Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 17:13 Het is maar een mening op een forum he. Die hoeft echt niet altijd compleet dichtgetimmerd of onderbouwd te worden. Lekker roepen, niks mis mee.
Ja en? Als je zo'n twijfel hebt en het een risico vindt, mag ik toch wel vragen waar dat op gebaseerd is? Zo kun je overal kritiek op geven.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb hem nog nooit zien spelen, maar zo te lezen is het wel het type wat we, in mijn ogen, nog missen: Een echte 6, die kan balluh.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 10 Aug 2023, 17:07
Ittot wrote: 10 Aug 2023, 17:05

Ik zeg niet dat het geen goede aankoop kan zijn. Maar het is veel geld voor een 26 jarige die nog nooit om de prijzen heeft gespeeld en ook nog nooit een interland heeft gespeeld.

Voor 15 miljoen wil je wel wat zekerheid hebben van de impact, Noa Lang is daar een goed voorbeeld van.

Ik vind schouten meer een speler voor de categorie 5 tot 10 miljoen. Maar ik ben geen TD en scout. Dus kan er natuurlijk compleet naast zitten ;)
Maar nogmaals: Hoe veel wedstrijden heb je dan van hem gezien en hem echt gevolgd? Die vraag negeer je al twee keer toevallig. Want dan kun je vast een heel betoog malen waar jij je mening op baseert. Buiten dat de 5 tot 10 miljoen iets van 2014 is.
Goede vraag. ik stel voor dat we bij elke speler waar we over praten er bij zetten hoeveel wedstrijden we deze hebben zien spelen. En als je minder dan 20 wedstrijden volledig gezien hebben mag je geen commentaar leveren. We moeten daarnaast ook over scout certificaten beschikken, anders heb je namelijk niet de juiste kennis niveau.

Ik heb hem meerdere keren bij Excelsior gezien en hooguit 2 keer bij Bologna. En jij?
These users thanked the author Ittot for the post (total 3):
GrasmatJoenepsvmilansandro
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 10 Aug 2023, 17:14
Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 17:13 Het is maar een mening op een forum he. Die hoeft echt niet altijd compleet dichtgetimmerd of onderbouwd te worden. Lekker roepen, niks mis mee.
Ja en? Als je zo'n twijfel hebt en het een risico vindt, mag ik toch wel vragen waar dat op gebaseerd is? Zo kun je overal kritiek op geven.
Dat mag ook zeker. Maar niet iedereen wil daarover een inhoudelijke discussie aangaan. Dan vind ik het een ander verhaal en moet je ook onderbouwen wat je vind. Maar als je gewoon alleen een kritische mening wil geven, prima toch.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Joenepsv
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

15 mil voor iermand die leuk meedraait in de middenmoot van de Serie A lijkt mij wel een beetje veel.
These users thanked the author Koenjo for the post:
LucNilisLegend
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar wel een echte 6. En die hebben we niet. Zelfs Sangare is meer een 8 dan een 6. Prijs is gortig maar zou wel een versterking zijn.

Niet dat ik ooit een wedstrijd van hem heb gezien hoor….😁
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 10 Aug 2023, 16:50 Ben het wel met @Joenepsv eens. Dit is niet zo'n bijzondere speler en ondanks de vergelijkingen eerder deze week met Timmy Simons denk ik niet dat PSV zich dit kan veroorloven qua prijs. Van de andere kant kun je niet enkel jonge gasten van 20 kopen maar dan heb ik liever dat we een Benitez achtige transfervrije middenvelder vinden die we gewoon ruim salaris kunnen bieden en die in de toekomst ook een leider kan zijn als Luuk er genoeg van heeft.
Jij hebt er echt de ballen verstand van. Dit is een grote speler voor een club als PSV. Dat ie nooit in de top in Nederland heeft gespeeld of voor grotere clubs of niet uitkomt voor Oranje zegt mij verder niks. Hij is 26 en kan nog jaren door en wordt alleen nog maar beter. Het is een fysiek sterke 6 die ook nog eens goed kan voetballen. Op 6 is ie beter dan alle namen die voorbij gekomen zijn, beter dan onze huidige middenvelders, beter dan Guti. Nogmaals, dit is een topspeler voor PSV.
These users thanked the author RIO for the post (total 2):
TrixmLucNilis87
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 10 Aug 2023, 17:26 15 mil voor iermand die leuk meedraait in de middenmoot van de Serie A lijkt mij wel een beetje veel.
Hier doe je hem wel enorm te kort mee. Ik heb een hele tijd terug een artikel gelezen, waarin naar voren kwam dat hij op basis van data juist tot de beste middenvelders in de Serie A behoorde. Weet alleen niet exact meer waar. Kom op ESPN nog wel een klein artikel tegen, met onderstaande cijfers:

