vranckx samen met een blijkbaar gelimiteerde afkoopsom van 12 miljoen, best wel gevaarlijk. Ik vraag me dan nog wel steeds af of er gekeken wordt voor een vervanger van Guti. Mocht Sangare vertrekken en je haalt alleen Vranckx ervoor terug dan zit je nog steeds bij een blessure van Vranckx in de penarie zonder echte vervanger. Zeker omdat Rik het in het artikel heeft over 1 of 2 inkomende transfers en daar kan je wel met potlood invullen dat het hier om Vranckx en Debast zou gaan.
Vranckx is natuurlijk al op de Herdgang geweest, heeft al met Stewart gesproken over PSV's plan met hem en gelooft volgens Elfrink inderdaad dat een verblijf in Eindhoven een goede carrierekeuze is. Ik kan me voorstellen dat ze mondeling al akkoord zijn over de overstap en dat hem is meegegeven dat ze hem op halen zodra A) Sangaré verkocht wordt of B) PSV de Champions League bereikt. Wanneer de Ivoriaan eind augustus nog steeds niet weg is, halen ze Vranckx waarschijnlijk alsnog en heb je met hem, Sangaré en Veerman drie spelers voor twee posities.
Ik denk dat Vranckx inderdaad ook komt als PSV CL haalt, of Sangaré er dan nog zit of niet. Zelfde als er bijvoorbeeld overbodige spelers gaan en er geld vrij komt.
Als bijvoorbeeld Til weg gaat voor een leuke som geld of El Ghazi, dat men dan doorschakelt en dat hij dan als "vervanger van Guti" komt. Want die positie is sowieso nog vacant en gaat PSV echt wel invullen komende weken.
ShovingNE2
Site Admin

Robson de Souza wrote: 10 Aug 2023, 10:30en dat hij dan als "vervanger van Guti" komt. Want die positie is sowieso nog vacant en gaat PSV echt wel invullen komende weken.
Dat vraag ik mij serieus af of die ingevuld gaat worden. Als Bosz met de punt naar voren zou gaan spelen dan wel. Maar nu hij maar met 1 zes wil spelen weet ik dat nog niet.
Massimo
Legende

Ik denk dat je deze zomer nooit alle wensen kan inwilligen. Voor richting een optimale selectie voor PSV begrippen moet daar nog teveel voor gebeuren. Je zal hier meerdere transferperiodes en waarschijnlijk jaren voor nodig hebben en dan nog zullen we vinden dat er dingen beter kunnen, wat op zich denk ik wel goed is. Uiteindelijk zal je grote verkopen moeten blijven doen en hoop je verder de selectie van de onderkant sterker te kunnen maken door spelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn te kunnen verkopen, zodat op andere vlakken de basis en de bank allebei beter worden.

Komend seizoen zal PSV denk ik nog heel erg afhankelijk zijn van de eerste 15 spelers en is het zaak dat het qua blessures van die eerste 15 het een keertje mee gaat vallen in aantallen en tijd. Later, ook afhankelijk van het wel of niet halen van CL, kan je dit steeds beter gaan finetunen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Guido073
    El Sordo
    Vedette

Maar Vranckx gaat toch niet serieus zitten wachten tot misschien wel 31 augustus om te zien of PSV wellicht de CL haalt, met het risico dat het dan niet in één dag rondkomt en hij geen andere opties meer heeft? Ik neem aan dat hij ook wil spelen komend jaar en niet weer een seizoen moet hopen op speeltijd. Of PSV moet echt zijn droomclub zijn en dat waag ik te betwijfelen. Als er iets concreets speelt, dan vermoed (en hoop) ik dat er na dinsdag bij behalen van de play-offs wat gaat gebeuren.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    Grasmat
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

