Klaar.
Hopelijk snel een andere naam. Het liefst gewoon kopen natuurlijk.
Charles De Ketelaere
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Als die koopoptie er daadwerkelijk is, dan is het natuurlijk bullshit dat AC hem liever in Italië aan het werk ziet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Lijkt me bij zo’n huurdeal dat PSV allang is afgehaakt, maar dat men in de media niet weet. Lijkt me dat ze het hier geen 1 a 2 maanden over hebben. Vraag me ook echt af of Vrankx en Sanchez PSV echt de hoofdprio heeft liggen, of dat ook voor deze positie men al een tijdje met andere spelers bezig zijn. Duurt namelijk wel erg lang anders.
-
- Legende
Misschien gaat het ons nu wél lukken bij Pavel Nedved
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
Ja wie weet en anders doorschakelen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het voelt bijna als een opluchting dat de spreekwoordelijke kogel door de kerk is. Niet dat CDK niet komt maar dat we nu in ieder geval weten dat er niet nog meer tijd wordt verloren.
De deal met Atalanta had ik voor PSV overigens acceptabel gevonden. Gemiste kans.
De deal met Atalanta had ik voor PSV overigens acceptabel gevonden. Gemiste kans.
-
- Basisspeler
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Neem aan dat je kale huur dan ook acceptabel had gevonden?11 Tinus wrote: ↑03 Aug 2023, 04:13 Het voelt bijna als een opluchting dat de spreekwoordelijke kogel door de kerk is. Niet dat CDK niet komt maar dat we nu in ieder geval weten dat er niet nog meer tijd wordt verloren.
PSV zal echt al wel met meerdere opties contact hebben gehad. Ben benieuwd wie er nu in beeld komen en (nog meer) wie er uiteindelijk komt. Zou jammer zijn als blijkt dat het iemand is die er al had kunnen zijn als we niet op De Ketelaere hadden ingezet. Hopelijk wel iemand die we daadwerkelijk kopen, nummer 10 is een prima positie om waarde te creëren.
-
- Meervoudig international
Ik heb het idee dat nummer 2 op de lijst al getekend heeft bij Feyenoord. Dus men zal het lijstje verder naar beneden af gaan.PSV90 wrote: ↑03 Aug 2023, 07:58Neem aan dat je kale huur dan ook acceptabel had gevonden?11 Tinus wrote: ↑03 Aug 2023, 04:13 Het voelt bijna als een opluchting dat de spreekwoordelijke kogel door de kerk is. Niet dat CDK niet komt maar dat we nu in ieder geval weten dat er niet nog meer tijd wordt verloren.
PSV zal echt al wel met meerdere opties contact hebben gehad. Ben benieuwd wie er nu in beeld komen en (nog meer) wie er uiteindelijk komt. Zou jammer zijn als blijkt dat het iemand is die er al had kunnen zijn als we niet op De Ketelaere hadden ingezet. Hopelijk wel iemand die we daadwerkelijk kopen, nummer 10 is een prima positie om waarde te creëren.
- Hatseflats
- Vedette
Wat? Stengs? Of wie bedoel je? Stengs zou op plaats 10 komen. Van nummer 1 CDK direct naar nummer 2 Stengs? Echt nooit.Ronaldio wrote: ↑03 Aug 2023, 08:16Ik heb het idee dat nummer 2 op de lijst al getekend heeft bij Feyenoord. Dus men zal het lijstje verder naar beneden af gaan.PSV90 wrote: ↑03 Aug 2023, 07:58
Neem aan dat je kale huur dan ook acceptabel had gevonden?
- Joenepsv
- Legende
Prima dat er duidelijkheid is. En Atalanta is wel een mooie club natuurlijk.
Heb dit al eerder gezegd maar dit was bij voorbaat al zo goed als kansloos. Een huurdeal van 2 miljoen en koopoptie voor 23 miljoen is voor PSV natuurlijk nooit betalen. Je vastbijten in dergelijke targets toont ambitie maar een klein beetje realisme in het beleid is ook fijn.
Heb dit al eerder gezegd maar dit was bij voorbaat al zo goed als kansloos. Een huurdeal van 2 miljoen en koopoptie voor 23 miljoen is voor PSV natuurlijk nooit betalen. Je vastbijten in dergelijke targets toont ambitie maar een klein beetje realisme in het beleid is ook fijn.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
https://sportwitness.co.uk/fulhams-offe ... jack-deal/
Fulham has entered the chat. Hopelijk zijn we al op zoek naar andere potentiële transfers.
Fulham has entered the chat. Hopelijk zijn we al op zoek naar andere potentiële transfers.