Dat was gisteren inderdaad heel bewust. Hij wilde Van Aanholt verder naar voren schuiven, maar Bosz was ontevreden over hoe hij dat invulde.Trixm wrote: ↑09 Aug 2023, 12:40Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.
Toch mis ik nog die absolute urgentie bij Teze om absoluut elke bal te winnen. Bij 4-1 mis je die sprintjes terug om de 4-2 te voorkomen. Dat zag je nooit bij jongens als Arias.
Jordan Teze
- Struviet
- Meervoudig international
- Trixm
- Vedette
Mauro in form voor van Aanholt had gisteren geleid tot 7-1.Struviet wrote: ↑09 Aug 2023, 12:48Dat was gisteren inderdaad heel bewust. Hij wilde Van Aanholt verder naar voren schuiven, maar Bosz was ontevreden over hoe hij dat invulde.Trixm wrote: ↑09 Aug 2023, 12:40
Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.
Toch mis ik nog die absolute urgentie bij Teze om absoluut elke bal te winnen. Bij 4-1 mis je die sprintjes terug om de 4-2 te voorkomen. Dat zag je nooit bij jongens als Arias.
Saibari is underrated.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Met het aanstaande vertrek van Castello Lukeba van Lyon naar Leipzig, zou dit de interesse van Lyon voor Teze misschien weer aanwakkeren?
Edit: Sorry vergis me, dacht dat hij een rechtspoot was, maar is dus links.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- PSV024
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
We spelen ook met 3 CV's. En Teze staat steeds heel ver naar binnen toe. Soort van Geertruida op rechtsback. Ook in de aanvallende patronen staat hij vaak wat hoger aan de binnenkant. Had ook tactisch wat voordelen tegenover Feyenoord en Sturm Graz overigens.Trixm wrote: ↑09 Aug 2023, 12:40Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.
Heel erg benieuwd hoe snel Sambo zich kan ontwikkelen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Vaste waarde in elftal
- Heruone
- Lid scoutingsteam
We zijn na de winterstop een 3-2-5 gaan spelen ja. Waarbij Teze uiteindelijk in de praktijk altijd in de zone van de rechtsback stond ipv centraal.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
Twee zaken opvallend:
- PSG vindt Teze interessant
- PSV zou al een akkoord met een andere club hebben m.b.t. Teze
Ik zou normaal zeggen dat 6-8 miljoen een mooie prijs is voor hem, maar als een club als PSG hem interessant vindt dan moet dat toch maar keer twee gedaan worden.
- ParkJiSung
- Basisspeler
Alles wat op Twitter staat is waar?
- These users thanked the author ParkJiSung for the post:
- SKERLA
-
- Meervoudig international
Hmm, meende dat hij op persoonlijke titel een goal voorkwam door adequaat terug te sprinten en in te grijpen..Trixm wrote: ↑09 Aug 2023, 12:40Idd. Bijna spelen we met drie cv’s lijkt het wel. Aanholt als halve linksbuiten met een zwervende Noa.
-
- Vedette
Leipzig wilde Geertruida halen, echter door een blessure op LCV is gekozen voor Lukeba. Mogelijk zoeken ze dus nog een RCV die ook op rechtsback kunnen en zijn zij uitgekomen bij Teze. Al lijkt het me eerder een broodje aap.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2023, 13:55 Met het aanstaande vertrek van Castello Lukeba van Lyon naar Leipzig, zou dit de interesse van Lyon voor Teze misschien weer aanwakkeren?
- Vanthaman18
Lyon is al eens eerder geinteresseerd geweest toch?Robson de Souza wrote: ↑10 Aug 2023, 08:17Leipzig wilde Geertruida halen, echter door een blessure op LCV is gekozen voor Lukeba. Mogelijk zoeken ze dus nog een RCV die ook op rechtsback kunnen en zijn zij uitgekomen bij Teze. Al lijkt het me eerder een broodje aap.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2023, 13:55 Met het aanstaande vertrek van Castello Lukeba van Lyon naar Leipzig, zou dit de interesse van Lyon voor Teze misschien weer aanwakkeren?
-
- Vedette
Klopt, dat kwam door hun trainer, ene Peter Bosz. Daarom zou ik ook verbaasd zijn als hij snel zou mogen vertrekken.Vanthaman18 wrote: ↑10 Aug 2023, 08:25Lyon is al eens eerder geinteresseerd geweest toch?Robson de Souza wrote: ↑10 Aug 2023, 08:17
Leipzig wilde Geertruida halen, echter door een blessure op LCV is gekozen voor Lukeba. Mogelijk zoeken ze dus nog een RCV die ook op rechtsback kunnen en zijn zij uitgekomen bij Teze. Al lijkt het me eerder een broodje aap.
- Vanthaman18
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat is toch niet serieus, of heb ik iets gemist?
Edit - ben maar even naar de laatste tweets van Rik gaan kijken en zie het nu inderdaad. Maar vind het verder niet zo verbazingwekkend. Ik verwacht dat het rond de periode zal zijn geweest dat hij het NL elftal haalde.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
"Niet lang geleden" schrijft Rik. Dat klinkt als later dan die periode.Standbeeld wrote: ↑10 Aug 2023, 10:41Dat is toch niet serieus, of heb ik iets gemist?
Edit - ben maar even naar de laatste tweets van Rik gaan kijken en zie het nu inderdaad. Maar vind het verder niet zo verbazingwekkend. Ik verwacht dat het rond de periode zal zijn geweest dat hij het NL elftal haalde.
Klopt dat, RikElfrink ?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het enige moment wat ik me dan kan bedenken is na de pot tegen ajax. Dat was zo'n beetje zijn enige fatsoenlijke wedstrijd afgelopen seizoen. Zeker als ze hem op rechtsback hebben bekeken kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze serieus belangstelling hebben/hadden.
-
Ach hou toch op. Jordan Teze is een prima verdediger die terecht de interesse van mooie clubs op heeft gewekt. Op dit forum heeft men er de gewoonte van gemaakt om alles van buitenaf op te hemelen en bepaalde spelers uit de eigen selectie te downgraden. In al die jaren heb ik hier zoveel onzin-voorspellingen over spelers voorbij zien komen, dat je er makkelijk een comedyserie van kan maken. En het geinigste van alles is dat men dan nog steeds niet de optie overweegt dat men misschien minder kijk op het spelletje heeft dan gedacht. Maar ieder zn ding, zeg ik dan maar. De lamme en blinde die om en om Teze gaan zitten beoordelen. Hilarisch.
Last edited by Revolinho on 10 Aug 2023, 11:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
- TylerDurdn • Thijs • DezoonvanAad