Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Zelfs Rik is niet enthousiast in zijn artikel
"Robinson lijkt niet dé topversterking die PSV nodig heeft voor de achterhoede, maar wel eentje die goed genoeg is om de selectie van een impuls te voorzien"
Hoe moet ik dit lezen? Staat er nog een cv te vertrekken en wordt naast Debast (ook genoemd in dat artikel) deze Robinson ook aangetrokken? Vreemde gang van zaken. Contract nog maar tot het einde van het jaar dus dat gaat waarschijnlijk een schijntje worden.
"Robinson lijkt niet dé topversterking die PSV nodig heeft voor de achterhoede, maar wel eentje die goed genoeg is om de selectie van een impuls te voorzien"
Hoe moet ik dit lezen? Staat er nog een cv te vertrekken en wordt naast Debast (ook genoemd in dat artikel) deze Robinson ook aangetrokken? Vreemde gang van zaken. Contract nog maar tot het einde van het jaar dus dat gaat waarschijnlijk een schijntje worden.
-
- Vedette
Ik ken hem eigenlijk niet. Was er afgelopen WK niet bij door een blessure en heeft alleen nog maar in de MLS gespeeld. Benieuwd of mensen die hem wel goed kennen een beter beeld van hem hebben maar ik word er op dit moment nog niet warm door.
- psvmedium
- Lid 2e elftal
@maikel ben ik geslaagd?
- These users thanked the author psvmedium for the post (total 6):
- TomV23 • ruuddevil • 11 Tinus • Heissenberrug • milansandro • SomeOne
-
- Nationale topspeler
Alternatief voor Debast dus als we Marco mogen geloven. Dan gaan we van hele dure kracht Sanchez naar duur talent naar waarschijnlijk een speler die je voor 2 miljoentjes kan oppikken omdat hij over 6 maanden uit zijn contract loopt. Ik ben benieuwd, lijkt op het eerste oog niet de leider die we nodig hebben.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Bossche bol • Frisian1913
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Nou als dit onze gedroomde CV moet worden… dit lijkt me ook zn aanvulling voor dr bij, die niet te veel zal kosten. Nog steeds wachten op een echte knaller (stiekem hoop ik nog steeds op Sanchez zolang die nog niet verkocht is)
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Pepi en Tillman vind ik echt wel goede aankopen, Robinson ziet ik het ook niet echt in.dePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:08 Tillman, Pepi, deze Robinson. Ik word er iig niet warm van. Geen spelers die ons op korte termijn naar een hoger plan zullen brengen.
-
- Vaste waarde in elftal
Als dit de enige verdediger wordt die Stewart gaat halen, dan is hij niet echt lekker bezig. Bosz zei nog dat we kwaliteit moeten halen en iets langer wachten voor deze Robinson lijkt me niet de goede tactiek
-
- Nationale topspeler
Je kan je afvragen of dat in tegenstelling tot Debast uit zou maken. Is Debast met zijn 19 jaar en middelmatige verdedigende kwaliteiten de leider die we nodig hebben? Nee, en daar zouden we dan 12-15 miljoen aan uitgeven. Dan zie ik toch liever Deze kerel die wat ouder is, fysiek sterker lijkt en bijna niks kost in dat geval. Mogen hij en Ramalho, van wie ik nog steeds niet kapot ben maar wel moet toegeven dat die het verdienstelijk doet onder Bosz, het uitvechten op RCV.Teletubby wrote: ↑10 Aug 2023, 18:07
Alternatief voor Debast dus als we Marco mogen geloven. Dan gaan we van hele dure kracht Sanchez naar duur talent naar waarschijnlijk een speler die je voor 2 miljoentjes kan oppikken omdat hij over 6 maanden uit zijn contract loopt. Ik ben benieuwd, lijkt op het eerste oog niet de leider die we nodig hebben.
Dat geld wat je dan over houdt kan je dan uitgeven om Vranckx te halen zonder Sangare en CL-geld, of dus die voorste linie versterken in geval Lang of Baka wegvalt.
Tillman is een aardige opvulling, geen topper die ons naar een hoger niveau tilt (ala Lang, Veerman, Sangare). Ben van mening dat Pepi veels te duur is aangekocht, goede afmaker, maar qua meevoetballende kwaliteiten ben ik allesbehalve overtuigd. Voor 11 miljoen verwacht ik meer. Hoef geen halve selectie vol met Amerikaanse middelmaat.Frisian1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:10Pepi en Tillman vind ik echt wel goede aankopen, Robinson ziet ik het ook niet echt in.dePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:08 Tillman, Pepi, deze Robinson. Ik word er iig niet warm van. Geen spelers die ons op korte termijn naar een hoger plan zullen brengen.
Last edited by dePinhodeSouza on 10 Aug 2023, 18:14, edited 1 time in total.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 2):
- Tikkieterug • DaveB
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Ik ken deze Robinson niet. Maar een 26 jarige speler die alleen in de MLS heeft gespeeld, gaat ons niet helpen.