Image
Image
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 3):
HatseflatsRIOMithras
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je hem vaak genoeg hebt zien spelen dan heeft ie qua passing en dribbelen iets weg van de oh zo fantastische Frenkie.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jerdy onze eigen frenkie.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 10 Aug 2023, 17:47 Jerdy onze eigen frenkie.
Tygo is al onze Frenkie :)
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jerdie heet ie voortaan. Jerdie de Schout.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Schouten wel goede toevoeging vinden maar dan wordt er erna nog maar 1 top speler aangetrokken, zelfs als Sangare vertrekt. Dat zou ik wel jammer vinden. Schouten en een top verdediger teken ik voor!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 10 Aug 2023, 17:53Ik zou Schouten wel goede toevoeging vinden maar dan wordt er erna nog maar 1 top speler aangetrokken, zelfs als Sangare vertrekt.
Zowel Vranckx als Schouten indien Sangaré gaat.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Schouten echt een hele goede optie. Voetballende 6 die het vuiler werk niet schuwt. Past goed in het spel van Bosz. Kan het spel versnellen en denkt altijd vooruit. Maar wel erg duur voor iemand van 26. Kan je hem voor onder de 10 halen, dan doen zodra we CL hebben. Maar berichten zijn dat hij minstens 15 moet kosten. Daar kunnen we het lang over hebben, maar gaat PSV gewoon niet doen voor iemand van 26. Daarom staat Vranckx ook op 1.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Aug 2023, 17:55
Rikkert1234 wrote: 10 Aug 2023, 17:53Ik zou Schouten wel goede toevoeging vinden maar dan wordt er erna nog maar 1 top speler aangetrokken, zelfs als Sangare vertrekt.
Zowel Vranckx als Schouten indien Sangaré gaat.
Ik denk niet dat we nog 15 miljoen aan Schouten, 12 miljoen aan Vranckx plus 10 miljoen aan een verdediger gaan spenderen, zelfs als Sangare vertrekt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fantastische speler, meerdere keren zien spelen. Groot fan van hem. In de Eredivisie sowieso de beste cvm als je hem binnenhaalt.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 10 Aug 2023, 17:53 Ik zou Schouten wel goede toevoeging vinden maar dan wordt er erna nog maar 1 top speler aangetrokken, zelfs als Sangare vertrekt. Dat zou ik wel jammer vinden. Schouten en een top verdediger teken ik voor!
Er is nu ruimte voor nog 1 topspeler. Maar als Sangare gaat komt er onder de streep weer 25M beschikbaar. Je zou zelfs het scenario kunnen schetsen, waarbij je die 25M geheel kan herinvesteren. Dan zou je buiten een directe vervanger voor Sangare nog ruimte hebben voor 2 topspelers. Dan kan je dus met 2 aankopen die '6' positie dubbel bezetten en een versterking halen voor achterin. Oftewel, een vertrek van Ibi kan ook mogelijkheden bieden om de selectie te versterken in de breedste zin van het woord.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 10 Aug 2023, 17:58
Rikkert1234 wrote: 10 Aug 2023, 17:53 Ik zou Schouten wel goede toevoeging vinden maar dan wordt er erna nog maar 1 top speler aangetrokken, zelfs als Sangare vertrekt. Dat zou ik wel jammer vinden. Schouten en een top verdediger teken ik voor!
Er is nu ruimte voor nog 1 topspeler. Maar als Sangare gaat komt er onder de streep weer 25M beschikbaar. Je zou zelfs het scenario kunnen schetsen, waarbij je die 25M geheel kan herinvesteren. Dan zou je buiten een directe vervanger voor Sangare nog ruimte hebben voor 2 topspelers. Dan kan je dus met 2 aankopen die '6' positie dubbel bezetten en een versterking halen voor achterin. Oftewel, een vertrek van Ibi kan ook mogelijkheden bieden om de selectie te versterken in de breedste zin van het woord.
Dat zou inderdaad wel kunnen maar realistisch gezien gaat dat denk ik niet gebeuren. Zullen zelfs bij een vertrek van Sangare max 2 aankopen van 10 mil+ doen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Aug 2023, 17:33
11 Tinus wrote: 10 Aug 2023, 16:50 Ben het wel met @Joenepsv eens. Dit is niet zo'n bijzondere speler en ondanks de vergelijkingen eerder deze week met Timmy Simons denk ik niet dat PSV zich dit kan veroorloven qua prijs. Van de andere kant kun je niet enkel jonge gasten van 20 kopen maar dan heb ik liever dat we een Benitez achtige transfervrije middenvelder vinden die we gewoon ruim salaris kunnen bieden en die in de toekomst ook een leider kan zijn als Luuk er genoeg van heeft.
Jij hebt er echt de ballen verstand van. Dit is een grote speler voor een club als PSV. Dat ie nooit in de top in Nederland heeft gespeeld of voor grotere clubs of niet uitkomt voor Oranje zegt mij verder niks. Hij is 26 en kan nog jaren door en wordt alleen nog maar beter. Het is een fysiek sterke 6 die ook nog eens goed kan voetballen. Op 6 is ie beter dan alle namen die voorbij gekomen zijn, beter dan onze huidige middenvelders, beter dan Guti. Nogmaals, dit is een topspeler voor PSV.
In mijn vorige post zeg ik nog dat hij een type Spierings(2.0) is maar dan iemand die beter kan voetballen, sneller is en feller in de duels, maar dat ik hem qua speler/profiel niet bijzonder (genoeg) vind om daar bedragen voor neer te klappen wat er hier en daar verschijnt omdat het een 26 jarige speler is met relatief weinig restwaarde. Maar als jij zegt dat het een topper is dan wil ik dat best geloven en als hij echt zo goed is als jij zegt dan is de transfersom het probleem niet want dan is hij over 2 a 3 jaar nog steeds veel waard.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 17:20
Ardbeg wrote: 10 Aug 2023, 17:14