El Sordo wrote: 10 Aug 2023, 10:47 Maar Vranckx gaat toch niet serieus zitten wachten tot misschien wel 31 augustus om te zien of PSV misschien de CL haalt met het risico dat het dan niet in één dag rondkomt en hij geen andere opties meer heeft? Ik neem aan dat hij ook wil spelen komend jaar en niet weer een seizoen moet hopen op speeltijd. Of PSV moet echt zijn droomclub zijn en dat waag ik te betwijfelen. Als er iets concreets speelt, dan vermoed (en hoop) ik dat er na dinsdag bij behalen van de play-offs wat gaat gebeuren.
    Ja precies. Je gaat niet een speler aan het lijntje houden. Hier zijn gewoon al toezeggingen gedaan en ik kan me niet voorstellen dat PSV hem laat lopen. Mogelijk probeert PSV met deze taktiek de vraagprijs nog wat omlaag te krijgen 'omdat ze nu dus niet kunnen voldoen aan 12 miljoen',
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 10:37
    Robson de Souza wrote: 10 Aug 2023, 10:30en dat hij dan als "vervanger van Guti" komt. Want die positie is sowieso nog vacant en gaat PSV echt wel invullen komende weken.
    Dat vraag ik mij serieus af of die ingevuld gaat worden. Als Bosz met de punt naar voren zou gaan spelen dan wel. Maar nu hij maar met 1 zes wil spelen weet ik dat nog niet.
    Maar je hebt toch niet een vervanger voor op 6 voor als Sangare/vranckx geblesseerd raakt. Dit is nu je bezetting voor alle posities op het middenveld (ik kijk nu eerst even naar de A spelers en niet de nieuwe jeugd)

6: Sangare, .....
    8: Veerman, Saibari
    10: Tillman, Til

Je hebt nu ook door goede ontwikkeling van Land en Babadi deze twee opties er mogelijk bij voor de 8 en 10 positie maar daar kan je natuurlijk niet het hele jaar op bouwen. Commencia wordt gezien zijn terugzetting naar Jong PSV dit jaar niet gezien als volwaardig A lid.

Je hebt dus achter Sangare helemaal niemand die op 6 kan spelen. Ja je zou natuurlijk veerman een linie naar achteren halen maar dan handicap je veerman door hem op een positie te zetten waarin hij niet zo kan uitblinken als op de 8 en je moet een mindere speler op de 8 positie zetten in de vorm van Saibari.

Als er geen back up cvm gehaald gaat worden dan vind ik dit net zo kwalijk als het niet halen van een reserve spits vorig jaar door John. Het is vragen om problemen.
    Handball
    Regelmatige invaller

robert_94 wrote: 10 Aug 2023, 09:46
    Sensation wrote: 10 Aug 2023, 09:39

Mwah, dat account zegt dat Teze niet met PSG kan praten omdat er al een deal met een andere club ligt en dat Bakayoko wel met PSG mag praten, wat anders is dan 'op de radar staan'.
    Toch was de link Teze & PSG nog nergens gemaakt en blijkt hij wel te kloppen. Een kern van waarheid lijkt er dus zeker te zijn.
    Maarja dat clubs als PSG interesse zouden tonen in Teze had iedereen wel kunnen verwachten. Dus in die zin is het gerucht niet heel gek

Als hij wel gelijk heeft en er echt al een akkoord ligt met een club gok ik dat dit waarschijnlijk Real Madrid of Bayern Munchen is.

Ben benieuwd of de transfersom over die van Gakpo heen gaat!
  • These users thanked the author Handball for the post (total 2):
    GrasmatMassimo
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Handball wrote: 10 Aug 2023, 11:12

Maarja dat clubs als PSG interesse zouden tonen in Teze had iedereen wel kunnen verwachten. Dus in die zin is het gerucht niet heel gek

Als hij wel gelijk heeft en er echt al een akkoord ligt met een club gok ik dat dit waarschijnlijk Real Madrid of Bayern Munchen is.

Inclusief bonussen zeker, Jordan gran jugador.
    Last edited by SKERLA on 10 Aug 2023, 11:18, edited 1 time in total.
    El Sordo
    Vedette

Dit bericht heeft een sarcasme-emoji nodig. Gewoon voor de zekerheid.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    DadOfFour
    ShovingNE2
    Site Admin

Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 11:04Je hebt dus achter Sangare helemaal niemand die op 6 kan spelen.
    Boscagli? Daarom vind ik een verdediger op dit moment belangrijker. We zijn er twee kwijt en nog niets terug.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Whhaaha man man , hoe laat zijn jullie vanochtend begonnen met drinken? :lol: :pul:
    Robson de Souza
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 12:05
    Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 11:04Je hebt dus achter Sangare helemaal niemand die op 6 kan spelen.
    Boscagli? Daarom vind ik een verdediger op dit moment belangrijker. We zijn er twee kwijt en nog niets terug.
    Buiten dat Boscagli écht niet op het middenveld kan ga je niet je beste CV op een andere plek inzetten, ook niet incidenteel. Ik denk dat Boscagli de dragende kracht is in de verdediging op het moment.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Tikkieterug
    ShovingNE2
    Site Admin

Boscagli kan prima op het middenveld. Meer dan prima zelfs.
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Boscagli op 6 is nooit een succes geweest. Waar Bosz hem nu positioneert, functioneert hij uitstekend. Laten staan dus.
    Als Sangaré vertrekt/wegvalt hebben we daar een gelijksoortige vervanger voor nodig. Power dus. Zeker omdat Veerman en Babadi niet echt fysieke toppers zijn.
    Kezmania
    Meervoudig international

Ik verwacht morgen officiële presentatie van Tillman en het bericht dat we rond zijn met Anderlecht inzake Debast. Debast tekent dan in de loop van volgende week en geniet voorrang op Vranckx die alleen nog kan komen als Sangare vertrekt. PSV heeft centraal achterin gewoon als prioriteit gebombardeerd en kan niet alle drie halen. Het is lullig voor Aster maar PSV neemt bewust het risico dat hij elders tekent om Debast te kunnen kopen. Met Tillman en Debast is de selectie in grote lijnen rond. Vervanger van Guti en een extra buitenspeler lijken me alleen bij buitenkansjes te komen.

Ik denk dat ik hiermee akelig dicht bij hoe het lopen gaat zit.
    Jur1913
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 12:14 Boscagli kan prima op het middenveld. Meer dan prima zelfs.
    Op basis van zijn sterke punten of op basis van de keren dat hij dat heeft mogen proberen?

Ik was verre van overtuigd toen hij daar noodgedwongen neer werd gezet
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Frisian1913
    Teletubby
    Nationale topspeler

Het schuiven van andere basisspelers om blessures op te vangen vind ik van 1 probleem 2 maken. Je zet een speler die klaarblijkelijk beter is als cv op een onwennige positie voor hem en er moet een mindere speler in de CV positie gaan spelen. Je verzwakt je selectie dus op 2 posities in plaats van 1 als je het vergelijkt met een geval dat je een CVM kon inbrengen voor Sangare. Dan verzwak je alleen op de cvm positie.

Dat er ook een cv moet bijkomen ben ik met je eens, een cv is ook cruciaal. Het lijkt nu wel alsof PSV aan het gokken is op twee paarden van 12 miljoen euro. De kans dat je ze beide kan halen is vrij klein (zonder vertrek van sangare) maar ze zijn allebei erg nodig. Waarom ga je dan niet voor een paard van 12 miljoen en een iets goedkoper paard van 6/7 miljoen? Het seizoen met deze selectie ingaan ook met de toevoeging van maar een van de twee, zou een regelrechte blunder zijn van PSV en vragen om problemen bij blessures.
    Ardbeg
    Mister PSV

AddoCultheld wrote: 10 Aug 2023, 12:13

Whhaaha man man , hoe laat zijn jullie vanochtend begonnen met drinken? :lol: :pul:
    Image
    Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 12:22, edited 1 time in total.
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Jur1913 wrote: 10 Aug 2023, 12:17
    ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 12:14 Boscagli kan prima op het middenveld. Meer dan prima zelfs.
    Op basis van zijn sterke punten of op basis van de keren dat hij dat heeft mogen proberen?

Ik was verre van overtuigd toen hij daar noodgedwongen neer werd gezet
    De keren dat Boscagli op het middenveld speelde, was inderdaad geen succes.
    Hij mist kracht, snelheid en felheid op de bal. Als LCV komt hij nu prima tot zijn recht.
    Boscagli speelt ballen in vanuit de verdediging; Veerman vanuit het middenveld.
    PSV heeft ook een powerhouse op het middenveld nodig die ballen verovert. Dat is Boscagli niet.
    Post Reply