Zo komen we Earnie
Zo komen we Earnie
-
- Nationale topspeler
Pepi kostte toch echt 9 volgens mij, met bonus kan het oplopen tot 11 of zo iets, dat is heel wat anders dan 11 direct. Tillman is gewoon een goede middenvelder die je als 10, 8 en rechtsbuiten kan posteren... Maar als jij liever met Til als 1e of 2e 10 het seizoen in wil gaan ook zeggen hoor, misschien valt er iets te regelen.dePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:13Tillman is een aardige opvulling, geen topper. Ben van mening dat Pepi veels te duur is aangekocht, goede afmaker, maar qua meevoetballende kwaliteiten ben ik allesbehalve overtuigd. Voor 11 miljoen verwacht ik meer. Hoef geen halve selectie vol met Amerikaanse middelmaat.Frisian1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:10
Pepi en Tillman vind ik echt wel goede aankopen, Robinson ziet ik het ook niet echt in.
- Hatseflats
- Vedette
Wat is dit nou voor een opmerking?Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 18:13 Ik ken deze Robinson niet. Maar een 26 jarige speler die alleen in de MLS heeft gespeeld, gaat ons niet helpen.
Zo komen we Earnie
-
- Regelmatige invaller
-
- Moderator
Ik heb hem toevallig laatst een keer gezien toen Atlanta tegen het Miami van Messi moest spelen. Speelde in die wedstrijd vrij zwak en werd aan alle kanten voorbij gelopen. Zou het op voorhand totaal niet toejuichen.
-
- Regelmatige invaller
MLS is niveautje 0.0.Hatseflats wrote: ↑10 Aug 2023, 18:15Wat is dit nou voor een opmerking?Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 18:13 Ik ken deze Robinson niet. Maar een 26 jarige speler die alleen in de MLS heeft gespeeld, gaat ons niet helpen.
Zo komen we Earnie
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit gaat hem toch niet worden, geloof er niks van. Die gaat Ramalho dan ook niet eruit spelen. En als dit een optie is, kunnen ze nu toch meteen Vranckx binnenhalen van het geld wat er nog is?
-
- Nationale topspeler
Het probleem wat ik een beetje heb is dat je nu weer (zo lijkt het) niet een absolute meerwaarde gaat halen voor de verdediging. Het is al jaren beneden niveau wat er rondloopt in de verdediging van PSV met veel te veel net niet spelers. De laatste echt goede CV was Moreno die inmiddels al 6 jaar niet meer in Eindhoven te bewonderen is. Nu ga je weer in de koopjesbak graaien voor die verdomd belangrijke leider die nodig is in de verdediging en hoop je dat het een schot in de roos is.CZ_Code wrote: ↑10 Aug 2023, 18:12Je kan je afvragen of dat in tegenstelling tot Debast uit zou maken. Is Debast met zijn 19 jaar en middelmatige verdedigende kwaliteiten de leider die we nodig hebben? Nee, en daar zouden we dan 12-15 miljoen aan uitgeven. Dan zie ik toch liever Deze kerel die wat ouder is, fysiek sterker lijkt en bijna niks kost in dat geval. Mogen hij en Ramalho, van wie ik nog steeds niet kapot ben maar wel moet toegeven dat die het verdienstelijk doet onder Bosz, het uitvechten op RCV.Teletubby wrote: ↑10 Aug 2023, 18:07
Dat geld wat je dan over houdt kan je dan uitgeven om Vranckx te halen zonder Sangare en CL-geld, of dus die voorste linie versterken in geval Lang of Baka wegvalt.
Met dit continue verwaarlozen van de verdediging en het halen van twijfelgevallen voor deze cruciale positie ben ik zelf wel een beetje klaar.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik wijs je terug naar je eigen "ik ken deze speler niet". Tevens is het niet niveautje 0.0.
Wat een clowneske bedoeling dit.
Rare reactie met je ''valt er iets te regelen'''. In ieder geval, van die 3 ben ik inderdaad het meest overtuigd van Tillman, en die is inderdaad voetballend ook een stuk beter als Til (al zullen dat een aantal in een gemiddeld bierteam ook zijn). Maar het is niet zo dat ik in de lucht spring van geluk en verheugd ben omdat PSV Tillman heeft gehaald, dat had ik bij wijze van spreke wel bij Sangare, Lang, Gotze, de Jong, Benitez. Tuurlijk kan niet elke transfer in die categorie zijn, maar ik vind het voor een nieuwe aanvallende middenvelder (Tillman), spits (Pepi) en CV (Robinson) een beetje magertjes.CZ_Code wrote: ↑10 Aug 2023, 18:15Pepi kostte toch echt 9 volgens mij, met bonus kan het oplopen tot 11 of zo iets, dat is heel wat anders dan 11 direct. Tillman is gewoon een goede middenvelder die je als 10, 8 en rechtsbuiten kan posteren... Maar als jij liever met Til als 1e of 2e 10 het seizoen in wil gaan ook zeggen hoor, misschien valt er iets te regelen.dePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:13
Tillman is een aardige opvulling, geen topper. Ben van mening dat Pepi veels te duur is aangekocht, goede afmaker, maar qua meevoetballende kwaliteiten ben ik allesbehalve overtuigd. Voor 11 miljoen verwacht ik meer. Hoef geen halve selectie vol met Amerikaanse middelmaat.