Johan Bakayoko
-
- Nationale topspeler
Baka begint zich echt te ontwikkelen. Dat zie je gewoon. Nu zijn PSG, West Ham en Napoli schijnbaar erg geïnteresseerd. Dan ga je zo'n jongen toch niet voor 35 miljoen laten gaan? Zeker niet met West Ham en PSG erbij die zwemmen in het geld. Doe eens gek en vraag eens 50 miljoen. Hij hoeft niet weg. Begin bij 50 of 60, zakken kan altijd nog. Zeker als clubs PSV moeten overtuigen.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 2):
- Razzaa • Madueke
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Denk dat dit een foutje is. In de tweet van de interesse van Napoli ging het ook over West Ham, maar dat deel sloeg niet op Baka.
Edit - toch niet.. dacht even dat het over een andere speler ging. Maar heb het door de vertaler gegooid en het gaat wel om Baka. Niet scherp van mij.
Last edited by Standbeeld on 10 Aug 2023, 15:31, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Maar wat doe je als een club daadwerkelijk 45/50 miljoen gaat bieden? Dat kun je eigenlijk niet af slaan. Nou verwacht ik niet dat zo'n bod komt maar puur hypothetisch gezien.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- iam
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Poot stijf houden, zolang dat kan. Idealiter verkoop je hem volgend jaar na het EK.
Niet laten vertrekken voor minder dan 50m. Daramy gaat voor 17m, kom op zeg.
Niet laten vertrekken voor minder dan 50m. Daramy gaat voor 17m, kom op zeg.
-
- Meervoudig international
Dan moet je hem laten gaan, heb je geen keus.DeEintovenaar wrote: ↑10 Aug 2023, 15:24Maar wat doe je als een club daadwerkelijk 45/50 miljoen gaat bieden? Dat kun je eigenlijk niet af slaan. Nou verwacht ik niet dat zo'n bod komt maar puur hypothetisch gezien.Revolinho wrote: Hij gaat nergens, dat heeft hij zelf al aangegeven en zeker niet als Vranckx ook nog komt. Als ze nu komen, komen ze volgend jaar ook wel.
Mits hij zelf wil natuurlijk.
PSV is gewoon een bedrijf dat gerund moet worden.
Meer wordt ie nl niet waard (uitgaande van jouw 45/50 mln), ook niet als ie nog een seizoen blijft, maar je loopt wel het risico dat ie geblesseerd raakt etc.
- These users thanked the author Søren for the post:
- DeEintovenaar
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het begint te lijken op een hypetrain. Laat hem nog maar een paar potjes spelen dan wordt het niet snel minder en wellicht wel heel veel meer.
Ik zeg altijd dat PSV Ajax en Feyenoord vervangbare spelers altijd moeten verkopen als de prijs goed is. De vraag is hoe vervangbaar PSV acht dat Bakayoko is.
Ik zeg altijd dat PSV Ajax en Feyenoord vervangbare spelers altijd moeten verkopen als de prijs goed is. De vraag is hoe vervangbaar PSV acht dat Bakayoko is.
-
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij is het vrij simpel. Er zijn een aantal factoren die op groen moeten staan alvorens PSV een vertrek van Baka zal overwegen:
- Een astronomisch bod (denk aan 35mln+).
- Een minimaal vergelijkbare vervanger qua kwaliteit is beschikbaar.
- Een aanbod/transfer moet niet tekort op de deadline van sluiting van de markt zijn.
Als de genoemde punten op groen staan, dan zal PSV tot verkoop overgaan. Anders hoeft het niet. Met de verkoop van Ibi + behalen CL zullen we iig het gat in de begroting al gedicht hebben. Dus een verkoop van Baka is verder geen must. Tel daarbij op dat Baka alleen maar beter wordt, hij CL speelt bij ons en waarschijnlijk een EK met België. Die verkoop je anders volgende zomer voor 40mln.