Ja en? Als je zo'n twijfel hebt en het een risico vindt, mag ik toch wel vragen waar dat op gebaseerd is? Zo kun je overal kritiek op geven.
Dat mag ook zeker. Maar niet iedereen wil daarover een inhoudelijke discussie aangaan. Dan vind ik het een ander verhaal en moet je ook onderbouwen wat je vind. Maar als je gewoon alleen een kritische mening wil geven, prima toch.
Ja als je inhoudelijk geen reactie wil geven dat kan. Roeptoeterij zonder de speler echt te kennen is gewoon klets.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom moet een speler over 2-3 jaar nog veel waard zijn qua restwaarde? Waarom kan een speler van 26 niet gewoon 5-6 jaar bij ons spelen en zo van grote waarde te zijn. Als Bologna hem zou laten gaan voor minder dan 10 miljoen dan zou dat juist betekenen dat ie niet zo goed is en niet zo belangrijk. Gewoon aftikken die 13 miljoen.
These users thanked the author RIO for the post:
Ardbeg
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Aug 2023, 18:21 Waarom moet een speler over 2-3 jaar nog veel waard zijn qua restwaarde? Waarom kan een speler van 26 niet gewoon 5-6 jaar bij ons spelen en zo van grote waarde te zijn. Als Bologna hem zou laten gaan voor minder dan 10 miljoen dan zou dat juist betekenen dat ie niet zo goed is en niet zo belangrijk. Gewoon aftikken die 13 miljoen.
Timmy Simons kosten destijds vijf miljoen en liep gratis de deur uit naar 5 jaar en had dus ook geen restwaarde, maar was wel super belangrijk voor het team
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we Schouten al niet meer goed genoeg gaan vinden...die zou het gemis van Sangare probleemloos opvangen.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Aug 2023, 18:21 Waarom moet een speler over 2-3 jaar nog veel waard zijn qua restwaarde? Waarom kan een speler van 26 niet gewoon 5-6 jaar bij ons spelen en zo van grote waarde te zijn. Als Bologna hem zou laten gaan voor minder dan 10 miljoen dan zou dat juist betekenen dat ie niet zo goed is en niet zo belangrijk. Gewoon aftikken die 13 miljoen.
Precies, Tadic heeft Ajax direct ook enkel heel veel geld gekost maar indirect meer dan 100 miljoen opgeleverd bij wijze van.
These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
Ardbeg
Post Reply