- Een astronomisch bod (denk aan 35mln+).
- Een minimaal vergelijkbare vervanger qua kwaliteit is beschikbaar.
- Een aanbod/transfer moet niet tekort op de deadline van sluiting van de markt zijn.
Als de genoemde punten op groen staan, dan zal PSV tot verkoop overgaan. Anders hoeft het niet. Met de verkoop van Ibi + behalen CL zullen we iig het gat in de begroting al gedicht hebben. Dus een verkoop van Baka is verder geen must. Tel daarbij op dat Baka alleen maar beter wordt, hij CL speelt bij ons en waarschijnlijk een EK met België. Die verkoop je anders volgende zomer voor 40mln.
-
- Legende
Precies!DeEintovenaar wrote: ↑10 Aug 2023, 15:22 Baka begint zich echt te ontwikkelen. Dat zie je gewoon. Nu zijn PSG, West Ham en Napoli schijnbaar erg geïnteresseerd. Dan ga je zo'n jongen toch niet voor 35 miljoen laten gaan? Zeker niet met West Ham en PSG erbij die zwemmen in het geld. Doe eens gek en vraag eens 50 miljoen. Hij hoeft niet weg. Begin bij 50 of 60, zakken kan altijd nog. Zeker als clubs PSV moeten overtuigen.
En als je hem voor 35 mil op het vliegtuig wil zetten ook nooit meer zo jammeren dat Ajax elke keer gigantische sommen krijgt.
-
- Nationale topspeler
Eens, nu gebruik maken van de situatie. Hier je slaatje uit slaan indien ze Baka echt willen halen.Madueke wrote: ↑10 Aug 2023, 15:52Precies!DeEintovenaar wrote: ↑10 Aug 2023, 15:22 Baka begint zich echt te ontwikkelen. Dat zie je gewoon. Nu zijn PSG, West Ham en Napoli schijnbaar erg geïnteresseerd. Dan ga je zo'n jongen toch niet voor 35 miljoen laten gaan? Zeker niet met West Ham en PSG erbij die zwemmen in het geld. Doe eens gek en vraag eens 50 miljoen. Hij hoeft niet weg. Begin bij 50 of 60, zakken kan altijd nog. Zeker als clubs PSV moeten overtuigen.
En als je hem voor 35 mil op het vliegtuig wil zetten ook nooit meer zo jammeren dat Ajax elke keer gigantische sommen krijgt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja want hem vergelijken met de beste voetballers van deze aarde is superlogisch natuurlijk. Het is een erg onderschatte speler (onder de eigen supporters) en ik ben het warempel met Madueke eens!
Niet meer klagen dat we dan zo weinig vangen, idd. Gisteren was nog maar het begin. Hij is nét 20. Wat willen mensen nou.
Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 15:58, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
- Razzaa • Kingfisher • RemPSV
-
- Nationale topspeler
Voor 40+ gewoon laten gaan, daarbij wel een groot gedeelte direct lappen en geen rare bonussen. Doorverkooppercentage dan weer wel, >15%.
Met het aanstaande vertrek van Sangaré kun je dan gewoon Lozano, Nuamah, Vranckx, Tillman, Varela en een top CV binnenfietsen.
Met het aanstaande vertrek van Sangaré kun je dan gewoon Lozano, Nuamah, Vranckx, Tillman, Varela en een top CV binnenfietsen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee hoor. Van 75, 5 miljoen kun je wellicht de helft uitgeven en dan heb je de salarissen nog niet
-
Ik reageer op de stelling dat ie 45-50 mln op zou leveren.Ardbeg wrote: ↑10 Aug 2023, 15:57Ja want hem vergelijken met de beste voetballers van deze aarde is superlogisch natuurlijk. Het is een erg onderschatte speler (onder de eigen supporters) en ik ben het warempel met @Madueke eens!
Niet meer klagen dat we dan zo weinig vangen, idd. Gisteren was nog maar het begin. Hij is nét 20. Wat willen mensen nou.
Dan heb je het niet over “weinig vangen”, dan heb je het over een absolute toptransfer, voor een talent wat nog alles te bewijzen heeft op topniveau.
Wat willen mensen nou?
-
Da’s het mooie van je financiën op orde hebben. En vertel jij maar maar wat de betere deal is: nu 45 miljoen (neem ik even van jou over), of volgend jaar 60 miljoen en hopelijk een titel en CL verder. Want hij gaat spelen en hoe dan ook meer waard worden.DeEintovenaar wrote: ↑10 Aug 2023, 15:24Maar wat doe je als een club daadwerkelijk 45/50 miljoen gaat bieden? Dat kun je eigenlijk niet af slaan. Nou verwacht ik niet dat zo'n bod komt maar puur hypothetisch gezien.
Dat sommigen het niet zien, prima. Maar Baka is een talent van bijna, zo niet buitencategorie. Die is nu absoluut nog niet klaar voor de Prem, maar gaat dat 100% worden en zie voor hem een route a la Dembele van Barca gebeuren. Iets in die trant zal het worden. Nu is ie het nog niet, maar die jongen heeft een rek, dat is niet normaal.
Last edited by Revolinho on 10 Aug 2023, 16:09, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar ook daar moet je iets mee doen. Het doel moet zijn dat we ook financieel de inhaalslag gaan maken. Bij onze vrienden vragen ze makkelijk 70 miljoen en terecht. Dan is de vergelijking met de spelers die je noemt nog steeds super mank.Søren wrote: ↑10 Aug 2023, 16:05Ik reageer op de stelling dat ie 45-50 mln op zou leveren.Ardbeg wrote: ↑10 Aug 2023, 15:57Ja want hem vergelijken met de beste voetballers van deze aarde is superlogisch natuurlijk. Het is een erg onderschatte speler (onder de eigen supporters) en ik ben het warempel met @Madueke eens!
Dan heb je het niet over “weinig vangen”, dan heb je het over een absolute toptransfer, voor een talent wat nog alles te bewijzen heeft op topniveau.
Wat willen mensen nou?
-
Dat is natuurlijk een no-brainer: nu 45-50 mln ipv volgend jaar 60.
Dat geld kun je investeren in 4 top-top level spelers waardoor je als team sterker wordt, en je dus veel meer kans maakt op een kampioenschap en CL.
En die 4 spelers van 15 mln zijn volgend jaar misschien ook 30 mln waard…
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zou hem niet verkopen. Gaat dit seizoen gewoon leveren, hopelijk de CL in en volgend jaar naar het EK.
-
Stel je voor dat iemand 40 miljoen biedt. Geen doorverkooppercentages (lijkt me), geen gezeik met makelaars of andere rare afspraken.
Kan 25 miljoen de bankrekening op om financieel wat meer vet op de botten te krijgen voor volgend jaar. Die 15 miljoen die overblijft, kunnen we een vervanger voor halen. Eentje in de categorie Lang. Dat zou wat mij betreft een droomscenario zijn. Ondanks dat Bakayoko goed bezig is, vind ik 35 of 40 miljoen wel heel veel geld voor iemand van zijn statuur.
Kan 25 miljoen de bankrekening op om financieel wat meer vet op de botten te krijgen voor volgend jaar. Die 15 miljoen die overblijft, kunnen we een vervanger voor halen. Eentje in de categorie Lang. Dat zou wat mij betreft een droomscenario zijn. Ondanks dat Bakayoko goed bezig is, vind ik 35 of 40 miljoen wel heel veel geld voor iemand van zijn statuur.
-
Onze vrienden hebben jaren CL gespeeld, het daar goed gedaan, internationale naam opgebouwd en zijn jaar op jaar kampioen geworden.
Daarom zijn hun spelers meer waard, niet omdat ze beter onderhandelen.